nutreț Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 (editat) Salut. Azi am iesit la o tura prin imprejurimi. Am oprit la o tigara, dupa care motorul a pornit greu. A mers abia la a 2a cheie, trasa de acceleratie. Dupa ce a pornit am observat ca luminile din bord, (neutral, side stand, bord etc.) flickăresc. Ca si cum ar fi variatii de tensiune. Partea interesanta e ca la relanti, luminile fluctuează, inclusiv farul, mai intens, mai slab(de cateva ori pe secunda). Cand motorul e in sarcină, nu mai fluctuează, dar luminează putin mai slab fata decat atunci ''cand fluctueaza si lumineaza tare''. Sper ca ma intelegeti... Inca o chestie, ventilatorul. Cand motorul e pornit si faza scurta aprinsa, se invarte destul de incet. Daca sting farul, ii creste viteza. Daca opresc si motorul de la killswitch merge normal. De mentionat: Bateria am cumparat-o prin martie, e un no-name. Moto-Mir, mai exact, ceva rusesc. Am avut nevoie rapid, si nu am prea avut bani de ceva mai bun. Cand am ajuns acasa am lasat-o vreo 2 minute si am pornit-o din nou, de data asta a luat-o destul de usor. Am pus mana pe releul de incarcare, era fierbinte rau.(e releu aftermarket, nou, de-ala cu radiator) In ultima vreme ma duceam cu motocicleta cam prin oras, trafic, stop&go, etc. Plimbari destul de scurte. Poate nu s-a incarcat sufcient in regimul ala. Dupa aceea a fost o perioada de o saptamana jumate in care nu m-am dat deloc, motorul stand in soare. Ce parere aveti? Multimetru nu am. p.s.: Fluctuatiile erau si acum vreo 2 saptamani, dar nu le-am prea bagat in seama. Motorul pornea rapid. Acum parca si starterul se invarte mai incet. Editat August 7, 2013 de nutreĂž Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Pai fara multimetru nu te putem ajuta.Trebuie verificata intai incarcarea ,tensiunea bateriei la rece si tensiunile de pe bobine altfel vorbim degeaba.(conexiuni,mufe etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V Twin Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Asigură-te că bornele sunt stranse bine , fără depuneri si fac contact perfect. Pare banal ce spun..... dar sunt multe situații cu aceste semnalmente la care cauza sunt contactele imperfecte la borne . Baftă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutreț Postat August 7, 2013 Autor Share Postat August 7, 2013 Asigură-te că bornele sunt stranse bine , fără depuneri si fac contact perfect. Pare banal ce spun..... dar sunt multe situații cu aceste semnalmente la care cauza sunt contactele imperfecte la borne . Baftă Mersi, o sa verific maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christicoroiu Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Am aceeasi problema si tind sa cred ca e din baterie. La mine porneste f greu..fluctueaza tare luminile. Releul nou, baterie no name de 6 A pe Hornet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutreț Postat August 7, 2013 Autor Share Postat August 7, 2013 Am aceeasi problema si tind sa cred ca e din baterie. La mine porneste f greu..fluctueaza tare luminile. Releul nou, baterie no name de 6 A pe Hornet Bate palma ) Daca cumva gasesti cauza inaintea mea sa-mi zici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian69 Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 La orice srvice exista un electrician mergeti si verificati incaracarea (releul). Din ce spuneti releul este de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benny2009 Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Asigură-te că bornele sunt stranse bine , fără depuneri si fac contact perfect. Pare banal ce spun..... dar sunt multe situații cu aceste semnalmente la care cauza sunt contactele imperfecte la borne . Baftă +1 ..exact asta am patit si eu anul trecut la suzuki....dar la mine nu mai pornea deloc..am pornit-o de vreo 2 ori in viteza, apoi a 3-a oara cand am pornit-o (tot in viteza) mergea foarte rau..si motorul dadea sa moara... a 2-a zi mi-a zis cineva sa verific bornele..una era desfacuta si plina de depuneri, nici nu mai facea contact...dupa ce am curatat si am montat la loc a pornit din prima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Alternator, relei, baterie. Verifica tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutreț Postat August 8, 2013 Autor Share Postat August 8, 2013 Asigură-te că bornele sunt stranse bine , fără depuneri si fac contact perfect. Pare banal ce spun..... dar sunt multe situații cu aceste semnalmente la care cauza sunt contactele imperfecte la borne . Baftă Sa traiesti. Asta era problema. S-a rezolvat cu o surubelnita. De asemenea, cdi-ul era iesit din locas si atarna de mufa. L-am pus la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V Twin Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 mw bucur ca am fost de folos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.