octavianvarzaru Postat Mai 13, 2013 Autor Share Postat Mai 13, 2013 Cred ca doar rezervorul ar trebui dat jos. Nu stiu daca as putea fara sa dau joa rezervorul. Pai si daca elimin releul motorul o sa mearga pe curentul din baterie? Nu o sa-mi omoare bateria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Merge din baterie, ba da o goleste dar nu il ti mult pornit decat putin sa vezi cum face acel ac. Scoti releul dupa ce ai lasat motorul sa se incalzeasca si incepe sa oscileze acul, opresti motoru scoti releul si il porneti dupa care poti incerca cu faru pornit si oprit. Releul la hornet nu cumva e pe partea din spate dreapta sau ? ca la motoru meu era sub rezervor dar mergea scos si fara sa demontez rezervorul, acuma il am si eu in spate sa nu se mai incalzeasca asa tare din cauza motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat Mai 14, 2013 Autor Share Postat Mai 14, 2013 Releul este in fata chiar sub rezervor. Am acces la mufa din ce imi aduc aminte. Incerc maine, vedem la ce concluzie ajung. Dar ca idee, voi ce tensiune de incarcare aveti cu motor pornit la relanti si cu/fara lumini aprinse. Cam la toate motoretele ar trebui sa fie la fel, nu? Si inca ceva. Cand accelerez pe loc la relanti, lumina farului capata intensitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Cand accelerez pe loc la relanti, lumina farului capata intensitate. nu-i bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat Mai 14, 2013 Autor Share Postat Mai 14, 2013 Cu siguranta nu este bine. Releul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 poate ai mufe topite , sa scapi mai usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat Mai 14, 2013 Autor Share Postat Mai 14, 2013 Prima mufa pe lista de verificat ar trebui sa fie cea de la releu, nu? Ar fi cea mai predispusa zic eu ca se afla chiar deasupra motorului unde temperatura este maricica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 poate ai mufe topite , sa scapi mai usor Si daca mufele sunt ok, ce poate sa fie? Ca o curiozitate personala, nu de alta. Am avut o motocicleta care facea asa, am vandut-o si tot asa face si acum, dar sunt toate ok in rest. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat Mai 14, 2013 Autor Share Postat Mai 14, 2013 Am verificat mufele acum si...surpriza, toate sunt in regula. Ramane doar releul de incarcare de verificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.