cata_30 Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 Salut, m-a lasat pompa de benzina(kitul de platini a fost schimbat), se poate merge si pe direct cu alimentarea o perioada? Daca ati luat pompe noi, merg si de la masini? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
student Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 serus. sunt cazuri in care o parte din rezervor are nivelul mai jos decat ivelul constant din carburatoare ,asa ca mereu sa ai benzina de la jumateta in sus in rezervor. la masini nu sunt pompe cu contacte platinate care au autoreglare de presiune,pentru ca injectia la masini ara o comanda de releu,prin care se comanda pompa ...deci la masini pompa e comandata de calculator prin presostat separat . capisci ? https://www.facebook.com/consumabilemotociclete procontact78@gmail.com . bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 Salut, m-a lasat pompa de benzina(kitul de platini a fost schimbat), se poate merge si pe direct cu alimentarea o perioada? Daca ati luat pompe noi, merg si de la masini? ai si robinet vacuumatic?sau doar pompa? serus. sunt cazuri in care o parte din rezervor are nivelul mai jos decat ivelul constant din carburatoare ,asa ca mereu sa ai benzina de la jumateta in sus in rezervor. la masini nu sunt pompe cu contacte platinate care au autoreglare de presiune,pentru ca injectia la masini ara o comanda de releu,prin care se comanda pompa ...deci la masini pompa e comandata de calculator prin presostat separat . capisci ? https://www.facebook.com/consumabilemotociclete procontact78@gmail.com . bafta ! la care motocicleta ai vazut tu "parte din rezervor" mai jos decat nivelul constant in carburatoare?eu sunt curios...totusi asta e un Honda F4.. ai si robinet vacuumatic?sau doar pompa? la care motocicleta ai vazut tu "parte din rezervor" mai jos decat nivelul constant in carburatoare?eu sunt curios...totusi asta e un Honda F4..si pompa lui e tot prin releu comandata...in alea cateva secunde cand pune contactul iar mai apoi prin backpresure... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat August 4, 2013 Autor Share Postat August 4, 2013 (editat) e numai pompa, am gasit in ea praf cu apa, pe partea de platini, oxidate, e in moarte clinica kiturile de reparatie sunt niste porcarii, nu sunt de calitate, oxideaza in ultimul hal, m-a tinut 1000 de km, numai platini nu se numesc alea. imi caut una noua...multumesc Editat August 4, 2013 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 atunci incearca una second... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat August 4, 2013 Autor Share Postat August 4, 2013 prefer sa iau una noua decat sa iau sh si sa ma uit la ea dupa ceva timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 i-ati o pompa de fzr sau yzf(yamaha) si nu o sa ai treaba niciodata....Honda stinks... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
student Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 ai si robinet vacuumatic?sau doar pompa? la care motocicleta ai vazut tu "parte din rezervor" mai jos decat nivelul constant in carburatoare?eu sunt curios...totusi asta e un Honda F4.. am vazut cateva..partea dinspre scaun adica capatul din spate al rezervoarelor de vitezane e mai jos,de la mijloc inainte este filtrul de aer,cu carburatoare,fiind evident mai sus.NU ? si fara a functiona pompa,cand ai sub jumate de rezervor deja apar problemele. ei bine,nu toti avem acelasi nivel de gandire logica,insa geometria rezervoarelor este cam acelasi........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 am vazut cateva..partea dinspre scaun adica capatul din spate al rezervoarelor de vitezane e mai jos,de la mijloc inainte este filtrul de aer,cu carburatoare,fiind evident mai sus.NU ? si fara a functiona pompa,cand ai sub jumate de rezervor deja apar problemele. ei bine,nu toti avem acelasi nivel de gandire logica,insa geometria rezervoarelor este cam acelasi........ nu e mai jos...e cam la acelasi nivel..asta la cele cu pompa..la cele cu robinet vacuumatic e obligatoriu mai sus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat August 4, 2013 Autor Share Postat August 4, 2013 (editat) i-ati o pompa de fzr sau yzf(yamaha) si nu o sa ai treaba niciodata....Honda stinks... are 51 de mii de km...cred ca ii ajunge. ms de sfat, adevarul ca e exagerat pretul la `onde. la unele chestii. pompa e de mitsubishi.... Editat August 4, 2013 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 pompa e folosita pe o groaza de japoneze. gsxr/zxr sunt numai doua din MUULTE exemple. daca vrei pot sa ma uit eu gratis la pompa ta, platinile alea sunt 100% convins ca n-au oxidat de proaste ce-s serus. sunt cazuri in care o parte din rezervor are nivelul mai jos decat ivelul constant din carburatoare ,asa ca mereu sa ai benzina de la jumateta in sus in rezervor. la masini nu sunt pompe cu contacte platinate care au autoreglare de presiune,pentru ca injectia la masini ara o comanda de releu,prin care se comanda pompa ...deci la masini pompa e comandata de calculator prin presostat separat . capisci ? https://www.facebook.com/consumabilemotociclete procontact78@gmail.com . bafta ! omul n-are injectie. pe injectie e f4i. dar trecem peste. sunt si la masini pompe cu contacte platinate exact asa cum si la motocicletele pe injectie sunt pompele comandate de relee... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat August 4, 2013 Autor Share Postat August 4, 2013 (editat) pompa e folosita pe o groaza de japoneze. gsxr/zxr sunt numai doua din MUULTE exemple. daca vrei pot sa ma uit eu gratis la pompa ta, platinile alea sunt 100% convins ca n-au oxidat de proaste ce-s omul n-are injectie. pe injectie e f4i. dar trecem peste. sunt si la masini pompe cu contacte platinate exact asa cum si la motocicletele pe injectie sunt pompele comandate de relee... am zis ca a intrat mizerie la ele, praf cu apa, si s-au corodat extrem de tare. am curatat platinile, si tot ce e acolo, a mers 1 minut apoi a inceput sa-mi moara motorul, chiar cu platini noi turometrul oscila foarte tare la relanti.....acum am zis e in moarte clinica ma pricep foarte bine si eu....dar vreau una noua sa nu am stres dimineata voiam sa ies la o tura, am pornit mobra si am constatat ca nu creste in ture cum trebuie cu socul tras......a mers asa anemic pana s-a oprit, bujiile uscate, pompa facea zgomotul specific...... apoi am pus alimetare cu o sticla cu benzina pe direct si functiona perfect, relanti stabil ............... Editat August 4, 2013 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Acum am inteles ce pompa iti trebuie - aia de YZF750 de care ai intrebat tu e altfel. Oricum, nici genul asta de pompa nu e foarte ieftin de nou - 210 euro una de R6, 170 de euro una de Road Star (de exemplu). La second pretul lor e in jur de 200 de lei - nu mai am niciuna prin atelier acum, dar gasesti destul de usor, pentru ca poti folosi pompa Mitsubishi de la orice motocicleta cu carburatoare. De la masini se potriveste pompa de benzina de Tico (sau orice masina cu carburator si cu pompa de benzina electrica, de exemplu Lastun ), dar eu n-am gasit pompa de Tico la furnizorii de piese auto pana acum. Dar la capitolul asta, Ebayul e plin de alternative - http://www.ebay.com/itm/PEFP-P07-External-Low-Pressure-Fuel-Pump-3-5-Psi-18-GPH-12V-/221124994766 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 baaaa...e plin netul de pompe de benzina de fzr 1000 fzr 600..la 100 de lei pompa...vezi ca este unu MIHAIFZR pe pro-bike..ala cred ca are o plasa de pompe la bani de nimic...i-ati o pompa dinaia ca e bulletproof...si gata...ce sute de euro ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 (editat) Asta am zis si eu Si nu sunt numai la Yamahele alea, sunt la multe modele de japoneze cu carburatoare - orice pompa Mitsubishi. Practic asta trebuie sa caute, nu pompa pentru un model anume. Editat August 5, 2013 de ottoMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.