Sari la conținut

ales

Membru
  • Număr conținut

    116
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    beclean BN
  • Motocicleta
    BMW F650,IJ Jupiter dnepr mt 11
  • Numar Moto
    la vedere
  • Club
    niciunul

Vizitatori Recenți Profil

564 citiri profil

ales's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Buna ziua, am si eu un muravey si as avea nevoie de un carburator. Sau macar de consumabilele din el. Ma poate ajuta cineva? Va rog.

  2. prima lucrare pe muravei a fost aprinderea gotronic, insa doar aprinderea fara senzor,pot spune ca de atunci nu am mai desfacut nimic acolo » Post actualizat in 08 Apr 2018 08:44 pentru cultura generala astazi am descoperit ce scapa in grup la incarcatura mare..........pinioanele din diferential,adica cele doua mic din interiorul ansamblului diferential,cele doua se invart doar cand o roata patineaza sau la curbe,si in cazul meu scapau din cauza jocului peste tolerante(a durat aproape un an sa imi dau seama)pentru ca toate arata impecabil in grup........................pacat ca nu mai are nimeni muravei sa ai foloseasca asta...........
  3. nu stiu daca mai functioneaza dar eu am facut cu ceva timp in urma contract si fiscal cu 200 ron fara sa mai cunosc propietarul
  4. am incercat sa iti dau mesaj dar se pare ca nu merge ,asa ca scriu aici ,vad ca ale tele au si shocul|(pe ele), nu pe cablu,dami te rog un pm cu mai multe detali despre ele, multumesc
  5. caut in continuare barca atas de nipru care sa nu aiba nevoie de suduri majore
  6. salut adrian,afara de faptul ca nu mai puteam schimba vitezele decat cu varful piciorului ,nu am gasit o solutie acceptabila nici pentru racordul carburator filtru,din cauza diametrului mare la carburi,
  7. doua carburatoare de bmw montate pe nipru cu tot cu flansele adaptoare 200 ron,am sa optez pentru originale din cauza marimi. » Post actualizat in 23 Jan 2018 08:34 carburatoarele sunt originale mikuni made in japan » Post actualizat in 23 Jan 2018 08:35 0721612462 alex
  8. pe de alta parte pentru ca si eu am fugit de politie de mai multe ori si cu motorul si cu masina ,de cele mai multe ori am scapat dar am fost si prins ,pot spune ca este un moment in care iti asumi toate riscurile si de cate ori i-am tras pe sfoara pe magari m-am simtit atat de bine dar am fost constient de fiecare data ca imi risc viata pentru nimic.odata chiar am fugit fara sa fac nimic si am platit amenda doar pentru ca nu am oprit la semnalul pulitistilor...................concluzia este ca fiecare face ce vrea cu viata lui atata timp cat nu o pune in primejdie pe a altora » Post actualizat in 21 Aug 2017 19:02 mentionez ca socrul meu este politist si este cel mai mizerabil betiv si un om lipsit de ori ce urma de rusine
  9. dupa mintea unora ar trebui infiintata iar executia sau pedeapsa cu moartea, ca de... omul era vinovat .... ca alta paranteza ,din experienta mea de 10 ani de condus mai mult de jumatate din politisti sunt alcoolici ,romi sau sufera de diferite complexe. bine inteles ca exista si cealalta jumatate insa raul iese todeauna mai intai la suprafata si face impresie
  10. ales

    Sinteza Dnepr

    am vazut la un prieten tobe de jupiter de la gaspar acelas crom de china ,mersese un timp cu ele si aratau tot asa de bine ,nu cred ca e cazul de sablare si vopsire. cred ca daca nu ti mobra in ploaie te vei bucura un timp de ele.
  11. ales

    Sinteza Dnepr

    pe cele cateva volante care le am, bolturile sunt aliniate la partea de sus si pe spate au o mica diferenta de nivel(difera intre ele)lucru care ma facut pe mine sa renunt la schimbarea lor chiar daca aveau uzuri destul de pronuntate. probabil la fabrica alinierea a fost facuta la presa cu o placa care le-a presat pe toate odata, daca vrei sa masor nu ai decat sa pui volanta pe un geam ,sau ceva foarte drept ,cu bolturile in jos bineinteles si unde ai diferenta poti verifica cu lera ,dar nu am nici o idee de cum le-ai putea alinia pe toate la fel si cert este ca ambreiajul nu va functiona corect fara asta.
  12. ales

    Sinteza Dnepr

    alea sunt tobe de la gaspar? arata destul de bine...............si cum ai facut sa aliniezi pe volanta bolturile ,adica sa aiba toate exact aceeasi inaltime la partea de sus unde intra suruburile?
  13. ales

    Sinteza Dnepr

    operatia de a schimba scaunele este destul de migaloasa si necesita ceva timp (sigur nu se mai incadreaza in 4 sau 5 sute de lei) ,eu am niste scaune de fonta dar la atelier nici vorba sa vrea sa mi le schimbe ,cele originale sunt intradevar cam moi dar drobu are dreptate . sunt in perfect acord cu restul motorului chiar nu se merita schimbul lor cu altele de fonta doar daca cele vechi nu mai pot,dar asta se vede dupa desfacere ca si cozile supapelor si talerele lor si tot ce mai e de vazut ,avantajul scaunelor mai moi este ca de regula supapa nu face uzura si rectificarea scaunului este mult mai simpla . eu am gasit un magazin in bucuresti are cam orice piesa de aro ,ghidurile nu stiu exact de la ce model sunt dar le-am ales prin masurare di mai multe marimi . pentru ca au fost decat 8 ron bucata ,am mai luat 4 asa sa fie pentru o urmatoare reparatie sau alta mobra ,. ori cum dupa ce am dat chiulasele la un atelier (au costat patru sute si ceva,nu mai stiu exact)mi-a parut rau ca nu le-am facut singur , ghidurile se schimba foarte usur incalzind chiuloasa si niste freze pentru scaune avea cine sa imi dea sa. sa punem pasta si sa invartim cu bormasina toti ne pricepem ,dar de ,mai e ideea aia ca daca le dai la un atelier specializat se intampla ceva minuni pe acolo cu ele ,bine inteles ca recomand ca din chiuloase sa nu ramana decat alumuniul ,intrebarea e daca se merita ................................. iata si ghidurile minune ............... » Post actualizat in 13 Apr 2017 16:23 pe de alta parte am facut chiuloase auto si moto la mai multe ateliere in bucuresti si bistrita ,pe care le-am desfacut acasa din curiozitate , toate aveau urme de pasta ,deci spalarea finala lasa de dorit si banda de etansare adica suprafata de contact nu corespundea cu specificatiile tehnice (era mult mai ingusta) la toate cate am desfacut dupa reparatia in diferite ateliere . asta tradeaza viteza in care sunt facute si cata atentie se da si la alte operati care se fac la ele . asa ca le vezi curate cu supapele lucind e una ,calitatea lucrarii e alta ,dar de........ poate am avut eu noroc doar de meseriasi buni
  14. ales

    Sinteza Dnepr

    mai intai de toate te-as sfatui sa le faci o constatare acasa , se desfac destul de usor si iti faci o idee clara despre ce e nevoie . scaunele supapelor sunt foarte putini care le schimba ,in general sunt destul de "carnoase" si daca supapele nu au uzura la coada scapi doar cu o pereche de ghiduri si rectificarea scaunelor . arcurile alea japo probabil ca sunt mai tari si nu prea e recomandat si ghidurile asa cum ti-am mai spus potrivesc cele de aro , cred ca am dat 8 ron pe bucata
×
×
  • Creează nouă...