Sari la conținut

Siguranta Suzuki GSX-R 600 K1


Postări Recomandate

Salut, am si eu o problema cu siguranta de la releul de incarcare (cred ca e releul de incarcare) se topeste si dupa o perioada nu mai merge motorul doar daca schimb cu alta siguranta noua care tine cam o saptamana timp in care treptat se topeste si apoi nu mai merge deloc. Am dat carenele jos si m-am uitat la instalatia electrica si nu pare sa fie nimic improvizat acolo sau sa se atinga ceva fire si sa faca scurt. Care ar fi explicatia ? Atasez si o poza in care am pus o siguranta de 25A de proba pentru ca normal e de 30A dar tot asa face si cu cea de 25 si cu cea de 30.

post-18762-0-13488600-1369777054_thumb.jpg

post-18762-0-28858900-1369777263_thumb.jpg

Editat de Alex_Ste90
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar fi fost un scurt , s-ar fi ars instantaneu .

Aici ma duce cu gandul la contact imperfect , drept dovada topirea ei initiala , incetul cu incetul .

Ai strans papucii sigurantei mai bine ptr un contact perfect ?

Dar presupun ca deja ai controlat si ai sarit la etapa urmatoare a verificarilor .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar fi fost un scurt , s-ar fi ars instantaneu .

Aici ma duce cu gandul la contact imperfect , drept dovada topirea ei initiala , incetul cu incetul .

Ai strans papucii sigurantei mai bine ptr un contact perfect ?

Dar presupun ca deja ai controlat si ai sarit la etapa urmatoare a verificarilor .

 

Sincer nu am facut lucrul asta dar siguranta sta destul de fixa la locul ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu o problema cu siguranta de la releul de incarcare (cred ca e releul de incarcare) se topeste si dupa o perioada nu mai merge motorul doar daca schimb cu alta siguranta noua care tine cam o saptamana timp in care treptat se topeste si apoi nu mai merge deloc. Am dat carenele jos si m-am uitat la instalatia electrica si nu pare sa fie nimic improvizat acolo sau sa se atinga ceva fire si sa faca scurt. Care ar fi explicatia ? Atasez si o poza in care am pus o siguranta de 25A de proba pentru ca normal e de 30A dar tot asa face si cu cea de 25 si cu cea de 30.

Aia este siguranta generala care este amplasata pe releul de pornire, sau contactorul de pornire care leaga plusul bateriei la electromotor.

Faptul ca iti topeste siguranta denota un consum de curent exagerat de mare, scurtcircuit care nu este constant ci doar cand functioneaza motorul. Trebuie sa verifici curentul pe care il absoarbe din baterie instalatia electrica si sa incerci sa elimini toti consumatorii pana cand localizezi exact consumatorul care este cel mai mare.

Iti trebuie schema electrica a motocicletei, un aparat de masura si multa rabdare sau tutun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...