Jump to content

Posesori de Beta


galmati
 Share

Recommended Posts

Salutare sunt proaspat posesor de Beta 450RR 4T, motor RFS KTM. Model cam exotic din cate vad nu prea se da nimeni cu Beta. Deschid aces topic dedicat marci in speranta ca mai sunt Beta in Ro.

Despre motor pot sa zic ca este peste asteptarile mele, vin de pe un cross KX250, deci parerea mea nu e prea avizata. Nu fac enduro extrem...inca, l-am bagat in padure pe urcari ceva mai dificile si a fiert putin, urmator pas e sa ii pun ventilator, referitor la asta am gasit destule informatii pe thread-ul de KTM, dar orice sugestie e binevenita, probabil ca radioatoarele nu sunt la fel, sau sunt...inca nu am apucat sa verific.

In rest motocicleta e foarte manevrabil, suspensia foarte bine echilibrata, Marzocchi fata, Sachs spate, desi e mai greoaie 117.5kg nu am simtit-o deloc. Frane Nissin usor dozabile. Pun si cateva poze cu scula:

944423_553200121387914_1309067483_n.jpgfile_519788_phpla9IAa.jpg

Link to comment
Share on other sites

E fabricatie 2005 dar din cate mi-am dat eu seama are plastice de 2009. Cate ore are nu am putut afla deoarece nu ii merge bordul, dar dupa cum arata nu a fost tras tare pe ea, in acte a avut un proprietar din 2006 pana in Dec. 2012. Pretul a fost 2300 euro.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 months later...

Sal!

De jumatate de an am si eu o beta 250 RR din 2009,este motorizarea de KTM EXC 250 F si pot spune ca sunt multumit,nu am ce sa-i reprosez.Este exact ce-mi trebuie mie,mai ales ca nu fac prea des hard enduro fiind un motor nu foarte usor dar manevrabil.

Iti recomand sa pui un ventilator pe radiator,eu am si isi face treaba fara probleme.

post-21176-0-05988100-1390825497_thumb.jpg

post-21176-0-25130700-1390825570_thumb.jpg

Edited by tuning
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut!

 

Am pus ventilator original anul trecut in toamna. Am iesit de cateva ori de atunci insa imi porneste destul de rar. Din cand in cand mai si da afara apa insa am descoperit ca e rupta garnitura de la busonul de la radiator.

Eu l-am luat pentru hard, chiar daca e mai greoi imi place chinuiala.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 5 months later...
  • 4 months later...

Pai e chiar deasupra postului tau :) - Pop Florian (Targu Mures) - Beta Romania

Mai exista si Authentic Spirit Cluj cu magazin si la Bucuresti - cauta pe net.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Buna ! Am achizitionat de curand o Beta RR 50 RK6 din 1999 si as dorii sa stiu daca pot sa-i pun filtru de aer direct pe carburator, fara sa-l mai leg la burduful din cauciuc care merge la carcasa filtru aer, deaorece acel burduf imi este deteriorat si spart !

Deci se poate lega filtru de aer direct la carburator sau e vreo problema ??? Acest filtru doresc sa il leg direct la carburator :

http://racing-planet.ro/piese-scutere/BETA/RK6-50-AM6/FILTRU-AER--POWER-CHROME---42MM-CARB-CONECT-

Link to comment
Share on other sites

Normal ca poti, dar daca o bagi prin apa sunt riscuri foarte mari, plus ca se va murdari mult mai repede. Filtrul asta se unge cu spray de uns filtrul de aer.

Link to comment
Share on other sites

Buna Sher ! Multumesc de informatie, nu eram sigur daca se poate sau nu ! Imi poti recomanda ce spray de uns filtru sa folosesc sau vreun site cu asa ceva ?

Drumuri bune !


» Post actualizat in 18 Jun 2015 22:32

Dar acest filtru este bun sau si acesta trebuie uns ???

http://racing-planet.ro/piese-scutere/BETA/RK6-50-AM6/FILTRU-AER-SPORT-CARBON---39MM

Link to comment
Share on other sites

In principiu, orice filtru care nu este din hartie trebuie uns.

Sprayuri uzuale: Motorex air filter spray, Castrol air filter spray(pe asta pot sa il aduca mai usor cei cu piese auto import)

Link to comment
Share on other sites

Salut ! Sau acesta :

http://www.generalmotor.ro/cumpara/filtru-aer-sport-cot-carcasa-2-1456070

 

Va trebuii uns ??? :(


» Post actualizat in 04 Jul 2015 19:58

Buna ! Are cineva un carburator care sa se potriveasca la BETA RR 50 RK6 din anul 1999, e de 50 cm3 !!!???


» Post actualizat in 07 Jul 2015 13:43

Buna !!! Am o problema cu un carburator DELLORTO de 17,5 mm, ... mai exact e motat pe BETA RR 50 RK6 din anul 1999 si nu trage cu filrtru de aer pe el, nu are destul aer ! Fara filtru de aer pe carburator, merge de numa, iar cand ii montez filtru, nu mai trage, tin accelerat la maxim si se impotmoleste !!! Si cred ca din cauza ca motorul e de 49 cm3 si avea pe el carburator de 12 mm, iar cineva care l-a avut inainte, i-a montat un carburator de 17,5 mm si acesta nu merge cu filtru de aer pe el ! Pot sa-i schimb jiglerele si sa pun jiglere de carburator de 12 mm la carburatorul de 17,5 mm ??? Se potrivesc jiglerele de la un carburator de 12 mm pe un carburator DELLORTO de 17,5 mm ???


» Post actualizat in 07 Jul 2015 13:49

Care e motivul pentru care nu trage motorul de 49cm3 cand are montat pe carburatorul DELLORTO de 17,5 mm, filtrul de aer ???

Edited by Tr@nc3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...
  • 5 months later...
  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...