Vladooth Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Salutare! Aseara am vrut sa ies si eu putin cu motorul sa ma destind, am reusit "minunea" (sunt de 2 luni motociclist): nu stiu cum am sprijionit motorul in stand, ca m-am trezit cu el jos Daune: maneta de ambreiaj rupta, carena farului julita, la fel si capatul manerului stang... problema este ca nu mai porneste deloc (ca si cum nu ar avea curent la electromotor). Primul gand care mi-a venit in minte e ca la ambreiaj am un senzor care nu ma lasa sa pornesc decat daca era pe liber si apasam ambreiajul pana la capat; sa se fi defectat senzorul respectiv si sa nu ma lase sa pornesc in conditii normale? Imi vine sa-mi dau pumni in cap, sambata asta vroiam sa merg la Bacau la intrunirea moto ~X( Pareri, sfaturi, orice ajuta! Mersii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhalla Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Salut, Nu stiu daca la SV exista senzor de ambreiaj insa, la GSR, daca nu tragi ambreiajul nu porneste.Verifica daca ai un switch pe maneta (ar trebui sa vezi in capat un conector cu 2 fire). V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladooth Postat Mai 22, 2013 Autor Share Postat Mai 22, 2013 Are sigur si al meu senzor de acela, si intr-adevar am gasit un conector cu 2 fire cum zici, diseara vreau sa fac un scurt acolo cu o lita sa vad daca suntez senzorul, ar trebui sa mearga, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 (editat) Scoate papuci de la intrerupatorul de la maneta de ambreiaj,uneste cei doi papuci si incearca sa pornesti. Daca porneste schimba acel intrerupator. Nu stiu ca model de SV ai,injectie sau carburatie? Daca este injectie sa nu faci o obisnuita de a merge cu acel contact inchis pentru ca ecu acceseaza o harta diferita. Schimba-l cand ai posibilitatea,asta este o masura de compromis. Editat Mai 22, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 salut ,mai incearca varianta sa il impingi vreo 2 m in fata si dupa incearca sa-l pornesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladooth Postat Mai 22, 2013 Autor Share Postat Mai 22, 2013 Scoate papuci de la intrerupatorul de la maneta de ambreiaj,uneste cei doi papuci si incearca sa pornesti. Daca porneste schimba acel intrerupator. Nu stiu ca model de SV ai,injectie sau carburatie? Daca este injectie sa nu faci o obisnuita de a merge cu acel contact inchis pentru ca ecu acceseaza o harta diferita. Schimba-l cand ai posibilitatea,asta este o masura de compromis. am unit cu o lita cele doua fire din conector si a pornit instant ) am izolat si am lasat asa, probabil s-a "scrantit" ceva acolo in interiorul senzorului... oricum nu-mi prea convenea senzorul ala... e pe carburatie motorul, e din 2000. Multumesc tuturor pt promptitudine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.