Exhaust Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 Salut, va prezint motocicleta mea Yamaha FZ6 Fazer din 2004 cu 29800 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 /index.php?/topic/53456-fz6-s-sau-n/ hai fratie aci` .. nu mai deschide.. este deja, si suntem destui cici gagica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 (editat) Salut Puteai sa iti completezi si datele de la profil daca tot ti-ai prezentat mobra, e o chestie de bun simt, aviz celor ce va este lene sa le completati, ca sunteti destui p'aici. On: Faina mobra, multi km fara probleme sa ai! Asfalt uscat! Editat Octombrie 13, 2013 de Error1132 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Exhaust Postat Octombrie 13, 2013 Autor Share Postat Octombrie 13, 2013 Ai dreptate Error, dar mai degrama ca am omis din graba sau din neobisnuinta cu forumurile. Rezolv. SkyWay, mi-am zis sa am si eu un coltisor unde sa tin un fel de jurnal personal al motocicletei. Multumesc pentru aprecieri, asfalt uscat si voua. Motocicleta e adusa din Italia, i-am scos numere rosii si urmeaza sa merg la RAR si sa o inmatriculez. Eu sunt incepator, am cu ea doar aproximativ 350 km, iar ca parere despre ea, atat cat imi pot da seama pana acum, pot spune ca e agila, are putere destula la turatii mai mari (6-7.000 in sus), dar nu-ti face probleme, e docila pe la 2-3.000 rpm datorita celor 4 cilindrii cred. Ce am remarcat e ca la peste 100 km/h se cam simte vantul din fata, lateral sau la trecerea camioanelor. Mai pot spune ca e destul de comfortabila tinand cont ca am ceva probleme cu coloana vertebrala. I-am pus gume noi Michelin Pilot Power si am fost sfatuit sa-i fac o revizie la furca plus ulei si filtru motor. Pentru revizia furcii am cumparat ulei si simeringuri si am sa merg cu ea la un mecanic, schimbul de ulei si filtru m-am gandit sa-l fac eu dupa ce ma documentez un pic. Alte poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator catalin013 Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 sal ....este diferenta intre fz6 si cbf ?....ce parere ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Exhaust Postat Octombrie 14, 2013 Autor Share Postat Octombrie 14, 2013 Salut Catalin, Fz6 e prima mea motocicleta, asa incat nu as putea sa-ti spun decat din ce am citit. Stiu doar ca CBF600 se spune ca sunt fiabile, manevrabile, CBF are 76 cp - Fz6 are 98 cp, are centrul de greutate mai jos, 2 discuri de frana pe fata si unul pe spate - la fel ca FZ6, motorul este la fel ca al Fazer-ului 4 cilindrii in linie cu 4 valve per cilindru racit cu lichid, este o motocicleta din categoria "recomandata incepatorilor" de catre multi motociclisti. Mai multe cred ca sunt in masura sa spuna colegii cu mai multi km. poate sunt printre ei unii care le-au si detinut pe amandoua. Te poti uita pentru mai multe info si pe topicurile dedicate ambelor categorii: /index.php?/topic/102209-honda-cbf-600-s/ /index.php?/topic/53456-fz6-s-sau-n/page-2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 (editat) sal ....este diferenta intre fz6 si cbf ?....ce parere ai? Sigur ca este, le-am avut pe amandoua, CBF din primavara lui 2009 pana in toamna lui 2012, FZ6 din primavara lui 2012 incoace. Diferente: - pozitia: FZ6 e mai compacta, stai cu picioarele mai stranse. Nu am facut drumuri la fel de lungi ca pe CBF ca sa imi dau seama daca e mai obositor, dar si CBF-ul e obositor la drum lung - acceleratia: CBF-ul pe carburatie bate la demaraj FZ6 pe injectie chiar daca FZ6 are putere mai mare; diferenta de putere se vede la top speed, FZ6 are vreo 10-20 km/h in plus. La FZ6 oricat de tare ai accelera nu ajungi sa te tii de ghidon ca sa nu cazi pe jos, la CBF peste 5000 rpm o sa vezi ca ti se lungesc mainile - consumul e similar in oras, in afara FZ6 mi-a consumat vreo 0.5 litri la 100 km mai putin - farurile: la CBF ai farurile independente, la FZ6 poti pune scurta pe ambele si lunga ramane pe stangul. Asta inseamna ca la FZ6 ai lumina pe faza scurta sensibil mai buna, pe halogen e cam ca un CBF cu HID(xenon). Asta inseamna ca pe FZ6 nu prea ai nevoie sa pui HID pe scurta, doar daca vrei bixenon pe lunga si atunci pui si xenon pe scurta sa nu arate aiurea - aspectul: CBF-ul are un spate urat, zici ca e scuter, iar fata nu arata atat de agresiv la FZ6 (farurile de FZ6 arata mult mai bine decat alea de CBF) - intretinerea: piesele de CBF sunt un pic mai ieftine pentru ca Honda iti livreaza orice piese, Yamaha iti da in unele cazuri subansamble intregi. Ex: la Honda poti cumpara separat orice piesa dintr-o scarita, gen cauciucul sau axul de prindere, la Yamaha vine doar scarita intreaga si nu e tocmai ieftina. Honda se mandreste ca orice piesa care se poate demonta se vinde pe componente. - bordul de Fazer se demonteaza si monteaza mai usor decat cel de CBF, daca ai de schimbat becuri e ceva mai simplu - la CBF are tendinta sa se roada instalatia electrica in ghidon; am matisat-o de vreo 2 ori cat am avut-o, se ating si cand misti ghidonul se roade izolatia exterioara; am ramas o data fara curent (=motor oprit) in plin trafic pe Podul Grant, noroc ca nu eram in vreo depasire pe contrasens pe DN - la CBF pica destul de usor rulmentii de jug (relativ ieftini) si de ax spate (schimbat cu SKF si rezolvat). La Fazer nu stiu care sunt componentele ce se strica mai des, inca nu s-a stricat nimic. === FOARTE IMPORTANT: CBF-ul pe carburatie se ineaca foarte usor, pornirea dupa iarna e o arta ce implica bujii date jos si uscate, curent de la masina etc. Chiar si dupa 2-3 saptamani nepornita iarna si cu baterie noua e delicat, daca mergi zilnic si stii sa o pornesti in principiu nu ai probleme. Editat Octombrie 16, 2013 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 (editat) S-o calaresti sanatos si voios! La primavara pe langa ulei, filtru schimba si antigelul si fa neaparat si servisarea furcii. Schimba neaparat si lichidul de frana si verifica placutele si furtunele. Cand ai schimbat cauciucurile era bine sa fi aruncat un ochi si pe la rulmenti. In rest, benzina si timp de plimbare sa fie. PS: Adrian, legat de CBF, dupa o oprire indelungata eu fac asa: - motor oprit - tras soc - doua sprituri in acceleratie - actionat demaror - dupa 3-4 secunde pleaca unsa Dupa destule dati in care am inecat-o, am observat ca manevra cu spriturile da rezultate de fiecare data. Editat Octombrie 16, 2013 de stokerel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 (editat) Dupa vreo 2 runde de uscat bujii am invatat si eu asta, dar nu e la fel de simplu ca la Fazer unde doar dai la cheie si nu atingi nimic altceva. Carburatorul de CBF are furtune de incalzire anti-givraj, am mai vazut asta la motoarele de aviatie, dar aia e alta treaba, sunt motoare de 15.000 de Euro, nu de 2000. Editat Octombrie 16, 2013 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 are dreptate AdrianB1 cu pornitul, eu am crezut ca CBFul meu are probleme dar se pare ca asa fac toate; faza cu spriturile inainte de pornire nu am stiut-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 ce atata agitatie cu furca?curge ceva ?daca nu mai las-o cum a facut-o japonezul,schimbai si lichidul de frana ca vad ca nu zice nimeni de asta...cbf=hornet? Nu are 102 cai? Sa o pastrezi sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 CBF nu este Hornet, are vreo 75CP parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 Hornet e CB600F si are vreo 92-98 CP in functie de model, CBF600 are doar 77 CP pentru ca motorul de Hornet e cuplat cu niste carburatoare mai mici. Din cauza prizelor mai mici (37mm in loc de 42, parca) efectul Venturi e mai puternic si face carburatoarele sa inghete (pateam frecvent la CB500 la anumite reglaje de amestec), drept pentru care are preincalzire prin furtunele de care ziceam. Merge bine, dar dupa ce porneste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Exhaust Postat Octombrie 21, 2013 Autor Share Postat Octombrie 21, 2013 Multumesc Stokerel. Uleiul si filtrul l-am schimbat deja, m-am gandit in ce perioada e mai bine iar parerile fiind impartite m-am decis sa-l schimb inaintea iernii.. La primavara o supun unui control amanuntit, in mare parte m-as ocupa personal de ce pot (am manual de service explicativ pentru fiecare operatie.) Inaintea iernii am inteles ca trebuie sa fac cateva ture cu un stabilizator de benzina, sa o dau cu ceara (nu stiu exact ce fel) si sa o tin cu rotile fara contact cu solul si acoperita (va fi intr-o magazie neancalzita). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burtosu Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 sa mai dai ture cu ea daca e uscat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Unde naiba dispar posturile de aici? Parca era un film cu FZ6 cu lupe cu HID aseara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.