Vizitator darcocbr Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Cel care iti va da r1`le pe 919 din ce motiv/e o face ?! Pentru diferenta pe care i-o oferi in plus, sau ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 @ initiator R1 2001 ii peste 919 la ce vrei tu.919 e o vaca grasa si puturoasa...e un touring wtf ..te duci cu dansa sa admiri peisajul! Daca zici ca incepi sa te dai mai sportiv ,R1 e un up-grade clar ! Dar atentie...chiar si bine pus la punct(tot ce inseamna carburatie,cutie,amortizoare,frane,cauciucuri,rulment jug,amortizor ghidon)...motorul e gandit pentru circuit si ii cam naravas pe strada!asa ca daca mai e de investit la aceste capitole si e de investit mult,uita si de acel R1. Mai stai un sezon pe 919 si fa un upgrade la 954..puterea livrata e mult mai user friendly ,cuplu bun,ciclistica buna,frane excelente ..o sa te incante pe strada ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 (editat) Eu optez tot ptr 919 mai ales ca anul viitor intentionez sa achizitionez unul . Am tot "rasfoit" internetul si am ramas placut surprins de ce am citit despre 919 ( modelul din perioada 98 - 99 ) . Iar daca nu gresesc , cred ca faceti comparatii intre doua motociclete de generatii diferite : pana in 2000 au fost imbunatatite variantele existente iar din 2000 au aparut modelele revolutionare . Nu stiu daca se pot compara de la egal la egal cele doua modele . Poate incercati R1 2001 cu 929 aparut in aceeasi perioada . O zi faina Off topic : un prieten cauta carburatoare de R1 , are nevoie de clapete ptr saxofon ! ( no ofense ) Editat Iulie 16, 2013 de Arthur TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Eu optez tot ptr 919 mai ales ca anul viitor intentionez sa achizitionez unul . Am tot "rasfoit" internetul si am ramas placut surprins de ce am citit despre 919 ( modelul din perioada 98 - 99 ) . Iar daca nu gresesc , cred ca faceti comparatii intre doua motociclete de generatii diferite : pana in 2000 au fost imbunatatite variantele existente iar din 2000 au aparut modelele revolutionare . Nu stiu daca se pot compara de la egal la egal cele doua modele . Poate incercati R1 2001 cu 929 aparut in aceeasi perioada . O zi faina Nu zice nimeni ca nu e o moto ok,dar comparativ cu r1,e slaba.E o moto foarte veche.Veche si ca ani,si ca gandire si ca tehnologie.Nush cu ce ai putea compara-o ca sa iasa bine.Poate cu un Hornet Gresesti,nu facem comparatii intre 2 generatii diferite (desi daca pui un r1 si un 919 unul langa altul,asa pare).Ma repet,si sper sa inteleaga toata lumea de data asta : in '98 cand a aparut r1,moto concurenta pe aceasta clasa de la Honda era Fireblade 919 (in productie din 96 pana in 99).In 2000 a aparut 929,care e un model foarte soft in opinia mea si nici ala nu suporta comparatie cu r1. 954 da,e pe-acolo cu r1,dar 954 a aparut in 2002,cand gixxer-ul era deja bun,r1 avea deja o evolutie pe injectie,etc. Nush ce mari modele revolutionare au fost introduse in 2000 la clasa miarelor,pt.ca modelul revolutionar care a schimbat regulile jocului si anume r1 a fost introdus in 98 la Yamaha,la Suzuki s-a introdus GSX-R 1000-le de-abia in 2001,Kawa a facut niste mici modificari la ZX-9R,dar nimic spectaculos,iar Honda in 2000 a venit cu 929,care in afara de injectie,10cmc si vreo 3-4 cai in plus nu a adus nimic.Deci care sunt marile modele revolutionare aparute in 2000??? Eu in locul tau as opta pt un 954 daca tot iti place Honda,e o moto f interesanta care mie mi-a placut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Un raspuns bine documentat . Doar ca aici este lipsa de egalitate : 919 a fost " coafat " in faza finala in perioada 98 - 99 pe cand R1 a venit cu model nou in 2000 . Aici Honda a revenit cu 929 . Era vorba de perioade in linii mari , ptr ca in detaliu , Honda a schimbat modelu de la 919 la 929 , Yamaha a revizuit modelul R1 existent din 98 pana in 99 si au aparut pe piata cu un model nou in 2000 cu multe imbunatatiri . De aici am tras concluzia ca nu poti compara un 919 cu un R1 2001 . Probabil ca R1 este superior si modelului 929 , dar din necunostinta de cauza nu vreu sa vorbesc prostii . ( info culese in graba de pe : http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_YZF-R1 si http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBR900RR ) . O zi faina . P.S : nu vreau 919 ptr performante . Pur si simplu ador designul ei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Singura diferenta dintre un 919 si r1`le acela, ar fii doar la aspect. Ramai cu cbr`ul diferenta e ca r1 e motocicleta si 919 un gunoi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 si totusi, de ce r1 sare din a doua, iar de cbr nu prea am auzit? e din cauza ca este mult mai puternica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 orice motoreta data p-o roata si schimbate treptele o sa aiba probleme cu a doua. 919 nu sare pentru ca nu se ridica, simplu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 hai ma, se ridica f4 si nu se ridica 919,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spEEdEE Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 (editat) Pentru cine are timp, gasiti aici motivul pentru care R1 sare din a-II-a. Dupa minutul 4:00. Editat Iulie 18, 2013 de spEEdEE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 ce discutii pe aici.. ce aberatii vorba colegului de sus. se ridica f4`le pe o roata de nu`i adevarat si nu se ridica 919. BAAA, o fii si raia aia de r1 vreun motor...trompeta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 (editat) hai ma, se ridica f4 si nu se ridica 919,,, din gaz nu. asa din ambreiaj te ridici cu orice, chiar si cu mizeria aia de yamaha r125... p.s. ce spune tipul ala din filmulet e oarecum aiurea, crabotii au din fabrica un unghi dar la modelul ala a fost prea mic. asta nu inseamna ca a doua nu este problematica la ORICE motocicleta. oricine are putin creier si stie o idee de mecanica isi poate da seama si de ce... ce discutii pe aici.. ce aberatii vorba colegului de sus. se ridica f4`le pe o roata de nu`i adevarat si nu se ridica 919. BAAA, o fii si raia aia de r1 vreun motor...trompeta stiu ca ai o tigaie despre care crezi ca e apogeul motoretelor sport. dar nu e nici pe departe, crede-ma... Editat Iulie 18, 2013 de Performance Solutions Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinCbr900rr Postat Iulie 21, 2013 Autor Share Postat Iulie 21, 2013 Se pare ca pana m-am gandit eu ce sa fac , R1 a plecat la urmatorul partener de viata, , asta e ... Deci pana la urma mai tin cbr-ica mea sezonu asta si la primavara incerc sa vanez un R1 2004 sau un ZX10R 2004. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 (editat) ce lauda lumea pe aici R1 , eu am detinut model 2006 , 2002-2003 si 1999 , pot sa spun ca abia la modelul 2004+ se schimba treaba , dar cel putin 2002-2003 mi se pare foarte slab, am luat bataie de la 954 de nu stiu cate ori , si in 2005 yamaha fata de zx10 si gixer tot slaba ramane , dupa mine R1 nu este chiar nr1 , parerea mea ca modelul 99 a fost unul reusit , in rest nu stiu ce vedeti voi la R1 ca ia bataie mai de la toata concurenta , sa zicem mai putin honda , dar nu neaparat ! eu nu sunt fan vre-o marca , le-am avut pe toate si pot face comparatii , dupa mine cred ca SUZUKI ramane marca cea mai echilibrata ... Editat Septembrie 8, 2013 de baz-v8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 stiu ca ai o tigaie despre care crezi ca e apogeul motoretelor sport. dar nu e nici pe departe, crede-ma... Mai bine o tigaie impecabila din toate pdv decat o cazatura, o rabla sau cum vrei tu sa-i spui motorului tau hai, recunoaste, fii sincer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.