Kristian K Postat Mai 31, 2020 Autor Share Postat Mai 31, 2020 (editat) Eu constat: -relantiul mai mare,scade-l din surubul de reglaj -1.400 rpm +/- 100 rpm; -cablul de acceleratie iti ramane semiblocat si nu revine la loc cum ar trebui,unge traseul de la ghidon in jos cu wd-40. Editat Mai 31, 2020 de Christian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Mai 31, 2020 Share Postat Mai 31, 2020 (editat) Mersi pentru sfaturi, o sa le verific inca o data . Faza e ca relantiul la 1400 nu prea ii place, am incercat la 1500rpm si nu i-a placut. Parca nu e stabil. Dar o sa incerc cu 1.400 sa vad cum reactioneaza. Cablurile de acceleratie le-am uns acum 2 luni cand am schimbat ghidonul. In partea de jos par sa nu fie intinse... La primele 2 porniri, turatia revine usor la relanti. Insa la a 3a pornire, acceleratia este la pozitia 0 si motocicleta se tureaza singura, ghidonul a fost mereu in aceasi pozitie. Revin cu impresii dupa ce verific cablurile de acceleratie. Editat Mai 31, 2020 de mariusica88 corectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 1, 2020 Autor Share Postat Iunie 1, 2020 Dupa ce le-ai uns,le-ai bagat la loc pe acelasi traseu cum au fost montate din fabrica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Iunie 1, 2020 Share Postat Iunie 1, 2020 Nu am fost chiar asa de zelos. Am folosit o jucarie pt uns cabluri si am bagat spray de ungere pana a iesit pe partea cealalta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 1, 2020 Autor Share Postat Iunie 1, 2020 Daca rotesti cu mana acea"rotita" ce e actionata de cablurile de la acceleratie se misca liber,revine la loc firesc sau revine greu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Iunie 1, 2020 Share Postat Iunie 1, 2020 Pana acum am facut proba asta doar rasucind de maneta, roata de la celalalt capat al cablurilor revine imeditat la pozitia initiala. Atunci cand se tureaza singur motorul, acceleratia este la pozitia 0... O sa incerc zilele astea sa ajung la garaj si sa mai testez. Am iesit azi la o mica plimbare. Verificat cablurile de accelerare si decelerare, au putin joc. Maneta se misca cativa mm pana incepe sa accelereze. La prima pornire a stat vreo 1-2 min turata pe la 2-2500rpm... apoi a revenit singura la relanti. Dupa ce s-a incalzit motorul, am redus relantiul la 1400 - 1500, indicatorul a trecut putin sub 1500rpm. Trebuie sa ma obisnuisc cu relantiul asa jos.... era sa imi moara motorul la unele plecari de pe loc. In restul plimbarii nu s-a mai manifestat problema. Dar o sa incerc in weekend sa ridic rezervorul si sa ma uit la ea sa vad mai bine cum sta treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Iunie 7, 2020 Share Postat Iunie 7, 2020 PS. Am demontat ieri rezervorul si am verificat cablurile de acceleratie. Demontat de pe maneta,verificat,etc. Dupa montare, am pornit motorul si a fost ok. Desi am pus cablurile in aceasi pozitie, acum maneta se simte alfel si revine la pozitia initiala mai repede. O data cu ea scad si turatiile la fel de repede...Sper ca s-a rezolvat problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 9, 2020 Autor Share Postat Iunie 9, 2020 La 07.06.2020 la 12:15, mariusica88 a spus: PS. Am demontat ieri rezervorul si am verificat cablurile de acceleratie. Demontat de pe maneta,verificat,etc. Dupa montare, am pornit motorul si a fost ok. Desi am pus cablurile in aceasi pozitie, acum maneta se simte alfel si revine la pozitia initiala mai repede. O data cu ea scad si turatiile la fel de repede...Sper ca s-a rezolvat problema. E clar ca traseul cablurilor de la acceleratie,nu a fost respectat(la cel de fabrica)de tine la ultima remontare a pieselor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Iunie 9, 2020 Share Postat Iunie 9, 2020 Posibil, desi am montant si demontat de fiecare data totul respectand ordinea corecta. Ramane de vazut pe parcursul urmatorilor kilometrii... Insa de problema cu "sughitul" la ~3500rpm nu o sa scap pana nu o vand :)). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 9, 2020 Autor Share Postat Iunie 9, 2020 Aia e o problema comuna tuturor moto cu Minarelli XT660,eu am rezolvat-o prin ECU reflash la: https://ecu-flashing.com/ Sorin cu Trail-ul la fel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Iunie 10, 2020 Share Postat Iunie 10, 2020 Interesant site-ul tipilor din grecia. La cat se ridica costul total ? Pe site au prezentata versiunea 2007, a mea e 2005/6 (euro 2). Exista modificari de putere sau a noxelor eliminate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 10, 2020 Autor Share Postat Iunie 10, 2020 250 de euro. Merita fiecare cent!!! Da,cuplul e undeva la 5 Nm in plus si puterea undeva cu 3,5-4 cp,dar motocicleta e cu totul alta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Iunie 11, 2020 Share Postat Iunie 11, 2020 Deci nu e mare modificare la putere, e de bine. Avand in vedere ca vreau sa iau alta (poate la anul..) e un pret destul de mare. Probabil ca in 2014 cand am cumparat-o ar fi meritat fiecare cent Mai vedem... mersi de pont. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 11, 2020 Autor Share Postat Iunie 11, 2020 Cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Iunie 22, 2020 Share Postat Iunie 22, 2020 Am reusit sa mai fac cateva plimbari mici. Pana acum totul este in regula cu acceleratia si cu turometrul. As mai avea o intrebare. La axul rotii fata : daca slabesc suruburile de la bratul stang (cele 2 imbusuri si piulita axului) se formeaza un spatiu mic intre brat si distantier. Pun si cateva poze cu ambele brate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 22, 2020 Autor Share Postat Iunie 22, 2020 Avand cele 4 suruburi de la jambe-jos destranse,strangi piulita axului la cuplu,apoi strangi cele 4 suruburi tot la cuplu,lasand telescoapele sa se traga ele singure acolo unde sunt ele drepte,chiar daca asta inseamna ca ramane un loc de cativa mm fata de butucul rotii!Nu aduna telescoapele ca sa fie lipite de distantier,astfel indoi telescoapele discret,iar cuzinetii din interior se vor uza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Iunie 22, 2020 Share Postat Iunie 22, 2020 Mersi de sfat. Am consultat manualul din nou si acum l-am inteles mai bine. Pasaj preluat din manual de reparatie Pegaso Strada, sectiunea Demontare/Montare telescoape: "Push the wheel shaft fully home from the right side. Tighten the wheel shaft clamp bolts to the right. Install the washer to the shaft and tighten the wheel shaft nut. (80Nm) Tighten the wheel shaft clamp bolts to the left. Loosen the wheel shaft clamp bolts to the right. Press on the front end to settle the fork legs. Tighten the wheel shaft clamp bolts to the right." Nu stiu de ce, dar eu aveam impresia ca ar trebui sa fie lipite bratele de distantieri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 22, 2020 Autor Share Postat Iunie 22, 2020 I told ya.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Iulie 7, 2020 Share Postat Iulie 7, 2020 Am reusit sa fac precum in manual, vad ca bratele s-au asezat pe pozitia lor. Insa mai am o mica nelamurire, cand merg drept trebuie sa opun putina rezistenta pentru a tine ghidonul drept. Daca dau iau mainile de pe ghidon trage stanga. Intre timp am luat itp-ul in germania, urmeaza inmatricularea si apoi plimbarea... Stie cineva daca gasesc sa cumpar partea unde vine numarul de inmatriculare pentru Pegaso ? Nemtii au o chestie misto cu numar de inmatriculare doar pt anumite luni ale anului. Problema e ca placuta e mai inalta cu 5-7cm si nu mai incape in suportul meu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat August 26, 2020 Share Postat August 26, 2020 Ola hombres! Cineva cu PEGASO 650 TRAIL a facut offroad mai dur? Nu drumuri de Logan. A facut cineva TET de exemplu cu PEGASO 650 TRAIL? Cum se simte fata de Rotax 655 motorul 660 Minarelli? Ce garda la sol are Pegaso 650 Trail? Suspensia spate se poate regla? Ce consum realizeaza motocicleta pe trasee din astea de padure? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat August 27, 2020 Autor Share Postat August 27, 2020 Acum 8 ore, Bigfoot a spus: Ola hombres! Cineva cu PEGASO 650 TRAIL a facut offroad mai dur? Nu drumuri de Logan. A facut cineva TET de exemplu cu PEGASO 650 TRAIL? Cum se simte fata de Rotax 655 motorul 660 Minarelli? Ce garda la sol are Pegaso 650 Trail? Suspensia spate se poate regla? Ce consum realizeaza motocicleta pe trasee din astea de padure? Ia legatura cu user-ul @sorin.iasi,el are unul de cativa ani si face chestii d-astea de enduro cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat August 27, 2020 Share Postat August 27, 2020 Acum 3 ore, Christian 1 a spus: Ia legatura cu user-ul @sorin.iasi,el are unul de cativa ani si face chestii d-astea de enduro cu el. Mulțumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Septembrie 21, 2020 Share Postat Septembrie 21, 2020 Cineva interesat de o Aprilica din 2006 ? Cumparata de noua de la Brasov, Romania. Eu o detin din 2014, de la ca. 38.000 km si acum are aprox 46.000 km. Merge si arata bine. Anvelopele sunt ca noi. Placute de frana aproape nefolosite. Cablu de ambreiaj nou. Revizie facuta in primavara. Scarite sofer si pasager noi. Suport si Topcase Givi E460 - intra 2 casti M. In prezent este inmatriculata in Germania. Link anunt > https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/aprilia-pegaso-650-strada/1484715579-305-7219 Ps. Vreau sa strang bani pentru ceva mai mare, de preferat un R1200RT de prin 2014. Pana se vinde, mai ruleaza pe drumurile bavareze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Septembrie 22, 2020 Share Postat Septembrie 22, 2020 Salut. Am si eu o intrebare. La Aprilia pegaso 650 IE din 2002, am becul de la diagnoza/atentionari aprins de vreo 3 ani. Motocicleta functioneaza perfect. Am incercat conform youtube si manual, sa fac scurt intre cei doi pini la mufa de sub sa ca sa pot sa intru in workshop mode. Nu merge si gata. Ce as putea face ca sa se stinga acel bec? Singura varianta la care m-am gandit ar fi ca cei doi pini sa nu fie pusi in mufa in ordinea corecta (poate le-a ciuciulit careva anterior.). Multam. am scris un de nu trebuia, scuze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin.iasi Postat Septembrie 25, 2020 Share Postat Septembrie 25, 2020 (editat) Nu am mai postat de ceva vreme pe aici... Un motiv intemeiat ar fi sa va arat niste poze cu muntii patriei noastre. In imagini sunt Muntii Bistritei, cu vf. Budacu (1859m). Editat Septembrie 25, 2020 de sorin.iasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.