Sari la conținut

Roata Putin Ovalizata


XorX
 Share

Postări Recomandate

Ce e de facut daca roata fata e putin ovalizata... adica icepe sa se simta dupa 70km/h o vibratie. M-am uitat la ea si intradevar are o bataia sus-jos masurata fata de aripa. Se poate scoate asta din reglajul spitelor?? si cine e in stare sa faca ceva profesional (nu vre-un mos catre cica stie sa regleze roti de bicicleta..)

 

PS: am uitat sa va spun... Mi-am luat o Yamaha Virago :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: am uitat sa va spun... Mi-am luat o Yamaha Virago  :D

Norocosule.

S-o stapanesti sanatos.

Da-ne niste detalii, cu cat l-ai luat, cum merge?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum vad ca nu are racire si pe apa, inteleg ca e de 250. Sa o stapanesti sanatos!... si la mai mare!

 

Bafta si drum bun!

 

p.s. Vorbeste cu Sorin de la CSTA despre roata. E singurul pe care l-am vazut facand profesional reglajul rotilor spitate. Si daca a reusit sa centreze o roata lovita in accident, sigur te rezolva si pe tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum vad ca nu are racire si pe apa, inteleg ca e de 250. Sa o stapanesti sanatos!... si la mai mare!

 

Bafta si drum bun!

 

p.s. Vorbeste cu Sorin de la CSTA despre roata. E singurul pe care l-am vazut facand profesional reglajul rotilor spitate. Si daca a reusit sa centreze o roata lovita in accident, sigur te rezolva si pe tine.

Ai un nr de tel de la "Sorin" sau cum pot da de el ca nu stiu de unde sa incep cautarile.. ce e "CSTA"??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de urari, ca sa zic sunt mai mult decit incintat de moto.. e de 125 (din pacate) dar ca prima motocicleta cred ca e mai bine asha, cel putin vara asta o sa fie suficient. Merge super-super, porneste la "prima cheie", foarte stabila (atit cit ma pricep eu..), nu mi se pare nimic suspect la ea... iar ca pret 2300eur /1998/ 8500km

Chestia cu roata nu stiu daca merita sa ma agit f tare, oricum nu merg decit prin orash si nu se simte rau.. doar asha ca mi-am dat seama si oricum nu am nimic de facut la ea, ma gindeam sa fac si eu ceva ca deh.. mi-am luat MOTOR :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum vad ca nu are racire si pe apa, inteleg ca e de 250. Sa o stapanesti sanatos!... si la mai mare!

 

Bafta si drum bun!

 

p.s. Vorbeste cu Sorin de la CSTA despre roata. E singurul pe care l-am vazut facand profesional reglajul rotilor spitate. Si daca a reusit sa centreze o roata lovita in accident, sigur te rezolva si pe tine.

Ai un nr de tel de la "Sorin" sau cum pot da de el ca nu stiu de unde sa incep cautarile.. ce e "CSTA"??

CSTA este Clubul Sporturilor Tehnico-Aplicative si se afla vis-a- vis de Petromul din Baneasa si gazduieste scoala moto a lui nea' Iancu. Locul si omul care-l sfinteste (Sorin Parloaga) mi se par de notorietate de-aia nu am insistat cu indicatiile. Acolo se fac cele mai profesioniste reparatii de carene si in general orice inseamna fibra de sticla, si totodata, cea mai tare mana in vopsit motociclete. Ar fi o singura problema - sunt extrem de aglomerati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci, nu stiam, deh, e prima mea moto si abia acum pasesc "timid" in lumea asta. Oricum, se pare ca nu e de la janta, ci e cauciucul... nu iese uniform de pe janta, probabil a stat mult timp desumflata roata si s-a lipit ciudat sau s-a deformat, ma mai chinui eu cu ea sa vad ce-i pot face

1. Am fost ieri si mi-am schimbat uleiul si filtrul si am vazut ca am o limitare pe admisia de aer in filtru.. e cineva care a scos limitarea aia si are ceva de spus?

2. Mi-am intins lantul dar acum parca face ceva zgomot lantul (are un zanganit care pina acum nu era). E o chestie normala??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ordine:

 

1. Am avut si eu limitare la admisie, am scos-o dar sincer nu am simtit mare diferenta. E adevarat ca eu am motor de 600cmc. S-ar putea ca la un motor mic sa se simta un surplus de putere.

2. Ai intins lantul dupa specificatiile producatorului? Adica ai lasat sageata pe care o indica Yamaha. De pilda la mine este de 25mm la mijlocul distantei dintre pinioane - dar asta e valabil pt Shadow 600. In cazul in care ai facut asta corect, iti sugerez sa schimbi lantul deoarece probabil ca nu a fost bine intretinut (curatat si uns regulat cu substantele recomandate) si s-au mancat o-ring-urile de la zale. Evident asta e valabil in cazul in care ai lant cu o-ring-uri - ceeace e totusi putin probabil la un chopper cu motor mic.

 

Apropos din ce an si cati km are moto? Vezi ca gasesti multe accesorii la magazinul de la metrou de la Romana pt Virago - crom, coburi, engine-guard, sissybar, proiectoare, parbriz etc. Cam scumpel, dar super...

 

Succes,

 

Stefan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E din '98 si acum are 9000KM (Doamne-ajuta ca o sa-i mai fac... ca in dimineatza asta era sa o "ccomit"... atentie mare la "shoferii" profesionsti... taxi, dube, gunoi, etc, etc..)

Cit despre lantz are sageata cam de 2,8cm (in carte zice 3-4cm). Oricum, ciudat e ca pina sa-l intind nu se auzea nimic.. O sa merg asha cu ea.. oricum o sa se mai intinda lantul in timp..nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...