Coxaru Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 Ce diferente is intre un cbr900rr fireblade si un cbr900rr? Sper sa nu fi intrebat o prostie... Modelul mobrei 1997 Si as ruga posesorii de acest model... pareri plusuri minusuri!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 Toate 900 RR sunt Fireblade, nu exista modele diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SspBike Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 Toate 900 RR sunt Fireblade, nu exista modele diferite. nu cred ca este adevarat cbr 900 rr sc 28 nu este fireblade... Ce diferente is intre un cbr900rr fireblade si un cbr900rr? Sper sa nu fi intrebat o prostie... Modelul mobrei 1997 Si as ruga posesorii de acest model... pareri plusuri minusuri!!! diferenta este in primul rand de CP mai este diferenta si de pozitie in sa, la modelul dupa 2000 este diferita si ciclistica si scade greutatea eu am avut sc 28 si m-am dat si cu sc 33 acum am sc 44 si diferenta este f mare depinde ce te intereseaza. eu am avut ocazia sa incerc sc 28, sc 33, sc 44, sc 50, sc 57( asta e 1000rr) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxaru Postat Noiembrie 24, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2006 Ma intereseaza pareri despre sc33 din '97 si... daca scrie undeva ca ii fireblade!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SspBike Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 Ma intereseaza pareri despre sc33 din '97 si... daca scrie undeva ca ii fireblade!! dupa cate stiu sc 33 este fireblade sigur. stiu asta pt ca am cautat un motor odata... numai bine si bafta la motor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxaru Postat Noiembrie 25, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2006 Multumesc si astept parerile voastre ca motor cu plusuri si minusuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babyblade Postat Noiembrie 26, 2006 Share Postat Noiembrie 26, 2006 vorbeste cu vali, prof. el are asa ceva. stiu ca e f multumit de motor. puternica si fiabila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Noiembrie 30, 2006 Share Postat Noiembrie 30, 2006 stie cineva pana in ce an s-au fabricat cu roata fata pe 16" !? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SspBike Postat Noiembrie 30, 2006 Share Postat Noiembrie 30, 2006 stie cineva pana in ce an s-au fabricat cu roata fata pe 16" !? pana la sc 33 inclusiv. din 2000 e deja roata pe 17. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 2, 2006 Share Postat Decembrie 2, 2006 Fireblade se cheama in special in Europa, poate si in alte state. In State e doar 900RR. Diferenta principala fata de Fireblade este transmisia secundara ,unde foaia spate are 1 dinte in plus, lumina se aprinde la contact, si, poate si alte dif. nesemnificative. La cele pe injectie, e diferenta la harta de injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Iulie 28, 2007 Share Postat Iulie 28, 2007 uite un site aici cu ce te intereseaza.http://www.cbr1000rr.de/frame.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 28, 2007 Share Postat Iulie 28, 2007 cbr 900 rr incepand cu primul an de fabricatie, adica 92 sunt fireblade in concluzie strabunica firebladurilor este prima SC 28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Iulie 29, 2007 Share Postat Iulie 29, 2007 din ce an si la ce model s-a trecut de la carburatie la injectie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 29, 2007 Share Postat Iulie 29, 2007 (editat) sunt indragostit de carburatoarele astea ..perfecte desi polueaza, un consum incredibil de mic ptr un motor de 900 destul de performant ptr varsta lui. in trofee a fost preferat ptr elaborare motorul de la prima sc 28 (cel 893) in defavoarea celui sc33 (919) se presteaza mai bine elaborarilor, are 2 discuri in plus la ambreiaj, o curba a cuplului putin mai buna avantajul major al sc33 a fost marirea distantei dintre juguri cu 1cm ptr a anula putin voblajul sc28 (moto cunoscuta ptr nervozitatea anteriorului, datorata si jentii de 16") Editat Iulie 29, 2007 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.