ioneld Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Dupa ce am terminat in urma cu ceva timp niprul mt 10 cel cumparasem de la Tg Jiu si plecand catre un nou fericit posesor am inceput lucrul la alt Dnepr Mt 11 pe care l-am achizitionat de la Iasi . Deja lucru a inceput sa avanseze si sper sa reusesc cu terminarea vopsitoriei cat mai tine vremea buna ca la motor si montaj pot lucra in garaj fara grija . Motocicleta va fi la vanzare dupa terminarea ei asa ca cei interesati pot urmari etapele de lucru la ea . Sper sa nu va plictisesc . Atasez si o fotografie cu cea care a plecat MT 10 din 1973 . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T@nk Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Felicitari! Frumoasa bijuterie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robertkiran Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Cu cat vinzi o bijuterie din asta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MosRahao Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 mie imi place proiectul, imi place si cum ti-a iesit cealalta! spor la lucru! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bogdan_harea Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 salut Ionel, la nipra aia frumoasa (sunt convins ca si asta va fi deosebita) ai vopsit rotile electrostatic? intreb deoarece eu am deja toate piesele sablate (care au ramas nefinalizate) si urma sa fac electrostatic tot ce va veni negru - aici intrand si rotile,verdele va fi vopsit cu pistolul. ce ma descurajeaza e faptul ca vopseaua electrostatica e destul de rigida,si mi-e teama sa nu zboare de pe roti ca zmaltul de pe oale. cred io (nu ma luati in seama) ca,rotile ar trebui vopsite manual,vopseaua fiind mai elastica. roata fiind cu spite lucreaza (mai ales astea rusesti ) in cazul de fata o vopseaua mai elastica ar fi mai eficienta decat orice electrostatica. multumesc mult,bafta mare cu proiectul! Vopsirea electrostatica se desprinde la lovire in genul smaltului de pe oale doar daca nu este respectata temperature de polimerizare si timpul de mentinere in cuptor. Uneori din graba se mareste temperature si se scurteaza timpul, rezultand un strat dur care se sparge la atingeri relative usoare. Daca vopsirea este corecta rezulta cea mai rezistenta vopsea posibila. La servicii este un user care vopseste professional roti auto. Cere-i detalii, e super meserias. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
avua Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 (edited) Ma alatur si eu celor care vor sa stie: ce pret are o astfel de motocicleta restaurata? Multumesc, Toate cele bune, Gabriel Edited October 14, 2013 by avua Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dude123 Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Absolut superba motocicleta! Felicitari! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ioneld Posted October 15, 2013 Author Share Posted October 15, 2013 salut Ionel, la nipra aia frumoasa (sunt convins ca si asta va fi deosebita) ai vopsit rotile electrostatic? intreb deoarece eu am deja toate piesele sablate (care au ramas nefinalizate) si urma sa fac electrostatic tot ce va veni negru - aici intrand si rotile,verdele va fi vopsit cu pistolul. ce ma descurajeaza e faptul ca vopseaua electrostatica e destul de rigida,si mi-e teama sa nu zboare de pe roti ca zmaltul de pe oale. cred io (nu ma luati in seama) ca,rotile ar trebui vopsite manual,vopseaua fiind mai elastica. roata fiind cu spite lucreaza (mai ales astea rusesti ) in cazul de fata o vopseaua mai elastica ar fi mai eficienta decat orice electrostatica. multumesc mult,bafta mare cu proiectul! Eu folosesc negru mat de la Policolor Superplast si sunt multumit de el . Ma alatur si eu celor care vor sa stie: ce pret are o astfel de motocicleta restaurata? Multumesc, Toate cele bune, Gabriel Motocicleta va fi la un pret intre 1500 si 1850 euro ...... dar binenteles pretul final se va face impreuna cu cel interesat ca de vorbe si mesaje sau mailuri sunt satul . Au sosit si piesele de la zincat ; axuri , toate suruburile originale {aproximativ toate } cardan ......etc . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ma2ol Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 A iesit foarte bine! Felicitari! Spune-mi te rog cu ce ai curatat aripile si rezervorul? Si care este diferenta dintre a croma si a zinca piese? Ghidonul nu era cromat sau nichelat? Merci anticipat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ioneld Posted October 16, 2013 Author Share Posted October 16, 2013 A iesit foarte bine! Felicitari! Spune-mi te rog cu ce ai curatat aripile si rezervorul? Si care este diferenta dintre a croma si a zinca piese? Ghidonul nu era cromat sau nichelat? Merci anticipat! Piesele sunt curatate mecanic la flex cu peria de sarma iar diferenta la piesele acoperite este de material . Acoperirile se pot face cu mai multe metale nunumai crom sau nichel . Zincul este mai alb si mai mat dar se preteaza la fix pe surubaraie , axuri etc , iar ghidonul normal se cromeaza dar asta l-am zincat sa vad cum va iesi si asa avand in vedere ca tema motocicletei '' resuscitate '' este una militara zic ca va da mai bine decat luciul cromului care-ti ia ochii ....... vom vedea acum in timp cat va rezista . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ma2ol Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Merci de raspuns! Cat te-a costat zincatul pieselor si cum s-a realizat? Ai curatat tu piesele sau cei ce le-au zincat? Merci! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ioneld Posted October 17, 2013 Author Share Posted October 17, 2013 Ieri fiind zi de vara am reusit sa vopsesc si oarece piese . A mai ramas doar barca atasului care dupa ce a fost data cu spritzchit ieri , azi a fost data cu teroson pe tot interioriorul si fundul atasului .... urmeaza vopseaua peste tot mai putin pe fundul lui unde va ramane terosonul negru . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emanuel Iancu Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Ieri fiind zi de vara am reusit sa vopsesc si oarece piese . A mai ramas doar barca atasului care dupa ce a fost data cu spritzchit ieri , azi a fost data cu teroson pe tot interioriorul si fundul atasului .... urmeaza vopseaua peste tot mai putin pe fundul lui unde va ramane terosonul negru . super fain a iesit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doctoru Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Ieri fiind zi de vara am reusit sa vopsesc si oarece piese . A mai ramas doar barca atasului care dupa ce a fost data cu spritzchit ieri , azi a fost data cu teroson pe tot interioriorul si fundul atasului .... urmeaza vopseaua peste tot mai putin pe fundul lui unde va ramane terosonul negru . Cum se numeste/cod de culoare acel verde? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ioneld Posted October 17, 2013 Author Share Posted October 17, 2013 Cum se numeste/cod de culoare acel verde? Vopseaua este facuta la cei care mixeaza vopsele pentru orice nuante . Vopseaua este intalieneasca marca SPRINT cod culoare G4 0425 si a costat 1 litru + itaritor 330 grame + 1 litru diluant Sprint = 215 lei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doctoru Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Vopseaua este facuta la cei care mixeaza vopsele pentru orice nuante . Vopseaua este intalieneasca marca SPRINT cod culoare G4 0425 si a costat 1 litru + itaritor 330 grame + 1 litru diluant Sprint = 215 lei Mersi pentru raspuns Respect si spor in continuare! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
edyneagu Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Ieri fiind zi de vara am reusit sa vopsesc si oarece piese . A mai ramas doar barca atasului care dupa ce a fost data cu spritzchit ieri , azi a fost data cu teroson pe tot interioriorul si fundul atasului .... urmeaza vopseaua peste tot mai putin pe fundul lui unde va ramane terosonul negru . Din intamplare, mai ramane putina vopsea sa imi vopsiti si mie o casca de soldat român? Este tot verde dar timpul si-a pus amprenta pe ea. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ioneld Posted October 18, 2013 Author Share Posted October 18, 2013 Daca-mi aduci casca maine-poimaine poate ti-o vopsesc cand voi vopsi saptamana ce vine cutia laterala care trebuie sa vina de la un prieten cand va fi gata .... am mai pastrat putina vopsea si sper sa ajunga sa-ti vopsesc si tie casca , daca o aveam azi o vopseam ca tocmai am vopsit barca atasului . De maine ma apuc de mecanica la motor , spalat , desfacut si schimbat garnituri rulmenti , segmenti si ce so mai ivi dupa disectie . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
edyneagu Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 Incerc sa vin duminica sa o aduc, nu stiu pe la ce ora dar va sun inainte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ioneld Posted November 2, 2013 Author Share Posted November 2, 2013 Incet incepe sa capete forma , nu mai este mult si va fi gata . Am schimbat discurile de la ambreiaj inclusiv placa de presiune si inelul median deoarece erau gaurile foarte ovalizate .... umeaza ; scaun atas , husa , suport canistra , cutie laterala de montat pe atas si alte maruntisuri . Nu mai este mult si va fi gata . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MosRahao Posted November 2, 2013 Share Posted November 2, 2013 Nu mai este mult si va fi gata . Mie imi place foarte mult cum ti-a iesit motocicleta asta, poate ca e cel mai ingrijit proiect al tau de reconditionare in vederea vanzarii - e super! Bravo, Ionel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ioneld Posted November 25, 2013 Author Share Posted November 25, 2013 Motocicleta este de vanzare cei interesati ma pot suna oricand sau pot veni in Chitila sa o vada . Pret 1600 euro negociabil . Ar mai fi de bagat in ea dar eu nu mai am bani de investit si anume ; doua cauciucuiri noi pentru roata atas si rezerva , husa atas noua ca asta este cea originala si prezinta cateva rupturi dar nu exagerate , eventual pentru cei care vor si o canistra de 10 litri de pus pe atas . http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-dnepr-mt%2011-din-1992-546032.html Asa arata acum la finalizarea proiectului si este inca in cautarea unui nou stapan . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert bk350 Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 faina motoreta. felicitari si spor la gasit nou stapan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emanuel Iancu Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 Deja m-am indragostit.Felicitari Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
edyneagu Posted November 27, 2013 Share Posted November 27, 2013 Superbă, ca toate celelalte pe care le-ai "resuscitat" până acum. Baftă la vânzare! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.