adi131975 Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Salut! Am o Honda VF 750s / 1982 a carei instalatie de racire imi tot face probleme , mai exact : Dup ce motorul se incalzeste (porneste electroventilatorul), imi face bule in vasul de expansiune(mai ales la accelerare), nivelul lichidului de racire creste peste MAX, iar acest supraplin mi-l arunca afara printr-un furtun de evacuare supraplin. Cand motorul se raceste, nivelul din radiator este mai mic exact cu diferenta de lichid pe care mi-o arunca prin furtunul de supraplin, in felul acesta nemaifacandu-si circuitul invers, de la vasul de expansiune la radiator. Trebuie sa completez de fiecare data lichid de racire in radiator, cea din vas ramanand la nivelul Max. I-am schimbat radiator, termocupla, termostat si i-a fost verificata pompa de ap Habar n-am ce sa-i mai fac. Daca v-ati mai intalnit cu asemenea probleme sau daca aveti ceva idei .... va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Salut! Am o Honda VF 750s / 1982 a carei instalatie de racire imi tot face probleme , mai exact : Dup ce motorul se incalzeste (porneste electroventilatorul), imi face bule in vasul de expansiune(mai ales la accelerare), nivelul lichidului de racire creste peste MAX, iar acest supraplin mi-l arunca afara printr-un furtun de evacuare supraplin. Cand motorul se raceste, nivelul din radiator este mai mic exact cu diferenta de lichid pe care mi-o arunca prin furtunul de supraplin, in felul acesta nemaifacandu-si circuitul invers, de la vasul de expansiune la radiator. Trebuie sa completez de fiecare data lichid de racire in radiator, cea din vas ramanand la nivelul Max. I-am schimbat radiator, termocupla, termostat si i-a fost verificata pompa de ap Habar n-am ce sa-i mai fac. Daca v-ati mai intalnit cu asemenea probleme sau daca aveti ceva idei .... va multumesc. Eu stiu asa: bule in vasul de expansiune cand accelerezi = garnitura de chiuloasa arsa/ciupita/defecta. Ai verificat asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Scoate fum alb ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
me_ddevil Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 asa pateam si eu la hornet. am schimbat busonul de la radiator si problema a disparut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Poate suna stupid, dar hai sa nu ne aruncam cu capul inainte. Ai verificat capacul de la radiator? Este defapt o valva ce tine sub presiune sistemul. Vezi sa nu aibe mizerie/arcul sa fie inca in specificatii. Inlocuieste de proba macar capacul cu un alt capac pe aceleasi dimensiuni/valori de presiune. Presupunem ca gatul radiatorului unde se insurubeaza capacul este in stare buna, necorodat, neindoit, si suprafata pe care trebuie sa etanseze garnitura de la buson, este plana. i-a schimbat si radiatorul...deci...nu cred sa aiba ambele radiatoare probleme la buson... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Sau a schimbat doar radiatorul si a folosit acelasi buson. hmm...could be.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CICI80 Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 Goodcat are dreptate,ii busonul de la radiator (de sub presiune)cred ca ii zice,la fel am avut si eu am schimbat busonul de la radiator si acum ii ok.Banuiesc ca si temperatura la apa crestea,nu mai stiu daca ai specificat asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 Salut! Am o Honda VF 750s / 1982 a carei instalatie de racire imi tot face probleme , mai exact : Dup ce motorul se incalzeste (porneste electroventilatorul), imi face bule in vasul de expansiune(mai ales la accelerare), nivelul lichidului de racire creste peste MAX, iar acest supraplin mi-l arunca afara printr-un furtun de evacuare supraplin. Cand motorul se raceste, nivelul din radiator este mai mic exact cu diferenta de lichid pe care mi-o arunca prin furtunul de supraplin, in felul acesta nemaifacandu-si circuitul invers, de la vasul de expansiune la radiator. Trebuie sa completez de fiecare data lichid de racire in radiator, cea din vas ramanand la nivelul Max. I-am schimbat radiator, termocupla, termostat si i-a fost verificata pompa de ap Habar n-am ce sa-i mai fac. Daca v-ati mai intalnit cu asemenea probleme sau daca aveti ceva idei .... va multumesc. Daca tot se merge pe varianta buson, atunci desfa busonul si vezi daca ai bule la accelerare in gura radiatorului, daca da si ai schimbat cate ai spus, atunci ramane varianta cu garnitura de chiuloasa defecta (arsa, piscata). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi131975 Postat Iulie 24, 2013 Autor Share Postat Iulie 24, 2013 Scuze de intarziere, am fost plecat in concediu. Multumesc mult pt. idei si interes, intr-adevar, se pare ca este garnitura de chiulasa, dar mai am un motor complet pe care il montez zilele astea si sper ca se vor rezolva toate problemele. Revin cu informatii dupa montarea celuilalt motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 Exact asa pateam eu la ktm,doar ca la mine a fost garnitura de la buson pe care am rezolvat-o pe genunchi cu o...garnitura dintr-un capac de cola Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi131975 Postat Iulie 29, 2013 Autor Share Postat Iulie 29, 2013 Suna ca o gluma, dar am schimbat motorul si problema a disparut. Mai mult ca sigur, garnitura de chiulasa a generat toate problemele, date fiind componentele care le-am schimbat inainte de a inlocui motorul cu totul : 2 radiatoare, 3 busoane radiator, 2 termostate, 2 termocuple radiator, 2 pompe de apa. Acum nu-mi ramane decat sa aflu cum pot trece noul motor in CIV. Va multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.