OLY Postat Noiembrie 25, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2006 (editat) ma bucur ca a plimbat ceva oameni la viata lui ........arata bine atunci arata bine si acum in pozele alea era inca pe 6 v nu? Editat Noiembrie 25, 2006 de OLY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Noiembrie 25, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2006 nu am scos-o inca la drum dar dilema mea ramane .....e micutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Noiembrie 25, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2006 nu dau de cap aprinderii si incarcarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Noiembrie 25, 2006 Share Postat Noiembrie 25, 2006 nu am scos-o inca la drum dar dilema mea ramane .....e micutz doamne fereste...tare poza frate...de dus, te duce?ce mai vrei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 26, 2006 Share Postat Noiembrie 26, 2006 Felicitari,la I.J-ul meu "56 ,i-am pus aprindere electronica de VOSHOD ,si merge O.K. ceva de genul asta il asteapta si pe al lui, in starea in care e acum instalatia electrica nu il tine prea mult (a fost facuta noua dar firele sunt inadite din jumate in jumate de metru maxim, papucii sunt nasoi peste tot, flansa a avut nevoie de ajustare, nu a avut surubul de 7 care trece prin cama, suruburile de 5 care tre sa prinda alternatorul, etc. am siz ca ar iesi mai bine cu una de minsk sau voshod, sa vedem cat de repede se intampla). departe starea lui de chestia aia cu doar legi carbunii la alternator si te plimbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Noiembrie 26, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2006 deh aveau dreptate aia ca o motocicleta buna si fara probleme nu se vinde la ocazie pe te miri ce ...... om vedea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Noiembrie 27, 2006 Share Postat Noiembrie 27, 2006 ma bucur ca a plimbat ceva oameni la viata lui ........arata bine atunci arata bine si acum in pozele alea era inca pe 6 v nu? da eu am mers pe 6 wolti,singura inbunatatire ce i-am facut-o a fost schimbarea ghidonului , a acceleratiei si a blocurilor dr lumini cu unele de planeta 5 spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Noiembrie 27, 2006 Share Postat Noiembrie 27, 2006 hai sa ne ajutam ................ si eu am un ij 56 care este la reconditionare in ultima faza la iulian epoca . sa luam pe rind problemele tale . cum mergi tu pe ea ca esti inalt ?? schimbi shaua cu una model vechi pe arc aceea in forma de inima acel arc se poate intinde are o chichirez sub el te mai ridica putin si eu la fel sunt mai inalt aprinderea aprinderea te duci tu frumusel la motorland in republica si iti cumperi un kit (pe care ei il folosesc la scutere ) adica tot de la magnetou bobina cdi releu tot tacimul eu in vara am dat in jur de 2 milioane pe el . nu mai ai treaba cu reglat platini figuri elimini 80 % din probleme . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Noiembrie 27, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2006 treaba cu seaua am bagat-o la cap si asa se va intampla , cat despre magnetou si aprindere electronica am incercat sa gasesc de minsk pt ca se potriveste la fix si e puternica ........(second hand si aia) pt ca deocamdata banii sunt o problema merci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Noiembrie 27, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2006 (editat) BLESTEMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Editat Noiembrie 27, 2006 de OLY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 27, 2006 Share Postat Noiembrie 27, 2006 noutati : carburatorul are acul de dozaj ciupit cu patentul la varf si flansa e gresita cu 10 - 15 grade asa ca a vansul reglat in extremis e totusi prea mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Noiembrie 27, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2006 (editat) ceea ce incearca zidu sa zica e ca nu l-am pornit nici pana acum ..............ne-a sfidat pe toti si in afara de cateva rateuri nu am vazut nimic de la el ............si eu care am dat jos aripile si rezervorul ....am slefuit urmeaza vopseaua si ........... Editat Noiembrie 27, 2006 de OLY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Noiembrie 28, 2006 Share Postat Noiembrie 28, 2006 Si "meseriasul" care mi-a facut mie flansa a gresit gaurile , a trebuit sa fac altele. Dupa cum am mai spus eu am pus aprindere de Voshod ca-i mai scurta ca cea de Minsk (imi era frica sa nu mai pot pune capacul),si-i mai puternica. P.S. Nu fi dezamagit asa-i cu comunistele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Noiembrie 28, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2006 aprindere electronica de voshod? cum de unde iau la ce pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 29, 2006 Share Postat Noiembrie 29, 2006 aprindere electronica de voshod? cum de unde iau la ce pret? aia de voshod e mai scumpa cu vre-o 500 k decat aia de minsk, intr-adevar poate sa de 90w in loc de 65W dar are obiceiul sa arda regulatorul de tensiune destul de des, lucru neplacut, ca pe ala il iei pe la 800 -1 mil daca il iei nou. Asta de minsk nu sufera de bube cronice si la lungime intra PERFECT. pana la capacul rotund mai raman cam 3- 4 cm (peste rotorul deminsk eu am pus si cama veche ca distantier, ca e ra surubul prea lung) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Noiembrie 29, 2006 Share Postat Noiembrie 29, 2006 Ai dreptate cu regulatorul de tensiune,se cam duce partea cu luminile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Noiembrie 30, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2006 sa moara tatuca lenin daca nu m-a disperat motoru'asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 30, 2006 Share Postat Noiembrie 30, 2006 sa moara tatuca lenin daca nu m-a disperat motoru'asta incepi sa intri in starea de spirit necesara pt orice motor vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Noiembrie 30, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2006 (editat) astazi i-am schimbat carburatorul cu unul bun , i-am refacut avansul ......pedala si a pornit dar incepea sa urce vertiginos in ture ....am scos fisa si l-am potolit .....pedala iar a pornit s-a turat iar un pic si cand m-am prins ca avea gazul blocat la maxim s-a oprit singur .......se inecase ......scos bujie curatat dat cateva pedale in gol ...pus la loc bujie......pedale pedale pedale pedale pedale PEDALE si NIMIC nu a mai pornit nici mort ....nici macar un poc pe esapament nimic.........m-am retras iar cu coada intre picioare ......inca o zi in care nu am putut sa-l tin pornit . blestamata fie rusia si binecuvantata fie japonia ! p.s timp in care estetic se apropie de vopsitor Editat Noiembrie 30, 2006 de OLY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Decembrie 1, 2006 Autor Share Postat Decembrie 1, 2006 intamplare mareata astazi : Ma duc la ''atelier'' azi sa vad ce pot sa mai fac pe la ij si il gasesc acolo pe nenea White Raven de aici de pe forum , venit cu niste treaba (deh ca intre simsonari) facem cunostinta ...ii arat pacostea mea de ij si dupa ce il examineaza un pic ....ma ia acasa la el imi face cadou un robinet de benzina bun , k al meu era terminat ...venim inapoi dam jos carburator ...desfundat jiglere curatat ..pus garnitura noua sa nu mai traga aer fals si da-i pedale.........Pana aici peisajul era cunoscut , numai ca la un moment dat la a 7-a verificare de scanteie ...aceasta lipsea , bobina era calda si acum s-a produs revelatia . Bobina era de 6 v si era dusa ! punem bobina noua si italieneasca iar eu pun borna pe baterie (baterie de masina) in timpul asta Raven era cu fisa in mana si platina intamplator inchisa l-am curentat pe om de s-a mai incalzit un pic (scuze inca o data ) TREABA E CA LA A DOUA PEDALA DATA IJUL A PRINS VIATA ....... si inca ce viata .......esapamentele fiind puse mai mult de forma cand ambalam motorul ba eu ba el .....simteam cum le creste tensiunea vecinilor . una peste alta ....acum bestia mea ''fascista'' porneste la prima pedala . multumiri si multa White Raven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Decembrie 1, 2006 Share Postat Decembrie 1, 2006 Poate mai trec maine pe acolo sa vaz ce ai mai facut la motoras.... hai ca de acu in colo o sa fie usor... bine ca ai scapat de pacostea cu pornitul motorului... cat despre curentat nu-i problem sunt obijnuiit ...sa vezi cum e sa faca mobra autoaprindere si sa te prinda cu mana pe fisa, atunci itzi tremura oale in tine .... Bafta !!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Decembrie 1, 2006 Autor Share Postat Decembrie 1, 2006 (editat) de la gsxr 600 la ij 56 RAT style ......................'' nothig lasts forever and we both know hearts can change'' turu tarii cu 80/h la vara Editat Decembrie 1, 2006 de OLY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Decembrie 1, 2006 Share Postat Decembrie 1, 2006 Da frate Batraneste asa merem sa ne plimbam sa bem sa dormim in corturi si sa vedem de pe motor cum arata tarisoara asta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Decembrie 3, 2006 Autor Share Postat Decembrie 3, 2006 de pomina inceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Decembrie 3, 2006 Share Postat Decembrie 3, 2006 (editat) bai e bine...bv @WHITE RAVEN: curentatu la mobra...been there sa vezi ce marfa aveam scurt eu la intrerupator si de cate ori dadeam la simson faza lunga si claxonam, ma curenta in mers si mai mare caterinca turul tarii cu 80/h...hmmm...voi vb de alt tur? sau...alta era intrebarea...cine ma tracteaza?desi nu mai vreau ca am mai fost tractat si am polizat roata spate minsk dandu-i o forma mai marfa decat a fost conceputa de rus @OLY: sa pui poze cand ajung piesele de la vopsit si sa imi zici si mie cam cat te-a costat vopseaua Editat Decembrie 3, 2006 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.