prafrau Postat Septembrie 19, 2020 Share Postat Septembrie 19, 2020 (editat) Acum 6 ore, Bigfoot a spus: Acum am si eu o intrebare pentru cei mai experimentați la benzina pe auto. La mine e prima masina pe benzina de care ma ating. 1.6thp motor BMW+PSA(Peugeot-Citroen) injectie directa, raport de compresie 10,5 : 1. Merita o bujie cu Iridium? Am vazut ca parerile sunt foarte impartite peste tot pe unde am intrebat. nu ar trebui sa fie nici o diferenta de performanta intre iridium si normale (diferenta de conductivitate e infima, aia cu scanteia mai precisa e baliverna, la fel si aia cu scanteia mai groasa) cine zice altceva in general avea o bujie gresita/defecta ca regula, pun iridium cand trebuie sa demontez jumatate de motor/masina ca sa ajung la ele (motocicleta 4 in linie sau masina v), pun normale la motoare pe carburatie (sunt putin mai rezistente la inecare, dar mai degraba nu ma doare la fel de rau sa schimb una la fiecare tura daca o tot inund pe munte) in general pui ce e in carte fiindca aia se gandesc si la accesibilitate la ala al tau parca bobinele sunt deasupra, deci pui ce vrei, nu conteaza Editat Septembrie 19, 2020 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 19, 2020 Share Postat Septembrie 19, 2020 Acum 2 ore, prafrau a spus: nu ar trebui sa fie nici o diferenta de performanta intre iridium si normale (diferenta de conductivitate e infima, aia cu scanteia mai precisa e baliverna, la fel si aia cu scanteia mai groasa) cine zice altceva in general avea o bujie gresita/defecta ca regula, pun iridium cand trebuie sa demontez jumatate de motor/masina ca sa ajung la ele (motocicleta 4 in linie sau masina v), pun normale la motoare pe carburatie (sunt putin mai rezistente la inecare, dar mai degraba nu ma doare la fel de rau sa schimb una la fiecare tura daca o tot inund pe munte) in general pui ce e in carte fiindca aia se gandesc si la accesibilitate la ala al tau parca bobinele sunt deasupra, deci pui ce vrei, nu conteaza Am comandat bujii de platina Beru Z332, pt ca nu e varianta de 200de cai sau de 270de cai cum e RCZ R sau 308 GTI. De ajutor a fost si acest site: https://www.etuners.gr/peugeot-citroen-thp-engine-maintenance-servicing-101/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.