Vizitator Dragos93 Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Salut tuturor , sunt nou pe forum si imi pare bine ca sunt alaturi de voi , cu aceasta ocazie le multumesc si adminilor care mi-au acceptat cererea mea pentru acest cont . In acest topic am sa incep sa povestesc mica istorie a unei cagiva mito 125 din 96 care vreau sa o reconditionez....totul a inceput asa : am gasit-o pe internet si am achizitionat-o cu suma de 1500 ron , un pret rezonabil zic eu , dar va trebuii bagati destui banuti in ea sper ca in aceasta vara sa o pun cat de cat la punct ca sa mai prind si eu macar o luna din sezonul acesta ... Cagiva mea se prezinta cam asa...fostul propritar a cazut cu ea si a spat carena fata + far asa ca m-am gandit sa o fac un fel de naked ...dar pana acolo mai am mult de lucrat la partea electrica care este dezastru...nici macar semnalizarile nu merg,,, In prima faza am zis sa rezolv cam tot ce tine de partea mecanica si am inceput prin inlocuirea uleiului din cutia de viteze , apoi curatat carburator + muzicuta pana aici toate bune si frumoase...am montat totul la loc si este ok , am reusit sa o pornesc dar impinsa deoarece electromotorul se incapataneaza sa nu invarta ( tot de la instalatia electrica) am pronit-o , am facut reglajele acum imi place tare cum sta la relanti si cum urca in ture...plus de asta power valve merge ff bine , bine inteles si el a fost curatat in prealabil ...acum ma gandesc la o reconditionare a carenelor si anume codita are unele locuri unde este crapata ..ce se poate face? daca cineva a mai intanlit aceasta problema si ma poate ajuta asi fi recunoscator...apoi rezervorul trebuie revopsit plus ca in interiorul lui era plin de rugina ,,,si am procedat astfel pentru curatarea lui...dupa nenumarate incercari cu feruginol care nu a dat rezultate intr-o zi am zis hai sa incerc cu detartrant din acela care se foloseste in baie , pentru ceramica, si surprizaaa dupa ce am pus 1 l de detartrant in rezervor lasat cam 20 de minute sa acctioneze a curatat ff bine apoi ca sa ajut la curatare ca se facuse ca o ''mazga'' neagra in interior am luat o bucata de lant de aprox 1 m si l-am infasurat intr-o carpa apoi l-am introdus in rezervor si am agitat bn bn bn impreuna cu diluant si apoi cu apa si detergent de vase si a iesit fff bine am sa revin si cu poze cat de curand....dupa asta asi vrea sa ai pun un ghidon drept din acela de enduro ce ziceti da mai bine cu ghidoanele lui sau cu cel de enduro?? astept cateva pareri si de la voi ...o sa revin si cu poze cat de curand ! O zi bunaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 carenele daca sunt din plastic se pot lipi cu un ciocan de lipit iar pe interior se pot intari pe suprafata crapata cu fibra de sticla. In canalul facut de ciocanul de lipit se poate umple cu plastic special (sunt sub forma de bagheta) sau sa te joci cu bucatelele de fibra de sticla amestecate cu rasina si intaritor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 daca nu stii si nu te pricepi iti recomand persoana de la semnatura mea. (pt bucuresti) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iul1aN~ Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Oooo da ! Sunt surprins de ceea ce vad , iti dau pm cu adresa mea de mail ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Dragos93 Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 carenele daca sunt din plastic se pot lipi cu un ciocan de lipit iar pe interior se pot intari pe suprafata crapata cu fibra de sticla. In canalul facut de ciocanul de lipit se poate umple cu plastic special (sunt sub forma de bagheta) sau sa te joci cu bucatelele de fibra de sticla amestecate cu rasina si intaritor. dar nu merge doar cu fibra pe interior si in exterior cu chit? eu asa ma gandeam... Oooo da ! Sunt surprins de ceea ce vad , iti dau pm cu adresa mea de mail ! ok astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Not bad! Si pe mine ma poti intreba si te voi ajuta cum pot mai bine. Daca ai vreodata nevoie sa umblii in motor salveaza undeva link-ul asta: Eu am pus ghidon de KTM pe al meu mito si arata cam asa: Daca ai nevoie de piese vorbeste cu iul1aN~ Bafta cu al tau mito si numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leandro Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 dar nu merge doar cu fibra pe interior si in exterior cu chit? eu asa ma gandeam... ok astept nu tine se va crepa imediat la prima gropa. poti sa le refaci cu multa munca si cred va iesi ceva de care o sa fii mandru. sau este unu in timisoara ca din povestite am inteles vinde carene in fibra cu 200e . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Dragos93 Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 nu tine se va crepa imediat la prima gropa. poti sa le refaci cu multa munca si cred va iesi ceva de care o sa fii mandru. sau este unu in timisoara ca din povestite am inteles vinde carene in fibra cu 200e . ideea e ca nu e mult crapata cam 4-5 cm nu este de schimbat carena parerea mea.... Not bad! Si pe mine ma poti intreba si te voi ajuta cum pot mai bine. Daca ai vreodata nevoie sa umblii in motor salveaza undeva link-ul asta: Eu am pus ghidon de KTM pe al meu mito si arata cam asa: Daca ai nevoie de piese vorbeste cu iul1aN~ Bafta cu al tau mito si numai bine! a iesit frumusel imi place cum da dar eu asi vrea ai pun si bucata de carena de sub motor ai idee daca am cum sa o prind fara celelalte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) Pai burta aia de care zici tu, se prinde in cadru oricum acolo deasupra la scarita de unde imi pleca mie cusca si ii mai faci niste suporti din tabla acolo in fata unde e prins motorul Partea proasta e ca daca pui doar burta asa cum e ea o sa se vada mare gol unde se termina si te julesti la picioare ca se termina cam brusc. Editat Mai 14, 2013 de Adventix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick89 Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Salut ! Felicitari pentru achizitie, sa o stapanesti sanatos si fara incidente,cu carenele te pot ajuta si eu fara nici o problema ( daca sunt din plastic ) daca nu lipsesc bucati mari din fata eu as fi facut o carenata , poate montai o lupa in loc de far si acoperea golu cu plastic ..... spor al treaba si asteptam sa vedem ce iese ! Spor la treaba in continuare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Dragos93 Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Salut ! Felicitari pentru achizitie, sa o stapanesti sanatos si fara incidente,cu carenele te pot ajuta si eu fara nici o problema ( daca sunt din plastic ) daca nu lipsesc bucati mari din fata eu as fi facut o carenata , poate montai o lupa in loc de far si acoperea golu cu plastic ..... spor al treaba si asteptam sa vedem ce iese ! Spor la treaba in continuare ! multumesc mult , cu carena am rezolvat ca nu e rupta rau cam 4-5 cm si ma ajuta cineva la reparatie.....oricum multumesc mult , o sa revin cu ceva poze ! stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) deobicei la capatul crapaturilor se dau gauri mici cu burghiu de 1 ca sa opresti extinderea lor. Intaresti pe interior cu fibra , lipesti exterior cu ciocanul de lipit folosind tehnica canal, apoi cu kit pe baza de fibra umplii acel canal pana la nivel. Ca sa iti faci o ideie in ce priveste reconditionare uite un link cu motorasul meu : http://www.pro-bike.ro/forums/topic/79646-reconditionare-suzuki-dr-650-rs/ Editat Mai 14, 2013 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Dragos93 Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 am revenit cu niste poze cu actuala motoreta....arata jalnic stiu asta ) dar sper sa scot ceva din ea ....cu multa munca ce e drept cel putin stiu ca mecanic e ok .... cateva poze si cu codita in care apar si defectele......instalatia electrica cum ziceam ca e praf... orice sfat e bine venit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Salut. Sper sa nu o o iei in nume de rau si sa nu le iei ca si critici, o sa fiu realist cu problemele pe care le-am observat din poze: - pune-i ghidon de cross (sunt prea strambe semighidoanele alea) - pune-i radiator de cagiva mito. nu stiu ce radiator ai acum pe ea dar ala nu-i radiatorul ei. Ideea este ca ea a fost foarte bine gandita cu radiatorul ei, este unul supradimensionat pt ce stie sa faca dar o mentine foarte rece, si nu o sa ai probleme cu racirea daca are radiatorul ei. - furca e de pe o aprilia RS 125 .. in principiu ar trebui sa "mearga" dar verifica sa fie ok , sa nu fie stramba si asa mai departe. - nu am reusit sa deslusesc din mataraia de fire unde se afla controlerul de power valva si motorasul.. e posibil sa nici nu le aiba , asta trebuie sa verifici tu. - nu are senzorul de ulei conectat si din cate am vazut nici pompa de ulei nu cred ca are, de unde trag concluzia ca faci amestecul de ulei manual - un lucru nu neaaparat rau dar trebuie atentie mare. - scarita de dreapta + frana nu sunt ale ei si de asemenea si frana de fata nu e a ei. - motorul ei este ceva generatie mai veche fata de ce ar trebui sa aiba pe ea - probabil a fost schimbat candva. - despre carenele pe care le ai ar trebui sa te ocupi in ultima instanta doar dupa ce ai rezolvat restul de probleme care pot fi pe ea. - nu o porni fara baterie, si pune-i siguranta acolo in loc de sarma Si nu uita de consumabile / starea generala de functionare a ei, incearca sa o aduci cat mai aproape de maximul ei de siguranta pe care ti-l poate oferi. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Dragos93 Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Salut. Sper sa nu o o iei in nume de rau si sa nu le iei ca si critici, o sa fiu realist cu problemele pe care le-am observat din poze: - pune-i ghidon de cross (sunt prea strambe semighidoanele alea) - pune-i radiator de cagiva mito. nu stiu ce radiator ai acum pe ea dar ala nu-i radiatorul ei. Ideea este ca ea a fost foarte bine gandita cu radiatorul ei, este unul supradimensionat pt ce stie sa faca dar o mentine foarte rece, si nu o sa ai probleme cu racirea daca are radiatorul ei. - furca e de pe o aprilia RS 125 .. in principiu ar trebui sa "mearga" dar verifica sa fie ok , sa nu fie stramba si asa mai departe. - nu am reusit sa deslusesc din mataraia de fire unde se afla controlerul de power valva si motorasul.. e posibil sa nici nu le aiba , asta trebuie sa verifici tu. - nu are senzorul de ulei conectat si din cate am vazut nici pompa de ulei nu cred ca are, de unde trag concluzia ca faci amestecul de ulei manual - un lucru nu neaaparat rau dar trebuie atentie mare. - scarita de dreapta + frana nu sunt ale ei si de asemenea si frana de fata nu e a ei. - motorul ei este ceva generatie mai veche fata de ce ar trebui sa aiba pe ea - probabil a fost schimbat candva. - despre carenele pe care le ai ar trebui sa te ocupi in ultima instanta doar dupa ce ai rezolvat restul de probleme care pot fi pe ea. - nu o porni fara baterie, si pune-i siguranta acolo in loc de sarma Si nu uita de consumabile / starea generala de functionare a ei, incearca sa o aduci cat mai aproape de maximul ei de siguranta pe care ti-l poate oferi. Bafta! -multumesc pentru sfatrui , ghidolul intradevar o sa pun unul de enduro -radiator o sa il inlocuiesc dar momentan nu prea am fonduri dar o sa il schimb , aveam in plan asta -furca roata si sistemul de franare sunt intradevar de prilia rs 125 , stiu lucrul acesta dare se comporta fara nici o problema am verificat si nu exista probleme nu e stramba etc. -sistemul de pw este unul mecanic din ce am inteles eu si din ce am vazut ...nu are nici un controler ca sa zic asa , am desfacut capacul de la power valve si am accelerat sa vad daca functioneaza si functioneaza normal ..cum nu stiu , am citit ca unele sunt mecanice si din presiunea care exista in cilindru la o anumita turatie impinge clapeta de power valve ....oricum mie nu imi trebuie cine stie ce putere , eu vreau sa merg in plimbari in care sa nu trec de 12-130 si nu agresiv doar la nevoie sa am putina putere acolo totusi ... - instalatia electrica maine o rezolv cap coada , o sa merg la un electrician moto care o sa o puna la punct. - pompa de ulei este anulata , asa am luat-o si o sa ai fac eu amestec.. scarita + frana sunt ale ei dar sunt aiurea puse , nu sunt reglate bine - despre motor nu stiu ce sa zic .... si multumesc pentru observatii , nu o iau in nume de rau ci din potriva le iau ca pe un sfat !!! o sa incerc sa fac ceva din nebunia asta de fiare ) am revenit cu cateva poze ....instalatia electrica inca nu este gata asa ca intre timp mai imi fac de lucru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 interesant proiectul.fostu proprietar a facut acolo niste tiganii,asta e a doua motocicleta intr-o stare asa de deplorabila.ma tot gandesc oare ce pot gandi cand le "repara"cu asa maiestrie.sfatul meu este sa iti cauti furca fata originala.nici cum nu merg rotile alea de doua feluri.mito e frumoasa cu jantele in 3 spite.ai desfcut motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Dragos93 Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 interesant proiectul.fostu proprietar a facut acolo niste tiganii,asta e a doua motocicleta intr-o stare asa de deplorabila.ma tot gandesc oare ce pot gandi cand le "repara"cu asa maiestrie.sfatul meu este sa iti cauti furca fata originala.nici cum nu merg rotile alea de doua feluri.mito e frumoasa cu jantele in 3 spite.ai desfcut motorul? nu nu am desfacut motorul , am verificat decat compresia si are 11 si ceva eu zic ca e ok...mai am de schimbat semeringul de la axul de la schimbatorul de viteze ca da ulei pe acolo si scade nivelul din cutie...in rest se prezinta bine ...si cu furca fata momentan se comporta bine ideea e ca eu nu am fonduri asa mari pentru ea...sunt student si am alte proritati momentan dar incerc sa fac ceva din ea si chiar daca dureaza mai mult ...sa fac ceva frumos cu care sa pot iesi in weekend sa fac o plimbare ...multumesc pentru sfat daca mai ai ceva de adaugat astept pareri cu drag , asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 sa nu ai surpriza sa se prezinte si la interior cum e la exterior.nustiu pe mana cui dement a cazut.spor la mesterit si sa vedem cum baraie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neamtu99 Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Salut,te felicit pentru curajul pe care ai avut sa o iei asa. Lucreaza incet,nu te grabi. Furca eu zic sa o lasi pe aceasta de rs. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Dragos93 Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 (editat) Salut,te felicit pentru curajul pe care ai avut sa o iei asa. Lucreaza incet,nu te grabi. Furca eu zic sa o lasi pe aceasta de rs. Spor! multumesc, am luat-o din pasiune!! nu neaparat pentru cagiva ci pentru moto in general ...nu ma grabesc pt ca vreau sa iasa ceva frumos.... - pune-i ghidon de cross (sunt prea strambe semighidoanele alea) salut , astazi m-am trezit cu un prieten pe la mine care a gasit pe acasa un ghidon moto ....de la ce e nu stiu ...arata urat intradevar dar asi vrea sa il reconditionez si sa il pun pe mito ...ideea e ca mi se pare cam inalt dar pozitia mainilor vine excelent nu e nici lung nici scurt.. ...ce ziceti o sa dea bine?:-? se merita efortul? in fond mai scutesc niste banii care ai pot utiliza la altceva...dar ast si parerea voastra Editat Mai 20, 2013 de Dragos93 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Vezi ca iti trebuiesc prinderi pt ghidon daca vrei sa pui altceva si trebuie sa mai iei in calcul si faptul ca s-ar putea sa nu-ti mai ajunga furtunul de frana daca e prea sus ghidonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Dragos93 Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Vezi ca iti trebuiesc prinderi pt ghidon daca vrei sa pui altceva si trebuie sa mai iei in calcul si faptul ca s-ar putea sa nu-ti mai ajunga furtunul de frana daca e prea sus ghidonul. stiu ca trebuiesc prinderi o sa fac rost si de alea zilele astea si furtunul de frana oricum nu ajunge ca si acum e aproape la fix , o sa iau unul mai lung...dar asa ca aspect ce zici ar fi ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Va fi cam inalta, ar trebui ceva mai jos (parerea mea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Dragos93 Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Va fi cam inalta, ar trebui ceva mai jos (parerea mea). asi putea sa il reglez din prinderi si sa il las mai pe fata ...o sa iau prinderile si il montez daca nu imi place cum vine si da aiurea o sa iau unul pana la urma...dar sunt niste preturi X_X .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neamtu99 Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Eu zi sa nu o modifici. Ghionul are crom pe el ,cat l-ai matui peste crop nu va prinde vopseaua.Poate sa il vopsesti electrostatic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.