Sari la conținut

de la 4T la 2T


Postări Recomandate

capitolul ktm:

 

deci, s-a incheiat anul cu 125 si am pus in cadru motorul de 200cmc cu aprindere mitsubushi... big diference ;) alaltaieri am iesit prima oara cu el si mi-a dat un feeling placut. dupa ce ma voi obisnui cu el va voi da mai multe detalii.

 

in aceeasi zi m-am dat si cu un 530.... prea mult power, incontrolabil, utilizam 15-20% din potentialul trotinetei. sunt curios de 350 4t cum se va comporta.

 

pe mine unu 125-ul m-a pus cu picioarele pe pamant, m-a invatat sa fiu in control nu sa ma duca motoreta pe mine unde vrea ea doar pt ca am ramas atarnat cu mana in gaz. nu stiu daca in anul urmator voi reusi sa trag de 200 cum am tras de 125, adica sa exploatez 75-80% din ce poate trotineta.

ma gandesc si la combinatia unui rezonator de 250 pt ca cel de 200 a dat un randament bun in ture joase dar pieream putera pe ture mari. mi-a soptit o pasarica cum ca ar trebui jonglat oleaca cu power-valve-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 75
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Dar 125-ul tau e SX, nu? Cu toate bricolajele facute, nu te incurca cutia de viteze? Cea de SX 125 e diferita fata de cea de EXC 125, nu?



:))) eu o am deja de aproape un an cu toate actele in regula din italia si nici nu m-am sinchisit sa ma duc cu ea la financiar :)) acelasi lucru cred ca se intampla si cu motoreta initiatorului topicului... si pe langa asta...cred ca sunt slabe sansele sa ma mai duc pana o dau

 

Eu cand mi-am luat capra, am vrut sa o inscriu. Nu am putut face asta pana nu am obtinut un document de la fostul proprietar cum ca a scos-o de la financiar. Fostul proprietar , bineinteles, nu o baga-se la impozit, deci, nici nu o inmatriculase. A trebuit sa se duca, sa o inscrie, sa plateasca amenda, impozitul restant, penalizari, sa o scoata si, in final, sa imi dea documentul respectiv. Fiind o persoana influenta la el in judet, fostul proprietar a rezolvat toate astea cu ceva mita pe acolo. In concluzie, nu voi cumpara niciodata mobre ne-inscrise sau voi cere mobra, actele plus hartia de la financiar in schimbul banilor mei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inteleg ca io am fost 'hotul' dar baieti suntem cam off topic. In concluzie nu luati motoare fara acte,suntem de acord cu totii. On topic daca treci de la 4t la 2t vei surprins de putere si de raspunsul la acceleratie dar trebuie prea turata la urcari,valabil mai mult la motoarele sub 250cmc. Aaaa sa nu uitam de consum care da emotii uneori.

 

care sunt cele mai echilibrate motoare in 2t?predominant vad KTM dar imi place f mult Husaberg (care apartine de ktm)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de echilibrare, ci de ce piese gasesti la ele. Una e sa iei Gas-Gas sau Husqvarna si, cand rupi plastice de pe ea, sa te coste un alt set de plastice 200 euro si sa ajunga in 2 luni de la comanda (chestie intamplata unui prieten cu Gas-Gas 2010), si alta e sa iei KTM si sa gasesti plastice pe toate drumurile cu 60 euro setul. Plus alte maruntisuri, gen rupi o pedala de frana, iti trebuie o bucsa PDS, etc. Nu-ti convine sa tragi motorul pe dreapta 1-2 luni pana vine piesa.

Iar la consum, asa e, e mai mare. Dar sunt ceva avantaje, gen greutatea mai mica, raspuns instant la acceleratie, etc.

Per total, nu prea cunosc persoane care au trecut de la 4T la 2T si sa-si fi dorit sa se intoarca vreodata la 4T. Inclusiv eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))) eu o am deja de aproape un an cu toate actele in regula din italia si nici nu m-am sinchisit sa ma duc cu ea la financiar :)) acelasi lucru cred ca se intampla si cu motoreta initiatorului topicului... si pe langa asta...cred ca sunt slabe sansele sa ma mai duc pana o dau

 

Alex, faptul ca suntem amandoi indolenti nu inseamna ca e ok. Si eu si tu ar fi trebuit de mult sa mergem macar sa luam pe rol la taxe si impozite trotinetele ... personal imi asum intarzierea, orice ar insemna ea. Amenda etc.

Totusi, va pot spune ca daca esti om cu capul pe umeri si vorbesti frumos, iti iei un avertisment scris pe aceasta intarziere. Fapt probat cand am intarziat mai bine de 6 luni cu luarea pe rol a 450-ului.

On topic:

se pot spune multe despre 2 T.

Eu ma rezum la atat: am evoluat in 3-4 luni de cand ma dau cu 250-ul cat nu am evoluat/invatat in 1 an jumate cu 450-ul.

E manevrabil, e usor, e puternic (cateodata prea puternic). Imi place de minune si nu m-as intoarce niciodata la 4T.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai nu o dati in barci, are si 4t ul avantajele lui. daca te poti tine de bine de un 450, ajungi peste tot extrem de rapid :))

daca o arzi hardcore, e mai usor cu 4t.dixit

Dap, la capitolul Enduro Clasic, sau Rally Raid. Un 2T nu are stabilitatea unui 4T la viteze mari, din cauza ca fata e mult mai uoara si tinde sa se ridice. De asemenea, pe noroi un 4T 450 necesita mult mai putina indemanare la manuirea ambreiajului decat un 2T.

Problema e ca si riderii mai evolueaza, de la poteca-viteza trec tot mai mult spre trasee tehnice, unde un 2T e net superior. Eu, ca rider, vreau din ce in ce mai mult tehnic, nu mai sunt atras de trasee de viteza printre copaci, deci pe mine ma coafeaza la fix un 2T.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EU personal nu m-am inteles cu 2t nici la motocross nici la enduro.la cross bagam 2 ture si eram mort la enduro ma blocam pe urcari.Cred ca pana la urma m-as fi inteles si cu 2t doar ca imi trebuia vreo 3luni de practica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlade, poate la primavara le punem si noi la punct cu acte, financiar si tot ce trebuie :)) oricum pana atunci am de bagat 2000ron doar in consumabile si mici modificari :))

Todea, tu nici cu alea de viteza nu prea erai as... plm... :)))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai nu o dati in barci, are si 4t ul avantajele lui. daca te poti tine de bine de un 450, ajungi peste tot extrem de rapid :))

daca o arzi hardcore, e mai usor cu 4t.dixit

am vrut sa spun ca e mai usor cu 2 t pt hardcoreala. desigur, o data cu evolutia fiecaruia, e probabil sa vrem mai mult, mai greu, deci mai 2t style. Dar nu neaparat. De exemplu, pentru zona constanta, nu prea vad ce se poate face cu un 2t.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlade, poate la primavara le punem si noi la punct cu acte, financiar si tot ce trebuie oricum pana atunci am de bagat 2000ron doar in consumabile si mici modificari

Todea, tu nici cu alea de viteza nu prea erai as... plm... :)))))))))

mai vorbim cand vinzi tractoru' si cumperi enduro :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Soso, daca stai sa te gandesti nici pt zona bucuresti nu ai ce face cu 2T... singurul loc unde 2T isi poate face de cap este la munte... acum noi astia din buc mai mergem 100-200km prin jur si dam de un munte dar ala de la constanta nu prea vad unde se poate da cu un 4T daramite cu un 2T.

Todea... vom vorbi cand vei avea un enduro :)) eu de bine de rau il mai scot in jurul casei sa ar pe aici ca ma tot roaga oamenii sa le mai ar pamantul ca vine primavara..dar tu care nu ai nici unul acum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mist me jonson :))))))

 

rr e un altfel de sport, degeaba tragi de gaz daca nu sti sa navighezi aici e trikul la rr. trebuiesc imbinate cunostinte de mers tare cu motoreta pe drumuri de tzara cu o dificultate mica a terenului. trebuie citit si respectat/exploatat regulamentul cursei si alte treburi pe care eu unul le aplic si la cursele de hardenduro pt a ma clasa mai sus. 90% din pilotii de hardenduro NU CITESC REGULAMENTUL INTERN AL COMPETITIEI si vin seara cu gura mare ca ei au facut si au dres dar au fost descalificati sau sunt mai jos in clasament decat x sau y.

 

on topic:

am iesit zilele trecute la celebrul coclau (apropos consumatorilor: poate mai strangem si noi gunoaiele de pe acolo ca arata ca dreaqu... eu am strans o tura si am facut un foc mare...) si am testat 250 4t cu kit big bore deci 350, an de bastina 2003. ce sa zic, e cam ce trebuie pt motocros/light-medium enduro. clar mai grea decat ascutitoarea de 125 dar are putinul pover care imi lipsea la iesirea din viraje. se simte cuplul 4t, sariturile sunt mai ample(probabil din cauza greutatii) si evident aterizarile sunt mai dure in cazul in care ai ratat zona de landing. cred ca m-as descurca mai bine la hard decat cu 525-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mist me jonson :))))))

 

rr e un altfel de sport, degeaba tragi de gaz daca nu sti sa navighezi aici e trikul la rr. trebuiesc imbinate cunostinte de mers tare cu motoreta pe drumuri de tzara cu o dificultate mica a terenului. trebuie citit si respectat/exploatat regulamentul cursei si alte treburi pe care eu unul le aplic si la cursele de hardenduro pt a ma clasa mai sus. 90% din pilotii de hardenduro NU CITESC REGULAMENTUL INTERN AL COMPETITIEI si vin seara cu gura mare ca ei au facut si au dres dar au fost descalificati sau sunt mai jos in clasament decat x sau y.

 

on topic:

am iesit zilele trecute la celebrul coclau (apropos consumatorilor: poate mai strangem si noi gunoaiele de pe acolo ca arata ca dreaqu... eu am strans o tura si am facut un foc mare...) si am testat 250 4t cu kit big bore deci 350, an de bastina 2003. ce sa zic, e cam ce trebuie pt motocros/light-medium enduro. clar mai grea decat ascutitoarea de 125 dar are putinul pover care imi lipsea la iesirea din viraje. se simte cuplul 4t, sariturile sunt mai ample(probabil din cauza greutatii) si evident aterizarile sunt mai dure in cazul in care ai ratat zona de landing. cred ca m-as descurca mai bine la hard decat cu 525-ul.

250 4t e foarte bun la enduro, doar sa nu dai de o panta nasoala si sa nu ai de unde sa iti iei avant, adica multe, iar la noroi nu mai zic...

cu kit marit ar trebui sa fie mai bine cred, dar tot cam grea ramane

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa cum vad eu, cred ca se poate pune de niste rally raid marfa prin dobrogea, gen Baja Race, cred ca e o sanzatie sa tragi de gaz la 130 kmh pe drumuri neasfaltate.

Da se poate, dar cine este amator de asa ceva? La ture de genul viseaza aia cu vaci de 1200. Noi iesirile le facem in zona Tulcea ca avem dealuri destule si padure la fel, posibilitati de ture sunt destule si ai zone restranse unde se poate face enduro-cross (Cumpana, Adamclisi) sau zone unde se poate face enduro in toata regula si aici este cam exclusiv judetul Tulcea de la zona Babadag-2 Cantoane pana la Macin (Muntii Macinului), toate dealurile alea impadurite pot da de furca chiar si unor enduristi buni, terenul este interesant, zone de pamant cu piatra si piatra multa. Ideea este ca majoritatea avem motoare de 450 pentru ca ai portiuni tehnice combinate cu portiuni de viteza, plus ca mai avem si plaja sau Cheile Dobrogei daca nu vrem sa plecam cu platforma. In general la turele noastre cam ai nevoie de autonomie si toti care au venit cu 2 timpi in loc sa isi ia apa carau benzina.

Acum ca sa fiu ontopic DA se face enduro in Dobrogea si, Dobrogea merge pe 4 timpi. Oricine este doritor poate sa dea un PM.

PS: scuze pentru calitatea imaginii, majoritatea sunt filmate in oras,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seby, nu spun ca nu se poate face enduro, insa din ce mi-a ramas pe cortex de la georgafie, nu cred ca ai unde gasi o urcare mai lunga de 300 metri in dobrogea, asta daca e mai soft. Da, stiu ca sunt zone cu piatra perfecte pentru inceputul de sezon, cand in restul tarii se mentine zapada si sol inghetat, insa fara suparare, filmuletul pus de tine nu e tocmai legat de enduro. Ce naiba, sa treci prin parcari, sa urgi niste mameloane de 50 m e asa de fun? Poate, daca le legi intr-un raliu. Asa sum spuneam, nu vad prea mult fun in dobrogea la mai putin de 80 km/h. Endurocross da, se poate face cam in orice locatie, dar...nu e enduro. Perfect de acord ca 450 e potrivit pt zona voastra, chiar as risca sa spun ca e si mai fun cu un 500/530 sau golaniile alea de big bore (560,570, etc) derivate din exc. Acolo ai unde sa dai drumul la power.

Rezervor de 13 L, big bore kit, neck-brace, 2 beri in spinare si gaaaaaz. Cu siguranta e frumos si asta, decat nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...