frigider Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Dumnezeu s-o ierte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 R.I.P. !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Da, dar la noi nu este cazul , la noi se distruge bujia in interior ( afara nu are depuneri , nu se albeste de la combustibil sărac ) , am tăiat o bujie pe lungime cu flexul si fata de alte bujii care au un rezistor si un arc asta are un cărbune fix care după o ora de lucru nu mai ajunge la electrod rămâne o distanță care opreste continuitatea, ramân la ideea ca sunt facaturi de bujii repet: daca intr-adevar tdi-ul si carburatia sunt ok da-le naibii de ngk-uri! mergi pe denso pana or incepe astia sa le faca pe vapor la scara larga, cum au patit si ngk... bine, mai sunt si brisk, champion si o groaza de alti producatori. la noi s-au impamantenit ngk-urile astea de parca ar fi singurele bujii din lume! cam cum s-a intamplat si-n cazul minunatului ulei mo®tul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.