Sari la conținut

Cbr900rr Fireblade& Cbr900rr


Coxaru
 Share

Postări Recomandate

Toate 900 RR sunt Fireblade, nu exista modele diferite.

nu cred ca este adevarat

cbr 900 rr sc 28 nu este fireblade...

 

Ce diferente is intre un cbr900rr fireblade si un cbr900rr?

Sper sa nu fi intrebat o prostie...

Modelul mobrei 1997

Si as ruga posesorii de acest model... pareri plusuri minusuri!!!

diferenta este in primul rand de CP

mai este diferenta si de pozitie in sa, la modelul dupa 2000 este diferita si ciclistica si scade greutatea

eu am avut sc 28 si m-am dat si cu sc 33

acum am sc 44 si diferenta este f mare

depinde ce te intereseaza. eu am avut ocazia sa incerc sc 28, sc 33, sc 44, sc 50, sc 57( asta e 1000rr)

:burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fireblade se cheama in special in Europa, poate si in alte state. In State e doar 900RR. Diferenta principala fata de Fireblade este transmisia secundara ,unde foaia spate are 1 dinte in plus, lumina se aprinde la contact, si, poate si alte dif. nesemnificative. La cele pe injectie, e diferenta la harta de injectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

cbr 900 rr incepand cu primul an de fabricatie, adica 92 sunt fireblade

in concluzie strabunica firebladurilor este prima SC 28

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acelasi raspuns il dau pentru sebi77.

Inca incepand din 92, primul cbr900rr (sc28) se chema fireblade. pana in ziua de azi, cand si noul 1000rr tot fireblade se cheama.

si eu am avut ocazia sa merg cu toate modelele, dar de detinut am avut sc33 din 97, iar acum am un sc33 din 99, care din prima parte a istoriei fireblade, adica 92-99 a fost cel mai reusit. Spun prima parte pentru ca a urmat lupta cu R1 care a cam ras cbr900rr-ul in 98. Replica a venit cu 929-ul care nu m-a impresionat de loc. 954 mi se pare cel mai frumos fireblade facut vreodata, iar 1000rr cea mai buna motocicleta cu care am merts vreodata.

Editat de dopeman1979
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt indragostit de carburatoarele astea ..perfecte desi polueaza, un consum incredibil de mic ptr un motor de 900 destul de performant ptr varsta lui.

 

in trofee a fost preferat ptr elaborare motorul de la prima sc 28 (cel 893) in defavoarea celui sc33 (919)

se presteaza mai bine elaborarilor, are 2 discuri in plus la ambreiaj, o curba a cuplului putin mai buna

 

avantajul major al sc33 a fost marirea distantei dintre juguri cu 1cm ptr a anula putin voblajul sc28 (moto cunoscuta ptr nervozitatea anteriorului, datorata si jentii de 16")

Editat de mac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...