galmati #1 Posted June 19, 2013 Salutare sunt proaspat posesor de Beta 450RR 4T, motor RFS KTM. Model cam exotic din cate vad nu prea se da nimeni cu Beta. Deschid aces topic dedicat marci in speranta ca mai sunt Beta in Ro. Despre motor pot sa zic ca este peste asteptarile mele, vin de pe un cross KX250, deci parerea mea nu e prea avizata. Nu fac enduro extrem...inca, l-am bagat in padure pe urcari ceva mai dificile si a fiert putin, urmator pas e sa ii pun ventilator, referitor la asta am gasit destule informatii pe thread-ul de KTM, dar orice sugestie e binevenita, probabil ca radioatoarele nu sunt la fel, sau sunt...inca nu am apucat sa verific. In rest motocicleta e foarte manevrabil, suspensia foarte bine echilibrata, Marzocchi fata, Sachs spate, desi e mai greoaie 117.5kg nu am simtit-o deloc. Frane Nissin usor dozabile. Pun si cateva poze cu scula: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Soso #2 Posted June 20, 2013 de curiozitate, ce an e mobra , cate ore are si cat te-a costat? Quote Share this post Link to post Share on other sites
galmati #3 Posted June 21, 2013 E fabricatie 2005 dar din cate mi-am dat eu seama are plastice de 2009. Cate ore are nu am putut afla deoarece nu ii merge bordul, dar dupa cum arata nu a fost tras tare pe ea, in acte a avut un proprietar din 2006 pana in Dec. 2012. Pretul a fost 2300 euro. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Soso #4 Posted June 24, 2013 desi cam grea, o sa fie mai placuta decat kawa de cross pe care l-ai avut. motorul rfs ramane extrem de fiabil si placut. bafta Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogdan Secelean #6 Posted October 3, 2013 not quite ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
tuning #7 Posted January 27, 2014 (edited) Sal! De jumatate de an am si eu o beta 250 RR din 2009,este motorizarea de KTM EXC 250 F si pot spune ca sunt multumit,nu am ce sa-i reprosez.Este exact ce-mi trebuie mie,mai ales ca nu fac prea des hard enduro fiind un motor nu foarte usor dar manevrabil. Iti recomand sa pui un ventilator pe radiator,eu am si isi face treaba fara probleme. Edited January 27, 2014 by tuning Quote Share this post Link to post Share on other sites
galmati #8 Posted February 5, 2014 Salut! Am pus ventilator original anul trecut in toamna. Am iesit de cateva ori de atunci insa imi porneste destul de rar. Din cand in cand mai si da afara apa insa am descoperit ca e rupta garnitura de la busonul de la radiator. Eu l-am luat pentru hard, chiar daca e mai greoi imi place chinuiala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alex padurean #9 Posted March 13, 2014 Galmati spune-le adevarul la oamenii ca in sufletul tau tot KTM e mama lor!!) Quote Share this post Link to post Share on other sites
galmati #10 Posted April 1, 2014 Ba Alex nu mai polua topicu cu KTMu' tau. ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
galmati #11 Posted September 4, 2014 (edited) Pentru cine vrea si poate: /index.php?/topic/717590-beta-2015-test-days-13-14-septembrie-2014/?p=3827430 Edited September 4, 2014 by galmati Quote Share this post Link to post Share on other sites
calutz #12 Posted January 18, 2015 eu am o beta rr125-2008 dar nu prea gasesc piese si consumabile pt ea.stiti vre-un pont sau furnizor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogdan Secelean #13 Posted January 20, 2015 Pai e chiar deasupra postului tau - Pop Florian (Targu Mures) - Beta Romania Mai exista si Authentic Spirit Cluj cu magazin si la Bucuresti - cauta pe net. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tr@nc3 #14 Posted June 17, 2015 Buna ! Am achizitionat de curand o Beta RR 50 RK6 din 1999 si as dorii sa stiu daca pot sa-i pun filtru de aer direct pe carburator, fara sa-l mai leg la burduful din cauciuc care merge la carcasa filtru aer, deaorece acel burduf imi este deteriorat si spart ! Deci se poate lega filtru de aer direct la carburator sau e vreo problema ??? Acest filtru doresc sa il leg direct la carburator : http://racing-planet.ro/piese-scutere/BETA/RK6-50-AM6/FILTRU-AER--POWER-CHROME---42MM-CARB-CONECT- Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sher #15 Posted June 18, 2015 Normal ca poti, dar daca o bagi prin apa sunt riscuri foarte mari, plus ca se va murdari mult mai repede. Filtrul asta se unge cu spray de uns filtrul de aer. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tr@nc3 #16 Posted June 18, 2015 Buna Sher ! Multumesc de informatie, nu eram sigur daca se poate sau nu ! Imi poti recomanda ce spray de uns filtru sa folosesc sau vreun site cu asa ceva ? Drumuri bune ! » Post actualizat in 18 Jun 2015 22:32Dar acest filtru este bun sau si acesta trebuie uns ??? http://racing-planet.ro/piese-scutere/BETA/RK6-50-AM6/FILTRU-AER-SPORT-CARBON---39MM Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sher #17 Posted June 19, 2015 In principiu, orice filtru care nu este din hartie trebuie uns. Sprayuri uzuale: Motorex air filter spray, Castrol air filter spray(pe asta pot sa il aduca mai usor cei cu piese auto import) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tr@nc3 #18 Posted June 19, 2015 Multumesc ! Deci si ultimu trebuie uns ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sher #19 Posted June 21, 2015 Nu imi dau seama ce are in interior. Suna la magazin si intreaba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tr@nc3 #20 Posted June 21, 2015 (edited) Salut ! Sau acesta : http://www.generalmotor.ro/cumpara/filtru-aer-sport-cot-carcasa-2-1456070 Va trebuii uns ??? » Post actualizat in 04 Jul 2015 19:58Buna ! Are cineva un carburator care sa se potriveasca la BETA RR 50 RK6 din anul 1999, e de 50 cm3 !!!??? » Post actualizat in 07 Jul 2015 13:43Buna !!! Am o problema cu un carburator DELLORTO de 17,5 mm, ... mai exact e motat pe BETA RR 50 RK6 din anul 1999 si nu trage cu filrtru de aer pe el, nu are destul aer ! Fara filtru de aer pe carburator, merge de numa, iar cand ii montez filtru, nu mai trage, tin accelerat la maxim si se impotmoleste !!! Si cred ca din cauza ca motorul e de 49 cm3 si avea pe el carburator de 12 mm, iar cineva care l-a avut inainte, i-a montat un carburator de 17,5 mm si acesta nu merge cu filtru de aer pe el ! Pot sa-i schimb jiglerele si sa pun jiglere de carburator de 12 mm la carburatorul de 17,5 mm ??? Se potrivesc jiglerele de la un carburator de 12 mm pe un carburator DELLORTO de 17,5 mm ??? » Post actualizat in 07 Jul 2015 13:49Care e motivul pentru care nu trage motorul de 49cm3 cand are montat pe carburatorul DELLORTO de 17,5 mm, filtrul de aer ??? Edited June 21, 2015 by Tr@nc3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tr@nc3 #21 Posted August 9, 2015 Buna !!! Stie cineva de unde pot achizitiona un melc kilometraj de BETA RR 50 RK6 din anul 1999 ??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
LaurAlex #22 Posted October 3, 2016 Salut. Vreun detinator de Beta RR 400-450 ? as vrea sa stiu cati kw are in acte Quote Share this post Link to post Share on other sites
PiLiF #23 Posted October 4, 2016 Salut. Vreun detinator de Beta RR 400-450 ? as vrea sa stiu cati kw are in acte Beta 450 rr 2006 in cartea de italia are 11 kw Quote Share this post Link to post Share on other sites
andrei belcic #24 Posted October 5, 2016 Clasic. La fel si KTM-ul: in talon are 15-16 CP. In realitate au cam 50 CP Quote Share this post Link to post Share on other sites
LaurAlex #25 Posted October 5, 2016 Mersi mult Quote Share this post Link to post Share on other sites