necuratu Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 Salut! Am tot cautat, am tot citit, dar eu nu ii dau de cap. Poate ma puteti ajuta voi. Problema sta in felul urmator. Am scos-o la o plimbare usoara intr-o zi, am mers cam 300 de metri un pic mai turata, spre hard enduro (desi cred ca nu e nici macar pe aproape), dupa cativa kilometri pe drum judetean care se aseamana cu unul forestier, dar mult mai calm. Am oprit-o la mijlocul drumului, dar de pornit, a pornit din prima. Am mai mers 2-3 kilometri si pe partile de coborat, cand era ambreiajul apasat, am observat ca mi se tot oprea motorul si ramanea oprit pana nu acceleram eu. Am zis sa vad care e problema, l-am oprit, iar de atunci nu am mai reusit sa il pornesc, nici la pedala, nici la vale. Am curatat bujia, ca era cam oxidata, am verificat robinetul de benzina, dar curge normal si cam asta e tot ce am putut eu ca noob face. Am mai observat unele chestii la ea si mie mi se pare ca la pedala sunetul e altul acum, posibil (ca nu am verificat) sa nu faca scanteie, dar mie mi se pare ca nu invarte cat ar trebui. Nu pot explica sunetul de acum. Am inteles ca ar putea sa fie problema si de la baterie. Sunt cu ea pe masa si nu am cum sa o incarc, dar ca si idee, farul abia se aprindea cand motorul era pornit si intensitatea fluctua destul de des, dar lumina tot era slaba. Altceva. Compresie nu are deloc. Inainte era slaba, dar acum nu e deloc, pot sa apas kickstarterul linistit cu mana. Mentionez ca asa era cand am luat-o, dar pornea repede, maxim din a doua sau a treia. Cam ce ar putea sa fie si cum as putea eu sa o verific? Mai ales ca eu sunt acum prin Ceahlau si nu e nici un mecanic pe o raza de vreo 40-50 de kilometri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 (editat) Incarca bateria si verifica scanteia scoti bujia ii pui fisa inapoi si o lasi sprijinita de cilindru sau ceva prin care sa faca masa pui contactul si dai la pedala, scanteia trebuie sa fie albastra si sa se vada bine, sa pocneasca usor cand face arcul electric, daca e alba si subtire nu e ok. Dupa ce incarci bateria si daca porneste verificai incarcarea, daca nu incarca verifica alternator si apoi releu de incarcare, daca toate enumerate is ok si tot nu porneste cel mai probabil ai segment rupt sau piston fisurat, din cate stiu eu modelele astea is in 2 timpi. Spor la surubarit. Bateria o poti incarca si de la o baterie de masina, legi doua fire de la bornele bateriei masinii/tractorului sau orice ai la indemana, de bornele bateriei moto, plus la plus si minus la minus, daca o lasi ~juma' de ora ar trebui sa fie suficient pt verificare. P.S. Parerea mea este una neavizata, cum am scris mai sus as face eu daca as fi in locul tau. Editat Septembrie 27, 2013 de Error1132 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
necuratu Postat Septembrie 27, 2013 Autor Share Postat Septembrie 27, 2013 Acum am venit de la ea si scanteie face, kickstarterul isi face treaba, iar carburatorul a fost curatat si reglat cum trebuie prin mai, daca tin eu bine minte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 (editat) Acum am venit de la ea si scanteie face, kickstarterul isi face treaba, iar carburatorul a fost curatat si reglat cum trebuie prin mai, daca tin eu bine minte. Incearca sa golesti carbul daca ai surub d'ala de golire, si incearca sa dai la pedala fara contact, daca se alimenteaza ar trebui sa ude bujia, macar asa stii daca se alimenteaza sau nu. Daca se si alimenteaza si are si scanteie ok atunci e f posibil sa fie setul dus. Editat Septembrie 27, 2013 de Error1132 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionuttsg Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 daca zici ca nu ai compresie deloc poti desface piulitele de la set , 4 sunt la numar si vezi sa nu fie pistonul spart sau segmentii rupti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
necuratu Postat Septembrie 28, 2013 Autor Share Postat Septembrie 28, 2013 Multumesc de raspunsuri. Am verificat bujia si se uda. Mai incolo o sa incerc sa desfac si la set, daca o sa il gasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 e compresia prea slaba...de aia nu porneste...poti sa te rogi langa ea daca vrei ca tot nu va porni...set nou la cota si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 Din pacate toste semnele duc la o lipsa de compresie. Poate fi destul de "deranjat" motorul in interior daca fenomenul s-a produs brusc.Asta inseamna secment rupt prins in fanta,posibil cilindru zgariat,si piston afectat. Demontarea cilindrului iti va spune exact ce stricaciuni sunt acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
necuratu Postat Septembrie 29, 2013 Autor Share Postat Septembrie 29, 2013 Mersi tuturor. O sa il duc in service in lunile urmatoare, ca de desfacut eu pe acolo nu ma bag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.