marcuzan Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Salutare!Detin un Kawasaki zxr400 din '97 si ma confrunt de ceva vreme cu urmatoarea problema: porneste foarte greu in intervalul 3-12 ore de la oprire.Dimineata o ia la sfert, ajung cu ea la munca dar daca o las mai mult de 3 ore nepornita da semne ca s-ar ineca, dupa prima cheie miroase a benzina in jurul ei si porneste abia dupa a 4-a cheie, indiferent de pozitia socului. Am numit "ciudata" problema deoarece am constatat ca dupa intervalul orar 8 dimineata - 8 seara, adica 12 ore pornirea este greoaie insa dupa intervalul 8 seara - 8 dimineata, adica alte 12 ore porneste fara probleme.Diferenta de temperatura sau care ar fi explicatia? Consumabilele au fost schimbate, filtrul de aer curat, bujiile sunt noi, bateria e buna, am fost recent la mecanic pentru a-i curata, regla si sincroniza carburatoarele insa problema persista. Daca cineva a mai intalnit o problema similara si cunoaste rezolvarea il rog sa ma ajute.Orice sugestie/parere/informatie este binevenita.Multumesc aticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 incearca fara soc si cu gazul in pic deschis, vezi ce face! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcuzan Postat Mai 31, 2013 Autor Share Postat Mai 31, 2013 face la fel, am incercat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lordloth Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Eu as inchide un sfert de tura suruburile de benzen la carburele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey1205 Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 si bagi mana in foc ca ti-a facut treaba buna cel care a umblat la carburatoare? zic asta pt k am patit-o la transalp-ul meu..au fost la un''mester'' sa imi curate si sa imi regleze carburatoarele(2 la numar) si mai tare mi-a nenorocit-o,la 5000 ture incepea sa tuseasca iar cand vroiam sa pornesc imi inneca bujiile de la cilindr-ul 2(prea multa benzina),cand m-am dus la service moto mi-a zis mecanicul:''ce dobitoc a umblat aici''. dupa o sincronizare facuta cum trebuie nu am mai avut nici o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcuzan Postat Mai 31, 2013 Autor Share Postat Mai 31, 2013 Eu as inchide un sfert de tura suruburile de benzen la carburele o sa tin cont si de asta, multumesc! si bagi mana in foc ca ti-a facut treaba buna cel care a umblat la carburatoare? zic asta pt k am patit-o la transalp-ul meu..au fost la un''mester'' sa imi curate si sa imi regleze carburatoarele(2 la numar) si mai tare mi-a nenorocit-o,la 5000 ture incepea sa tuseasca iar cand vroiam sa pornesc imi inneca bujiile de la cilindr-ul 2(prea multa benzina),cand m-am dus la service moto mi-a zis mecanicul:''ce dobitoc a umblat aici''. dupa o sincronizare facuta cum trebuie nu am mai avut nici o problema nu garantez lucrarea mecanicului, dar inainte sa apelez la altul vreau sa ma conving consultand membrii comunitatii ca buba e de la carburatoare.Multumesc pentru informatie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 jocul supapelor a fost verificat? la motoarele cu pastile se micsoreaza, nu creste. la cald poate sa nu existe si sa tina una sau mai multe supape deschise. este doar o posibilitate, in locul tau as face un test de compresie si as merge de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 a mea facea la fel din cauza suruburilor de benzina din carburi. este ft posibil sa ai amestec mult prea bogat(desi sunt aproape sigur). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 daca ar fi numai si numai din suruburile de amestec ar porni fara probleme cu gazul tras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lordloth Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 daca ar fi numai si numai din suruburile de amestec ar porni fara probleme cu gazul tras asta asa e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcuzan Postat Iunie 1, 2013 Autor Share Postat Iunie 1, 2013 (editat) jocul supapelor a fost verificat? la motoarele cu pastile se micsoreaza, nu creste. la cald poate sa nu existe si sa tina una sau mai multe supape deschise. este doar o posibilitate, in locul tau as face un test de compresie si as merge de acolo. nu a fost verificat jocul supapelor.cand spui "la cald" te referi la temperatura mediului sau a motorului?intreb asta deoarece cu motorul cald porneste bine iar in zilele mai racoroase(10-15 grade) porneste tot greu.o sa merg intai sa-i fac testul de compresie.multumesc pentru sfaturi! Editat Iunie 1, 2013 de marcuzan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 (editat) Merg pe aceeasi problea semnalata mai jos. Eu am patit asta. Pana la testul de compresie, pui motorul la semn si bagi lera, daca gasesti cilindri, cu supape, cu joc 0 e clar. Sau mergi la cineva priceput. Socul nu mai avea efect, pornea doar din accleratie. Jocul se verifica la rece(temp. ambianta). I-am refacut jocurile cu pastile noi si o ia la sfert. jocul supapelor a fost verificat? la motoarele cu pastile se micsoreaza, nu creste. la cald poate sa nu existe si sa tina una sau mai multe supape deschise. este doar o posibilitate, in locul tau as face un test de compresie si as merge de acolo. Editat Iunie 2, 2013 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.