oxigen72000 Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 (editat) Salut ! Azi am observat ca furca este patata( am sters cu servetelu si s-a innegrit) doar in partea de mijloc. Deci in partea de sus unde vine protectia de praf este curata ,in partea de jos este curata doar pe mijloc s-a murdarit. Intrebarea mea este daca imi curgea nu trebuia sa fie ulei pe toata suprafata ei ? Trebuie sa ii schimb simeringurile si uleiu sau sa mai astept? Alta intrebare ,se merita diferenta de pret la simeringuri oe vs aftermarket ? Cele originale costa cam 250 ron ,daca puteti sa imi dati un sfat si la ulei ar fi super ! Multumesc ! Editat Iulie 4, 2013 de oxigen72000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 (editat) Pai e patata de ulei sau de praf de pe drum? Pune si tu o poza mai bine. Editat Iulie 4, 2013 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Iulie 4, 2013 Autor Share Postat Iulie 4, 2013 Era mult mai rau..m am apasat de 4-5 ori pe ea si s a facut asa Si asa arata servetelu cand am sters furca azi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Salut ! Azi am observat ca furca este patata( am sters cu servetelu si s-a innegrit) doar in partea de mijloc. Deci in partea de sus unde vine protectia de praf este curata ,in partea de jos este curata doar pe mijloc s-a murdarit. Intrebarea mea este daca imi curgea nu trebuia sa fie ulei pe toata suprafata ei ? Trebuie sa ii schimb simeringurile si uleiu sau sa mai astept? Alta intrebare ,se merita diferenta de pret la simeringuri oe vs aftermarket ? Cele originale costa cam 250 ron ,daca puteti sa imi dati un sfat si la ulei ar fi super ! Multumesc ! Suspensia fata se serviseaza la 2 ani sau 20-25.000 km. Uleiul din furca se uzeaza, isi pierde vascozitatea si capacitatea de a lucra cu valvele din cartusul suspensiei. Simeringurile OEM nu sunt superioare altor producatori. Exista un singur tip de simeringuri de o calitate exceptionala dar momentan nu se gasesc in Romania. Poti incerca ulei de furca de orice fel dar... cel mai smecher ulei pt furca este HVI-ul iar raportul calitate pret este impresionant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 (editat) Era mult mai rau..m am apasat de 4-5 ori pe ea si s a facut asa Si asa arata servetelu cand am sters furca azi In opinia mea nu e grava situatia. Simeringurile lasa in mod normal sa treaca o cantitate minuscula de ulei pentru a-si asifgura lubrifierea, alftel se uzeaza prematur din cauza frecarii uscate. Asta ai strans tu pe servetele alea. Daca vrei sa pleci cu ea la drum lung, ai putea sa le schimbi pentru linistea ta daca nu, tine doar ochii pe ele sa nu curga mai ales ca sunt franele in apropiere. Si da, furca ar trebui servisata cam la 2 ani, uleiul fiind usat si plin de impuritati. Editat Iulie 4, 2013 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Nu are cum sa-ti curga la placute in etriere - aceeasi problema o am si eu - numai ca la mine curge ceva mai mult....de obicei se prezinta la drumuri lungi si nu in oras. In oras n-am facut-o neam sa se borseasca. Cum am iesit din bucuresti cum incepe sa curga putin cate putin. Nu foarte mult se sterge cu un servetel imediat. Eu le voi face saptmana asta. Nu s-a umblat la furca de cand s-a nascut motocicleta...deh este cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Iulie 4, 2013 Autor Share Postat Iulie 4, 2013 Asa voi face ...voi mai merge cu ea asa prin bucuresti si verific la fiecare oprire , si daca gasesc o cantitate mai mare sau vad o picatura le voi face .Aveam in plan sa o fac anul viitor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Nu cred ca vei realiza nimic in oras. Du-te o tura pana la Lehliu pe A2 si intoarce-te - daca nu a curs ok, daca a curs fa-o. In Bucuresti am dat in toate damburile si gropile mai soft cu ea, frane grave - stoppie, tocmai sa vad daca mai curge dupa ce m-am intors de la mare si am observat ca s-a scurs. Nimic....nici pana acum nu a mai picurat. Am iesit o data pana la Snagov, pac...iarasi. Curatat, mers iarasi prin Bucuresti, nimic. Presupun ca simeringurile sunt imbatranite si dau dovada de uzura si au probleme in general cand sunt foarte folosite cu drumuri mai lungi. La Cesar ma duc sa o fac. E cel mai in tema pentru asa ceva si te sfatuieste foarte bine si pentru tine si pentru motoreta. Recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Iulie 4, 2013 Autor Share Postat Iulie 4, 2013 eu ma duc la baietii din popesti de la elfworkshop am facut la ei toate schimburile de lichide (fara furca) bujii ,curatat fiecare mufa ,pus tester etc...si am fost foarte multumit ,mai ales de felul cum a lucrat baiatu la motoreta si sunt la si la o aruncatura de bat off topic : cand aveam un 636 din 2004 tin minte ca am fost undeva prin spate pe la McDonald`s brancoveanu la un baiat recomandat de cineva sa mi faca furca si mi a pus mai mult ulei ca nici nu am apucat sa fac 50 de m ca m am intors la el si cand a desfacut iar a sarit arcu din furca in sus ) ( cat timp a lucrat la motoreta am fost la mc sa mananc nu am stat langa el sa vad ce prostii face ,oricum de atunci nu mai accept lucru asta ,ori ma lasa sa stau sa vad ce face la mobra ori ma duc in alta parte) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 ff topic : cand aveam un 636 din 2004 tin minte ca am fost undeva prin spate pe la McDonald`s brancoveanu la un baiat recomandat de cineva sa mi faca furca si mi a pus mai mult ulei ca nici nu am apucat sa fac 50 de m ca m am intors la el si cand a desfacut iar a sarit arcu din furca in sus ) ( cat timp a lucrat la motoreta am fost la mc sa mananc nu am stat langa el sa vad ce prostii face ,oricum de atunci nu mai accept lucru asta ,ori ma lasa sa stau sa vad ce face la mobra ori ma duc in alta parte) Cred ca e o neintelegere: 636 2004 are furca upside cu cartus. Cand o demontezi nu sare arcul, pentru ca e presat intre distantierul tinut de capacul superior si marginea superioara ca cartusului. Daca a "sarit arcul" a fost nu de la prea mult ulei ci de la faptul ca nu a fost infiletata tija de rebound in capac sau nu a fost asigurata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.