Vizitator andrey_750r Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 (editat) Buna seara tuturor. Ma numesc Andrei si vreau sa va prezint si eu primul meu motor. Astept pareri. O seara buna Editat Mai 20, 2013 de andrey_750r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyziggy Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 esti incepator? este super dar nu-l recomand pentru inceput, este prea puternic si nu e o motoreta pe care sa incepi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator andrey_750r Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Da sunt incepator. Dar deocamdata nu m-am "aventurat" foarte mult cu ea, adica am mers mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutzugl Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 arata f bine pentru varsta ei. are si cadrul polisat daca o iei usurel si esti cumpatat o sa fie bine. ai grija cu acceleratia si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabolyk Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 nu te lua dupa toti "inteleptii" care au inceput pe scuter si au ajuns la 100 de ani sa mearga pe r6, eu am inceput pe r6 si am fost foarte multumit. daca esti cumpatat nu ai nimic de pierdut. Orice moto de viteza poate merge la fel de bine si cu 50 si cu 250, acceleratia e la tine. daca ai capul pe umeri, nu esti teribilist, PASTREZI DISTANTA intre vehicule si nu te aventurezi in manevre periculoase, ai sa vezi ca e o super-motocicleta. se zice ca rr-urile nu te iarta, pai normal daca calci stramb, ideea e sa nu calci stramb, sa mergi civilizat. de cazut, o sa cazi, stai linistit, chiar si cu scuter daca incepi, tot cazi, important e sa cazi la 20 ora cand franezi ca iti taie unu calea si nu la 150 prin oras cand iti iese unu in fata. o sa inveti din cazaturi ca NU e obligatoriu sa ajungi primul la semafor, ca NU e obligatoriu sa te dai racing pe curbe, ca daca mergi usor si calculat (mers defensiv) ai sa ai numai de castigat si o sa fii foarte multumit. viteza e pt autostrada si pt drumurile europene libere, nu judetene sau nationale, unde o groapa noua aparuta te poate baga in mormant. succes cu moto, sa te bucuri de ea cum m-am bucurat si eu de prima motocicleta si cat mai putine incidente, si TINE MINTE CEVA: cu moto nu exista drum cu prioritate, doar cedeaza trecerea, si ai sa te convingi cand ai sa franezi la timp sa il feresti pe unu care iese de pe un drum laturalnic fara sa se uite si sa iti acorde prioritate. te salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mrija Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Salut, eu am inceput pe exact aceeasi motocicleta ca si tine, ai grija numai la acceleratiile bruste, de mers merge dar astea sper sa la inveti in timp, sa nu sari repede cu mana in gaz PS: Arata frumos pt varsta ei, sa va intelegeti bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danysan2002 Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 nu te lua dupa toti "inteleptii" care au inceput pe scuter si au ajuns la 100 de ani sa mearga pe r6, eu am inceput pe r6 si am fost foarte multumit. daca esti cumpatat nu ai nimic de pierdut. Orice moto de viteza poate merge la fel de bine si cu 50 si cu 250, acceleratia e la tine. daca ai capul pe umeri, nu esti teribilist, PASTREZI DISTANTA intre vehicule si nu te aventurezi in manevre periculoase, ai sa vezi ca e o super-motocicleta. se zice ca rr-urile nu te iarta, pai normal daca calci stramb, ideea e sa nu calci stramb, sa mergi civilizat. de cazut, o sa cazi, stai linistit, chiar si cu scuter daca incepi, tot cazi, important e sa cazi la 20 ora cand franezi ca iti taie unu calea si nu la 150 prin oras cand iti iese unu in fata. o sa inveti din cazaturi ca NU e obligatoriu sa ajungi primul la semafor, ca NU e obligatoriu sa te dai racing pe curbe, ca daca mergi usor si calculat (mers defensiv) ai sa ai numai de castigat si o sa fii foarte multumit. viteza e pt autostrada si pt drumurile europene libere, nu judetene sau nationale, unde o groapa noua aparuta te poate baga in mormant. succes cu moto, sa te bucuri de ea cum m-am bucurat si eu de prima motocicleta si cat mai putine incidente, si TINE MINTE CEVA: cu moto nu exista drum cu prioritate, doar cedeaza trecerea, si ai sa te convingi cand ai sa franezi la timp sa il feresti pe unu care iese de pe un drum laturalnic fara sa se uite si sa iti acorde prioritate. te salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator andrey_750r Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Va multumesc pentru sfaturi si aprecieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 nu te lua dupa toti "inteleptii" care au inceput pe scuter si au ajuns la 100 de ani sa mearga pe r6, eu am inceput pe r6 si am fost foarte multumit. daca esti cumpatat nu ai nimic de pierdut. Orice moto de viteza poate merge la fel de bine si cu 50 si cu 250, acceleratia e la tine. daca ai capul pe umeri, nu esti teribilist, PASTREZI DISTANTA intre vehicule si nu te aventurezi in manevre periculoase, ai sa vezi ca e o super-motocicleta. se zice ca rr-urile nu te iarta, pai normal daca calci stramb, ideea e sa nu calci stramb, sa mergi civilizat. de cazut, o sa cazi, stai linistit, chiar si cu scuter daca incepi, tot cazi, important e sa cazi la 20 ora cand franezi ca iti taie unu calea si nu la 150 prin oras cand iti iese unu in fata. o sa inveti din cazaturi ca NU e obligatoriu sa ajungi primul la semafor, ca NU e obligatoriu sa te dai racing pe curbe, ca daca mergi usor si calculat (mers defensiv) ai sa ai numai de castigat si o sa fii foarte multumit. viteza e pt autostrada si pt drumurile europene libere, nu judetene sau nationale, unde o groapa noua aparuta te poate baga in mormant. succes cu moto, sa te bucuri de ea cum m-am bucurat si eu de prima motocicleta si cat mai putine incidente, si TINE MINTE CEVA: cu moto nu exista drum cu prioritate, doar cedeaza trecerea, si ai sa te convingi cand ai sa franezi la timp sa il feresti pe unu care iese de pe un drum laturalnic fara sa se uite si sa iti acorde prioritate. te salut :goodposting: arata foarte bine estetic pentru varsta ei. vad ca furca fata USD.e mai nou si mai bun altceva nu stiu ce sa zic.sunt si eu incepator pe cbr 929. plimbari fara evenimente!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edward21 Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 nu te lua dupa toti "inteleptii" care au inceput pe scuter si au ajuns la 100 de ani sa mearga pe r6, eu am inceput pe r6 si am fost foarte multumit. daca esti cumpatat nu ai nimic de pierdut. Orice moto de viteza poate merge la fel de bine si cu 50 si cu 250, acceleratia e la tine. daca ai capul pe umeri, nu esti teribilist, PASTREZI DISTANTA intre vehicule si nu te aventurezi in manevre periculoase, ai sa vezi ca e o super-motocicleta. se zice ca rr-urile nu te iarta, pai normal daca calci stramb, ideea e sa nu calci stramb, sa mergi civilizat. de cazut, o sa cazi, stai linistit, chiar si cu scuter daca incepi, tot cazi, important e sa cazi la 20 ora cand franezi ca iti taie unu calea si nu la 150 prin oras cand iti iese unu in fata. o sa inveti din cazaturi ca NU e obligatoriu sa ajungi primul la semafor, ca NU e obligatoriu sa te dai racing pe curbe, ca daca mergi usor si calculat (mers defensiv) ai sa ai numai de castigat si o sa fii foarte multumit. viteza e pt autostrada si pt drumurile europene libere, nu judetene sau nationale, unde o groapa noua aparuta te poate baga in mormant. succes cu moto, sa te bucuri de ea cum m-am bucurat si eu de prima motocicleta si cat mai putine incidente, si TINE MINTE CEVA: cu moto nu exista drum cu prioritate, doar cedeaza trecerea, si ai sa te convingi cand ai sa franezi la timp sa il feresti pe unu care iese de pe un drum laturalnic fara sa se uite si sa iti acorde prioritate. te salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theskipper Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 nu te lua dupa toti "inteleptii" care au inceput pe scuter si au ajuns la 100 de ani sa mearga pe r6, eu am inceput pe r6 si am fost foarte multumit. daca esti cumpatat nu ai nimic de pierdut. Orice moto de viteza poate merge la fel de bine si cu 50 si cu 250, acceleratia e la tine. daca ai capul pe umeri, nu esti teribilist, PASTREZI DISTANTA intre vehicule si nu te aventurezi in manevre periculoase, ai sa vezi ca e o super-motocicleta. se zice ca rr-urile nu te iarta, pai normal daca calci stramb, ideea e sa nu calci stramb, sa mergi civilizat. de cazut, o sa cazi, stai linistit, chiar si cu scuter daca incepi, tot cazi, important e sa cazi la 20 ora cand franezi ca iti taie unu calea si nu la 150 prin oras cand iti iese unu in fata. o sa inveti din cazaturi ca NU e obligatoriu sa ajungi primul la semafor, ca NU e obligatoriu sa te dai racing pe curbe, ca daca mergi usor si calculat (mers defensiv) ai sa ai numai de castigat si o sa fii foarte multumit. viteza e pt autostrada si pt drumurile europene libere, nu judetene sau nationale, unde o groapa noua aparuta te poate baga in mormant. succes cu moto, sa te bucuri de ea cum m-am bucurat si eu de prima motocicleta si cat mai putine incidente, si TINE MINTE CEVA: cu moto nu exista drum cu prioritate, doar cedeaza trecerea, si ai sa te convingi cand ai sa franezi la timp sa il feresti pe unu care iese de pe un drum laturalnic fara sa se uite si sa iti acorde prioritate. te salut Asfalt uscat, si multa grija cand ciupesti acceleratia >< Sa o stapanesti sanatos >< Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glicerina Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Da, moto merge si cu 50 si cu 150...ideea e ca atunci cand ai , parca te cam mananca palma "sa vezi si tu cum e" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florian_vl Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 e super bun motorul,si eu am una asemanatoare,daca conduci cu "bun simt" ,chiar daca esti incepator,e o motocicleta care te va duce mereu acasa!Sa o stapanesti sanatos,si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.ct Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 o sa inveti din cazaturi ca NU e obligatoriu sa ajungi primul la semafor, ca NU e obligatoriu sa te dai racing pe curbe, ca daca mergi usor si calculat (mers defensiv) ai sa ai numai de castigat si o sa fii foarte multumit. viteza e pt autostrada si pt drumurile europene libere, nu judetene sau nationale, unde o groapa noua aparuta te poate baga in mormant ... si TINE MINTE CEVA: cu moto nu exista drum cu prioritate, doar cedeaza trecerea. de departe cel mai echilibrat post pe care l-am vazut aici pe forum. on: felicitari pentru achizitie, plimbari placute si fara evenimente neplacute, sa o stapanesti sanatos si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 (editat) Poza...unde disparu'!? ...nu te lua dupa toti "inteleptii" care au inceput pe scuter si au ajuns la 100 de ani sa mearga pe r6,.......... . Partea amuzanta.......... ,,TINE MINTE CEVA: cu moto nu exista drum cu prioritate, doar cedeaza trecerea,, ..............Partea emotionanta,cel putin pe mn m-au atins vorbele astea. nu cred ca mai ar fi si altceva de spus,decat sa ti(nem)cont de acest post. Editat Mai 21, 2013 de THE GYX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator andrey_750r Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Nu stiu ce sa intamplat cu prima poza si de aceea postez altele. O zi buna Poze noiStie cineva ce tipuri sunt becurile din far? pentru ca as vrea sa le inlocuiesc cu unele albe gen xenon, sau daca imi puteti recomanda voi anumite marci, si cum se comporta lumina, adica se vede bine sau...Multumesc, o seara buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkrunner Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Fain motorul, si eu tot GSX-R 750 am dar din 94 in mare la fel ca a ta, dar modelul cu furca albastra.Ca motor mi se pare super ok pentru drumuri lungi si pline de viraje unde se apleaca demential. Sa o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator andrey_750r Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cascaval Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Foarte foarte frumos motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabolyk Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 eu am ca becuri pshilips xenon ultimate effect, autonomie buna, lumina excelenta, imitatie de xenon (lumina alba, foarte buna vizibilitate cu el), il recomand cu incredere. scoate becurile din faruri (la moto se scot usor), mergi cu ele si cumpara-ti lejer altele, sau cauta pe net manual pt moto tau si vezi ce tipuri de becuri ai.ai grija de moto ca e o superbitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkrunner Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Salut, a incercat cineva o modare a sistemului de aprindere pentru acest model? Si cand spun modare ma refer la inlocuirea bobinelor de inductie si a fiselor cu fise de tip COP( coil over plug). M-ar interesa de la ce model se potrivesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.