mariang Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Becul HISS si indicatorul universal se aprind simultan in timpul mersului pe durata a 2-5 secunde. Cat timp becurile stau aprinse imi scade turatia rapid si ramane constanta. Nu am avut un tester pe aproape sa o verific asa ca astept cateva pareri de la voi. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dublu JACK Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 stau doar aprinse, sau clipesc urmareste eventual cate clipiri are sau incearca sa vezi daca se aprind si la relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariang Postat Septembrie 19, 2013 Autor Share Postat Septembrie 19, 2013 Stau aprinse continuu, daca clipeau numaram si cautam in manual dar nu clipesc plus ca in manual spune numai de becul MIL nu si de HISS.. faza cu relantiul nu am incercat..Inainte de asta am avut niste probleme cu afisajul nivelului de combustibil..in sensul ca aveam maxim 10 litri iar el arata 20 iar dupa 40-50 de km brusc ajungea la 2 liniute..ca dupa inca 30 sa imi arate ca nu mai am benzina. Daca opream mai mult de 5 minute reveneau liniutele care indicau nivelul de combustibil..dar de cateva zile si-a revenit..indica cat trebuie...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dublu JACK Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 verifica firele de masa, curata toate contactele...sa nu cumva sa fie ceva oxidat inclusiv mufa de la CDI bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariang Postat Septembrie 19, 2013 Autor Share Postat Septembrie 19, 2013 Multumesc..le verific.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 e normal, e honda! luati-va intr-una ca-s bunee... rau de tot! ce mizerii sinistre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 e normal, e honda! luati-va intr-una ca-s bunee... rau de tot! ce mizerii sinistre! Eu am avut un CBR F4/99 si un 954/2003 care au mers impecabil, nici o problema, absolut niciuna. 954 l-am avut 4 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 yes, ovcorz! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariang Postat Septembrie 19, 2013 Autor Share Postat Septembrie 19, 2013 mai...performance daca ma poti ajuta cu ceva..fa-o..te rog lasa-ma cu dezbaterile de genul care e mai buna..poarta-le in alt loc..chiar nu ma intereseaza..O zi buna si o viata placuta pe supermoootocicleta ta..care apropos nu ma intereseaza ce marca e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 evident nu e honda! si de ajutat te-am ajutat mai mult decat orice sfat care te face sa o repari (temporar) vinde-o si ia-ti motocicleta, nu tartareatza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariang Postat Septembrie 19, 2013 Autor Share Postat Septembrie 19, 2013 ..prietene..dupa cum spuneam..O zi buna si o viata frumoasa pe supermotocicleta ta...careeee....."evident nu e o Honda"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 speed kills! ride a honda and live forever! )))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.