skaarj Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Stie cineva cat mai costa in ziua de azi o cutie de viteze de Dnepr, cu cardanul si cu ansamblul roata spate? Eventual cu tot cu starterul electric. Am inteles ca intra pe ural 650 cu mici prelucrari pe blocul motor, si ca-i mai fiabila decat cutia uralului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 salut eu am pe eM cutie de nipru este chiar OK,poti lua legatura cu ionel care si a pus pe ural cutie de nipru,apropo de pret eu ma luato de la gaspar acum 2ani cu doua miloane na acum o ajunge la 3/4 milioane, daca ai facut la gaspar asa comanda mare de piese baga si cutia ca iti face reducere,si ca prelucrari nu faci nici o prelucrare la bloca ce trebuie la cardan cutia de nipru este mai lunga de cat cea de ural,ia legatura cu ionel si te descurca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skaarj Postat Iulie 21, 2013 Autor Share Postat Iulie 21, 2013 .....tot aud ca gaspar are piese de calitate indoielnica. M-am "fript" si eu cu garniturile pt capacele de la culbutori si comenzile electrice pentru ural. Comenzile electrice le-am rezolvat cu un pistol de lipit, cabluri cu invelis ignifug si comutatoare de provenienta militara, o ramas de la gaspar numai "blana". Dar o cutie de viteze... nu stiu ce sa zic, la mecanica nu ma pricep. Imi recomandati sa iau una noua de la gaspar + ulei de rodaj? sau e riscu mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Stie cineva cat mai costa in ziua de azi o cutie de viteze de Dnepr, cu cardanul si cu ansamblul roata spate? Eventual cu tot cu starterul electric. Am inteles ca intra pe ural 650 cu mici prelucrari pe blocul motor, si ca-i mai fiabila decat cutia uralului. Am dezmembrat eu un nipru (mt16) cu 6400 km reali si cutia de viteze a ramas.(pe ce moto am folosit motorul am pus cutie model vechi cu filtru ciuperca) Cutia completa 400 lei Pt detali despre cutie iti pot da nr. de tel sa vb. cu omul care ia facut returul(e destul de cunoscut pe forum) Am dezmembrat eu un nipru (mt16) cu 6400 km reali si cutia de viteze a ramas.(pe ce moto am folosit motorul am pus cutie model vechi cu filtru ciuperca) Cutia completa 400 lei Pt detali despre cutie iti pot da nr. de tel sa vb. cu omul care ia facut returul(e destul de cunoscut pe forum) Uitasem sa precizez ca returul nu a mers de noua la moto respectiva.(am intilnit la multe moto noi sau cu km putini care le-am adus de afara sa nu le mearga returul.) Stie cineva cat mai costa in ziua de azi o cutie de viteze de Dnepr, cu cardanul si cu ansamblul roata spate? Eventual cu tot cu starterul electric. Am inteles ca intra pe ural 650 cu mici prelucrari pe blocul motor, si ca-i mai fiabila decat cutia uralului. Cutia de nipru pica perfect pe motorul de ural fara nici o modificare daca ai tot ce ai nevoie. Mai jos ai poze cu ce ai nevoie legat de cardan care trebuie pus in locul celui de ural. Am dezmembrat eu un nipru (mt16) cu 6400 km reali si cutia de viteze a ramas.(pe ce moto am folosit motorul am pus cutie model vechi cu filtru ciuperca) Cutia completa 400 lei Pt detali despre cutie iti pot da nr. de tel sa vb. cu omul care ia facut returul(e destul de cunoscut pe forum) Uitasem sa precizez ca returul nu a mers de noua la moto respectiva.(am intilnit la multe moto noi sau cu km putini care le-am adus de afara sa nu le mearga returul.) Cutia de nipru pica perfect pe motorul de ural fara nici o modificare daca ai tot ce ai nevoie. Mai jos ai poze cu ce ai nevoie legat de cardan care trebuie pus in locul celui de ural. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skaarj Postat Februarie 25, 2014 Autor Share Postat Februarie 25, 2014 Cu ajutorul d-lui Aleko am rezolvat măgăreaţa. Cutie de nipră pe ural. Destul de greu de montat, săracul băiat o muncit iar io mă uitam ca curca în lemne că habar n-am ce-i face. Pentru înfipt cupla de cauciuc între cutie şi cardan trebuie desfăcut motorul de pe şasiu (cu cutia de viteze prinsă de el), mutat/tras în faţă (spre furcă) şi apoi montată cupla şi înfipt cardanul. Pentru electrică tre să revin cu poze că am făcut instalaţia ca la aviaţie cu cabluri ignifuge şi conectori multipin argintaţi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 La fel am patit si eu cu Aleko, el lucra la Nipra mea si eu... ca un adevarat specialist il ajutam cu privirea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoComuniste Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Pentru înfipt cupla de cauciuc între cutie şi cardan trebuie desfăcut motorul de pe şasiu (cu cutia de viteze prinsă de el), mutat/tras în faţă (spre furcă) şi apoi montată cupla şi înfipt cardanul. NEGATIV. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.