Jump to content

cry_ss

Super Membru
  • Content Count

    1,065
  • Joined

  • Last visited

About cry_ss

  • Rank
    Supravietuitor

Contact Methods

  • Website URL
    http://bicanu.webs.com
  • Yahoo
    cry_ss

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Resita
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    YZF-R6 M6(CUSTOM)
  • Numar Moto
    33 SBK
  • Club
    Slow IN / Fast OUT

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    RS250,KTM200,CBR 600F2,DragStar Classic,GSX-R750 98,ER-5 2004,Gsx-R 600 SRAD,VFR 800 99,K3-1000,F4i-2002,TLS 1000,GSXR 1000 K4,V-TEC 2003,Hornet 2006,YZF-R1 2000,TDM 850 2001+altele ...
  • Interests
    Studii extrilotidice de motofilocitadie enciclofisomorfica a analizei dinamofractopiazei incipente la babe , amante si femei maritate...
  1. Iubesc animalele, dar sa fie "in mintile lor", si in cadru controlat (adoptate,familie,adaposturi,etc.) . Ce trece peste limita asta --> no mercy ! Pielea mea si a familiei mele e mai aproape decat iubirea de animale, oricare ar fi ele, ai oricati bani ar lua ONG-urile ca sa aibe grija de ele...Si sa imi zica mie vreunul de la Militia Locala , sau de la alta institutie ceva, ca le umplu curtea de caini vagabonzi, de nu mai iese niciun angajat pe usa. Dar....asta e tara noastra, si asa va fi mult timp de acum incolo...
  2. In cazul asta cu incurcatura din partea lor nu cred ca ti-o taie chiar asa de scurt, eventual poate incearca si ei o coafura,ceva, macar de scuza...poate iei si o camera ascunsa cu tine. Cam asa si-au luat multe trante multi care au cerut spaga....Chestia e ca in locul acelora au venit altii, la fel de "bine pregatiti" . Nu ne mai mira, doar e tara noastra... Succes cu recuperarea actelor corecte. Incearca si un Publi24,Agenda,etc.,poate omul se asteapta la un anunt,sau ceva.
  3. Si pe Gesepe e un articol , ceea ce ma cam suprinde la ziarul asta, obisnuit doar cu scandaluri de fotbal... """" Faţă de acum două luni, băiatul îşi poate coordona parţial mişcările capului, strînge mîna apropiaţilor, scoate sunete şi "bate cuba" cu fratele său: iar cînd mişcă braţul şi piciorul stîng, imită gesturi din timpul curselor! Dubiţa familiei Vrăjitoru e oprită într-o parcare din cartierul Drumul Taberei. În faţă, pe locul din dreapta, stă Mircea. Ţine capul drept, mîna stîngă e îndoită, cu degetul arătător îndreptat către uşă. "Uite, mami, un fan!", surîde mama, Mihaela. Cea care, alături de Octavian, tatăl, îi era alături la orice competiţie sportivă. Ca înaintea curselor din urmă cu un an, Mircea nu poate ignora suporterii sau jurnaliştii: îmi observă mîna, o strînge apăsat şi o eliberează după cîteva secunde! Nimic mecanic. Băiatul mişcă privirea, simte tot ce roieşte în jurul său, recunoaşte persoanele care-i sînt alături. "Cuba" cu fratele Sprijinit de uşa deschisă, Tavi îl îmbărbătează şi rezumă ultimele două luni. "Sîntem foarte fericiţi că scoate sunete. Un mare plus!". Nu răspunde articulat la cuvintele părinţilor, dar cei doi spun că Mircea scînceşte, periodic, cînd are nevoie de ceva. Nu uită nici salutul cu Bogdan, fratele său, o obişnuinţă din vremea cînd lua startul în cursele moto. "Acum cîteva zile, fratele i-a întins mîna. «Bate cuba»!". Ecoul palmelor persistă ca o furnicătură plăcută pentru cei doi părinţi. Fără frînă De aproape un an de zile, Mircea Vrăjitoru duce o cursă inversă. Nu are nevoie nici de motocicletă, nici de o viteză exagerată, doar de paşi mărunţi şi siguri. Frînele nu îi folosesc: părinţii speră să îşi revină cît mai repede. La finalul vizitei, Mihaela îi întinde braţul ei stîng. Îşi "înşurubează" pe antebraţ palma dreaptă a tînărului, cea imobilă. "Hai, mami, frînează!". Băiatul strînge braţul mamei cu palma, roteşte uşor înainte şi înapoi ca şi cum ar accelera în cursă. În cursa cea mai grea. Aproape un an de la accident Mircea Vrăjitoru, cel mai promiţător tînăr motociclist al României, a suferit un grav accident în cursa SuperStock 600 din Portimao, Portugalia, în septembrie 2012. S-a dezechilibrat, a căzut pe pistă, după care a fost lovit în cască de un alt competitor. A fost internat în Portugalia, apoi la Timişoara şi Bucureşti. De la finele anului trecut se recuperează acasă. "Chiar zilele trecute a fost pus pentru prima oară de kinetoterapeuţi în genunchi. Nu mai face exerciţiile de acum două luni, nu mai are probleme cu îndreptatul creştetului" (Octavian Vrăjitoru, tatăl lui Mircea) "Eu sînt responsabilă cu mîncarea, Tavi, soţul meu, îi dă de băut. Nu prea îi place apa, preferă doar suc, aproape 2 litri pe zi" (Mihaela Vrăjitoru, mama lui Mircea) """ sursa : gsp.ro
  4. Din linkul accidentului am extras dintre RIP-uri un comentariu pertinent, al cuiva care cred ca e din zona... : """"Localnic spune: 25 august 2013 la 22:47 Spre dezamagirea ta in Turt drumul e excelent in special pe portiunea pe care s-a produs accidentul. Dar locul in care s-a petrecut accidentul este in curba (la stanga – pt motociclist)care se poate lua usor cu viteza de 50km/h (cat este limita de viteza in localitate). Tinand cont de faptul ca tipul a accelerat undeva pe la 160 km/h, este foarte greu de luat curba daca nu imposibil, mai ales ca in varful curbei s-a construit recent un podet care are un efect de trambulina. Tipul a accelerat (si locuind prin zona am vazut multi motociclisti pe aceasta portiune de drum facand acte de ,,vitejie” accelerand prosteste pe motocicleta si chiar cu masina) vrand sa se dea putin ,,mare” sa-si impresioneze gagica si se pare ca a reusit. A impresionat-o de tot. Definitiv. Au ramas impreuna de tot. Condoleante familiilor celor doi care aveau toata viata inainte! Dar varsta frageda, caii putere (de multe ori prea multi) si inconstienta = teribilism duc la astfel de tragedii. Dumnezeu sa-i ierte si sper din tot sufletul ca acest nefericit eveniment sa fie invatatura de minte pentru cei ramasi inca in viata. (Probabil majoritatea jmekerilor vor spune ca lor nu li se poate intampla asa ceva – probabil pe asta a mizat si motociclistul in cauza. Dumnezeu sa-i aiba in paza! """" In loc sa le spunem "asfalt uscat" , acum le spunem "sa le fie tarana usoara" ...
  5. Momentan nu prea am timp , insa linkul asta precis te ajuta, daca esti atent la continut http://anunturi-reale.com/matrimoniale/femei-cauta-barbati/blonda-finuta_i804
  6. Da, chiar face treaba buna o camera in trafic, in zilele noastre si in circulatia asta...
  7. Ridica piciorul sa isi mai aranjeze combinezonul / pantalonii, sau sa se mai relaxeze. Nu o lua ca pe un salut Ce nu am prea inteles eu e : cum sa iei mana DUPA ghidon ? Poate "splica " careva din "uni" aia care citesc ... Mhm. Cat despre postarea lui DiarM ... daca e la vrajeala, o inteleg, ca si forma de protest impotriva textului agramat , insa daca e pe bune, sper sa stai mult si bine cu mobra pe margine in speranta unui ajutor, si toti sa ridice din umeri Succesuri dupa ghidon !
  8. Si in practica, daca ai tot ce trebuie si bineinteles nu dai de vreun inginer batut in cap... In sept-oct 2012 am inmatriculat un hornet exact ca in cazul de mai sus, avea trecut in acte kw limitati si specificatie serviceului care a montat kitul. Nu l-am inmatriculat pt diferenta de kw dpdv al permisului (nu era la vremea aia), ci pt ca proprietarul dorea sa se incadreze in primul an de vechime moto cu kw mai putini. Bineinteles, depinde si de la judet la judet.
  9. Doar nu te asteptai sa opreasca pe vreun fiu de deputat local cu eu-stiu-ce masina, sau pe vreo tantica fitzoasa cu rimelu' gros, sau pe vreun rromanes cu chiusapte cu gatu plin de aur....ca se risca la un scuipat in nas sau la vreun telefon la sef....asa ca ...te-a oprit pe tine. Nu te mira, e tipic caschetistilor . "Rutina" asta are multe intelesuri, si precis ca iti gasea vreo motivare a opririi suficient acoperita de lege incat sa iti inchida gura...Uiti in ce tara traim,asa ca, pana se va castiga vreun proces pe tema asta, vor mai fi controale "de rutina" selective. Cam ce atitudine vrei sa iei? Daca vrei, trimite o recomandata la reful rutierei respective, cu motivatia articolelor de lege si prezinta faptele cu sustinerea ca ai fost oprit fara motiv real. Trebuie sa iti raspunda in 30 de zile. Si sa ne dai si noua pe forum raspunsul , care il banuiesc de pe acum care este. S-auzim de bine!
  10. smirglu apa, da , diferite compozitii. La sfarsit o matuiala usoara cu 1200 pe tot rezervorul si LAC. Cu polishul prea putin scoti ce ai frecat la smirglu, oricat de fin ar fi.Asta daca vrei cat de cat un rezultat calumea. Du-o la un pregatitor/vopsittor, explica-i si ar trebui sa iasa fara vopsit , doar smirglu apa si lac ulterior. Succes,si ochii in 14 !
  11. Gasesti kituri de limitare / restriction kit sau ce alta denumire mai au vanzatorii - pe ebay. Costurile sunt variate. Majoritatea vin insotite de certificatele de omologare CE. Trebuie instalate in serviceuri omologate pentru asa ceva (montaj kit limitare moto) - aici intervine partea de costuri. Cu motocicleta cu kit restrictie montat, cu hartia de omologare, cu factura montaj omologat si cu actele moto te prezinti la rar si pe cartea moto va aparea exact kw la care e limitata moto. Problema intervine nu in achizitionarea kitului de limitare , ci a gasirii serviceului care sa iti faca operatia. Operatia in sine nu e mare lucru, e un rahat simplu, insa serviceul trebuie sa fie agreeat in montarea acestor kituri. Cel mai simplu e sa iei una gata limitata DAR SA FIE TRECUTA SI PE ACTE LIMITAREA SI SA AIBA HARTIA INCA DE LA OMOLOGAREA KITULUI DE LIMITARE , C.E.
  12. Daca te suna nea' comisaru , ia spune-i ca ti-au fost incalcate flagrant anumite drepturi, si ca faci o vizita la oarece ziare / media locale, pentru a face putin valuri. Sa iti zica daca ii convine . Daca e pe bune, chiar te poti duce, mai ales pe lipsa asta de subiecte, si sa faci un pic tamtam. Bineinteles, e pct meu de vedere. Daca stai cu capul jos, data viitoare te opreste cu capota,direct.
  13. Eu zic ca daca vrei sa pui si fata si spate lupe si restul de chestii, sa iti dimensionezi corect instalatia electrica, sa faci un calcul al consumatorilor, nu de alta, dar o sa trantesti bateria sau releul in caz ca bagi prea multi W consum... Chestia cu protejarea cauciucului mastii de gaze la temperatura exterioara plus ce adegajata de motor...cam greu, nu prea stiu in afara de cateva rasini sau unele compozite ce anume ti-ar proteja cauciucul fara sa il afecteze indirect. Una dintre idei ar fi plastic coating, dar raportat la punctul tau 1) ar fi relativ scump. Cauta pe ebay spray pt asa ceva. Succes cu proiectul.
  14. http://gsxrdirect.com/service-manuals/2001-suzuki-gsx-r-1000-service-manual/ Verifica tot ceea ce inseamna senzori la partea de pornire / functionare. (TPS,IAT,etc). La cat ai relantiul reglat (dupa ce ai deja motorul cald) ?
×
×
  • Create New...