shoby13 Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Dupa ultimul proiect MBK Rocket by aerox pe care nu l-am prezentat aici insa v-a pun poze sa vedeti despre ce vorbesc probabil majoritatea celor din bucuresti il recunosc am decis sa fiu si eu in rand cu " lumea sa fac un aerox ! Acesta este Rocket-ul cu urmatoarea configuratie : Set Stage 6 - 1 segment Ambielaj Stage 6 Carburator 24 mm Filtru Sport malossi 13 Toba Hebo Variator polini speed control Ambreiaj Polini 2G Curea malossi kevlar Toba Hebo Grup malossi Si ce este cel mai important zic eu flansa pentru a putea pune roata de aerox frana disc pe motorul de minareli vertical ! Top speed 115 km GPS Demarj 0-100 4 secunde Acum sa trecem la prezent lasam trecutul deoparte ! Mi-a intunecat dumnezeu mintile si mi s-a facut mila de un aerox pe care l-am cumparat de la un copil.... in ultima stare spetza nu stiu cum pot sa descriu tot ce e bine e ca macar avea acte si am putut sa il inmatriculez ! Scuterul era mort la pamant distrus fizic psihic si moral ! Aspect 0 si motor 0 ! Fugea undeva pe la 45 la vale cu vant din spate asa ca odata ajuns acasa l-am mai calarit 1-2 zile apoi a intrat la descompletat desurubat si desfacut ! Am constat ca trebuie sa inlocuiesc absolut tot ce inseamna motor ( mai bine dadeam 4 milioane si imi luam un motor de aerox complet ) insa am decis sa fac ceva pentru mine unic si frumos asa ca am pus ban pe ban si am luat : Ambielaj TOPColivie RMSrulmenti KoyoSemeringuri RMSSet motor AC 70 CC RMS blue racingBujie 4 electrozi GarnituriRole 16x13 4.5 gr (MALOSSI MULTIVAR)Ambreiaj RMS Super Racing reglabil + arculete si arcCurea transmisieMuzicuta Malossi cu lamele carbonCarburator Evacuare gianelli extra Carcasa filtru aer (a mea nu inchide deloc okCapac racire ( cel de la magnetou ) Xenon 4500k dar o sa imi pun de 6000 sau 1000 2x cauciuc 130-60~13 + janta fatsa care era stramba descentrata nu stiu cums a explic ! Si m-am pus pe desfacut carter a fost jale ce am gasit acolo a trebuit sa curat carterul de balega de pamant carburatorul vechi era pa....Ambielajul ? Dansa mai rau ca la dansez pentru tine joc sus jos stanga dreapta rulmentii sparti ! L-am trecut pe aer deoarece stau prost cu nervii si in astea 3-4 zile cat l-am avut a trebuit sa cumpar 2-3 sticle de antigel pentru ca nu stiam ce se intampla de ramaneam fara apa nu imi dadeam sema de unde scoate si am decis sa fie Ac oricum il v-oi folosii 2-3 ore pe zi sau asa de duminica ! Instalatia electrica nu exista pe acest scuter asa ca am fost nevoit sa mi-o fac singur bine ca m-a facut mama multi-talentat ! Sa speram ca totul osa iasa cum vreau eu ! Acum mai pun poze de cand l-am cumparat pana astazi 15.05.2013 ! Tin sa mentionez ca lucrez la el din August 2012 credeti-ma ca doar curatatul si investigatul pieselor ok au durat apraoepe 1 luna 2-3 ore pe zi fara weekend ! Suruburi rotunde duse fara flori sau imbusuri rotunde pe care a trebuit sa le scot nervi munca grea etc si inca am un surub rotund pe care nu pot sa il scot ( de la electromotor ) La aspect am decis sa fie un galben - verde fosforescent ( anumite elemente ) cu albastru in exterior ! Astept intrebari injuraturi sper sa va placa si voua ce incerc sa fac eu cu asta...Chiar astept iedi sfaturi critici numai una singura nu o pot accepta : a pai faci in scara blocului chestiile astea se fac in service ! Zic eu ca ma pricep si asa am facut multe + ca sunt clasa a12-a am nevoie de bani pentru altele totusi poasiunea nu are limite scuterul v-a fi pentru plimbari si chestii micute nu sa ma dau cu avioanele ! Am uitat sa spun rezervorul v-a fi in portbagaj deoarece vreau sa fac monopost si sa acopar busonul acela plus ca un set de contacte noi mi se pare scump si sh nu am gasit si vreau ceva ieftin si tot setul de contacte modificarea deja am facut-o asta este ! Iertati-mi va rog greselile de ortografie sau de scriere sunt grabit ! Sa stearga cineva acest topic multumesc frumos si imi cer scuze ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 (editat) da,arata cool si se vede ca ai muncit ceva la el,deh, boala grea.... nu e mare carb de 24? Editat Mai 15, 2013 de motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Mai 16, 2013 Autor Share Postat Mai 16, 2013 (editat) Era deajuns pe scuterul acela ! Setul era de turatii si avea nevoie ! Am pus de 19 si avea amestec sarac ! Astazi scuterul a primit anumite reconditionari la partea electrica trebuie sa caut o mufa pentru bobina de inductie ! Insa de maine scuterul face o mia pauza de cateva saptamani deoarece dedic tot timpul meu unei persoane care are nevoie de el ! Cand v-oi reveni promnit sa postez o duzina de poze si noile idei puse in practica ! Va salut si va respect ! P.S: Puteti sa comentati intrebati sugerati , sper sa imi pot face timp sa a raspund 2-3 minute pe zi ! Insa vad ca forumul nu mai e ce a fost odata ! Cel putin nu pe sectiunea asta ! Editat Mai 15, 2013 de shoby13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Iulie 25, 2013 Autor Share Postat Iulie 25, 2013 Am revenit cu mici noutati ! Am cumpart intre timp prezoanele de la cilindru multumita magazinului scutercenter din bucuresti insa am intampinat o problema cu piulitele de la chiuloasa care sunt de 7 pe surub metric si sunt foarte foarte rare ( cu greu am gasit ) ! Asa ca am montat setul motor am montat evacuarea carburatorul cablu de acceleratie si am improvizat un mic rezervor pentru a il pornii sa vad ca merge ! Insa nu am reusit momentan csa il pornesc din lipsa de timp trebuie sa strang piulitele de la chiuloasa pentru ca le-am pus si le-am lasat asa ! Urmeaza ca azi maine sa termin si sa il pornesc iar urmatorul post v-a contine raspunsul am muncit sau nu un an de zile degeaba sau nu ! Am montat instalatia de xenon slim si dupa ce v-oi vedea ca a pornit ma v-oi ocupa in detaliu de instalatia electrica ! P.S : In ultimile poze este foarte aplecat deoarece am vrut sa vad cum i-ar sta ! Imi place este comod si da foarte agresiv sa il vezi asa undeva parcat insa ma mai gandesc ! Si azi 26.06.2013 a pornit pentru prima data asa de proba first start....Foarte frumos si impecabil la prima pedala ! Compresia se simte din suflet ! Sunt foarte multumit ! Dupa 2 luni de proiect stagnat am sa revin cu noutati mari ! Scuterul este aproape terminat urmeaza piese noi si multe surprize deci urmati topicul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 setul nu trebuia sa aibe racire pe apa? vad in poza si piulitele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat August 1, 2013 Autor Share Postat August 1, 2013 setul trebuia sa aiba racire apa insa am decis sa il trec pe aer pentru mai mult confort ! Insa ma bate gandul sa il inlocuiesc cu un set top trophy mult mai puternic care este pe apa insa v-om vedea ! Scuterul v-a primi niste piese un set racire apa mhr o aripa pe fata jenti de aprilia sr in 5 spite un carburator mai maricel o parte din sistemul de racire pe aer ( inca sunt indecis daca sa il trec iar pe apa sau sa schimb setul cu ceva pe aer ) v-a mai primii si un far ! Singurele probleme pe care le intampin momentan sunt sistemele de franare pe care nu le-am montat un sistem de franare este complet insa la cel de pe fata imi trebuiesc mai multe trebuie sa compeltez cu placute de frana am nevoie de pompa de frana de pe stanga ! V-oi revenii cu noutati si poze in momentul cand v-oi mai face si ceva pana atunci astept pareri sfaturi ! A sosit si mult asteptata janta spate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 cauta la dezmembrari frane mai puternice,daca ai motorul fortos sa ai si posibilitatea de a frana. si manete de frana sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat August 8, 2013 Autor Share Postat August 8, 2013 In prezent scuter-ul beneficiaza de :Motor:- Set motor AC 70 cc RMS blue racing (sh dar nou)- Ambielaj top performance- Rulmenti Koyo + semeringuri (noi)- Toba Gianelli Extra- Variator Malossi Multivar 2000 (role 5.5)- Ambreiaj RMS Reglabil ( arculete: malossi albastre arc central: malossi alb )- Curea yamaha ( urmeaza sa o schimb probabil cu una special x sau top )- Carburator 12 mm (modificat dar oricum e distrus trebuie sa il schimb cu unul de 17.5 (sper sa i fie de ajuns ala))- Filtru Aer Stage6 in carcasa originala- Grup Malossi raport fugaDesign:- Vopsea exterior : Albastru Subaru ( urmeaza sa o cumpar )- Vopsea interior : Negru + verde neon ( cateva mici elemente )- Vopsea jenti : Verde neon ( numai sa vina si janta fata )- Inaltator : TNT One- Amortizor : reglabil malossi- Monopost (scuterul v-a fi calarit de o singura persoana...adica je)- Ghidon : MBK Booster ( speram la unul sport dar nu e o prioritate )- Mansoane : RR (cred ca de la T4tune)- Oglinda : F1 T4atune- Turometru : Peugeot XR6- Jenti : Aprilia SR2 13'- Semnale : aluminiu led spate- Far : Xenon 4500 k (urmeaza un 6000 sau 8000)- Stop : Home made/Hand made ( cel stock modificat de mine pe leduri )To be continued:- Pompa frana fata- Aripa fata- Fibra + Chit pentru monopost- Vopsea- Suruburi carene- Multe stickere + autocolant carbon + autocolant cu desene- Janta fata SR2- Sistem racire : Plasticele de la motor si aprindere (fulia cu palete o am)(Cam atat mai am de cumparat)Capitolul CUSTOM-IDEI PROPRII:- Am mutat: sistemul de aprindere CDI in portbagaj- Am mutat: rezervorul in portbagaj ( nu e o idee proprie dar e ceva gen custom... )- Am anulat: pompa de ulei (pentru a ajuta in turatii mai bine)- Am anulat: instalatia electrica (am confectionat singur ce aveam nevoie semnale far stop claxon)- Am anulat: sistemul de pornire la buton ( e mai sanatos pentru motor si pedalatul face piciorul frumos )- Am inversat: Franele pentru a ajuta la prostii de genul burnout drift si alte chestii daca imi vine vre-o idee de stuntSper ca este placut si pentru altii ce fac eu aici avand in vedere faptul ca scuterul a intrat in acest proces pe 05.August.2012 mai sunt 3 zile si implineste un an ! Urmeaza si alte schimbari dar macar sa ajung eu cu el pe strazi ! Iar la sfarsit nu stiu daca v-or fi intelese ideile mele pentru a cumpara acest scuter si totusi mi-ar fi foarte greu sa ma despart de el insa daa ma v-oi satura de el v-a fi piesa de muzeu in garaj urmand a fi mostenire ! Am sa continui sa mesteresc la el...sper sa nu dezamagesc pe nimeni ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Apreciez munca depusa, dar cum o sa treci ITP-ul cu setul modificat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Septembrie 3, 2013 Autor Share Postat Septembrie 3, 2013 (editat) Jucaria este deja inmatriculata iar pe talon nu am slot de itp ! Daca n'ar fi fost inmatriculat nu m'as mai fi bagat la atatea modificari pe care RAR nu le accepta ! Detalii suplimentare deoarece n'am mai scris de mult timp din cauza bac-ului Rox'ul pe partea electrica la motor sta bine rau am usurat volanta am reglat avansul si am obtinut mai multe rpm prin scoaterea pompei de ulei si pompei de apa care ingreuna situatia am rebobinat aprinderea si am magnetizat mai rau polii ! la o mica rotatie cu mana se roteste inca 3/4 din cauza presiunii magnetism-ului ! In viitor daca ma decid si nu imi place cum se comporta am sa scot cilindrul si am sa il modific deaorece am primit de la un mecanic de curse o schema cu mici modificari pentru cilindru care sa il faca mai "nervos" ( mai am un cilindru pe care v-oi face testul inainte sa ma apuc de adevarata munca ! Editat Septembrie 3, 2013 de shoby13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 (editat) Si dupa toate modificarile facute, cati caluti are acum scuterul ? Am mers cu ceva de genul (tipul bagase 2000 euro in el) si pleca de pe loc abia pe la 4000 rpm si tragea bine de tot...urca pana in 12000 rpm. Bafta Editat Septembrie 3, 2013 de balazsfi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Septembrie 17, 2013 Autor Share Postat Septembrie 17, 2013 (editat) Dupa toate modificarile aduse nu stiu sincer sa spun insa scuterul are 8 CP cand iese din fabrica banuiesc ca 15-20 de cp tot am scos cu toate artificiile astea plus ca ma invart de colo colo sa gasesc un carburator pe placul meu sa il modific si pe ala sau unul gata preparat de kart ! Astazi mi-am facut putin mai mult timp liber si am montat ceasul RPM insa nu stiu unde sa il conectez are + si - si mai are un fir senzor pe care nu stiu unde sa il pun poate ma ajuta cineva cu un sfat o idee ! Apoi dupa multa rabdare si mult "hai sa o fac ba nu ca dupa ma enervez ba nu hai sa o fac" am facut-o totusi , am montat frana spate si am facut-o functionala dupa ce am cautat un flex ( incepusem sa ma enervez ca sa tai jumatatea aceea de colier din comanda stoc de aerox de care nu mai aveam nevoie asa ca am pus mana pe niste panze de bomfaier un pachet de tigari si dai si dai si dai si a meritat ! La frana fata (desi am montat etrierul si conducta )imi trebuie pompa de frana placute si componentele acelea din etrier (cred , sper sa le mai gasesc pe ale mele ) ! Usor usor rox-ul iese la lumina in momentul de fata pot sa il scot pe asfalt sa i fac reglajele necesare si sa il pun sa pape benzina mai am maruntisuri mici de facut cum ar fi : cumparat un cablu de acceleratie de mbk booster sau malaguti f12 ( d'ala cu unghi la 90*) sa vad ce fac cu toata cablaraia pe care am strans-o , sa i pun rezervorul in portbagaj ( pe care apropo am hotarat si v-a ramane rezervorul sau de fabrica deoare am nevoie de vacum si nu pot sa il adaptez ! ) , sa i montez stopul si semnalele ( am facut si stop-ul home made a iesit super si te sparge la ochi cu ocazia asta abea astept sa intre unu in mine si sa imi spuna ca nu a vazut ca franez....) si sa il vopsesc ! Astept sa imi soseaca o janta de 13 de sr in 5 spite ca cealalta ca sa nu ma tiganesc cu una de un fel si alta de alt fel ( aviz celor curiosi care se intreaba de ce am fost atat de handicapat cand toata lumea cauta roti de aerox eu sa pun de SR explicatie : pentru ca si deoarece am nevoie sa leg roata spate cu antifurtul de aici am 2 motive am mult mai mult spatiu la cea de sr sa bag antifurtu decat la cea de aerox si doi la mana roata de aerox se prinde pe flansa daca desfaci cele 3 suruburi imbus care sunt pe post de prezoane ramane flansa u discul pe scuter roata legata de antifurt si "hotzache" pleaca cu scuteru si eu raman fara scuter dar am o roata amintire ! Asa ca roata de sr care vine prins adirect pe ax tre sa vina pregatit sa dea toba jos ( tre sa fie tare in nervi ca sa reuseasca ca eu ma chinui rau sa o scot ) apoi sa aiba o tubulara destul de lunga care sa intre pana acolo pe mica piulita pe care am pregatitot special ca sa nu poata fi desfacuta decat intr-un anume fel.... Cam mult am scris nu ? V-a multumesc ca aveti rabdare si imi cititi toate balivernele ! Sper ca la sfarsit sa merit admiratia voastra ! Urmeaza schimbarea carburatorului cu unul de dell'orto 21 mm licenta malossi ! Janta de SR frana spate disc este de vanzare ! Predare personala in bucuresti ! Poza cu ea aveti mai sus ! Urmeaza sa aranjez si partea electrica... Editat Septembrie 17, 2013 de shoby13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Octombrie 25, 2013 Autor Share Postat Octombrie 25, 2013 Ce sa intamplat pana astazi ? Pai sa vedem carburatorul a fost schimbat cu unul de Dell'Orto21 mm licenta malossi ! A fost desfacut curatat aranjat deoxidat ! Scuterul in momentul de fata este 100% functional ! Am montat rezervorul ( cel original deoarece nu am mai reusit sa duc la sfarsit planul cu rezervorul in portbagaj din mai multe motive ) si am renuntat la ideea monopostului ( acesta fiind unul dintre motivele rezervorului ) deoarece am stabilit sa fie uneori scuter de plimbari in 2 ! Pentru o singura persoana pregatesc altceva ! Urmeaza aranjarea carenelor la care lucrez forja kit fuler si vopsea apoi sa dam o tura prin oras dupa domnisoare )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 fuge? se apropie de 100? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Octombrie 25, 2013 Autor Share Postat Octombrie 25, 2013 iti multumesc ca imi urmaresti topicul in primul rand in al 2-lea rand sa sti ca desi am o mare curiozitate nu vreau sa il scot pana nu e 100% gata ( adica si vopsit ) si inca nu pot afla pentru ca trebuie rodaj ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 (editat) Dupa toate modificarile aduse nu stiu sincer sa spun insa scuterul are 8 CP cand iese din fabrica banuiesc ca 15-20 de cp tot am scos cu toate artificiile astea plus ca ma invart de colo colo sa gasesc un carburator pe placul meu sa il modific si pe ala sau unul gata preparat de kart ! Astazi mi-am facut putin mai mult timp liber si am montat ceasul RPM insa nu stiu unde sa il conectez are + si - si mai are un fir senzor pe care nu stiu unde sa il pun poate ma ajuta cineva cu un sfat o idee ! Apoi dupa multa rabdare si mult "hai sa o fac ba nu ca dupa ma enervez ba nu hai sa o fac" am facut-o totusi , am montat frana spate si am facut-o functionala dupa ce am cautat un flex ( incepusem sa ma enervez ca sa tai jumatatea aceea de colier din comanda stoc de aerox de care nu mai aveam nevoie asa ca am pus mana pe niste panze de bomfaier un pachet de tigari si dai si dai si dai si a meritat ! La frana fata (desi am montat etrierul si conducta )imi trebuie pompa de frana placute si componentele acelea din etrier (cred , sper sa le mai gasesc pe ale mele ) ! Usor usor rox-ul iese la lumina in momentul de fata pot sa il scot pe asfalt sa i fac reglajele necesare si sa il pun sa pape benzina mai am maruntisuri mici de facut cum ar fi : cumparat un cablu de acceleratie de mbk booster sau malaguti f12 ( d'ala cu unghi la 90*) sa vad ce fac cu toata cablaraia pe care am strans-o , sa i pun rezervorul in portbagaj ( pe care apropo am hotarat si v-a ramane rezervorul sau de fabrica deoare am nevoie de vacum si nu pot sa il adaptez ! ) , sa i montez stopul si semnalele ( am facut si stop-ul home made a iesit super si te sparge la ochi cu ocazia asta abea astept sa intre unu in mine si sa imi spuna ca nu a vazut ca franez....) si sa il vopsesc ! Astept sa imi soseaca o janta de 13 de sr in 5 spite ca cealalta ca sa nu ma tiganesc cu una de un fel si alta de alt fel ( aviz celor curiosi care se intreaba de ce am fost atat de handicapat cand toata lumea cauta roti de aerox eu sa pun de SR explicatie : pentru ca si deoarece am nevoie sa leg roata spate cu antifurtul de aici am 2 motive am mult mai mult spatiu la cea de sr sa bag antifurtu decat la cea de aerox si doi la mana roata de aerox se prinde pe flansa daca desfaci cele 3 suruburi imbus care sunt pe post de prezoane ramane flansa u discul pe scuter roata legata de antifurt si "hotzache" pleaca cu scuteru si eu raman fara scuter dar am o roata amintire ! Asa ca roata de sr care vine prins adirect pe ax tre sa vina pregatit sa dea toba jos ( tre sa fie tare in nervi ca sa reuseasca ca eu ma chinui rau sa o scot ) apoi sa aiba o tubulara destul de lunga care sa intre pana acolo pe mica piulita pe care am pregatitot special ca sa nu poata fi desfacuta decat intr-un anume fel.... Cam mult am scris nu ? V-a multumesc ca aveti rabdare si imi cititi toate balivernele ! Sper ca la sfarsit sa merit admiratia voastra ! Urmeaza schimbarea carburatorului cu unul de dell'orto 21 mm licenta malossi ! Janta de SR frana spate disc este de vanzare ! Predare personala in bucuresti ! Poza cu ea aveti mai sus ! Urmeaza sa aranjez si partea electrica... aeroxul nu are 8 cai din fabrica...are in jur de vro aprox 4 delimitat....cu o toba sport,variator,ambreiaj,role,arculete ,carburator mai maricel si muzicuta sport...poate atingi un 8-10 cai cel mult(depinde de piesele carele pui) si daca e reglat bine ....iar daca pui si un set de 70 iti mai da catica caluti acolo 6-7 ,am avut si eu aerox si am investit ceva in el,m-am invartit o vreme in anturaje care isi tot tunau scuterele si am stat si pe langa cei de la scuter-centre,bafta cu proiectul,ai grija,si app,iai o toba calumea gen yasuni daca vrei sa iti faca fata la setul ala toba si sa ai randament bun Editat Octombrie 27, 2013 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Noiembrie 4, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2013 in cartea lui scrie tiparit 6 kw cea ce dupa caluclele mele inseamna 8 cp ! Toba gianelli extra este super buna face fata si la 70 cc si la 49 insa in viitor o sa ma orientez catre gianelli reverse ! Scuterul este modificat din toate punctele de vedere ( transmisie admisie motor ambielaj aprindere....) sper sa rupa ! Yasuni v'oi pune doar daca o sa ma hotarasc la setul stage6 1 segment Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Februarie 21, 2014 Autor Share Postat Februarie 21, 2014 Pentru ca se apropie primavara am (re)inceput munca pentru duce rox-ul la final urmand sa vada strada intr-o luna si putin ! Asa ca am schimbat ambreiajul cu unul rms sport cu arculete albastre ( tari ) arc central alb (moale) rolele malossi sunt de 5.5 si am cumparat o cutiuta de kit si iata ce a iesit ! Mai este mult de finisat pana o sa iasa produsul final dar macar am dat gros-ul si urmeaza frecare..multa frecare apoi vopseaua ! cu transmisia am terminat o sa ma apuc curand de admisie sa curat carburatorul sa il degresez si sa il reglez apoi sa imi fac 2 distantiere mici pentru prinderea la toba de carter pentru ca e mult prea apropiat e janta si nu vreau sa risc vre-o minune ! Trebuie sa imi cumpar un cablu de acceleratie de booster si capacul de racire de pe cilindru ! 6 litrii de benzina si 1 de ulei apoi rodaj ! A da si sa leg turometru inca nu am nici o idee unde vine si daca cineva se pricepe firele de la CDI care ce fac si cum as putea sa imi incarc bateria ar fi super ! Urmeaza si un fratior mai mare cat de curand ! Anunt ca oarecum cu o mica oftica ca nu sunt eu acela care o face , azi se ocupa alcineva de vopsirea scuterului si aranjamentele care le mai avea si in acelasi timp cu fericire deoarece mi-am indeplinit un vis mai vechi ! Cert este ca la procurat functional de la mine si este un om multumit de munca nervi si pasiunea depusa de mine in acest scuter ! Se poate inchide ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Aprilie 5, 2014 Autor Share Postat Aprilie 5, 2014 Revin cu noi planuri si idei am spus ca ma las de scutere dar nu pot e ca fumatul nu pot si punct ! Am decis ca sa imi cumpar un aerox si sa il fac in 2 configuratii : High End : - Set motor aluminiu 1 segment cromat top perf sau stage6 sau de ce nu polini corsa.... - Toba sport ceva yasuni stage6 sau polini evo - Ambielaj capabil sa duca tot ce pun pe el - Aprindere MHR Team Selletra (22000 rpm) - Carburator 24/28 mm cu muzicuta lamele carbon - Filtru sport - Variator MHR Ambreiaj malossi curea malossi x ( dupa poate o sa pot visa la un overrange ) Stock: - set motor 49 cc minarelli - toba sito plus - ambielajminarelli - transmisie minarelli - aprindere minarelli - muzicuta minarelli + carb 12 mm + filtru stock Pe parcursul anului o sa circul stock cand imi vine nebunia intra bivolul ! A da si mai am un proiect ce e dept custom dar v-aa fi un mare proiect pentru romania ! Un dragracer cu motor de scuter , partea interesanta este ca v-a fi iin functie de ce o sa imi pot permite si cum v-oi sta cu banii or un motor L4 2 stroke sau 2 stroke L2 ! Inca ma documentez dar se poate si v-a fi si la noi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Iunie 26, 2014 Autor Share Postat Iunie 26, 2014 Acum detinand o mobra de clasa mai mare (raptor 125) si observand incet incet ce complicata e chestia aia au inceput sa ma prinda nostalgii si pareri de rau ca am dat aeroxul la care muncisem aproximativ un an mai ales afland ca cel la care ajunsese l-a desfacut intr-o ora si a inceput sa faca combinatii cu piese iar cadrul cred ca a ajuns la fier vechi daca nu ma insel ce sa zic decat R.I.P....mi-am propus sa nu mai vand nimic din ce muncesc cu sufletul si nervii chiar daca mor de foame pentru ca sigur celalalt nu o sa aprecieze munca sau pasiunea depusa si ca si o parere de rau si totusi o dorinta mare am decis sa o iau de la 0 " asa ca imi caut un aerox daca ai unul de vanzare pune si tu aunt pe mercador eu o sa intru acolo " ! Glumesc si eu insa aerox caut cu adevarat unul care o sa supravietuiasca pana in iarna ( mi-am propus sa incep lucrarea prin noiembrie iar pe la inceputul lui martie-aprilie cand se va deschide sezonul sa dau prima tura cu el ! Vreau un scuter cinstit cu contactele sale cu talonul de italia daca nu e inmatriculat in tara noastra insa cu talonul original de italia si cavanzatorul sa asiste la expertiza rar nu o sa ma mai bazez pe prieteni sa imi inmatriculez scuterul la tara "ca e mai bine" mai ales ca acum au bagat legea cu permise asigurare i itp ( ce bine imi pare ) nu o sa se mai opreasca toti indienii de'o schioapa langamine sa ma intrebe daca ne dam.... Planurile sunt pe cat de micute pe atat de marisoare ! Cu toate ca o sa il iau de pe acum am spus ca o sa supravietuiasca pana in iarna pentru ca trebuie sa iau piesele pentru el nu o sa mai fac aceasi greseala ca la aeroxul celalalt sa il desfac complet si sa nu stiu de unde sa ma apuc ca nu am cu ce ! Am planuit urmatoarele : Motor: - Ambielaj + rulmenti + semeringuri + colivie - Set motor + prezoane motor + chiuloasa 50 cc - Evacuare giannelli reverse sau LeoVince Handmade GP Style (daca se mai gaseste vre-una din astea la noi) - Variator malossi + curea malossi + ambreiaj reglabil ( probabil un malossi ) - Magnetou ( pentru ca o sa vreau sa imi iau xenon si sa duca ) - Muzicuta ceva cu lamele carbon + gat admisie - Pompa apa top performance - Cablu acceleratie - Bujie iridium NGK - Bobina deinductie + fisa + lulea NGK - Filtru de aer + filtru de benzina + ulei pinioane Stabilitate - Amortizor reglabil + inaltator - Pompa frana fata radiala - Disc frana fata 240 mm + placute e frana fata spate - Ghidon sport + pipa scurta - Amortizoarele fata servisate si intarite putin - Cauciuc fata 130-60-13" + cauciuc spate 140-70-13" Design - Bord digital koso - Poate carenele spate de la TNT sau stage 6 nu stiu sigur sunt unele mai in colturi decupate putin - Far stock + xenon 8000 k - Stop pe led cu semnale incluse TNT - Colorit albastru facut pe comanda (cod de vopsea personal) - Jenti verde fluorescent - Sticker'it si colantat pe ici'colo + multe alte detalii Toate piesele o sa le caut sa le cumpar de noi dar pana acolo mai e cale lunga intai sa gasesc scuterul pe care sa il inmatriculez in mirifica noastra tara si de aici restul ! Stiecineva ce controleaza RAR la un scuter ? nu am mai avut pana acum scuter cu C.I sau acte RAR deci e ceva Alien pentru mine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Iunie 28, 2014 Autor Share Postat Iunie 28, 2014 pai sunt multe scutere de 2x pers care nu au scarite e cam aiurea treaba....de ex. aerox are 2 locuri clar vizibile si nu are scarite din fabrica ce fac ma apuc eu sa le adaptez ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Iunie 28, 2014 Autor Share Postat Iunie 28, 2014 esti sigur ca sti despre ce scuter vorbim ? Sau asta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Iunie 29, 2014 Autor Share Postat Iunie 29, 2014 (editat) Da click pe aceast link si o sa vezi unde este locul 2 nu ma dau in stambe dar daca taceai si evitai sa te contrazici macar dadeai impresia ca esti un om inteligent....asa....ai distrus si ultima speranta ! Yamaha aerox are doua locuri scrie si in cartea lui si pe site-ul producatorului ! Al doilea loc este seaua unde este si busonul de la rezervor daca nu ai vazut in viata ta un aerox live ! Plus ca aerox de 100 cc si de 50 nu difera nici macar la dimensiuni daca poti sa imi spui singurele 3 diferente intre cele doua modele poate poate reapare speranta ca discut cu un om cu cap ! Editat Iunie 29, 2014 de shoby13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecscosmi Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 (editat) Aerox-ul de 50 are 2 locuri. Primul pe sa-ua tapisata, si al 2-lea pe acel "burete" unde-i busonul de la rezervor. Are si "scarite" pentru locul din spate, este ultima parte din "pragurile" scuterului. Editat Iunie 29, 2014 de alecscosmi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.