stefan.bocai Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Salut! Am o problema la motocicleta careia nu-i dau de cap. Am un kawasaki zx9r si ai cand am plecat cu ea am constatat ca dupa viteza 1 pare ca ramane fara benzina, dar nu e asa. Benzina are, robinetul este deschis, pomba baga, furtunele nu sunt strangulate...! Si totusi intrerupe in ture, a intaia mai sus. a doua mai jos, a treia si mai jos, nu pot trece de 3 mii de ture si de 70-80 km/ora. Nu scoate pic de fum, nu da rateuri, semn ca nu ar fi de la scanteie, bujii sau bobina ceva.Cu 2-3 zile in urma moto a mers perfect pana am dat eu rezervorul sa trag cu fir direct de la baterie pentru controlerul de faza la xenon. cum am efectuat demontarea asa am si montat, fara sa umblu la altceva. La relanti sta perfect, daca o turez pe liber urca pana pe rosu, dar pe la 9-10 mii balbaie un pic. Am pus bidoane in loc de rezervor so carburator si pompa tragea din bidonul cu benzina si umplea pe celalalt (cu motorul pornit), umple un bidon de 2L cam intr-un min, doua. Cred ca e de ajuns pentru carburator, asta la relanti. Aveti voi vreo idee sau solutie?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 (editat) In ram-air ai un furtun care vine de la doua porturi,dupa care urmeaza intr-un filtru si pe urama in carbuiratoare. Asigurate ca treseul furtunului este corect. Editat Mai 15, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefan.bocai Postat Mai 15, 2013 Autor Share Postat Mai 15, 2013 Nu am modificat cu nimic traseul alimentarii care functiona perfect acum 2 zile, ma gandesc la CDI sau alte probleme de ordin electronic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Ok cum spui tu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefan.bocai Postat Mai 15, 2013 Autor Share Postat Mai 15, 2013 Apreciez sfatul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezar_panciuc Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Un prieten a avut aceeasi problema la kawasaki, nu-i trecea de 70-80 cum spui tu, a reglat si rasreglat carburatia si degeaba, ca pana la urma sa-si dea seama ca e de la baterie care era de amperaj mai mic. In cazul tau spui ca ai alimentat ceva in plus de pe baterie daca am inteles bine din postarea ta. Din ce mi-a explicat prietenul meu la kawa alimentarea cu tensiune pentru bujii se face cumva direct de pe baterie, incearca sa scoti acel fir pe care l-ai pus suplimentar si vezi daca mai face asa daca nu inseamna ca asta e problema: curentul de la baterie. Nu ai nimic de pierdut daca incerci, chiar sunt curios daca e aceeasi problema ca la amicul meu. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 (editat) Asculta-l pe TNG si verifica acolo. Asa imi facea si mie un trotinet odata si aceeasi problema a avut-o si un tip de intreba tot pe aici => furtun iesit. Daca pana in weekend face tot asa, poate ne vedem (daca esti constantean) si aruncam un un ochi impreuna, trebuie sa gasim problema. Nu se poate sa mearga si dupa ce umbli sa nu mai mearga. Editat Mai 15, 2013 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefan.bocai Postat Mai 15, 2013 Autor Share Postat Mai 15, 2013 In ram-air ai un furtun care vine de la doua porturi,dupa care urmeaza intr-un filtru si pe urama in carbuiratoare. Asigurate ca treseul furtunului este corect. sincer nu stiu care este furtunul ala si unde este, eu am un furtun care vine de la rezervor intra intr-un filtru apoi in pompa si din pompa in carburator. totusi e posibil sa ai dreptate ca pare o problema de alimentare si nu de aprindere. Un prieten a avut aceeasi problema la kawasaki, nu-i trecea de 70-80 cum spui tu, a reglat si rasreglat carburatia si degeaba, ca pana la urma sa-si dea seama ca e de la baterie care era de amperaj mai mic. In cazul tau spui ca ai alimentat ceva in plus de pe baterie daca am inteles bine din postarea ta. Din ce mi-a explicat prietenul meu la kawa alimentarea cu tensiune pentru bujii se face cumva direct de pe baterie, incearca sa scoti acel fir pe care l-ai pus suplimentar si vezi daca mai face asa daca nu inseamna ca asta e problema: curentul de la baterie. Nu ai nimic de pierdut daca incerci, chiar sunt curios daca e aceeasi problema ca la amicul meu. Bafta! A fost primul lucru pe care l-am incercat, dar degeaba. Tot asa face. (( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezar_panciuc Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 ai spus ca iti umple un bidon de 2L in max 2 min., cat consuma kawa? La turatii mari ramai fara scanteie, nu are de unde curent sa iti aprinda benzina, dar faci cum crezi, parerile sunt impartite, doar tu poti sa le incerci pe toate. Scoate alimentarea de la xenoane ca nu e greu si fa o proba. ok atunci, scuze nu am vazut postarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 (editat) sincer nu stiu care este furtunul ala si unde este, eu am un furtun care vine de la rezervor intra intr-un filtru apoi in pompa si din pompa in carburator. totusi e posibil sa ai dreptate ca pare o problema de alimentare si nu de aprindere. A fost primul lucru pe care l-am incercat, dar degeaba. Tot asa face. (( /index.php?/topic/695822-kawasaki-ninja-zx6r-2000/ postul nr 7! Editat Mai 15, 2013 de Black_wolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefan.bocai Postat Mai 15, 2013 Autor Share Postat Mai 15, 2013 /index.php?/topic/695822-kawasaki-ninja-zx6r-2000/ postul nr 7! Asta inseamna experienta si comunitatea pe site Raman dator si fac o cinste baietilor care au venit in sprijinul problemei mele. Nu stiam care este furtunul ala de care imi spunea TNG dar mi-am dat seama cand am vaut linkul asta si mi-am dat seama ca am dat carena de fata jos si nu am bagat furtunasul ala mic in cutia filtrului de aer. Asta spune ca mai am multe de invatat si ma bucur ca am cont pe acest site si ca sunt baieti ca voi care vin in ajutorul unor baieti unii necunoscuti (cazul meu). Va multumesc! si fac cinste daca ne vedem pe la arc In ram-air ai un furtun care vine de la doua porturi,dupa care urmeaza intr-un filtru si pe urama in carbuiratoare. Asigurate ca treseul furtunului este corect. Ms mult!!! Datorita experientei tale am scutit multe verificari la bujii, CDI si alte componente care prezinta astfel de simtome. Nici nu am facut proba dar stiu sigur ca am omis sa bag furtunul ala acolo si clar asta e problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Daca am nimerit-o ...atunci cu placere! Am postat repede de pe mobil,nu am avut timp sa intru in detalii..dar cred ca esentialul s-a inteles,chiar daca nu ai vrut sa ma crezi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaceghost Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 Si eu m am lovit de problema asta cu furtunul ala sarit de acolo; e bine sa inlocuiti colierul ala cu unul cu surub. Motocicleta mergea in suturi,ca si cum nu i venea suficienta benzina.plus rateuri in toba rezultate din cauza carburantului nears/ Am mai postat pe un topic ,insa,se pare ca multumirile trebuie sa ajunga la TNG ZX9 c1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 (editat) Si eu m am lovit de problema asta cu furtunul ala sarit de acolo; e bine sa inlocuiti colierul ala cu unul cu surub. Motocicleta mergea in suturi,ca si cum nu i venea suficienta benzina.plus rateuri in toba rezultate din cauza carburantului nears/ Am mai postat pe un topic ,insa,se pare ca multumirile trebuie sa ajunga la TNG ZX9 c1 Sa fii sanatos,si multumesc pentru gandurile bune! Editat Iulie 3, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaceghost Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 Sanatate si sa auzim numai de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.