Sari la conținut

Accident 28.09.2013


mariuss1900
 Share

Postări Recomandate

@ Superbec

 

Legat de limite, daca vrei sa fim 100% rigurosi, nu le poti descoperi decat atunci cand le atingi, adica atunci cand ai patit-o deja.

 

Nuuuu... Cred ca becu' se referea la faptul ca trebuie sa iti inveti motocicleta, cum reactioneaza strict dpdv tehnic - in cat timp poti frana pana la un punct, cat iti permite sa te inclini fara sa dai cu scaritele de pamant, cat de brusc poti pune o frana fara sa blochezi rotile. Lucrurile astea trebuie cunoscute ca sa poti reactiona cat mai bine intr-o situatie limita. Eu am "ars etapele" si le-am testat in situatii limita, ceea ce nu a fost tocmai ok. Abia mai acum am inceput sa mai exersez dar nu ma mai ajuta prea mult sezonul... cat a ramas din el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 147
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Adevarul e undeva la mijloc. Accidentul a fost cauzat de lipsa de experienta, in exclusivitate. Nu de frig. Dar da, daca e frig si drumul e "challenging" si esti de unul singur, incepator fiind, nu esti in cea mai buna situatie.

 

Dar frigul in sine nu e un obstacol decat in masura disconfortului pe care il simte fiecare in felul sau. Duminica trecuta, pe la 6 jumate seara, eram pe Cheia cu un BMW F 800 GS Adv. Erau 5 grade. Am mers cam ca vara. Desi era foarte aglomerat, am facut o ora de la Brasov la Valeni. Fara derapaje si fara probleme. Dar conteaza ce iti permit cauciucurile si cat de tare vrei sa fortezi nota. Daca esti cu un R1 cu slick-uri si vrei sa o arzi mega-racing, atunci da, nu se prea poate.

 

Referitor la cei care cad/nu cad, cred ca este posibil sa treaca foarte mult timp pana la prima cazatura, dar nu cred ca pot trece mai mult de 10 ani fara nicio cazatura. Decat poate in cazul cuiva care face 3-4 mii km pe an. Dar cu cat mergi mai mult, mai des, mai tare, cu atat ai sanse mai multe ca in cele din urma sa se intample. La mine, in opt sezoane si cam 130.000 km pe strada, am cazut pe strada de doua ori, cu alte vehicule implicate in ambele ocazii. Am scapat un Varadero odata de pe cric cand ma dadeam ciumeg si il intorceam pe cric. Am cazut o data pe circuit cand mi s-a desprins scarita stanga tocmai cand intram intr-un viraj. Si cateva zeci de cazaturi la enduro/motocros, unde sunt inevitabile.

 

Daca mergi pe circuit cat de cat des si vrei sa progresezi cat mai mult, cred ca e inevitabil sa cazi la un moment dat. Pe strada nu e inevitabil, dar, pe termen foarte lung, e foarte putin probabil sa nu cazi niciodata. Macar pe loc, sau cand cobori o bordura, sau cand o intorci in parcare si nu esti atent si tot se intampla. Deci cei care nu au dat-o de gard pana acum (felicitari, apropo) cred ca trebuie sa accepte ca, daca au de gand sa practice acest hobby pana la adanci batraneti, li se va intampla in cele din urma. Ideea e sa faci astfel incat sa se intample cat mai rar si, daca chiar sa intampla, sa aiba urmari cat mai mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci cei care nu au dat-o de gard pana acum (felicitari, apropo) cred ca trebuie sa accepte ca, daca au de gand sa practice acest hobby pana la adanci batraneti, li se va intampla in cele din urma. Ideea e sa faci astfel incat sa se intample cat mai rar si, daca chiar sa intampla, sa aiba urmari cat mai mici.

 

Nope, e treaba ta daca te "pregatesti", e treaba ta daca iti explici cazaturile tale din prostie sau ghinion, ca "destin".

n-o extinde si la mine ca bati campii atunci.

exista probabilitatea, da, exista, dar nu e sigur c-am sa aleg probabilitatea aia. pentru persoana ta e liber sa faci ce vrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Nope, e treaba ta daca te "pregatesti", e treaba ta daca iti explici cazaturile tale din prostie sau ghinion, ca "destin".

n-o extinde si la mine ca bati campii atunci.

exista probabilitatea, da, exista, dar nu e sigur c-am sa aleg probabilitatea aia. pentru persoana ta e liber sa faci ce vrei

 

hahaha cum sa ai un comentariu atat de steril si plin de ingamfare vis a vis de ce-a scris kriminal (postarea sa mi se pare ultra-pertinenta).

 

Ai dreptate tzunami, tu esti Ciac Nori$$ calare pe un boxer :)) TU n-o sa cazi niciodata (decat cu acceptul tau) :)))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nope, e treaba ta daca te "pregatesti", e treaba ta daca iti explici cazaturile tale din prostie sau ghinion, ca "destin".

n-o extinde si la mine ca bati campii atunci.

exista probabilitatea, da, exista, dar nu e sigur c-am sa aleg probabilitatea aia. pentru persoana ta e liber sa faci ce vrei

 

Cred ca m-ai inteles gresit. Nu sunt deloc de acord cu ideea ca "atunci cand e sa ti se intample, ti se intampla". Adica sunt convins ca, daca faci tot posibilul sa eviti accidentele, ai sanse bune sa reusesti foarte mult timp. Poate chiar forever. Dar, realist vorbind, nu cred ca ai cum sa eviti cazaturile timp de zeci de ani si sute de mii de km. Adica cred ca la un moment dat, statistica isi cere tributul. Nu am cunoscut pe nimeni care merge de zeci de ani si sa nu fi cazut niciodata. Poate exista, dar sunt foarte rari.

Oricum, raman la parerea ca, daca faci ce trebuie (control cat mai bun al motocicletei + concentrare maxima + mers cu cap) accidentele vor fi foarte rare si ca accidente din pur ghinion nu se prea intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca m-ai inteles gresit. Nu sunt deloc de acord cu ideea ca "atunci cand e sa ti se intample, ti se intampla". Adica sunt convins ca, daca faci tot posibilul sa eviti accidentele, ai sanse bune sa reusesti foarte mult timp. Poate chiar forever. Dar, realist vorbind, nu cred ca ai cum sa eviti cazaturile timp de zeci de ani si sute de mii de km. Adica cred ca la un moment dat, statistica isi cere tributul. Nu am cunoscut pe nimeni care merge de zeci de ani si sa nu fi cazut niciodata. Poate exista, dar sunt foarte rari.

Oricum, raman la parerea ca, daca faci ce trebuie (control cat mai bun al motocicletei + concentrare maxima + mers cu cap) accidentele vor fi foarte rare si ca accidente din pur ghinion nu se prea intampla.

 

absolut adevarat..

stii si tu acum ca exista lies, damn lies and statistics.

 

si cine intra in "statistics"?

pai intra si incepatorii, intra si teribilistii, intra si aia cu enduro-sport care sar pe trunchiuri de copaci, intra si aia cu dirt-bikes... intra si aia cu dead-wish

 

ia separa-i acum si punei numai pe cei care se dau cu gold-wing, sa vedem ce-ti da statistica?

si ia-i si p-aia experimentati care mai mereu au 2-3 planuri de back-up cand fac o manevra mai iesita din comun

 

exista si ghinoane, dar alea-s rare.

daca esti atent si ai grijanie, da, se poate sa nu cazi. statistica nu ma intereseaza, nu se aplica, altfel as merge numai cu avionul ca , statistica spune ca la km mei trebuia sa fiu mort de vreo 3 ori.

nu va imbatati cu cifre si la gadul ca "acum trebuie sa cad, asa zice cartea!"

luptati-va sa dati peste cap statistica, sa bateti recordul si sa ramaneti vertical, sa va invatati nepotii sa se urce pe motocicleta si sa le predati primul crus de siguranta rutiera si conducere defensive, aia e cool..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

absolut adevarat..

stii si tu acum ca exista lies, damn lies and statistics.

 

si cine intra in "statistics"?

pai intra si incepatorii, intra si teribilistii, intra si aia cu enduro-sport care sar pe trunchiuri de copaci, intra si aia cu dirt-bikes... intra si aia cu dead-wish

 

ia separa-i acum si punei numai pe cei care se dau cu gold-wing, sa vedem ce-ti da statistica?

si ia-i si p-aia experimentati care mai mereu au 2-3 planuri de back-up cand fac o manevra mai iesita din comun

 

exista si ghinoane, dar alea-s rare.

daca esti atent si ai grijanie, da, se poate sa nu cazi. statistica nu ma intereseaza, nu se aplica, altfel as merge numai cu avionul ca , statistica spune ca la km mei trebuia sa fiu mort de vreo 3 ori.

nu va imbatati cu cifre si la gadul ca "acum trebuie sa cad, asa zice cartea!"

luptati-va sa dati peste cap statistica, sa bateti recordul si sa ramaneti vertical, sa va invatati nepotii sa se urce pe motocicleta si sa le predati primul crus de siguranta rutiera si conducere defensive, aia e cool..

Complet de acord. Asta trebuie sa fie atitudinea. Eu in ideea asta ma sui pe motocicleta in fiecare zi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Complet de acord. Asta trebuie sa fie atitudinea. Eu in ideea asta ma sui pe motocicleta in fiecare zi.

 

yep, si-nc-o chestier care m-a deranjat un pic si care as vrea s-o explic:

 

"statistica isi cere tributul"

guess wot?

statistica NOI o facem, statistica e doar o masurare, nu invers, okay e diferit de o moneda pe care o arunci in sus si iti indica coada in 50% din cazuri, la motociclit, da, TU alegi, voluntary sau nu, sa vazi prin stil.

Ca zicea Adrian ca n-o sa cad decat cu acceptul meu, well eu chiar asta incerc, si pana acum mi-a reusit (de cand incerc, nu zic ca eu n-am cazut), iar uneori riscurilor nu le dau valoarea pe care o au, dar invat si pe masura ce se aduna km evaluez riscurile tot mai aproape de realtiate. aici sta diferenta intre mine care franez usor pentru ca ma astept si altul care se urca pe frana si claxon incepnad sa concureze cu intensitatea claxonului, injuraturile. totul e experienta si dorinta de a invata tot timpul.

ghinioanele se exclude din start, ghinion inseamna ca un eveniment cu riscul sa se produca foarte, foarte mic, mult sub 1%, sa se produca si asta sa fie facuta brusc.

nu o franare, nu o iesire de pe o strada laterala, si un zbor de vehicul de pe contra-sens direct in tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Tsunami: tu cred ca faci niste confunzii cam grave si incerci sa intorci totul in favoarea ta (la discutie ma refer).


Ai spus ca tu nu le dai riscurilor,valoarea pe care o au. Pai ori au valoare ele? ori le-o dai tu? cum vine asta. Riscurile exista si valoarea lor exista si ea. De tine depinde doar CUM te feresti tu de acele riscuri. Tu le poti MINIMALIZA sau le poti "Valorifica" (am folosit cu sens ironic verbul a valorifica,evident).

 

Eu vad ca tot faci aluzii obosite la episodul ala pe care l-am povestit din poiana si ai inteles doar ce-ai vrut tu sa intelegi, doar cu scopul de a ma ironiza pe mine.

Ti-am zis si atunci si iti repet si acum: eu pe duduia aia am vazut-o la timp, am frant normal,eficient, si am claxonat-o pentru ca sunt un tip coleric si pentru ca m-a enervat PROSTIA de care a dat dovada. Daca tu ai o problema cu faptul ca am tinut degetu pe claxon 3-4 secunde , asta e problema ta. Si probabil doar in lumea si acceptiunea ta experienta pe 2 roti echivaleaza cu cat de mult claxonezi. In lumea mea are legatura doar cu personalitatea si caracterul unui om. Eu avand probleme cu nervii, ma enervez mai usor si de aia am claxonat-o mai indelung (chestie care culmea, cred ca am facut-o de 3 ori maxim de cand conduc).

 

Pe de alta parte, tu mai omiti niste aspecte foarte importante cand faci catalogarile astea si comparatiile intre Domnia ta Tsunami, omul ultra-experimentat si ALTII.

 

Trebuie sa intelegi ca pe langa experienta,conteaza si utilajul pe care-l calaresti. Eu nu mi-as permite sa-mi dau cu parerea la cum se evita un copac sau un tufis unor baieti care se dau prin padure/enduro,si nici unui choperist cum sa franeze un tanc de 300 kg (cum e Intruderul sau Vulcanul)

 

Eu imi stiu limitele (cat de cat) si stiu sa stapanesc motoreta pe care o am si motoretele din clasa apropiata (naked/supersport/superbike/sport touring,etc). Sunt sigur ca daca ma urc acum pe un R1150 GS ca al tau, s-ar putea sa ma comport ca un incepator, ca unul care abia a luat permisul. Altfel se negociaza un viraj, altfel te apleci etc etc..

De asta ma mir ca-ti dai cu atata usurina cu parerea cand e vorba de accidente in care sunt implicate vitezane sau motoare diferite de clasa pe care o conduci.


Lucrurile se petrec ALTFEL cand ai un motor cu 160 cai sub tine, un superbike/supersport, decat atunci cand ai un boxer de 250 kg sub tine.
Daca ai detinut o vitezana sau ai mers o perioada pe vitezana,atunci ti-as privi altfel replicile,dar daca nu ai condus decat enduro, scuza-ma,dar cred ca vorbesti in necunostinta de cauza la unele aspecte...


Cu parerea ne putem da toti (ca e democratie), dar mi se pare cam ipocrit din partea unora de pe forum sa-si dea cu parerea despre mersul cu ALTE motoare, pe care ei nici n-au calcat, doar din simplul fapt ca toate au 2 roti .....


Sper ca intelegi ce am vrut sa subliniez in paragrafele astea si n-o sa distorsionezi iarasi spusele mele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Tsunami - de acord, statistica o facem noi. Dar in acelasi timp, cred ca iti poti imagina ca tot s-ar intampla accidente (mult mai rare, ce-i drept), chiar daca (intr-o situatie ideala), toti motociclistii ar merge de maine perfect, in limitele proprii, cu marja de eroare si minimizand riscurile. Pentru ca riscurile nu ajung niciodata la zero si pentru ca, atunci cand ai cateva mii (zeci de mii?) de motociclete si cateva sute de mii (milioane?) de masini in acelasi spatiu (un oras), se vor ciocni din cand in cand, inevitabil.

Si discursul asta e valabil pentru mers pe strada. Daca pui circuit sau enduro/motocros in ecuatie, cazaturile devin mult mai probabile.

 

@ Adrian - nu e chiar asa. Parerea mea e ca atunci cand stii cu adevarat sa mergi pe motocicleta, mergi pe orice. Sigur, e normal sa ai nevoie de o mica perioada de acomodare ca sa faci cu R 1200 GS ce faceai cu GSX-R-ul personal (am dat un exemplu), dar, la mersul pe asfalt, principiiile dupa care functioneaza si se piloteaza motocicleta sunt aceleasi, indiferent de greutatea ei si de pozitia in sa. Franarea eficienta se face la fel, indiferent de motocicleta, la fel si inclinarea. Doar ca motociclete de tipuri diferite au limite diferite. Adica un chopper iti va limita inclinarea mult mai repede decat o sportiva, un Dominator va frana mai slab decat un GSX-R si un Ducati 1198 va lua o groapa mult mai dur decat un 1200 GS. Asadar, utilajul pe care-l calaresti conteaza doar la anumite limite. Ca sa nu te apropii de aceste limite pe strada, trebuie sa ai experienta, indiferent de motocicleta.

Editat de kriminal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

@ Adrian - nu e chiar asa. Parerea mea e ca atunci cand stii cu adevarat sa mergi pe motocicleta, mergi pe orice. Sigur, e normal sa ai nevoie de o mica perioada de acomodare ca sa faci cu R 1200 GS ce faceai cu GSX-R-ul personal (am dat un exemplu), dar, la mersul pe asfalt, principiiile dupa care functioneaza si se piloteaza motocicleta sunt aceleasi, indiferent de greutatea ei si de pozitia in sa.

 

Corect,daca stii sa mergi,mergi pe orice. Dar eu nu la mersul de ici colo ma refeream.

 

ca NIMENI nu merge cu motoreta doar sa ajunga din punctul A in punctul B. Eu ma refer strict la faptul cand te dai putin la ea. Nimeni nu merge cu motoreta sa la fel cum mergea in primele 1-2 luni de la achizitie. Mereu impingi limita mai mult (constient sau inconstient).

 

Si oricum,sincer nu cred ca o sa poti face cu GS ul ce faceai cu GSX-R ul....sau ca sa reformulez mai bine: N-o sa faca niciodata GS ul ce face GSX-R ul...si nici viceversa...

 

Stiu ce spun,ca mi-am dus RSV ul si prin padure.... Asta nu il face GS :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, daca duci lucrurile la limita, nu poti face cu una ce faci cu alta si invers. Dar ai fi surprins cat de multe poti sa faci cu orice motocicleta daca ai o tehnica corecta si acumulezi ceva experienta. Adica, in principiu, aproape orice motocicleta poate fi dusa pe un drum virajat nu foarte rapid (gen Cheia, sa zicem) cu o viteza peste care deja nu e sanatos sa mergi cu nicio motocicleta. Adica am fost pe acelasi drum si l-am parcurs cam cu aceeasi viteza medie si cu un CBR1000RR si cu un F 800 GS. Peste ritmul ala as fi riscat prea mult, cu oricare motocicleta. Dar la ritmul ala, la GS eram mult mai aproape de limita lui (nu suficient de aproape cat sa fie o problema). La Fireblade eram foarte departe. Dar pe strada nu as fi vrut sa merg mai tare de atat, indiferent de motocicleta, pneuri etc.

Adica, revenind la ideea ta, nu faci cu GS-ul ce faci cu GSX-R-ul, dar cea mai mare parte a timpului (99%, pentru mine) faci oricum ce poti face cu amandoua. Daca faci prea des chestii cu GSX-R-ul care nu se pot face cu GS-ul, inseamna ca mergi prea tare pentru strada si te cam paste accidentul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

kriminal inteleg perfect ce spui si sunt de acord cu tine.


Eu personal ....de ex cand ies la un drum ma ghidez cel mai si cel mai mult dupa feelingul meu,dupa cum simt eu mobra + drumul + traficul. Daca nu ma simt in largul meu si simt ca am un ritm prea alert pt portiunea aia de drum,o las mai moale (gen: daca-s prin drumuri pe langa sate si vad balegar + nisip din cand in cand pe drum, nu ma mai inclin asa tare pe viraje pt ca n-am chef sa ma surprinda o balega pe trasa mea sau vreo caruta sau vreun caine/oaie scapata.... Daca ma simt ok si traficul + drumul permite, o tin 120 prin tot satul respectiv). Incerc sa-mi adaptez viteza in functie de reflexele si limitele mele,incercand sa rulez in general sub ele,si nu la limita lor.

Oricat de misto e GS ul (care apropos, e unul dintre motoarele la care visez: F800 GS ul), parerea MEA umila este ca......niciodata n-o sa-mi ofere pe anumite viraje GS ul......aceleasi senzatii ca RSV ul.... de la felul cum s-apleca,sunetul pe care-l scoate in turatia respectiva,felul cum sta pe trasa aia,si cum accelereaza din viraj...etc etc.

 

Dar la fel,putem intoarce foaia si spune ca niciodata RSV ul n-o sa-mi ofere senzatia pe un drum pietruit,pe care mi-o da GS ul.....

Eu oricum nu merg nici pe departe la limita din ce poate motoreta mea...80 % merg sub 6000 RPM (drumuri lungi,pasager,consum), si foarte foarte foarte rar vede peste 8000 RPM. De ce? pentru ca desi as avea drumuri virajate si misto unde sa-i dau pe curbe 170 chiar, si s-o tin in 8000/8500 RPM, nu o fac pt ca mi-e frica de trafic si de neprevazut. Curbele alea sunt foarte misto , dar sa rulez vreo 10-15 km in 7500-8500 RPM cu 140-170 constant ar insemna sa fie inchise circulatiei sau ceva de genu,pt ca se desfasoara prea rapid totul,viraj dupa viraj incat sa apuci sa preintampini/anticipei ceva. Asa ca ma rezum la un 120-130 (mai ales ca merg mereu cu pasager :| )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

adriane, nu e vorba de viteza ca cifra, ci de cat de safe conduci, de cum iti lucreaza creierul si ce e in el, atat. aia e limita, nu 120 sau 170

 

Nu m-ai inteles. Am dat acele cifre ca un reper personal. Totul se muleaza in functie de drum si siguranta sau nesiguranta pe care mi-o da drumul respectiv. Nici o cifra nu e batuta in cuie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Adrian - sa incerci un GS o data, ai fi surprins. :) Oricum, ai dreptate, limita pe strada trebuie sa ti-o dea nivelul tau de confort intr-o anumita situatie. Daca te trezesti strangand sfincterul prea des, inseamna ca mergi prea tare pentru nivelul tau. Cu RSV-ul ala ar trebui sa mergi pe circuit ca sa te distrezi cu adevarat. Chiar si pe unul mai mic - Tg. Secuiesc, Selena, Amckart. O sa iti schimbe total viziunea asupra lucrurilor si o sa-ti cunosti mult mai bine limitele proprii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

important e sa te gandesti tot timpul la ea si nu-ti fa grijanie, o sa se intample...

 

si asta cred ca e si sindromul de care cred c-a suferit si marius.

am citit postul initial.

 

ce m-a frapat a fost ca "a sarit" de pe motor..

oare faptul ca stii ca porti protectii, le stii in momentul in care le pui pe tine, te face sa parasesti motocicleta inainte de a incerca o redresare la limita?

intreb si eu..

am trecut si eu acum cativa ani printr-o experienta d-asta intr-o curba, mai mult, faptul ca am atins cu scara m-a speriat, am intrat in panica.

in momentul ala ma vedea jos si incepeam sa ma gandesc cum sa sar cu mainile...

aveam peste 100 caci in momentul in care am ajuns pe tarana de langa sosea aveam 90. a fost filmata scena.

am ramas pe ea si am reusit redresarea, dar, de ce spun asta, a fost un moment in care simteam ca pot abandona manevra si sa "sar". am simtit-o. ma rog, am luptat si am castigat..

Totul s-a intamplat foarte repede, eram la 10 cm de nisipul de pe marginea drumului, m-am gandit ca o sa alunec fiind aplecat si ca o sa imi prin piciorul sub motor. Asa ca am sarit repede de pe el :) Daca aveam 5 ani de experienta incercam sa o culc si mai mult...dar nu am .

 

Salut,

 

Sunt "conservarul" care a oprit si apoi a stat cu tine la masa la Conacul Ursului. Ma bucur ca nu e nimic grav. :) Insanatosire grabnica, repara motorul pana la primavara si pentru la anul mai multa atentie, noroc si asfalt uscat !

Toate cele bune.

Multumesc mult pentru ajutor. Nota 10!

 

asta mai e la accidente? ca vad ca se invata asezarea mobrei pe cric :)))

@ mariuss1900: se poate merge foarte bine si la temperatura joasa, cand n-ai foarte multa experienta si chiar daca pleci singur. s-a mai spus: tu o conduci, nu invers. eu m-am dus taras pe 22 ian a.c. dar la 10 km de punctul de start, si culmea, dupa ce dadusem de asfalt uscat (o zona intens circulata, nu ca aia din care plecasem). deci se poate. daca nu se putea, picam in poarta, nu mai apucam sa ies pe drum. a, ca m-a luat valul si am uitat ca facusem o pauza de 2 luni, ca nu mai am refelxele, etc... asta e! in ce priveste frigul, asta e singurul chin. si asta depinde foarte mult de echipament. daca depinde chinul de mobra sau stilul de condus, e deja nasol. mobra naspa poate insemna macar cateva zile de recuperare dupa buf, iar daca nu te distrezi cand conduci... deja nu mai esti pe site-ul care trebuie. aia cu frica, frica aia care te tine constient, in viata... asta e alta discutie. recuperare rapida si totala! stai la cald si citeste mult pana da ghiocelul. nu cred ca e cineva care sa se bata cu pumnul in piept ca are toat experienta de care are nevoie. mai ales pe 2 roti. ride safe!!!

Mersi frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totul s-a intamplat foarte repede, eram la 10 cm de nisipul de pe marginea drumului, m-am gandit ca o sa alunec fiind aplecat si ca o sa imi prin piciorul sub motor. Asa ca am sarit repede de pe el :) Daca aveam 5 ani de experienta incercam sa o culc si mai mult...dar nu am .

 

okay, e ceea ce spuneam mai devreme, "abandon ship!" syndrome.

simila si la mine, numai ca eu am tinut-o si m-am speriat ca am atins scara si nu ma asteptam.

ca remediu, weekendul urmator.. am fost din nou in curba respectiva si am repetat miscarea de vreo 3 ori. ajuta la experienta si invigerea fricii, tine minte..

 

succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...