Sari la conținut

R1 sau CBR 919 RR


SorinCbr900rr
 Share

Postări Recomandate

@ initiator

R1 2001 ii peste 919 la ce vrei tu.919 e o vaca grasa si puturoasa...e un touring wtf ..te duci cu dansa sa admiri peisajul!

Daca zici ca incepi sa te dai mai sportiv ,R1 e un up-grade clar !

Dar atentie...chiar si bine pus la punct(tot ce inseamna carburatie,cutie,amortizoare,frane,cauciucuri,rulment jug,amortizor ghidon)...motorul e gandit pentru circuit si ii cam naravas pe strada!asa ca daca mai e de investit la aceste capitole si e de investit mult,uita si de acel R1.

Mai stai un sezon pe 919 si fa un upgrade la 954..puterea livrata e mult mai user friendly ,cuplu bun,ciclistica buna,frane excelente ..o sa te incante pe strada !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu optez tot ptr 919 mai ales ca anul viitor intentionez sa achizitionez unul . Am tot "rasfoit" internetul si am ramas placut surprins de ce am citit despre 919 ( modelul din perioada 98 - 99 ) . Iar daca nu gresesc , cred ca faceti comparatii intre doua motociclete de generatii diferite : pana in 2000 au fost imbunatatite variantele existente iar din 2000 au aparut modelele revolutionare . Nu stiu daca se pot compara de la egal la egal cele doua modele . Poate incercati R1 2001 cu 929 aparut in aceeasi perioada . O zi faina

 

Off topic : un prieten cauta carburatoare de R1 , are nevoie de clapete ptr saxofon ! :) ( no ofense )

Editat de Arthur TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu optez tot ptr 919 mai ales ca anul viitor intentionez sa achizitionez unul . Am tot "rasfoit" internetul si am ramas placut surprins de ce am citit despre 919 ( modelul din perioada 98 - 99 ) . Iar daca nu gresesc , cred ca faceti comparatii intre doua motociclete de generatii diferite : pana in 2000 au fost imbunatatite variantele existente iar din 2000 au aparut modelele revolutionare . Nu stiu daca se pot compara de la egal la egal cele doua modele . Poate incercati R1 2001 cu 929 aparut in aceeasi perioada . O zi faina

 

Nu zice nimeni ca nu e o moto ok,dar comparativ cu r1,e slaba.E o moto foarte veche.Veche si ca ani,si ca gandire si ca tehnologie.Nush cu ce ai putea compara-o ca sa iasa bine.Poate cu un Hornet :P

Gresesti,nu facem comparatii intre 2 generatii diferite (desi daca pui un r1 si un 919 unul langa altul,asa pare).Ma repet,si sper sa inteleaga toata lumea de data asta : in '98 cand a aparut r1,moto concurenta pe aceasta clasa de la Honda era Fireblade 919 (in productie din 96 pana in 99).In 2000 a aparut 929,care e un model foarte soft in opinia mea si nici ala nu suporta comparatie cu r1.

954 da,e pe-acolo cu r1,dar 954 a aparut in 2002,cand gixxer-ul era deja bun,r1 avea deja o evolutie pe injectie,etc.

Nush ce mari modele revolutionare au fost introduse in 2000 la clasa miarelor,pt.ca modelul revolutionar care a schimbat regulile jocului si anume r1 a fost introdus in 98 la Yamaha,la Suzuki s-a introdus GSX-R 1000-le de-abia in 2001,Kawa a facut niste mici modificari la ZX-9R,dar nimic spectaculos,iar Honda in 2000 a venit cu 929,care in afara de injectie,10cmc si vreo 3-4 cai in plus nu a adus nimic.Deci care sunt marile modele revolutionare aparute in 2000???

 

Eu in locul tau as opta pt un 954 daca tot iti place Honda,e o moto f interesanta care mie mi-a placut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un raspuns bine documentat . Doar ca aici este lipsa de egalitate : 919 a fost " coafat " in faza finala in perioada 98 - 99 pe cand R1 a venit cu model nou in 2000 . Aici Honda a revenit cu 929 . Era vorba de perioade in linii mari , ptr ca in detaliu , Honda a schimbat modelu de la 919 la 929 , Yamaha a revizuit modelul R1 existent din 98 pana in 99 si au aparut pe piata cu un model nou in 2000 cu multe imbunatatiri . De aici am tras concluzia ca nu poti compara un 919 cu un R1 2001 . Probabil ca R1 este superior si modelului 929 , dar din necunostinta de cauza nu vreu sa vorbesc prostii . ( info culese in graba de pe : http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_YZF-R1 si http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBR900RR ) . O zi faina .

P.S : nu vreau 919 ptr performante . Pur si simplu ador designul ei .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

ce discutii pe aici.. ce aberatii :crack: :crack: vorba colegului de sus. se ridica f4`le pe o roata de nu`i adevarat si nu se ridica 919. BAAA, o fii si raia aia de r1 vreun motor...trompeta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

hai ma, se ridica f4 si nu se ridica 919,,,

 

din gaz nu. asa din ambreiaj te ridici cu orice, chiar si cu mizeria aia de yamaha r125...

 

p.s. ce spune tipul ala din filmulet e oarecum aiurea, crabotii au din fabrica un unghi dar la modelul ala a fost prea mic. asta nu inseamna ca a doua nu este problematica la ORICE motocicleta. oricine are putin creier si stie o idee de mecanica isi poate da seama si de ce...

 

ce discutii pe aici.. ce aberatii :crack: :crack: vorba colegului de sus. se ridica f4`le pe o roata de nu`i adevarat si nu se ridica 919. BAAA, o fii si raia aia de r1 vreun motor...trompeta

 

stiu ca ai o tigaie despre care crezi ca e apogeul motoretelor sport. dar nu e nici pe departe, crede-ma...

Editat de Performance Solutions
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca pana m-am gandit eu ce sa fac , R1 a plecat la urmatorul partener de viata, :( , asta e ... Deci pana la urma mai tin cbr-ica mea sezonu asta si la primavara incerc sa vanez un R1 2004 sau un ZX10R 2004.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

ce lauda lumea pe aici R1 , eu am detinut model 2006 , 2002-2003 si 1999 , pot sa spun ca abia la modelul 2004+ se schimba treaba , dar cel putin 2002-2003 mi se pare foarte slab, am luat bataie de la 954 de nu stiu cate ori , si in 2005 yamaha fata de zx10 si gixer tot slaba ramane , dupa mine R1 nu este chiar nr1 , parerea mea ca modelul 99 a fost unul reusit , in rest nu stiu ce vedeti voi la R1 ca ia bataie mai de la toata concurenta , sa zicem mai putin honda , dar nu neaparat ! eu nu sunt fan vre-o marca , le-am avut pe toate si pot face comparatii , dupa mine cred ca SUZUKI ramane marca cea mai echilibrata ...

Editat de baz-v8
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

 

 

 

stiu ca ai o tigaie despre care crezi ca e apogeul motoretelor sport. dar nu e nici pe departe, crede-ma...

 

 

Mai bine o tigaie impecabila din toate pdv decat o cazatura, o rabla sau cum vrei tu sa-i spui motorului tau ;) hai, recunoaste, fii sincer :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...