Sari la conținut

Problema ZX6R


Postări Recomandate

la carburatoare sunt mai bune bujiile normale decat cele iridium...sunt cazuri cand motorul nu merge bine din cauza asta...oricum...ca suna pastilele ca nu suna..inainte de sincronizare se verifica si jocul supapelor...

Am pus si bujii normale si la fel. Daca aveam probleme cu jocul supapelor nu imi afecta si compresia? cilindrul 3 are compresie buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Dupa cateva experimente am ajuns la concluzia ca e ceva de la carburatoare, la mine suruburile de reglaj amestec regleaza benzina, la carburatoare 1,2,4 e deschis cam la 2,7 ture. La 3 cu cat dau drumul mai mult la surub adica la benzina cu atat ezitarea incepe sa dispara,am ajuns cu el si pe la 6 ture unde ezitare dispare complet si totul e normal, asta cand motorul e relativ cald (2 linii in bord). Insa asta imi creeaza probleme cu pornirea la cald. Pare ca pe undeva intra mult aer si dand drumu la benzina se regleaza amestecul,dar pe masura ce motorul se incalzeste problema dispare pentru ca in motorul cald aerul nu mai este asa mult si la fel amestecul devine egal. Pare a fi aer fals ( vacuum leak ) insa am dat peste tot cu spray de pornit si nu am reusit sa depistez nimic. Bujia are o culoare gri/albicioasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

numai aer fals poate fi...de aceea doar imbogatirea amestecului compenseaza fluxul de aer prea mare...eu zic sa inspectezi jocul supapelor...nu ai ce pierde...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! De ceva vreme ma confrunt cu o problema la motocicleta.Este vorba despre un ZX6R din 1999 cu 39000km. Problema este urmatoarea. Indiferent ca e la rece sau cald are o ezitare la acceleratie la relanti si in treapta 1,totul se intampla sub 2500 turatii,diferenta e ca daca e relativ rece motorul (1-2 linii in bord) cand incerc sa o turez peste 2500 ori moare motorul ori face o ezitare mare si apoi se ridica. In mers de la 2500 in sus nu are nici o problema trage in draci.Carburatoarele au fost curatate si sincronizate acum 2 zile.Compresia este 13 13 13 14.Bujiile sunt bune au 3000 km (NGK iridium).Ceea ce am observat este ca a3a galeria de evacuare ramane mai rece ca restul.Am dat cu apa pe ele iar in dreptul cilindrilor 1 si 4 apa se evapora instant la 3 ramane umed si se evapora foarte greu iar la 2 se evapora dar putin mai greu ca 1-4. Am incercat sa schimb bujiile intre ele si respectiv cu altele standard la fel si pipele si fisele dar fara nici un success. Scanteie au,nu stiu ce ar putea sa fie.

A intampinat cineva o problema ca asta sau asemanatoare ?

 

Este simplu, de cand ai facut carburatoarele a inceput sa se prezinte asa ? Vezi ce s-a intamplat cu carburatoarele...s-a facut cumva reglaj aer/benzina ? ciudat ca fix cele centrale sunt problema, ma asteptam mai mult la 12 sau 34. Verifica si tu daca trage aer fals exact la orificiile pe unde s-au sincronizat. Poate trage aer fals pe acolo. Stiu ca parca sunt sub carburatoare, fix pe garniturile de prindere al carburatoarelor. Posibil sa nu etanseze bine acolo.

 

6 ture la aer/benzina - o sa scapi surubu ala la prima acceleratie. In general stiu ca sunt out intre 2.5 si 3.5 ture.

 

Ca compresie nu stiu daca e bine sau nu 13/14, dar mi se pare cam mare diferenta intre primele 3 si ultimul.

 

Acum m-am uitat - 9.7 - 14.8 usable compression.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am apucat sa testez dar cred ca am gasit problema, surubul pilot de aer la carburatorul 3 avea filetul crapat in doua, cred ca tragea aer pe acolo, ar fi logic necasarul de benzina la carb 3 pentru a functiona corect la relanti si ture joase

Editat de Spyked
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...