seby_mf Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Posesor de ktm 450 exc din 2004 inaltime 1.84m, greutate 85 kg, picioare lungi, nu caut nevasta. Problema e ca am cumparat inaltatoare de 30mm si pozitia in picioare este tot chinuita, stau prea aplecat sau cu picioarele usor indoite. Stie cineva ce pot sa fac in privinta asta? chiar si cu inaltatoare de 50mm(daca exista) cred ca tot nu rezolv problema. PS:ghidonul este cel original care este cam drept. Ma gandesc ca la niste inaltatoare prea mari, la cazaturi risc sa stramb pozitia ghidonului rapid de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Inaltime 1.85m, greutate 80kg. Dupa un an de mers cu inaltatoare monstruoase (5 sau 7 cm, nu mai stiu) am revenit la inaltatoare 0 cm. Intr-adevar, strambam ghidonul la fiecare cazatura, era bine pe coborari dar pe urcari era un dezastru total. Parca nici Knighter nu merge cu inaltatoare. Si asta chiar e inalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_danu Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Eu sunt la inceput pe enduro, 450 exc, 1.86m 80kg. Am vrut sa-mi cumpar inaltatoare, dar m-au convins sfaturile celor din jur sa nu (iar apoi practica). Sunt avantaje la pachet cu dezavantaje. Pe urcari e cu buba. Ce spune colegul de mai sus / andrei belcic / este foarte bine spus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 pai tu ai pretentia sa stai in pozitie de drepti pe enduroaica?!! normal ca stai cu picioarele flexate si ( usor ) aplecat peste ghidon. ca e greu...alta poveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile.v2.0 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Arta cere sacrificii! Normal ca e greu! Apleaca-te si incaseaza. Indura...enduristule. Cand indoi ghidonul, ia unul mai scund sau alege unul mai inalt si scoate inaltatoarele. Pana atunci contempleaza. Fa enduro Zen! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 ce dracu sa mai zic eu ca am 1,96 ..cu inaltatoarele te inveti,asta e situatia,tragi de gaz da-l drrrrreacu de motor.. Folosesc inaltatoare de 3 cm si sunt foarte multumit de ele.a fost mai greu sa inceput mai ales in viraje dar m-am obisnuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Mai 21, 2013 Autor Share Postat Mai 21, 2013 (editat) Arta cere sacrificii! Normal ca e greu! Apleaca-te si incaseaza. Indura...enduristule. Cand indoi ghidonul, ia unul mai scund sau alege unul mai inalt si scoate inaltatoarele. Pana atunci contempleaza. Fa enduro Zen! Eu ies la enduro nu intru la puscarie. Oricum mersi de sfat. ce dracu sa mai zic eu ca am 1,96 ..cu inaltatoarele te inveti,asta e situatia,tragi de gaz da-l drrrrreacu de motor.. Folosesc inaltatoare de 3 cm si sunt foarte multumit de ele.a fost mai greu sa inceput mai ales in viraje dar m-am obisnuit. Ideea era ca pe alte motorete: crf sau chiar si pe drz am o pozitie mai relaxata in scarite. cu ktm-ul m-am invatat mai puturos, stau mai mult in sa pentru ca ma deranjaza pozitia in picioare. Editat Mai 21, 2013 de seby_mf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 pai pune matale mana pe ruleta si masoara distanta dintre scarite si mansoane la drz/crf, sau ideal triunghiul scarita shea mansoane. Vezi care sunt diferentele fata de ktm si ce poti face ca sa rezolvi. De luat in calcul insa ca unghiul furcii e diferit , implicit si manevrabilitatea la viteze mari/mici, pt mine ktm e mai manevrabil dar mai instabil la viteza mare decat restul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 (editat) eu pe drz aveam senzatia ca stau "pe motoreta" in timp ce la wr si ktm simt motoreta ca extensie a corpului... nu stiu daca se intelege ce vreau sa zic. si zau ca nu ma prind de ce, ca daca e sa compari strict tehnic suspensiile reise altfel. Editat Mai 22, 2013 de Sergiu_KB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 de exemplu eu precepeam wr ul ca fiind un troleibus, comparat cu exc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.