Sari la conținut

Problema Piaggio Liberty 2t


bujiee
 Share

Postări Recomandate

Salutare! Am o problema la scuter. Sa o iau cu inceputul ... am venit intr'o seara acasa cu el , pornit , l'am oprit eu si dupa o ora am vrut sa plec cu el , nu a mai pornit. Cam 4 zile l'am lasat asa , astazi iam cumparat o bujie noua , iam puso si a pornit , a facut cam 20 km cu el si gata, iar nu mai porneste , cu siguranta daca ii ard putin bujia sau ii cumpar alta va porni , dar care este problema de imi omoara bujia ?! nu am mai patit asta pana acum ... si cand merg cu el daca nu il mai accelerez cam 200 m , cand vreau sa il accelerez iar , moare motorul , trebuie sa ii tin ceva timp acceleratia sa mearga el din nou :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujia cand o scoteam era de culoare maronie , eu stiu cand arata asa motorul merge bine , iam curatat acum 20 min carburatorul iar , am ars bujia si merge , acum sa vad cat , daca iar face probleme am sa ma uit la muzicuta . multumesc de sfaturi pana acum :) ... scanteia iar o am slaba , iam cumparat o bobina , o chinazarie la 50 lei si cred ca aia este de vina , de imi da scanteie slaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu ai verificat si tu cu bujia scoasa daca da scanteie cand se invarte motorul?

 

Incearca sa faci si asta. Scoate bujia, pune-o in fisa si tine fisa de pipa sprijinind bujia pe ceva metalic (de preferat pe cric, daca ai vreo bucata oricat de mica unde e luata vopseaua) si vezi daca atunci cand se invarte motorul da si scanteie ca lumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu aia. Muzicuta nu are treaba cu filtrul, e in capatul opus.

Zic de gaura din poza de mai jos. Incearca sa il pornesti fara filtru si vezi cum se poarta. In timp ce e pornit pune-i degetul pe gaura aia si vezi daca merge mai bine.

 

P.S.: Tu ai soc electric sau manual?

 

 

post-68144-0-17504900-1371568388_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica in continuare se opreste motorul de capul lui si porneste greu? Atunci vezi la muzicuta. Daca nu e nici muzicuta atunci e sigur simeringul de la ambielaj, cel de pe partea stanga.

 

Cel putin asa zic eu. Oricum, mai bine mergi la un mecanic cu el si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Daca spui ca ai schimbat buretele , ai pus unul in locul lui la fel ? densitatea buretelui poate sa reduca cantitatea de oxigen in amestec creste volumul de vapori de benzina in amestec, de aici problema cu bujia inegrita .

Daca mai ai buretele vechi incearca sa-l compari ... cine stie ....

Sau daca nu verifica buretele , este umed ? imbibat de ulei ? fa o proba scoate buretele si verifica pornirea ...

A... mai trebuie sa verifici daca socul tau lucreaza corect , daca ramine inchis ... ar putea sa fie o problema si asta ...

Asfalt uscat , si benzina multa !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm ... baterie pe el nu am , si cred ca socul nu merge .. cum il pot verifica daca ramane inchis ?!, dar am dat de o problema la el , simeringul din partea variatorului uzat , lam schimbat , dar cand lam schimbat am verificat rulmentii si au joc , deci cred ca imediat o sa se uzeze si simeringul care lam pus ... nu'i o problema ca dau 2 pedale in plus cand il pornesc ... consuma foarte mult .. cu 2l benzina sa fac 20 km?!!! consuma mai mult ca o dacie ;))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...