SuperComp620 Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Salut lume ! De ceva timp mi-am cumparat un ktm lc4 din '98 , de la inceput nu il puteam porni cu decompresorul si trebuia sa ma chiui sa dau motorul peste cap , 2-3 zile l-am tinut la o matusa iar apoi l-am adus acasa . Acasa nu l-am putut porni decat impins , iar ziua urmatoare tras cu masina bagat in a4a . Acum nu mai da scanteie deloc , am fost cu el pe camp sa zicem . Si mi s-a oprit dintr-o data , acasa am desfacut bujia si am incercat sa vad daca mai da scanteie ... Nu a mai dat pic de scanteie , nimic ! De la ce credeti ca poate fi ? Si daca vi s-a intamplat cum ati rezolvat ? Bujia am incercat-o la un scuter , da scanteie .. Fisa nu prea cred , ma tem sa nu fie bobina de inductie Daca stiti sigur ce trebuie schimbat da-ti-mi si un link de unde pot cumpara va rog . Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 (editat) Tu ai un model de KTM care are incorporata aprinderea intr-o singura unitate, pe post de ruptor/bobina de inductie. E posibil sa fie defecta, te costa vre 400 ron alta. Trebuie verificata conexiunea catre pick-up, contact, pipa. http://www.piese-scutere.net/products/CDI-KTM-4T-400%7B47%7D540%7B47%7D620%7B47%7D640-LC4-MBS.html Editat Iulie 4, 2013 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Prima si prima data, desfa cu atentie capacul de la aprindere (pe partea dreapta) si scoate apa de-acolo, lasa sa se usuce bine, 2 - 3 ore "natural", pune capacul la loc si incearca sa ii dai "carja" sa vezi daca porneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuperComp620 Postat Iulie 7, 2013 Autor Share Postat Iulie 7, 2013 Incerc sa desfac capacul maine ! Multumesc @ Lupu @ alex_en stiu cat costa Nu reusesc nimic Am vazut ca intra curent in bobina .. Deci ea este de vina nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mgh Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 am avut aceeasi problema la un ktm lc4. A fost senzorul de impuls.Pt. detalii suna la 0722531476 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuperComp620 Postat Iulie 27, 2013 Autor Share Postat Iulie 27, 2013 am avut aceeasi problema la un ktm lc4. A fost senzorul de impuls.Pt. detalii suna la 0722531476 Spune-mi aici frate .. unde se afla senzorul de impuls , app asta e din 98 asa ca nu am auzit de senzori la sub 2000 ... Am verificat , intra 5 volti in bobina . Am facut comanda saptamana trecuta de bobina la piesektm.ro si o sa vina luni ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuperComp620 Postat Februarie 4, 2014 Autor Share Postat Februarie 4, 2014 Scuzati ca invii topicul . Nu e din bobina , statorul cred .. Aveti careva de vanzare ? Am gasit unul pe un site din Germania cu 280 euro + transportul 35 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Scuzati ca invii topicul . Nu e din bobina , statorul cred .. Aveti careva de vanzare ? Am gasit unul pe un site din Germania cu 280 euro + transportul 35 incearca prima data cu rebobinat la un mester pe la tine prin oras..ii problema stiuta la LC4 aprinderea defectuoasa:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreiu6273 Postat Februarie 27 Share Postat Februarie 27 salutare , mi am luat și eu recent un ktm lc4 620 și are o problemă , nu se turează peste 2000 de ture și dacă merg cu el așa fierbe apa , de la ce ar putea să fie ? un sfat va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.