ow3x3xpr3ss Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 o singura data ! m-am intalnit cu asa ceva (ce-i drept) dar uite ca se intimpla. este clar ca se intimpla foarte rar si asta din cauza ca e rulata prea mult sau ca e montata prost asa este. dar crede-ma ca de la o frana de motor foarte violenta poate sa sara mai ales daca e rulata de ceva timp si daca sare poate sa sara si de la arborele cotit pt ca acolo se "culca" pe mai putini dinti fata de pinioanele de la axul cu came care sant mai mari(asta pt ca ai intrebat la ce piston a sarit). chiar si producatorul recomanda sa nu pornesti masina trasa de ce ? pt ca da chiar poate sa sara cureaua. asta am citit-o in cartea de utilizare a unui automobil ,nu imi mai amintesc ce fel de masina era . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 (editat) Da, asta stiu, si am mai discutat azi cu cineva si mi-a aratat exact instructiuni cu avut grija la pornirea prin impingere. Da, cel mai probabil la pinionul de pe arborele cotit, pe cel al axului cu came e practic imposibil pentru ca acolo trece pe mai multi dinti, daca e si cu doua axe cu came e exclus. Doar jos, la motor. La Ducati mai e o ciudatenie, pinionul de jos are acelasi numar de dinti ca si pinionul de la axul/axele cu came. Probabil demultiplicarea se face cu un angrenaj interior intre arborele cotit si pinionul pe care se pune cureaua si care iese in exteriorul motorului. La toate masinile si motocicletel in general, deoarece la 2 rotatii ale arborelui cotit axul/axele cu came fac doar 1 rotatie, pinioanele axelor cu came au un numar dublu de dinti fata de pinionul arborelui cotit. Editat Iulie 1, 2013 de B.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Da, asta stiu, si am mai discutat azi cu cineva si mi-a aratat exact instructiuni cu avut grija la pornirea prin impingere. Da, cel mai probabil la pinionul de pe arborele cotit, pe cel al axului cu came e practic imposibil pentru ca acolo trece pe mai multi dinti, daca e si cu doua axe cu came e exclus. Doar jos, la motor. La Ducati mai e o ciudatenie, pinionul de jos are acelasi numar de dinti ca si pinionul de la axul/axele cu came. Probabil demultiplicarea se face cu un angrenaj interior intre arborele cotit si pinionul pe care se pune cureaua si care iese in exteriorul motorului. La toate masinile si motocicletel in general, deoarece la 2 rotatii ale arborelui cotit axul/axele cu came fac doar 1 rotatie, pinioanele axelor cu came au un numar dublu de dinti fata de pinionul arborelui cotit. Daca ai vazut vreodata in viata ta o curea de distributie montata corect ai intelege ca e IMPOSIBIL sa sara un dinte. Doar daca e foarte larga se poate intampla asa ceva si asta in urma unei greseli de montaj, nu a fost intinsa corect. Cureaua de distributie nu e elastica, nu se intinde. vezi ca te contrazici...acuma zici ca daca e larga...pai cum se largeste daca nu se intinde ma..?))nu e nici o greseala de montaj..la masina se intampla fest pentru ca masinile au in general distributia pe curea..mai rar pe lant... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Pai doar daca e larga (montata prost) sau extrem de uzata, inca sustin asta, nu ma contrazic deloc. Unde am zis eu ca se largeste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 ))))du-te ma..))e larga de la ce?larga e consecinta actiunii de "a se largi.."...adica elasticitate...proprietatea de a se alungi lungi largi vrei s afacem aci familia lexicala a cuvantului..?))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 pssss....taci ca tipul e de meserie nu te contrazice ca stie ce zice ! adica cam la asa ceva se lauda ca ar avea calificare ... dar incep sa ma indoiesc si de asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 In toata experienta ta de mecanic auto ai intalnit doar un caz, si totusi tu crezi cu tarie ca este posibil sa se intample in mod obisnuit... ))))du-te ma.. ))e larga de la ce?larga e consecinta actiunii de "a se largi.."...adica elasticitate...proprietatea de a se alungi lungi largi vrei s afacem aci familia lexicala a cuvantului..? ))) Larga, adica neintinsa corect la montare, asta am zis de fiecare data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albert's Postat Iulie 9, 2013 Autor Share Postat Iulie 9, 2013 Va tachinati mereu asa ca si copii de 7 ani. A fost sarita,nu stiu de la ce pozitie dar am reasezat-o conf.clipului si a mers super. Ms.inca o data celor care au postat. Asfalt uscat. T/C . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.