ales Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 si uite ca este iarasi in cautare de stapan...............,dupa ce a zacut intrun garaj trei ani si iau mai disparut cateva acesorii revine iar la vanzare de data asta la pretul de 1100 de euro.nu inteleg prea bine ce a vrut fostul propietar sa ai faca instalatiei electrice pentruca acum are nevoie de o revizionare totala ,asta pentru cine se pricepe si are rabdare cu asa ceva ca pe mine ma cam depaseste. » Post actualizat in 30 Jan 2017 17:40si sa nu uit si cateva poze cu starea actuala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Ianuarie 31, 2017 Share Postat Ianuarie 31, 2017 Frumoasa motocicleta. Am si eu o intrebare si nu vreau sa deschid topic nou... Sunt pe cale de a cumpara un Dnepr mt11 din 92. intrebare. Ca si motoare sunt ok? multi mi-au spus ca sunt mai rele decat o Mobra. si ca toata ziua surubaresti la ea. Astept parerile posesorilor va rog. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Ianuarie 31, 2017 Share Postat Ianuarie 31, 2017 Frumoasa motocicleta. Am si eu o intrebare si nu vreau sa deschid topic nou... Sunt pe cale de a cumpara un Dnepr mt11 din 92. intrebare. Ca si motoare sunt ok? multi mi-au spus ca sunt mai rele decat o Mobra. si ca toata ziua surubaresti la ea. Astept parerile posesorilor va rog. Multumesc anticipat. Cine ti a spus tie ca Mobra romaneasca a fost o mobra proasta? Te inseli grav prietene si mai informezi gresit si pe altii. Mobra a avut intradevar 2 defecte. 1- era mult prea grea pentru motorasul ei si 2- sistemul de zavorare in viteze deficitar din cauza materialelor nu tocmai calitative ( a nu se citi proaste ). In rest, folosita corespunzator, intretinuta bine si revizionata cu piese de origine a fost un motoras bun. Si sunt oameni care au folosit o o viata! Cat despre Nipru, este cea mai slaba dintre rusesti si asta datorita materialelor folosite la fabricarea ei, fabricantul rationand ca, ucrainianul de rand trebuie neaparat sa aiba acces la un mijloc de transport cu care sa si duca, de exemplu copilul la gradinita sau nevasta la locul de munca sau amandoua. Asta spre prosperitatea societatii Ucrainiene si nu neaparat a lui. Acum un piston de Ural costa peste 100 Evro la un dealer iar unul de Dnepr chiar si Nos nu cred ca depaseste 9 Dolari. Judeca si tu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Ianuarie 31, 2017 Share Postat Ianuarie 31, 2017 Nu eu am spus ca Mobra e proasta. Am avut Hoinar si chiar de la dumneavoastra am luat motorul. A fost o motoreta buna pentru capacitatea ei. In ce priveste Nipru...nu pot spune nimic. Doar ma documentez pentru ca vreau sa cumpar unu. Si sa aflu metode prin care pot imbunatati motorul cat de cat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Ianuarie 31, 2017 Share Postat Ianuarie 31, 2017 (editat) ... sunt oameni pe aceasta pagina care au luat o mobra cu 2500 Evro, au mai bagat cu cap ( nu bani aruncati aiurea ) inca 1500 si inca mai au de bagat ca sa mearga perfect. Intreaba l pe @Ales cate mii de Evro a bagat pana acum iar mobra e inca in stare de proiect. Eu am platit din mana. pentru un motor de K, 750 Evro doar pe piese, asta fara manopera. Fa ti socotelile Editat Ianuarie 31, 2017 de Vrsv Gunoier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Ianuarie 31, 2017 Share Postat Ianuarie 31, 2017 M-ati lamurit cu asta. Nu merita efortul si banii. Multumesc mult de informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Ianuarie 31, 2017 Share Postat Ianuarie 31, 2017 ... din pacate la Nipru totul e slab calitativ. De la chiuloase, sistem de ungere, sistem de racire, incarcare, tablarie, pana la roti, etc. » Post actualizat in 31 Jan 2017 19:26Are si calitati!, Forma ( mie imi place mai mult forma cadrului { Uralul a stricat o la sfarsit } ), mai puternica, mai silentioasa, motor regandit fara capac spate, alti rulmenti mult mai silentiosi, motor desenat mult mai curat. rezervor inspirat dupa BMW, cutie mult mai fina decat celelalte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Ianuarie 31, 2017 Share Postat Ianuarie 31, 2017 ... din pacate la Nipru totul e slab calitativ. De la chiuloase, sistem de ungere, sistem de racire, incarcare, tablarie, pana la roti, etc. » Post actualizat in 31 Jan 2017 19:26 Are si calitati!, Forma ( mie imi place mai mult forma cadrului { Uralul a stricat o la sfarsit } ), mai puternica, mai silentioasa, motor regandit fara capac spate, alti rulmenti mult mai silentiosi, motor desenat mult mai curat. rezervor inspirat dupa BMW, cutie mult mai fina decat celelalte. Inteleg... Ele sunt frumoase. Si pe mine ma atrage. Si ma atrage tare ceva cu atas. Iar Nipru mi se parea o idee buna. Centimetrii cubi, putere... dar daca mi frica sa plec cu ea la un drum de 100km nu are rost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Ianuarie 31, 2017 Share Postat Ianuarie 31, 2017 Putere nu are. Are cuplu! Daca vrei un motor fiabil ia l pe cel de K 750 care este un SV u indestructibil. 50 000 cred ca nu pui mana pe el. Insa un motor bun, refacut in totalitate. Nu o gioarsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Ianuarie 31, 2017 Share Postat Ianuarie 31, 2017 Momentan nu ma tine buzunarul de un K. MT-ul asta mi-a picat oarecum la oferta, dar totusi am zis sa ma informez putin de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Ianuarie 31, 2017 Share Postat Ianuarie 31, 2017 K ul 750 din anii 70 e tot un Nipru insa cu motor de K. Mici chestii, diferente minore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Ianuarie 31, 2017 Share Postat Ianuarie 31, 2017 Momentan nu ma tine buzunarul de un K. MT-ul asta mi-a picat oarecum la oferta, dar totusi am zis sa ma informez putin de el Doar motorul sa dau cu el pe Nipra da. As putea rezolva, dar acolo iar e ideea de unde gasesc un K bun. Numai in Ucraina cred » Post actualizat in 31 Jan 2017 19:43 K ul 750 din anii 70 e tot un Nipru insa cu motor de K. Mici chestii, diferente minore. O sa ma pun sa studiez piata din Ucraina sa vad cum e si acolo. Am ceva cunostinte acolo si m-ar putea ajuta cu un motor bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Ianuarie 31, 2017 Share Postat Ianuarie 31, 2017 Un K bun nu gasesti decat la noroc. Si oricum nu conteaza. Iei o baza buna si usor usor refaci tot. Azi pistoanele. maine distributia. Usor usor. Insa odata refacut te doare la la bascheti., Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Ianuarie 31, 2017 Share Postat Ianuarie 31, 2017 Un K bun nu gasesti decat la noroc. Si oricum nu conteaza. Iei o baza buna si usor usor refaci tot. Azi pistoanele. maine distributia. Usor usor. Insa odata refacut te doare la la bascheti., Am inteles. Multumesc pentru indrumari si sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Ianuarie 31, 2017 Share Postat Ianuarie 31, 2017 Sa traiesti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Frigo Postat Ianuarie 31, 2017 Share Postat Ianuarie 31, 2017 (editat) Cine ti a spus tie ca Mobra romaneasca a fost o mobra proasta? Te inseli grav prietene si mai informezi gresit si pe altii. Mobra a avut intradevar 2 defecte. 1- era mult prea grea pentru motorasul ei si 2- sistemul de zavorare in viteze deficitar din cauza materialelor nu tocmai calitative ( a nu se citi proaste ). In rest, folosita corespunzator, intretinuta bine si revizionata cu piese de origine a fost un motoras bun. Si sunt oameni care au folosit o o viata! La a 2-a aș zice mai degrabă prelucrarea/tratamentul/finisajul specific mioritic(de k k t adică),în rest subscriu! In ce priveste Nipru...nu pot spune nimic. Pe cine am auzit că a deținut....numai de rău l-a vorbit! Editat Ianuarie 31, 2017 de Adrian Frigo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Februarie 2, 2017 Share Postat Februarie 2, 2017 (editat) Problema cea mai mare a Niprelor e ignoranta proprietarilor. De cate ori nu am vazut chestii de genu: "Merge fara saibele astea" sau "Are ceva daca nu ii pun capacelele in capul supapelor" sau n si n de adaptari sa iasa cat mai ieftin. Da, materialele folosite nu sunr tocmai bune, eu cand i-am pus pistoane NOS cu cap bombat le-am fiert o zi in ulei ca tratamentul din fabrica e deficitar. Nea' Victor, D-zeu sa-l ierte m-a invatat. M-am asigurat ca nu pun in motor decat piese verificate si am incercat sa am grija de fier. Si nipra a mers pana la nefericitul accident in care am ramas fara furca. Motorul porneste indiferent de timp la prima pedala, toarce frumos si are un relanti cu care am trezit invidie in posesori de HD. Per ansamblu nipra nu e honda sau bmw dar e asa cum te porti cu ea. Editat Februarie 2, 2017 de Motojurnal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ales Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 printre altele ,foarte interesanta pribegia acestor motoare de la un propietar la altul ,la o modificare sau alta, de la persoane care le chinuie ,ciopartesc ,descompleteaza la propietari iubitori de fiare ,care le mai dau o sansa stricand o gramada de bani pe ele................................inspiratia venita de la niprul de fata care a reajuns pe masa de operatie si nu se stie unde va sfarsi » Post actualizat in 28 Mar 2017 12:14astea nu au soarta unui logan care are de regula un singur propietar 10 sa 15 ani si ajunge drept la remat pe un tichet rabla..................sau la dezmembrari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.