BikeDevil Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 Am si eu o problema cam mare, imi merge simsonul inecat, imi inunda cilindrul intr-un mod barbar, am scos o data bujia asa de uda ca inca curgea benzina de pe ea, problema 2 care banuiesc ca tot de aici vine e ca imi baga benzina in ulei, fiind intr-un cilindru mi se pare cel putin ciudat, pana acuma mi s-a zis ca ori e decalibrat ceva prin carburator, ori e nivelul prea mare, la partea cu benzina in ulei ca s-ar putea sa fie segmetnii slabi. Ce as avea nevoie cel mai mult ar fi sfaturi practice pentru carburator, si daca e absolut necesar o varianta cu ce sa il schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 daca e reconditionat corect carburatorul original va merge foarte bine. tu stii in ce hal e al tau, eu nu. am mai vazut de minsk, merg si alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikeDevil Postat Noiembrie 23, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2006 am vazut si de minsk si de ij si de diferite japoneze, din cate stiu merg multe, eu as prefera sa-l pastrez pe originalul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 aveam o poza cu carbul de awo, o caut si o postez aaaahahhhh. gunoi care nu ma lasa sa o pun ca nu e nu stiu ce format. erau ceva explicatii acolo, paote ajutau cu ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 K65, sau de japoneza. Probabil cuiul poantou intepenit sau plutitor spart. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simsonache Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 daca e reconditionat corect carburatorul original va merge foarte bine. tu stii in ce hal e al tau, eu nu. am mai vazut de minsk, merg si alea. nu merge ca cel original(nou) nici reconditionat pt ca trebuiesc si jigloarele schimbate si de unde???????? eu merg cu unul de ij de 350 si merge bine (carburator nou)si porneste usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 (editat) Si eu am patit-o cu benzina in ulei. Nivelul e prea inalt. Pe langa asta ai lasat robinetul deschis probabil, supapa de admisie ti-a ramas deschisa (sau nu iti inchide perfect), iar de piston benzina trece usor. Al meu are tot original si in stare super, in camera de nivel, insa nivelul e mult prea inalt. Poti sa scazi din nivel prin coborarea plutitorului in pozitia inferioara si prin rotirea paharului de nivel in fata, apoi corectandu-i unghiul. Daca cuiul pontou iti joaca in acea piesa de alama, am eu o pereche f buna, fara joc. Eu acum folosesc K65 si merge destul de bine. Editat Noiembrie 23, 2006 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikeDevil Postat Noiembrie 23, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2006 supapele inchid perfect, robinetul l-am schimbat ca cel original era dincolo de restaurare dar il inchid tot timpul cuiul pontou inchide bine dar nu are decat un singur sant de nivel, concluzia la care am ajuns si eu e ca sunt jiglerele de vina, oare se pot face noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 (editat) Daca iti inchide robinetul, atunci nu are cum sa ajunga bezina in ulei. Daca la cald iti merge inecat, nu inseamna ca iti curge benzina in ulei in timpul mersului. Parerea mea ca asta se poate intampla doar cand motorul e oprit. Jiglere sigur gasesti. Cumpara un carb uzat (uzat la sertar+cui) si ia jiglerele din el. Intr-adevar de mers innecat nu merge din cauza nivelului (cel putin mie nu-mi mergea deloc innecat decat la relanti). Pe jiglerul principal tre sa scrie 105. Si daca ai pe cuiul pontou un singur nivel, eu zic ca nu e original. Nivelul poti sa-l mai reglezi si prin rotirea paharului in fata, cum am mai spus. Editat Noiembrie 23, 2006 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikeDevil Postat Noiembrie 24, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2006 pai cand zic ca merge inecat in mod barbar inseamna ca: imi curge benzina din carburator si cand opresc ramane destula in el de aici banuiesc ca imi intra in ulei ca nu intra multa si cand incerc sa o accelerez mai tare da 2 rateuri puternice in carb si moare chiar si in timpul mersului, despre cuiul pontou am eu dubiile mele dar lucreaza eventual ii fac eu alt sant de nivel, rorusi daca are cineva un carb de simson care nu mai foloseste il iau cu cea mai mare placere. eu incerc sa o mentin cat pot de originala chiar daca e complicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 uite "poza" de care vorbeam. poate te va ajuta. inca o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simsonache Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 e bine ca vrei sa.l pastrezi pe cel original da e bateie de cap si ma gandesc ca mai bine iei altu de ij de boxer nu stiu de ce s.ar potrivi si ar merge bine motorul si mie imi inchidea bine cuiul ponto si plutitorul era okay da mergea inecat rau si benzina in ulei dupa o luna aveam multa poate si din cauza robinetului deci vezi cum te aranjeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikeDevil Postat Noiembrie 25, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2006 uite "poza" de care vorbeam. poate te va ajuta. merci o sa duc la cineva la tradus cat de cruand e bine ca vrei sa.l pastrezi pe cel original da e bateie de cap si ma gandesc ca mai bine iei altu de ij de boxer nu stiu de ce s.ar potrivi si ar merge bine motorul si mie imi inchidea bine cuiul ponto si plutitorul era okay da mergea inecat rau si benzina in ulei dupa o luna aveam multa poate si din cauza robinetului deci vezi cum te aranjeaza Eu cand am luat-o era in stare jalnica nu era pornita de 10 ani cam a fost tinuta intr-un cotet, am lucrat cam 2 ani la ea sa restaurez ce era si mi-am incurcat degetele in partea electrica, nu am de gand sa renunt asa de usor la ea , probabil ca eventual va trebui un alt carb daca vreaus a fac drumuri mai lungi, dar vreau sa stiu ca merge si cu asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iustin Postat Noiembrie 25, 2006 Share Postat Noiembrie 25, 2006 (editat) poti pune un carburator dellorto phbh 28, cred ca ar fi perfect pt cc-ul motorului + ca nu o sa mearga mai rotund motorul + ca nu o sa mai ai probleme de genul inecatului Editat Noiembrie 25, 2006 de iustin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Noiembrie 25, 2006 Share Postat Noiembrie 25, 2006 pai cand zic ca merge inecat in mod barbar inseamna ca: imi curge benzina din carburator si cand opresc ramane destula in el de aici banuiesc ca imi intra in ulei ca nu intra multa si cand incerc sa o accelerez mai tare da 2 rateuri puternice in carb si moare chiar si in timpul mersului, despre cuiul pontou am eu dubiile mele dar lucreaza eventual ii fac eu alt sant de nivel, rorusi daca are cineva un carb de simson care nu mai foloseste il iau cu cea mai mare placere. eu incerc sa o mentin cat pot de originala chiar daca e complicat. Daca te ajuta cu ceva fr'unu din carburatoarele din cutia asta baga un telefon (sa nu stau sa sap dupa topicu' asta). Sau poate reusesti sa scoti un carburator ok din piesele de la carburatoarele alea. Le trimit prin posta daca le vrei... tu platesti transportul si berea. Andy 0723 622.680 YM: andrei_stefan_balan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simsonache Postat Noiembrie 25, 2006 Share Postat Noiembrie 25, 2006 merci o sa duc la cineva la tradus cat de cruand Eu cand am luat-o era in stare jalnica nu era pornita de 10 ani cam a fost tinuta intr-un cotet, am lucrat cam 2 ani la ea sa restaurez ce era si mi-am incurcat degetele in partea electrica, nu am de gand sa renunt asa de usor la ea , probabil ca eventual va trebui un alt carb daca vreaus a fac drumuri mai lungi, dar vreau sa stiu ca merge si cu asta da pt drumuri mai lungi,e suoer cu simsonul la sibiu sau mare ,brasov sa ai spor la lucru ca poate ti.am facut pofta si cine stie cum ne intilnim pe undeva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stelicr Postat Noiembrie 14, 2007 Share Postat Noiembrie 14, 2007 Am simson sport 250 Acelasi lucru am patit cu un carb de minsk cauza era cuiul ponto care se bloca Am mers 20 km cu 2l benzina si nivelul de ulei a crescut dublu cat trebuie Am schimbat carbu cu unul nu stiu exact ce este scrie k285 dar totusi am un consum de 5% si bujia este neagra (poate si din cauza aprinderii tre sa incerc la drum diferite reglaje a avansului Ce carburatoare se mai pot pune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.