Gixu. Postat Septembrie 6, 2013 Autor Share Postat Septembrie 6, 2013 De la ultima postare, Balena mea a mai batut 2000 si un pic de km. Ne-am mai plimbat un pic pe acasa dupa care am plecat prin tari straine. Drumul pana la Arad nu ne-a placut deloc, inainte de Brasov reusin chiar sa facem o "buba" multumita unui cui. Totul s-a rezolvat multumita unui nene vulcanizator f inspirat, din Scele si baietilor de la Yamaha Bv. In Ungaria am avut o surpriza uriasa, o surpriza continua...Consumul! Pentru 196 km am bagat 8.8 litri de benzina. M-am frecat la ochi cu un ranjet pana la urechi si, Toma necredinciosu' fiind am facut asta din 200 in 200 km. Consumul n-a sarit de 4.5% in conditiile in care am mers aproape tot timpul cu 130-140 kmh. Ne-a placut si Slovacia iar in Cehia am fost intampinati si cazati de prietenii Bogdan (B . B ) si Andrei Ocolul a fost cu scop, in zilele de miercuri si joi echipa Yamaha urmand sa testeze cateva treburi , Rossi si Lorenzo fiind starurile "cap de afis". Am purces apoi spre Germania, iar pe drumul discret denivelat am pierdut un cap de ghion si una dintre tobe a inceput sa sufle...fals. Acum urmeaza cateva luni de "joaca" pe soselele din Germania-Elvetia-italia si cine mai stie unde! Nu e tocmai comoda la drum lung dar compenseaza prin alte lucruri. Am rezolvat problema cu toba, o pietricica a reusit sa dea o gaurica in galeria finala, inainte de Y...Azi, in drum spre casa am atins si un pseudo top speed, 260 kmh pe bord cu 1000 si un pic de ture inainte de "rosu"...Inca un pic si atingem 40000 km Update 06.07... 42000 km si inca un drum pe la "vecinii" cehi plus cateva drumetii prin Bayern bifate. In octombrie va suferi un mic proces de "customizare", un parbriz corespunzator, un topcase pentru drumetii, alt galerii si alte mici detalii. Desi au aproape 10000 km, cauciucurile mai au minim 70% profil. Cauciucurile de schimb vor fi tot Pilot Road 2 2ct. Super happy cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 7, 2013 Share Postat Septembrie 7, 2013 Ferice de tine Gixule pt drumurile din .DE incearca si Pilot Road 3 am pus mana pe unele si sunt mai moi putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 7, 2013 Autor Share Postat Septembrie 7, 2013 Hehee, in ultima saptamana le-am vazut doar pe autostrada pana la munca si retur O sa ma bucur de bretelele de intrare-iesire cat si de portiunile "no speed limit", cel putin cat mai e cald ! Anul care vine schimb setul si cred ca o probez un set PR3. Pana una-alta, setul actual are aproape 10000 km si nu prea isi arata "varsta". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 tocmai ce e o discutie legata de PR-uri la service citeste acolo poate te razgandesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 17, 2013 Autor Share Postat Septembrie 17, 2013 Pana anul viitor mai sunt cateva luni bune. Pana una-alta cauciucurile actuale mai au cel putin 60% profil. PR2 sunt decente pentru strada. Poate ii pun un set de Pirelli Angel sau poate o dau Nimeni nu stie ce va urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Nu exclude nici o varianta, nu stii de unde sare iepurele. Continental fac niste cauciucuri bune .. Metzeler iarasi... Eu am Avon si cred ca si data viitoare vor fi tot asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 (editat) Avon am si eu, nu prea am de ales alceva din ce am vazut eu. Editat Septembrie 17, 2013 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 ba da. din ce stiu eu si gpz-ul si gsx-ul meu au cauciucuri pe 16. Metzeler, Avon, Continental si Pirelli, cam astea ar fi alegerile .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 (editat) Are 18 pe spate, 16 pe fata. Radiale nu prea gasesti. Bias ply mai sunt cativa (si BT45 de exemplu), dar imi creeaza impresie ca sunt cauciucuri face cu tehnilogie de acuma 20 de ani. Editat Septembrie 17, 2013 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Mda, poti spune si asa.. tehnonologie invechita... dar inca se fac ply/bias si acum. Tehnologia e oricum veche, indiferent ca e radial sau ply PS: acum am cautat. La mine gasesc radiale.. e adevarat ca fac doar BridgeStone si Avon, dar gasesc. La tine am vazut ca e mai greu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Pe spate am un Avon storm 2 ultra (av56) iar fata azaro ST (av45). av56 nu e asa veche, AV45 insa.. da. Aveam impresie ca se uzeaza foarte repede, dar vad ca am deja 10.000km cu ele, multi prin oras. Scuze de off-topic, as fi trimis Macke un PM dar nu poate sa primeasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 17, 2013 Autor Share Postat Septembrie 17, 2013 Sa fie primit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost1 Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 am avut si eu una ceva mai veche ca a ta, si acum pling dupa ea, mergeam cu ea la drumuri lungi parca stateam pe bancuta in parc, motoreta super din toate punctele de vedere, am dato la aproximativ 90.000km ii batea rau distributia in rest nici o problema cu exceptia orasului unde o simteam foarte grea (nu se mai fac motoretele asa fiabile) momentan am un vfr din 2005 si tot pling rau dupa huricane-ul meu, apropo top speed 300km/h probatii de mine, 292 dupa gps Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 Dragut moto.Cred ca totusi este un motor la care este neimportant ca nu are joja pt ca nu consuma ulei-am incercat pe Honda 919 Motul,Motorex,Castrol si intre 32000 km si 50000 nu a mancat gram desi a vazut si ceva forja.Ca sa nu spun ca-i prieste aerul si benzina de vest. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 23, 2013 Autor Share Postat Octombrie 23, 2013 Ulei nu consuma, are in schimb garnitura de la capacul exterior al ambreiajului care, atunci cand motorul e incins, mai lasa un pic de ulei sa supureze. Urmeaza a fi schimbata. Cu sau fara garnitura, 9000 km mi-a "papat-pierdut" aproximativ 600 ml ulei. Garnitura va fi schimbata o data cu schimbul de ulei. In ultima luna n-am facut mai mult de 300 km. Vremea urata si garzile "fara numar" m-au facut sa scot motorul doar ocazional, pt a dezmorti bateria Desi acum vreo 2 saptamani mi se pusese pata sa o vand, m-am razgandit. Daca pana acum am avut un motor, de anul viitor o sa am doua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.