Sari la conținut

benzina cutia filtrului aer si benzina pe toba


Postări Recomandate

salut ... apelez din nou la voi ... duminica am iesit la o plimbare ca in fiecare zi ... la un moment dat am oprit la cedeaza trecerea si mi a murit motorul .... sau l am oprit eu nu stiu exact ... am dat sa pornesc nu pornea ... am mai incercat de vreo 5 ori si nimic.... a inceput sa miroasa puternic a benzina, din carburatoare nu curgea nimic ... dar in cutia filtrului de aer un pahar de benzina baltea .... am scurs benzina... am scos bujiile ude ... am dat la automat cu bujiile scoase si din cilindru a mai iesit cred ca un pahar de benzina ... arunca benzina pe toate gaurile ... am lasat bateria peste noapte la incarcat, a doua zi dimineata am incercat din nou ... am impresia (sau doar am impresia) ca a dat sa porneasca... dar degeaba .. acum arunca benzina doar pe toba .... in cutia filtrului de aer pare ca nu mai arunca ... binenteles bujiile ude dupa fiecare automat .... X-(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ... apelez din nou la voi ... duminica am iesit la o plimbare ca in fiecare zi ... la un moment dat am oprit la cedeaza trecerea si mi a murit motorul .... sau l am oprit eu nu stiu exact ... am dat sa pornesc nu pornea ... am mai incercat de vreo 5 ori si nimic.... a inceput sa miroasa puternic a benzina, din carburatoare nu curgea nimic ... dar in cutia filtrului de aer un pahar de benzina baltea .... am scurs benzina... am scos bujiile ude ... am dat la automat cu bujiile scoase si din cilindru a mai iesit cred ca un pahar de benzina ... arunca benzina pe toate gaurile ... am lasat bateria peste noapte la incarcat, a doua zi dimineata am incercat din nou ... am impresia (sau doar am impresia) ca a dat sa porneasca... dar degeaba .. acum arunca benzina doar pe toba .... in cutia filtrului de aer pare ca nu mai arunca ... binenteles bujiile ude dupa fiecare automat .... X-(

Cui poantou blocat pe deschis. Nu pornii motorul pana nu rezolvi problema (ciocanind usor cu o coada de surubelnita, ciocan de guma-lemn in corpul carburatoarelor, sa le vibrezi pentru a debloca cuiul intepenit, suflat cu aer comprimat pe traseul benzinei,etc ) , pentru a anu ajunge la alte neplaceri. Se mai intampla sa intre intre corpul cuiului si scaunul acestuia o scama, mizerie din rezervor si sa nu mai inchida provocand inundarea cu benzina , inclusiv a carcasei filtrului de aer, dar cel mai periculos este umplerea cilindrului cu benzina iar in momentul invartirii la demaror indoirea bielei cilindrului respectiv. Grija !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E mai complicat de atat, am avut aceeasi problema la Vx-ul meu. Daca ai robinet vacumatic si n-are pozitie de off atunci e posibil sa fie dus robinetul incearca sa scoti furtunul de pe el vezi daca sta inchis, daca nu mai inchide trebuie sa rezolvi problema asta cu robinetul. La Vx800 fara un robinet care sa inchida benzina ajunge prin cilindru in baia de ulei cand e parcat pe cricul lateral nu inchid bine cuiele ( nici cele noi, am reconditionat carburatoarele ). Deci inainte sa-l pornesti uita-te si la nivelul de ulei daca nu a crescut, scoate capacelul si miroase sa vezi daca nu-ti miroase uleiul a benzina, strici motorul daca mergi cu uleiul diluat.

 

PS. Toate astea sunt valabile doar daca ai robinet de benzina vacumatic si nu mai functioneaza ok, sau daca ai robinet cu actionare manuala si nu-l inchizi cand ti motorul parcat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Precis carburatoare inundate, cui pontou blocat. Daca e robinet manual, probabil a stat pe o pozitie deschisa si a curs benzina peste nivelul carburatoarelor, se poate sa ai surpriza sa fi intrat si in cilindrii, ceea ce inseamna un pic de distractie, cu schimb de ulei etc...

Prima data fa o verificare exacta si concreta la tot motorul.

De verificat robinet / cui pontou .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca cuiele inchid bine poa sa fie robinetul deschis cat vrei tu ca nu are voie sa inunde cilindrii nici in stationare...ca e vacuumatic ca e cadere libera ca e orice...cuiele trebuie sa inchida.ai filtru de hartie pe furtun ?(intre robinet si carburatoare?)daca nu ai pune-ti unul...orice mizerie mica ce se interpune intre cuiutzul ala si scaun face inchiderea imposibleeee....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos pentru raspunsuri .... robinetul este dat pe direct, nu pe vacum,dar de acum voi folosi vacumul... m am uitat la geamul de nivel ulei.. era peste orice limita.... am desfacut surubul de jos am scurs uleiul ... avea vascozitatea apei si mirosea puternic a benzina ... era mult peste 2 litri (cat trebuie sa fie) de lichid in baie ... trebuie sa ii mai fac ceva ? .. sa spal cumva/cu ceva baia/cutia care a stat in benzina cu ulei ? .... si ce sa ii mai fac in momentul asta in afara de desfacut carburatoare si aerisit (operatie pe care o va face un mecanic) ? ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba si filtru de ulei, teoretic sa cureti tot din interior o poti face folosind un ulei ieftin pe care-l bagi pornesti motocicleta sa faca tot traseul si dupa ce se incalzeste ar trebuii scos si aruncat, bagat ulei nou de calitate, asa am facut eu. Asa te asiguri ca orice rest de benzina iasa cu uleiul asta ce-l folosesti pt curatat tot traseul ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...