Falkenberg Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 E posibil. Poti sa strici motor (aproape) iremediabil cu glume de astea.Lantul de distributie nu se strange dupa bunul plac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Le-am strans cu dinamometrica nu mai stiu cati nm, chestia este ca la inceput nu se auzea tacanitul asta dar dupa vreo 300 de km a inceput sa se auda, pai si atunci de ce se aude asa, sa fie oare prea strans si freaca foarte tare pe patine? nici poveste...nu are nici o legatura cu strangerea suruburilor la axele cu came... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat August 12, 2013 Autor Share Postat August 12, 2013 Eu sincer cred ca am facut un rahat cu pastilele mai mult ca sigur tacanitul este de din caza pastilelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 nici poveste...nu are nici o legatura cu strangerea suruburilor la axele cu came... n-ai idee cate motoare am avut pe mana cu capacele axelor stranse "usor sa nu strice filetul in lipsa de dinamometrica"... Eu sincer cred ca am facut un rahat cu pastilele mai mult ca sigur tacanitul este de din caza pastilelor. poate da, poate nu. oricum un motor care a mers ceva timp cu jocurile mici sau inexistente trebuie desfacut. supapele alea saracele se ard si ele, scaunele la fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Am vazut o motocicleta la care s-a strans 'bine' lantul de distributie. Lantul fiind strans 'bine' a sapat din patine / ghidaje, materialul asa raschetat de pe piesele de plastic au infundat sita la sorb de pompa de ulei, a aparut lipsa de presiune de ulei, s-au distrus cuzineti, si gata a fost. Un caz extrem, dar repetabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 (editat) n-ai idee cate motoare am avut pe mana cu capacele axelor stranse "usor sa nu strice filetul in lipsa de dinamometrica"... poate da, poate nu. oricum un motor care a mers ceva timp cu jocurile mici sau inexistente trebuie desfacut. supapele alea saracele se ard si ele, scaunele la fel... n-ai idee cate suruburi rupte(adika filetul de aluminiu mancat) am vazt din cauza strangerii cu dinamometrica...alea is suruburi de cuplu 8nm...adika iti trebuie clichet de cabinet stomatologic...se strang la simt si gata...eu asa le-am strans...si n-a avut nimic niciodata...ma indoiesc ca baietului ii tacane pastilele... sau le faci niste semn inainte sa le desfaci..si cand le strangi la loc le strangi pana la semne...;)si noroc bun.. Editat August 12, 2013 de Bica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 8-10-12 in general. e douaj' de euro unul pentru "acasa". cu semnele e cu dus si-ntors... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat August 13, 2013 Autor Share Postat August 13, 2013 Se strang la 12 N.m. Saptamana viitoare o sa ma apuc de desfacut, din lipsa banilor cred ca o sa fie gata cam pe la.....iarna dar vreau sa o fac cum trebuie, simeringuri, ghiduri, rectificat scaune si supape pe urma rectificat joc supape, refacute carburatoarele, schimbat lant de distributie. O sa cumpar piesele pe rand in functie de ce bani o sa am si cand o sa am toate piesele o sa duc chiulasa la rectificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 8-10-12 in general. e douaj' de euro unul pentru "acasa". cu semnele e cu dus si-ntors... aratami-l si mie ala cu 20 de euro..mancati-as...ca acum il cumpar...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 25, imi cer scuze... http://www.louis.de/_2031738e9b3f3e0d3446833221cbc5d78c/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003085 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 si transportu'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 ~20 de lei. chiar n-ai mai luat nimic de pe louis pana acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 si transportu'? gratis prin kronau la piese peste 1 mil, dar la curs mai mare 4.7 vad acum sau 20 lei cum a zis omul prin altii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 ~20 de lei. chiar n-ai mai luat nimic de pe louis pana acum? n-am mai luat nik de pe louis...de obicei cumpar de la distribuitori care le aduc de pe louis... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat August 14, 2013 Autor Share Postat August 14, 2013 Si eu am luat anul trecut ceva piese pentru o r6 care am avut-o in "familie" si unele piese erau mai ieftine ca pe louis, comerciantul mi-a spus sa intru pe site si sa vad acolo preturile cu care se vand si cu cat mi le-a dat el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Octombrie 15, 2013 Autor Share Postat Octombrie 15, 2013 Salutari. revin cu problema dupa ceva vreme, pana la urma am dat motorul jos, l-am desfacut si i-am dat chiuloasa unui prieten sa imi verifice jocu' la ghiduri si noroc mare ca ele sunt ok in parametrii dati in manual. Chiuloasa mi-a adus-o azi si am facut un test la supape ( cu apa) si rezultatul este unul dezastruos. O singura supapa dupa evacuare nu pierde in rest....spitalul 9. Am facut comanda de pasta abraziva pentru slefuit si ventuze pentru supape, luni sosesc si ma apuc de treaba, nu am gasit urme de ulei semn ca simeringurile sunt pe duca dar o sa le schimb sa fie totul ok. Si cateva poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 slefuieste tu, slefuieste... ))))))))))))))))))))))) ma, pasta aia e pentru curatare daca vrei un motor performant... nu sa dai tu la mana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Octombrie 16, 2013 Autor Share Postat Octombrie 16, 2013 (editat) Asa am un bulan ca dau numai peste "dorei" unde ii gasesc nici eu nu stiu, daca omu mi-a spus ca asa trebuie sa fac.....na era "mester", da ai dreptate nu am ce sa fac. Azi am vorbit cu un mester recomandat de o cunostinta tot cu o kawa care a avut si el probleme la chiuloasa si azi am sa o duc sa rectifice scaunele,supapele si pasuit supapele ( am inteles ce rol are si cum se face aceasta operatie) si planat cost total :250 lei. Editat Octombrie 16, 2013 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 pai nah...pasuirea o faci dupa inspectia supapelor...pe suprafata de contact cu scaunul...daca linia de contact e mai sus sau ma jos trebuie rectificat scaunul supapei...si abia apoi le pasuiesti...adika le faci o etansare extra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Octombrie 16, 2013 Autor Share Postat Octombrie 16, 2013 Pai nea "Dorel" ce sa stie sa explice......"aaaa poti sa faci singur acasa cu pasta deaia de la magazin". Azi am dus chiulasa si a ramas ca ma suna cand este gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Eu am facut la o masina asa, am refacut etansarea de scaune si supapa cu o pasta abraziva. Gasesti tutoriale pe youtube, valve lapping zic americani. Pe langa pasta, trebuie rabdare si tutun (16 valve!), sau te gandesti la o metoda sa folosesti bormasina pentru a roti valva in chiulasa. Grija sa nu ai pasta aia abraziva pe coada supapei (eu am pus un pic de ulei pe coada). O valva e gata cand ai facut un inel de metal lucios, egal ca grosime, pe circumferinta supapei. Metoda asta functioneaza ok cat timp nu ai valva stramba, scaunele nu prea deteriorate, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Octombrie 17, 2013 Autor Share Postat Octombrie 17, 2013 Am "plasat" aluminiu' la mester, are vreo 2 supape unde apa "alerga" destul de repejor, mai bine sa o faca cum trebuie decat sa foot eu ceva pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 nu se foloseste benzina pt verificare etanseitate? sau intai apa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Octombrie 17, 2013 Autor Share Postat Octombrie 17, 2013 normal se foloseste benzina, dar in cazul meu si apa trecea foarte usor, daramite benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Ianuarie 13, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2014 Revin cu un update sa nu lasam problema nerezolvata. Chiulasa s-a reparat: rectificat scaune supape, rectificat supape, masurat jocul supapelor in ghiduri,semeringuri supape noi, planat. Am montat chiulasa, am pus garnitura noua (originala). Acum nu mai ramane decat sa fac jocul la supape cand o sa am timp. Problema urmatoare este toba, fostul proprietar a pus filtru de aer K&N si toaba Giannelli (dar din cate am vazut a scurtat-o actual avand aproximatin 50-60 cm) "goala" gazele de evacuare neintampinand nici un fel de restricite iar efectul de back pressure nu mai este "valabil", documentandu-ma am inteles ca este foarte "vital" pentru o motoreta de zi cu zi. Am inteles ca este necesar un amestec aer/benzina mai mare, ca este daunator valvelor (daca am inteles eu corect) dar si consumului (marit), pierderea cuplului in ture joase dar castigare cuplu in ture mari. Eu vreau sa montez filtrul "original" ca nu am ce face cu ala sport, nu sunt "competitiv" sa stau lipit de "red zone" sa am nevoie sa scot maximul de performanta din motor, mi se pare foarte ok puterea motorului stock. Acum nu stiu ce sa fac cu toba, imi place foarte mult sunetul dar dupa ce bagi o gramada de bani in reparatie incepi si te gandesti cum sa-l protejezi mai bine. Ma gandesc sa fac un db-killer sa fie mai rectrictiva dar sa pastreze si putin sunetul. Si daca tot am avut motorul dat jos am desfacut si baia de ulei si in sorb am gasit putin span care cred ca este de la pinione cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.