Sari la conținut

Sergiu_SP

Super Membru
  • Număr conținut

    703
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Brasov
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    ktm1290r, GoldWing
  • Numar Moto
    BV 11 FRZ

Informații profil

  • Motociclete detinute
    ktm690smr, drz400e, drz400e, wr450f, ktm300exc, r1150gs, wr250f, ktm1290r, husqvarna fe350, honda monkey, GoldWing.

Vizitatori Recenți Profil

1.364 citiri profil

Sergiu_SP's Achievements

  1. o sa te minunezi dar nu e o gluma.. Pentru unii e o performanta incredibila si greu, foarte greu de realizat.
  2. Am avut, la 90 constant e ok si poti merge asa toata ziua. La peste 110 devine inconfortabil din cauza vantului, motorul face fata. Intretinere lejera. Schimbam uleiul o data pe an si il schimbam degeaba: arata la fel de curat ca nou.
  3. Lasa, mai bine o pustoaica care le face pe toate chiar cu risc de BTS decat o babeta cuminte si bisericoasa.
  4. Problema mea cu gps-ul afisat pe ecran e ca arata doar directia, nu si traseul/blocaje/avertizari. Raman la waze ca e mai sanatos pentru permis..
  5. duci motocicleta la dealer pentru o verificare. costa nesemnificativ fata de enventualele probleme ulterioare. in general, daca motocicleta este ok platesti tu iar daca este notok plateste vanzatorul.
  6. https://www.advpulse.com/adv-news/next-gen-ktm-1290-super-adventure-spied-in-near-production-form/
  7. Uameni mai frustrati decat motociclistii nu exista...
  8. Cateva rationamente pentru plimbatul cutiilor: 1. motocicleta are ciclistica diferita cu sau fara cutii. Daca oamenii sunt touringari prefera sa plimbe cutiile..s-au obisnuit cu senzatia. 2. daca ai pasager sta mult mai comod cu cutiile montate. 3. in caz de accident cutiile laterale si cilindrii motorului iti protejeaza picioarele, daca ramai prins sub motocicleta. 4. daca culci motorul e mai usor de ridicat, ramane pe cutii + cilindrii. 5. utilitate, mai plimbi un bax de bere ( sau cutia de scule + piese de rezerva, doar e bmw si nu stii cand ai nevoie ) sau depozitezi casca cand opresti.
  9. ai avut noroc ca a cedat cum ai povestit, daca se rupea sub tine cand mergeai in picioare situatia putea deveni foarte trista.
  10. 100 EURO/zi e rezonabil de calculat. Observatii: - ai nevoie de 1 zi pauza la 4-5 zile de motocicleala altfel transformi pasiunea in chin - in afara sezonului ai toate sansele ca toate cazarile sub 4 stele sa fie inchise, alea care raman dau camera dubla cu minim 84 euro. La fel, majoritatea restaurantelor/teraselor nu functioneaza = mananci unde apuci, nu unde vrei. cam 8-12 euro o portie. - o bere e minim 3.5 euro. - benzina e spre 1.8 euro/litru.
  11. ce sa tina in cutia aia mare altceva decat Piese de schimb si trusa de scule, ca doar Honda e Honda..
  12. Omul ( cu experienta in sportul asta ) era in spatele meu, nu avea viteza. A prins o piatra ( gen craniu de bebelus) si s-a intamplat nenorocirea. A recunoscut ca deja era prea relaxat, scapase de partea nasoala a traseului si mergea pe plimbare. Chestia cu lipsa manetei de ambreiaj a reiesit din discutiile ulterioare, concluzia a fost ca i-ar fi fost de ajutor.
  13. Ce sa zic, de aia nu pot eu dormi linistit noaptea ca esti tu deranjat... Hai ca am scris prea mult pe subiectul asta si tu ai inteles prea putin. Ture faine va doresc!
×
×
  • Creează nouă...