bujiee Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Salutare! Am o problema la scuter. Sa o iau cu inceputul ... am venit intr'o seara acasa cu el , pornit , l'am oprit eu si dupa o ora am vrut sa plec cu el , nu a mai pornit. Cam 4 zile l'am lasat asa , astazi iam cumparat o bujie noua , iam puso si a pornit , a facut cam 20 km cu el si gata, iar nu mai porneste , cu siguranta daca ii ard putin bujia sau ii cumpar alta va porni , dar care este problema de imi omoara bujia ?! nu am mai patit asta pana acum ... si cand merg cu el daca nu il mai accelerez cam 200 m , cand vreau sa il accelerez iar , moare motorul , trebuie sa ii tin ceva timp acceleratia sa mearga el din nou :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bad florentina Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Ce Piaggio e? racit pe aer sau pe apa? Pe carburator sau pe injectie? Ce motorizare? Ai incercat sa cureti carburatorul / filtrul? Astea ar fi primele chestii care imi vin in minte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bujiee Postat Iunie 14, 2013 Autor Share Postat Iunie 14, 2013 Liberty 2t motor de 80cc ,racire pe aer, pe carburator , la filtru iam pus burete nou de putin timp , carburatorul l'am curatat a 2 zi dupa ce nu a mai pornit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bujiee Postat Iunie 14, 2013 Autor Share Postat Iunie 14, 2013 eu pun uleiul in benzina , amestec , nu separat , dar asta o fac de 1 an si nu a facut probleme pana acum , la 2l pun 40ml ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bad florentina Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Te-ai uitat la bujie, cum arata? E umeda? Ar trebui sa verifici si muzicuta. Eu am patit odata o nasoala cand mi-a ramas un lemn blocat intre lamelele muzicutei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bujiee Postat Iunie 14, 2013 Autor Share Postat Iunie 14, 2013 bujia cand o scoteam era de culoare maronie , eu stiu cand arata asa motorul merge bine , iam curatat acum 20 min carburatorul iar , am ars bujia si merge , acum sa vad cat , daca iar face probleme am sa ma uit la muzicuta . multumesc de sfaturi pana acum ... scanteia iar o am slaba , iam cumparat o bobina , o chinazarie la 50 lei si cred ca aia este de vina , de imi da scanteie slaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bad florentina Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Pai nu ai verificat si tu cu bujia scoasa daca da scanteie cand se invarte motorul? Incearca sa faci si asta. Scoate bujia, pune-o in fisa si tine fisa de pipa sprijinind bujia pe ceva metalic (de preferat pe cric, daca ai vreo bucata oricat de mica unde e luata vopseaua) si vezi daca atunci cand se invarte motorul da si scanteie ca lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bujiee Postat Iunie 14, 2013 Autor Share Postat Iunie 14, 2013 pai asa am verificat , am scos bujia , am pus undeva sa faca masa , si am dat la pedala ...si ii cam slabuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bujiee Postat Iunie 16, 2013 Autor Share Postat Iunie 16, 2013 inca o problema la el este consumul ... este foarte mare :| cu 2l de benzina nu fac 40 km ...cum ii dau spre un 60 cum papa mult ...:| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bad florentina Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Vezi ca la partea dinspre filtrul de aer are o gaura mica, cea din partea de jos. Daca nu ii astupata incearca sa o astupi si vezi cum merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bujiee Postat Iunie 18, 2013 Autor Share Postat Iunie 18, 2013 zici garnitura de sub muzicuta? sau care ? :-s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bujiee Postat Iunie 18, 2013 Autor Share Postat Iunie 18, 2013 care gaura zici ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bad florentina Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Nu aia. Muzicuta nu are treaba cu filtrul, e in capatul opus. Zic de gaura din poza de mai jos. Incearca sa il pornesti fara filtru si vezi cum se poarta. In timp ce e pornit pune-i degetul pe gaura aia si vezi daca merge mai bine. P.S.: Tu ai soc electric sau manual? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bujiee Postat Iunie 18, 2013 Autor Share Postat Iunie 18, 2013 (editat) am soc electric, am sa il pornesc maine sa vad ! Editat Iunie 18, 2013 de bujiee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bujiee Postat Iunie 22, 2013 Autor Share Postat Iunie 22, 2013 am astupat gaura aia , la consum parca este o mica diferenta , consuma mai putin parca , dar de mers , nu merge la fel de bine , ia viteza putin putin mai greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bad florentina Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 Adica in continuare se opreste motorul de capul lui si porneste greu? Atunci vezi la muzicuta. Daca nu e nici muzicuta atunci e sigur simeringul de la ambielaj, cel de pe partea stanga. Cel putin asa zic eu. Oricum, mai bine mergi la un mecanic cu el si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bujiee Postat Iunie 23, 2013 Autor Share Postat Iunie 23, 2013 ok , am sa ii verific si simeringul , daca nici ala nu'i de vina ... benzina are in el , fac un foc de tabara ) , iti multumesc foarte mult pentru sfaturile date !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bad florentina Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Nu ai pentru ce, incerc doar sa te ajut. Ti-am zis, ti-ar fi usor sa ii verifici si muzicuta. Dar cel mai bine du-te cu el la un mecanic si o sti ala ce sa faca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 Daca spui ca ai schimbat buretele , ai pus unul in locul lui la fel ? densitatea buretelui poate sa reduca cantitatea de oxigen in amestec creste volumul de vapori de benzina in amestec, de aici problema cu bujia inegrita . Daca mai ai buretele vechi incearca sa-l compari ... cine stie .... Sau daca nu verifica buretele , este umed ? imbibat de ulei ? fa o proba scoate buretele si verifica pornirea ... A... mai trebuie sa verifici daca socul tau lucreaza corect , daca ramine inchis ... ar putea sa fie o problema si asta ... Asfalt uscat , si benzina multa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bujiee Postat Iulie 14, 2013 Autor Share Postat Iulie 14, 2013 hmm ... baterie pe el nu am , si cred ca socul nu merge .. cum il pot verifica daca ramane inchis ?!, dar am dat de o problema la el , simeringul din partea variatorului uzat , lam schimbat , dar cand lam schimbat am verificat rulmentii si au joc , deci cred ca imediat o sa se uzeze si simeringul care lam pus ... nu'i o problema ca dau 2 pedale in plus cand il pornesc ... consuma foarte mult .. cu 2l benzina sa fac 20 km?!!! consuma mai mult ca o dacie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bad florentina Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Probabil de la segmentii care nu sunt corespunzatori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.