adovis77 Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 (editat) Motorul meu este un virago 535. Se aude un sunet ciudat cand ii dau gaz un hamait foarte subtil : http://www.youtube.com/watch?v=xXod8cuJE7E Nu-mi aduc aminte daca facea la fel inainte sa-i fac reparatia la starter clutch . Ce poate fi? Ulei pus dupa carte tehnica 2.8 litri + filtru schimbat. Motorul merge mai bine ca inainte. Suruburi stranse cu dinamometrica dupa specificatiile din cartea tehnica. Editat Iulie 19, 2013 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 Poate ai lasat jocuri mari in culbutori....sau l-ai reglat cald.Nu prea se intelege din video...te referi la remanenta aia dupa ce inchizi gazul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Iulie 19, 2013 Autor Share Postat Iulie 19, 2013 (editat) Poate ai lasat jocuri mari in culbutori....sau l-ai reglat cald.Nu prea se intelege din video...te referi la remanenta aia dupa ce inchizi gazul? Nu am umblat pana acolo. Am desfacut doar capacul alternator pentru a inlocui o rotita de pornire (aia de face legatura intre electromotor si volanta). Atata tot. La motor nu m-am bagat. Sunetul despre care vb e remanenta aia dupa ce dau gaz exact, se aude foarte subtil ca un hamait (VAJAIT), nu bataie, nu vibratie , nu bazait . In afara de asta motorul merge mai bine, nu mai da rateuri ca inainte. Pb si de la uleiul nou Motul 7100 20w50. Inainte foloseam 10w40. Editat Iulie 19, 2013 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 regleaza jocul oricum! e simplu si rapid. tzacane intr-un mare fel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Iulie 19, 2013 Autor Share Postat Iulie 19, 2013 (editat) regleaza jocul oricum! e simplu si rapid. tzacane intr-un mare fel! Pb ai dreptate . Oricum nu ma pricep pb sunt sunete , batai care n-ar trebui sa fie acolo. O sa ma bag pe citit manualul si o sa umblu si la joc pb. la urmatoarea inlocuire de starter clutch . Pb. e mai accentuat sunetul pentru ca sunt si scoase sitele din tobe. E posibil sa le auzi pe ele si nu bataile? Motorul merge mai bine ca inainte de reparatie pe care i-am facut-o. Incarca bateria mai bine (am un voltaj crescut). Statorul l-am masurat si e in parametri. Pe mine ma intriga vajaitul acela. Editat Iulie 19, 2013 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 daca ai grija de baterie si nu mai umbla nimeni aiurea la starter clutch n-o sa mai fii nevoit sa-l schimbi vreodata, stai linistit! supapele chiar si daca esti incepatorul incepatorilor dureaza o ora maxim la virago, e una din cele mai usor motociclete de servisat. sa nu vorbesc de sincronizare, sub 2 minute... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Iulie 19, 2013 Autor Share Postat Iulie 19, 2013 daca ai grija de baterie si nu mai umbla nimeni aiurea la starter clutch n-o sa mai fii nevoit sa-l schimbi vreodata, stai linistit! supapele chiar si daca esti incepatorul incepatorilor dureaza o ora maxim la virago, e una din cele mai usor motociclete de servisat. sa nu vorbesc de sincronizare, sub 2 minute... Sper sa fie asa. Eu l-am inlocuit de fapt. Am facut totul ca la carte cel putin asa zic eu. Am strans toate suruburile la Nm ca in manual. Am dat cu adeziv de filet pe cele trei suruburi care leaga volanta de starter clutch, si pe suruburile care leaga statorul de capac. Am strand surubul rotorului cu blocator la 80Nm ca in manual. Facut curatenie. Strans capacul alternator iarasi cu dinamometrica la specificatii . Am dat su glaspapir auto si pe idle gear (pb de acolo e sunetul ala) ca n-am mai avut bani de inlocuire si arata ca aici: https://lh5.googleusercontent.com/-Qtk5fuxkR4I/Ud-9Ipsut-I/AAAAAAAACDA/rQk_sbIff-M/w865-h649-no/20130712_112316.jpg Singurul minus e ca am luat un starter clutch mai ieftin (aftermarket desigur) din Taiwan. Sper sa ma tina cel putin 5000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 stiu ca l-ai inlocuit, de asta am spus "daca nu mai umbla nimeni". ma rog, nimeni nepriceput, si daca ai grija de baterie n-o sa mai ai probleme cu el. probabil chiar si daca e taiwanez. slabe sanse sa fie sunetul de la pinionul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.