Sari la conținut

Probele cu alimentarea sau aprinderea?!


Postări Recomandate

Salut! Am o problema la motocicleta careia nu-i dau de cap. Am un kawasaki zx9r si ai cand am plecat cu ea am constatat ca dupa viteza 1 pare ca ramane fara benzina, dar nu e asa. Benzina are, robinetul este deschis, pomba baga, furtunele nu sunt strangulate...! Si totusi intrerupe in ture, a intaia mai sus. a doua mai jos, a treia si mai jos, nu pot trece de 3 mii de ture si de 70-80 km/ora. Nu scoate pic de fum, nu da rateuri, semn ca nu ar fi de la scanteie, bujii sau bobina ceva.Cu 2-3 zile in urma moto a mers perfect pana am dat eu rezervorul sa trag cu fir direct de la baterie pentru controlerul de faza la xenon. cum am efectuat demontarea asa am si montat, fara sa umblu la altceva. La relanti sta perfect, daca o turez pe liber urca pana pe rosu, dar pe la 9-10 mii balbaie un pic. Am pus bidoane in loc de rezervor so carburator si pompa tragea din bidonul cu benzina si umplea pe celalalt (cu motorul pornit), umple un bidon de 2L cam intr-un min, doua. Cred ca e de ajuns pentru carburator, asta la relanti. Aveti voi vreo idee sau solutie?!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ram-air ai un furtun care vine de la doua porturi,dupa care urmeaza intr-un filtru si pe urama in carbuiratoare.

Asigurate ca treseul furtunului este corect.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten a avut aceeasi problema la kawasaki, nu-i trecea de 70-80 cum spui tu, a reglat si rasreglat carburatia si degeaba, ca pana la urma sa-si dea seama ca e de la baterie care era de amperaj mai mic. In cazul tau spui ca ai alimentat ceva in plus de pe baterie daca am inteles bine din postarea ta. Din ce mi-a explicat prietenul meu la kawa alimentarea cu tensiune pentru bujii se face cumva direct de pe baterie, incearca sa scoti acel fir pe care l-ai pus suplimentar si vezi daca mai face asa daca nu inseamna ca asta e problema: curentul de la baterie. Nu ai nimic de pierdut daca incerci, chiar sunt curios daca e aceeasi problema ca la amicul meu. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asculta-l pe TNG si verifica acolo. Asa imi facea si mie un trotinet odata si aceeasi problema a avut-o si un tip de intreba tot pe aici => furtun iesit.

 

Daca pana in weekend face tot asa, poate ne vedem (daca esti constantean) si aruncam un un ochi impreuna, trebuie sa gasim problema. Nu se poate sa mearga si dupa ce umbli sa nu mai mearga.

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ram-air ai un furtun care vine de la doua porturi,dupa care urmeaza intr-un filtru si pe urama in carbuiratoare.

Asigurate ca treseul furtunului este corect.

sincer nu stiu care este furtunul ala si unde este, eu am un furtun care vine de la rezervor intra intr-un filtru apoi in pompa si din pompa in carburator. totusi e posibil sa ai dreptate ca pare o problema de alimentare si nu de aprindere.

 

Un prieten a avut aceeasi problema la kawasaki, nu-i trecea de 70-80 cum spui tu, a reglat si rasreglat carburatia si degeaba, ca pana la urma sa-si dea seama ca e de la baterie care era de amperaj mai mic. In cazul tau spui ca ai alimentat ceva in plus de pe baterie daca am inteles bine din postarea ta. Din ce mi-a explicat prietenul meu la kawa alimentarea cu tensiune pentru bujii se face cumva direct de pe baterie, incearca sa scoti acel fir pe care l-ai pus suplimentar si vezi daca mai face asa daca nu inseamna ca asta e problema: curentul de la baterie. Nu ai nimic de pierdut daca incerci, chiar sunt curios daca e aceeasi problema ca la amicul meu. Bafta!

A fost primul lucru pe care l-am incercat, dar degeaba. Tot asa face. :(((

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai spus ca iti umple un bidon de 2L in max 2 min., cat consuma kawa?

La turatii mari ramai fara scanteie, nu are de unde curent sa iti aprinda benzina, dar faci cum crezi, parerile sunt impartite, doar tu poti sa le incerci pe toate. Scoate alimentarea de la xenoane ca nu e greu si fa o proba.



ok atunci, scuze nu am vazut postarea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer nu stiu care este furtunul ala si unde este, eu am un furtun care vine de la rezervor intra intr-un filtru apoi in pompa si din pompa in carburator. totusi e posibil sa ai dreptate ca pare o problema de alimentare si nu de aprindere.

 

A fost primul lucru pe care l-am incercat, dar degeaba. Tot asa face. :(((

/index.php?/topic/695822-kawasaki-ninja-zx6r-2000/

postul nr 7!

Editat de Black_wolf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta inseamna experienta si comunitatea pe site :) Raman dator si fac o cinste baietilor care au venit in sprijinul problemei mele. Nu stiam care este furtunul ala de care imi spunea TNG dar mi-am dat seama cand am vaut linkul asta si mi-am dat seama ca am dat carena de fata jos si nu am bagat furtunasul ala mic in cutia filtrului de aer. Asta spune ca mai am multe de invatat si ma bucur ca am cont pe acest site si ca sunt baieti ca voi care vin in ajutorul unor baieti unii necunoscuti (cazul meu). Va multumesc! si fac cinste daca ne vedem pe la arc

 

In ram-air ai un furtun care vine de la doua porturi,dupa care urmeaza intr-un filtru si pe urama in carbuiratoare.

Asigurate ca treseul furtunului este corect.

Ms mult!!! Datorita experientei tale am scutit multe verificari la bujii, CDI si alte componente care prezinta astfel de simtome. Nici nu am facut proba dar stiu sigur ca am omis sa bag furtunul ala acolo si clar asta e problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca am nimerit-o ...atunci cu placere!

Am postat repede de pe mobil,nu am avut timp sa intru in detalii..dar cred ca esentialul s-a inteles,chiar daca nu ai vrut sa ma crezi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Si eu m am lovit de problema asta cu furtunul ala sarit de acolo; e bine sa inlocuiti colierul ala cu unul cu surub.

Motocicleta mergea in suturi,ca si cum nu i venea suficienta benzina.plus rateuri in toba rezultate din cauza carburantului nears/

 

Am mai postat pe un topic ,insa,se pare ca multumirile trebuie sa ajunga la TNG

 

ZX9 c1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu m am lovit de problema asta cu furtunul ala sarit de acolo; e bine sa inlocuiti colierul ala cu unul cu surub.

Motocicleta mergea in suturi,ca si cum nu i venea suficienta benzina.plus rateuri in toba rezultate din cauza carburantului nears/

 

Am mai postat pe un topic ,insa,se pare ca multumirile trebuie sa ajunga la TNG

 

ZX9 c1

Sa fii sanatos,si multumesc pentru gandurile bune! :hug:

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...