Sari la conținut

Suzuki SV 650 scapat jos


Postări Recomandate

Salutare! Aseara am vrut sa ies si eu putin cu motorul sa ma destind, am reusit "minunea" (sunt de 2 luni motociclist): nu stiu cum am sprijionit motorul in stand, ca m-am trezit cu el jos :( Daune: maneta de ambreiaj rupta, carena farului julita, la fel si capatul manerului stang... problema este ca nu mai porneste deloc (ca si cum nu ar avea curent la electromotor). Primul gand care mi-a venit in minte e ca la ambreiaj am un senzor care nu ma lasa sa pornesc decat daca era pe liber si apasam ambreiajul pana la capat; sa se fi defectat senzorul respectiv si sa nu ma lase sa pornesc in conditii normale? Imi vine sa-mi dau pumni in cap, sambata asta vroiam sa merg la Bacau la intrunirea moto ~X(



Pareri, sfaturi, orice ajuta! Mersii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Nu stiu daca la SV exista senzor de ambreiaj insa, la GSR, daca nu tragi ambreiajul nu porneste.Verifica daca ai un switch pe maneta (ar trebui sa vezi in capat un conector cu 2 fire).

 

V

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are sigur si al meu senzor de acela, si intr-adevar am gasit un conector cu 2 fire cum zici, diseara vreau sa fac un scurt acolo cu o lita sa vad daca suntez senzorul, ar trebui sa mearga, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate papuci de la intrerupatorul de la maneta de ambreiaj,uneste cei doi papuci si incearca sa pornesti.

Daca porneste schimba acel intrerupator.

Nu stiu ca model de SV ai,injectie sau carburatie?

Daca este injectie sa nu faci o obisnuita de a merge cu acel contact inchis pentru ca ecu acceseaza o harta diferita.

Schimba-l cand ai posibilitatea,asta este o masura de compromis.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate papuci de la intrerupatorul de la maneta de ambreiaj,uneste cei doi papuci si incearca sa pornesti.

Daca porneste schimba acel intrerupator.

Nu stiu ca model de SV ai,injectie sau carburatie?

Daca este injectie sa nu faci o obisnuita de a merge cu acel contact inchis pentru ca ecu acceseaza o harta diferita.

Schimba-l cand ai posibilitatea,asta este o masura de compromis.

am unit cu o lita cele doua fire din conector si a pornit instant ;)) am izolat si am lasat asa, probabil s-a "scrantit" ceva acolo in interiorul senzorului... oricum nu-mi prea convenea senzorul ala... e pe carburatie motorul, e din 2000. Multumesc tuturor pt promptitudine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...