adi_b Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 si mai e treaba cu intretinerea,nu tu supape,nu tu distributie si altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_xev Postat Noiembrie 20, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2013 )) eu o am deja de aproape un an cu toate actele in regula din italia si nici nu m-am sinchisit sa ma duc cu ea la financiar ) acelasi lucru cred ca se intampla si cu motoreta initiatorului topicului... si pe langa asta...cred ca sunt slabe sansele sa ma mai duc pana o dau Alex, faptul ca suntem amandoi indolenti nu inseamna ca e ok. Si eu si tu ar fi trebuit de mult sa mergem macar sa luam pe rol la taxe si impozite trotinetele ... personal imi asum intarzierea, orice ar insemna ea. Amenda etc. Totusi, va pot spune ca daca esti om cu capul pe umeri si vorbesti frumos, iti iei un avertisment scris pe aceasta intarziere. Fapt probat cand am intarziat mai bine de 6 luni cu luarea pe rol a 450-ului. On topic: se pot spune multe despre 2 T. Eu ma rezum la atat: am evoluat in 3-4 luni de cand ma dau cu 250-ul cat nu am evoluat/invatat in 1 an jumate cu 450-ul. E manevrabil, e usor, e puternic (cateodata prea puternic). Imi place de minune si nu m-as intoarce niciodata la 4T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 hai nu o dati in barci, are si 4t ul avantajele lui. daca te poti tine de bine de un 450, ajungi peste tot extrem de rapid ) daca o arzi hardcore, e mai usor cu 4t.dixit Dap, la capitolul Enduro Clasic, sau Rally Raid. Un 2T nu are stabilitatea unui 4T la viteze mari, din cauza ca fata e mult mai uoara si tinde sa se ridice. De asemenea, pe noroi un 4T 450 necesita mult mai putina indemanare la manuirea ambreiajului decat un 2T. Problema e ca si riderii mai evolueaza, de la poteca-viteza trec tot mai mult spre trasee tehnice, unde un 2T e net superior. Eu, ca rider, vreau din ce in ce mai mult tehnic, nu mai sunt atras de trasee de viteza printre copaci, deci pe mine ma coafeaza la fix un 2T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 EU personal nu m-am inteles cu 2t nici la motocross nici la enduro.la cross bagam 2 ture si eram mort la enduro ma blocam pe urcari.Cred ca pana la urma m-as fi inteles si cu 2t doar ca imi trebuia vreo 3luni de practica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Vlade, poate la primavara le punem si noi la punct cu acte, financiar si tot ce trebuie ) oricum pana atunci am de bagat 2000ron doar in consumabile si mici modificari ) Todea, tu nici cu alea de viteza nu prea erai as... plm... )))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 Vlade, poate la primavara le punem si noi la punct cu acte, financiar si tot ce trebuie oricum pana atunci am de bagat 2000ron doar in consumabile si mici modificari Todea, tu nici cu alea de viteza nu prea erai as... plm... )))))))) mai vorbim cand vinzi tractoru' si cumperi enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Noiembrie 22, 2013 Share Postat Noiembrie 22, 2013 Soso, daca stai sa te gandesti nici pt zona bucuresti nu ai ce face cu 2T... singurul loc unde 2T isi poate face de cap este la munte... acum noi astia din buc mai mergem 100-200km prin jur si dam de un munte dar ala de la constanta nu prea vad unde se poate da cu un 4T daramite cu un 2T. Todea... vom vorbi cand vei avea un enduro ) eu de bine de rau il mai scot in jurul casei sa ar pe aici ca ma tot roaga oamenii sa le mai ar pamantul ca vine primavara..dar tu care nu ai nici unul acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 s-ar vinde astfel mai bine cross-urile de 450 . ideea cred ca ar prinfe sa stii, iar efortul organizarii unui astfel de traseu e infinit mai mic decat la un hard enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Dar si trantele mai spectaculoase. Vezi Jumba acum ceva ani, tot prin Dobrogea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Sau Coseli, care a pierdut si cursa cu viata la Baja. Nu cred ca sunt amatori la noi de rally raid, nu dintre cei pe care ii cunosc si care fac hard enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 mist me jonson ))))) rr e un altfel de sport, degeaba tragi de gaz daca nu sti sa navighezi aici e trikul la rr. trebuiesc imbinate cunostinte de mers tare cu motoreta pe drumuri de tzara cu o dificultate mica a terenului. trebuie citit si respectat/exploatat regulamentul cursei si alte treburi pe care eu unul le aplic si la cursele de hardenduro pt a ma clasa mai sus. 90% din pilotii de hardenduro NU CITESC REGULAMENTUL INTERN AL COMPETITIEI si vin seara cu gura mare ca ei au facut si au dres dar au fost descalificati sau sunt mai jos in clasament decat x sau y. on topic: am iesit zilele trecute la celebrul coclau (apropos consumatorilor: poate mai strangem si noi gunoaiele de pe acolo ca arata ca dreaqu... eu am strans o tura si am facut un foc mare...) si am testat 250 4t cu kit big bore deci 350, an de bastina 2003. ce sa zic, e cam ce trebuie pt motocros/light-medium enduro. clar mai grea decat ascutitoarea de 125 dar are putinul pover care imi lipsea la iesirea din viraje. se simte cuplul 4t, sariturile sunt mai ample(probabil din cauza greutatii) si evident aterizarile sunt mai dure in cazul in care ai ratat zona de landing. cred ca m-as descurca mai bine la hard decat cu 525-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 mist me jonson ))))) rr e un altfel de sport, degeaba tragi de gaz daca nu sti sa navighezi aici e trikul la rr. trebuiesc imbinate cunostinte de mers tare cu motoreta pe drumuri de tzara cu o dificultate mica a terenului. trebuie citit si respectat/exploatat regulamentul cursei si alte treburi pe care eu unul le aplic si la cursele de hardenduro pt a ma clasa mai sus. 90% din pilotii de hardenduro NU CITESC REGULAMENTUL INTERN AL COMPETITIEI si vin seara cu gura mare ca ei au facut si au dres dar au fost descalificati sau sunt mai jos in clasament decat x sau y. on topic: am iesit zilele trecute la celebrul coclau (apropos consumatorilor: poate mai strangem si noi gunoaiele de pe acolo ca arata ca dreaqu... eu am strans o tura si am facut un foc mare...) si am testat 250 4t cu kit big bore deci 350, an de bastina 2003. ce sa zic, e cam ce trebuie pt motocros/light-medium enduro. clar mai grea decat ascutitoarea de 125 dar are putinul pover care imi lipsea la iesirea din viraje. se simte cuplul 4t, sariturile sunt mai ample(probabil din cauza greutatii) si evident aterizarile sunt mai dure in cazul in care ai ratat zona de landing. cred ca m-as descurca mai bine la hard decat cu 525-ul. 250 4t e foarte bun la enduro, doar sa nu dai de o panta nasoala si sa nu ai de unde sa iti iei avant, adica multe, iar la noroi nu mai zic... cu kit marit ar trebui sa fie mai bine cred, dar tot cam grea ramane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexul97 Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 Eu am o husqvarna 125 2008 si ii super tare!Manevrabila,urca orice deal fara probleme.Am 1,72 si 60kg.Nici nu ma simte.Recomand 125 pentru ca cu asta am inceput si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Eu am avut un MZ ETZ 150. Doi timpi. Il bagam prin toate coclaurile. NU recomand MZ ETZ 150 pentru ca pur si simplu cu asta am inceput eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 asa cum vad eu, cred ca se poate pune de niste rally raid marfa prin dobrogea, gen Baja Race, cred ca e o sanzatie sa tragi de gaz la 130 kmh pe drumuri neasfaltate. Da se poate, dar cine este amator de asa ceva? La ture de genul viseaza aia cu vaci de 1200. Noi iesirile le facem in zona Tulcea ca avem dealuri destule si padure la fel, posibilitati de ture sunt destule si ai zone restranse unde se poate face enduro-cross (Cumpana, Adamclisi) sau zone unde se poate face enduro in toata regula si aici este cam exclusiv judetul Tulcea de la zona Babadag-2 Cantoane pana la Macin (Muntii Macinului), toate dealurile alea impadurite pot da de furca chiar si unor enduristi buni, terenul este interesant, zone de pamant cu piatra si piatra multa. Ideea este ca majoritatea avem motoare de 450 pentru ca ai portiuni tehnice combinate cu portiuni de viteza, plus ca mai avem si plaja sau Cheile Dobrogei daca nu vrem sa plecam cu platforma. In general la turele noastre cam ai nevoie de autonomie si toti care au venit cu 2 timpi in loc sa isi ia apa carau benzina. Acum ca sa fiu ontopic DA se face enduro in Dobrogea si, Dobrogea merge pe 4 timpi. Oricine este doritor poate sa dea un PM. PS: scuze pentru calitatea imaginii, majoritatea sunt filmate in oras, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Nu se compara cu muntele, asta e clar, ai urcari mult mai scurte si de multe ori dai de padure foarte deasa care nu prea iti permite mare lucru, dar gasesti portiuni tehnice destule. Dupa cum am spus, filmuletul e facut in oras, am iesit din bloc si am cautat orice nu contine asfalt. Nu toti sunt la fel de norocosi sa aibe muntele in spatele casei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.