mihaai Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Chestia este clara ... trebuie sa caut alta aprindere cu cdi cu tot » Post actualizat in 06 Aug 2014 22:40 Chestia este clara ... trebuie sa caut alta aprindere cu cdi cu tot http://www.ebay.it/itm/Piaggio-Gilera-50-Automatici-Accensione-completa-originale-/281354606728?pt=Ricambi_e_Accessori_Scooter&hash=item41820a9888&_uhb=1 Cam asa ceva am gasit pe ebay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mpc Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Poate cineva sa-mi spuna de unde se pot cumpara rulmenti si simeringuri pentru grupul de simson,am un grup de reparat si as dori sa stiu daca sunt speciale sau sunt coduri comune asimilate pe scara larga,si care marca ar fi mai buna. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Poate cineva sa-mi spuna... intreaba si tu la simson,aici doar piaggio se serveste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Toate au un singur senzor chiar si virago cu 2 in V. Tot calculul il face CDIul sau TCIul dupa caz.Ca orientare ar trebui sa iei un CDI de mobra cu acelasi raport de compresie si eventual acelasi raport cursa/alezaj si nu ai cum sa gresesti, curbele de avans ar trebui sa fie identice spui prostii mari! raportul de compresie (static mai ales, ca de ala ai vorbit si atat) si cursa/alezajul nu-s de ajuns ca sa fie curba de avans identica! tot felul de habarnisti p-aici pe forum! si daca te exprimi mai acid te dau afara... va face o femeie de ras ma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat August 15, 2014 Share Postat August 15, 2014 Am gasit (nu gasit ci cumparat ) un magnetou de simson in stare foarte buna si l-am montat pe pacient ... am reusit si cu , carburatorul ... a iesit cam asa » Post actualizat in 15 Aug 2014 22:12 Am gasit (nu gasit ci cumparat ) un magnetou de simson in stare foarte buna si l-am montat pe pacient ... am reusit si cu , carburatorul ... a iesit cam asa Dupa ceva reglaje la avans si schimbat bujia( cred ca avea macar 15 ani ) a iesit asa » Post actualizat in 15 Aug 2014 22:13 Am gasit (nu gasit ci cumparat ) un magnetou de simson in stare foarte buna si l-am montat pe pacient ... am reusit si cu , carburatorul ... a iesit cam asa » Post actualizat in 15 Aug 2014 22:12Dupa ceva reglaje la avans si schimbat bujia( cred ca avea macar 15 ani ) a iesit asa » Post actualizat in 15 Aug 2014 22:13 » Post actualizat in 15 Aug 2014 22:12 Dupa ceva reglaje la avans si schimbat bujia( cred ca avea macar 15 ani ) a iesit asa » Post actualizat in 15 Aug 2014 22:13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 spui prostii mari! raportul de compresie (static mai ales, ca de ala ai vorbit si atat) si cursa/alezajul nu-s de ajuns ca sa fie curba de avans identica! tot felul de habarnisti p-aici pe forum! si daca te exprimi mai acid te dau afara... va face o femeie de ras ma..., O sa ma exprim elegant ca nu imi place sa jignesc o femeie, dar ar trebui sa mai citesti cate ceva. Prin parametrii care i-am mentionat inseamna ca motoarele au caracteritici geometrice identice si camera de ardere are acelasi volum iar amestecul carburant la momentul aprinderii are aceeasi stare. Avansul este necesar pentru propagarea arderii in conditii optime. La diferite turatii ai aceleasi avans la doua motoare identice geometric, faptul ca un motor poate ajunge la 5000 ture si unul la 10000 nu modifica curba de avans in functie de turatie. Mai mult nu am ce sa-ti explic pune-ti mintea la contributie inainte sa reactionezi ca o cata. » Post actualizat in 16 Aug 2014 10:36 PS alt raport de compresie nu exista decat cel dat de dimensiunile geometrice. Daca te referi ca presiunile de intrare si iesire pot varia in functionare ai dreptate dar asta nu modifica cu nimic raportul de compresie care e un dat geometric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 O sa ma exprim elegant ca nu imi place sa jignesc o femeie, dar... reactionezi ca o cata. destul de geometric! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 Va certati aiurea, gasiti pe ebay.de kit cu alternator si aprindere moderna facut special pentru Simson Touren si Sport, nu mai trebuie modificat nimic, il comanzi, il montezi, pui becuri de 12V, baterie si ii dai talpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 Ceva de genul ? http://www.piese-awo-simson.net/ro/101-aprindere-electronic-12v-simson-sport.html Stiu ca sint si altele care costa mai putin dar ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Ianuarie 13, 2015 Share Postat Ianuarie 13, 2015 Deci, cumparat de la un amic un scuter 50 cc in 4 tla un pret ridicol , pentru o cauza nobila ... aprindere electronica la trotineta pe care incerc sa o pun pe roti. Instalatia electrica a donatorului complet in proportie de 95% (lipseste contactul , taiat cu fire cu tot in urma unui furt si bobina de inductie ,si regulatorul de tensiune , dar cred ca pot sa le gasesc pe undeva, dar mai am altele donatoare de mai multe modele). Facind mai multe probe nu am reusit sa simulez scinteia la bujie ... Poate cineva sa ma ajute cu o schita , fie ea generica , a instalatiei electrice ? Mentionez ca magnetoul este inca montat pe motorul donator pentru a putea prin invirtire si folosindu-ma deja de senzorul montat sa am scinteia mult dorita . Multumesc anticipat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 Senzorul se imperecheaza cu bobina. Userul @Cisu 68 pe poate sfatuii ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 din cate imi aduc aminte de la chinezesti, firele cu mufa duceau la releul regulator magnetoul fiind monofazat, si cele cu papuci rotunzi individuali, sunt impulsul respectiv inalta care duc la cdi, ai 5 fire la cdi 2 ar trebui sa fie cele care ies din magnetou, unul la bobina, unul la turometru daca avea, si inca unul de la contact pentru pornit oprit( contactul parca punea la masa cdi pentru oprire) le iei prin eliminare, unele modele nu merg fara releul regulator pe instalatia originala, deci incearca si fa rost si de ala sper ca am ajutat cu ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 Cred ca regulatorul te tensiune se potriveste si de la alte mobre , asta era ceea ce-mi lipsea ,de nu dadea scinteie am sa caut urgent asa ceva Deaocamdata multumesc foarte mult ! ps : stie cineva cam citi wati produce magnetoul cu pricina?.... asa estimativ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Ianuarie 14, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2015 Cred ca regulatorul te tensiune se potriveste si de la alte mobre , asta era ceea ce-mi lipsea ,de nu dadea scinteie am sa caut urgent asa ceva Deaocamdata multumesc foarte mult ! ps : stie cineva cam citi wati produce magnetoul cu pricina?.... asa estimativ salut, verifica prima data firul rosu cu negru daca face mici scantei la masa daca da este ok daca nu este arsa bobina din interiorul magnetoului si trebuie schimbat statorul cu boine,apoi mergi la cdi si verifici negru cu galben daca da scantei mici la masa este bun cdiul,daca nu este ars,cad faci verificarea firul negru cu alb de la cdi sa fie liber,eu as incerca si varianta ceamai simpla sa nu mai merg pa instalatia scuterului as lega firele de la mufa cdi direct la firele care ies din ststorsi firul negru cu galben direct pe bobina de ind si binenteles masa verdele, sa ai spor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 Cred ca regulatorul te tensiune se potriveste si de la alte mobre , asta era ceea ce-mi lipsea ,de nu dadea scinteie am sa caut urgent asa ceva Deaocamdata multumesc foarte mult ! ps : stie cineva cam citi wati produce magnetoul cu pricina?.... asa estimativ Regulatorul de tensiune nu are nicio legatura cu aprinderea. Pe aprindere ai bobina in magnetou, senzor, CDI,contact cheie, contact cric lateral(daca are), bobina de inductie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 salut, verifica prima data firul rosu cu negru daca face mici scantei la masa daca da este ok daca nu este arsa bobina din interiorul magnetoului si trebuie schimbat statorul cu boine,apoi mergi la cdi si verifici negru cu galben daca da scantei mici la masa este bun cdiul,daca nu este ars,cad faci verificarea firul negru cu alb de la cdi sa fie liber,eu as incerca si varianta ceamai simpla sa nu mai merg pa instalatia scuterului as lega firele de la mufa cdi direct la firele care ies din ststorsi firul negru cu galben direct pe bobina de ind si binenteles masa verdele, sa ai spor.. Salutare , era prea frumos ... firul rosu cu negru nu da scinteie asa cum trebuie , implicit nici semnal la bobina de inductie nu ajunge , doar firul galben care iese din magnetou da scinteie la masa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Ianuarie 28, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2015 Salutare , era prea frumos ... firul rosu cu negru nu da scinteie asa cum trebuie , implicit nici semnal la bobina de inductie nu ajunge , doar firul galben care iese din magnetou da scinteie la masa ... salut ,atunci scoate volanta da platoul cu bobine jos si cumpara unul nou este in jur de 50lei gasesti pe siteul,www piesemotoscutere.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Si daca firul galben se duce la cdi iar rosu cu negru intra la regulator, atunci nu are nimic magnetoul. Daca ai continuitate intre negru si rosu, izolatie fata de masa, iar galbenul da la masa prin magnetou atunci e ok. » Post actualizat in 29 Jan 2015 00:01Din pozele tale nu-mi dau seama, totusi cate fire iti ies de la magnetou? Trebuie sa ai doua bobine si senzorul, minimul de fire trebuie sa fie 4 adica , doua pentru regulator, unul pentru tensiune CDI (al doilea prin masa) si unul de la senzor (idem) CDI-ul nu ai cum sa-l verifici daca e bun sau nu decat probat in alta mobra. Ce poti tu sa masori din exterior este doar condensatorul asa ca nu-ti mai bate capul cu el. » Post actualizat in 29 Jan 2015 00:36Uite ti-am facut o schema de principiu R este bobina pentru regulatorul de tensiune I este infasurarea ce genereaza tensiunea pentru CDI S bobina senzorului Tensiunea generata de I este redresata de dioda si incaraca condensatorul C prin bobina de inductie BI. Cand in dreptul senzorului apare magnetelul de pe volanta, bobina senzorului culege impulsul, este deschis tiristorul si provoaca descarcarea condensatorului pe bobina de inductie generandu-se scanteia la fisa. Din CDI mai ai si un fir ce se duce la contact sa fie pus la masa cand se doreste oprirea motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 (editat) Pai din magnetou sint 4 fire care sfirsesc intr-o mufa :galben, alb , rosu/negru, albastru/galben.Firul rosu/negru pastreaza culoarea pina in cdi ,firul albastru galben schimba culoarea in mufa de imbinarein rosu/alb care si el la rindul lui merge in cdi.Galbenul da scinteie la masa si continua in instalatie tot galben , in schimb albul devine verde.In cdi intra firele de la senzor cel rosu/negru si rosu/alb si pe partea cealalta sint negru/galben care impreuna cu verde merg la bobina de inductie si mai sint doua fire care ma nedumeresc:firul alb/verde cu cel alb/negru nu stiu cum trebuiesc legate , poate din cauza contactului care i-a fost taiat(in urma furtului) La iesirea din stator firele senzorului au continuitate intr-e ele dar si cu masa insa au o rezistivitate diversa , in functie de pozitia volanului cu magneti . Acelasi lucru se intimpla si cu firele care produc curent , rezistivitate diferita in functie de rotatia volanului . Acum nu stiu daca ati inteles ceva .... Editat Ianuarie 29, 2015 de mihaai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 (editat) Daca ai 4 fire urmareste schema ca nu-i complicata. Galbenul ala care da scanteie la masa e sigur pentru CDI ca tensiune ce trebuie redresata, in schema e vorba de bobina I. Din cele 3 ramase identifica cu aparatul care dau continuitate intre ele si nu ar trebui sa dea la masa ca rezistenta.Cele 2 care au continuitate si nu dau la masa sunt pentru regulator adica in schema mea R. Singurul fir ramas este senzorul (tot bobina) si trebuie sa dea la masa ca rezistenta. Pune o poza cu CDI-ul, mufa , si ce scrie pe el ca sa-ti zic conexiunile. Se pot determina si cu aparatul de masura dar nu vreau sa te incurc. Editat Ianuarie 29, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Ianuarie 29, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2015 Daca ai 4 fire urmareste schema ca nu-i complicata. Galbenul ala care da scanteie la masa e sigur pentru CDI ca tensiune ce trebuie redresata, in schema e vorba de bobina I. Din cele 3 ramase identifica cu aparatul care dau continuitate intre ele si nu ar trebui sa dea la masa ca rezistenta.Cele 2 care au continuitate si nu dau la masa sunt pentru regulator adica in schema mea R. Singurul fir ramas este senzorul (tot bobina) si trebuie sa dea la masa ca rezistenta. Pune o poza cu CDI-ul, mufa , si ce scrie pe el ca sa-ti zic conexiunile. Se pot determina si cu aparatul de masura dar nu vreau sa te incurc. salut ,de ce incurci omul alb si galben pleaca pe circuitul de incarcare12v continu(releu de inc,baterie,electromotor,lumini,semnale),rosu/negru pleaca pe circuitul de aprindere/scanteie alternativ,in momentul cand a taiat firele de la contact circuitul 12v continu a ars circuitul de curent alternativ si a dat oRi in CDI ori in cele doua bobine care furnizeaza curent prntru cdi, contactul de scuter are doua circuite separate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 (editat) salut ,de ce incurci omul alb si galben pleaca pe circuitul de incarcare12v continu(releu de inc,baterie,electromotor,lumini,semnale),rosu/negru pleaca pe circuitul de aprindere/scanteie alternativ,in momentul cand a taiat firele de la contact circuitul 12v continu a ars circuitul de curent alternativ si a dat oRi in CDI ori in cele doua bobine care furnizeaza curent prntru cdi, contactul de scuter are doua circuite separate . Ba chiar cred ca e invers alb si galben pleaca la CDI iar celelalte 2 la regulator. Nu-ti zice nimic ca atunci cand invarte motorul galbenul face scanteie la masa? Daca era pentru regulator(releu cum vrei sa-i zici) nu avea voie de unul singur sa dea scanteie la masa. @mihaai daca motorul tau e gy6 (mai mult ca sigur)si CDI-ul are mufa ca-n poza, uite conexiunile Banuiesc ca firul galben se duce la cdi ca alimentare, firul alb este pickup(senzorul) Nu uita sa tragi si masa de la motor. Eu vorbesc strict de cele patru fire ce se vad ca ies din motor (prima poza) Editat Ianuarie 29, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Ianuarie 29, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2015 Ba chiar cred ca e invers alb si galben pleaca la CDI iar celelalte 2 la regulator. Nu-ti zice nimic ca atunci cand invarte motorul galbenul face scanteie la masa? Daca era pentru regulator(releu cum vrei sa-i zici) nu avea voie de unul singur sa dea scanteie la masa. @mihaai daca motorul tau e gy6 (mai mult ca sigur)si CDI-ul are mufa ca-n poza, uite conexiunile cdi_image004.jpg Banuiesc ca firul galben se duce la cdi ca alimentare, firul alb este pickup(senzorul) Nu uita sa tragi si masa de la motor. Eu vorbesc strict de cele patru fire ce se vad ca ies din motor (prima poza) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 Mai scrie o opinie ca doar ma-i citat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Ianuarie 29, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2015 Ba chiar cred ca e invers alb si galben pleaca la CDI iar celelalte 2 la regulator. Nu-ti zice nimic ca atunci cand invarte motorul galbenul face scanteie la masa? Daca era pentru regulator(releu cum vrei sa-i zici) nu avea voie de unul singur sa dea scanteie la masa. @mihaai daca motorul tau e gy6 (mai mult ca sigur)si CDI-ul are mufa ca-n poza, uite conexiunile cdi_image004.jpg Banuiesc ca firul galben se duce la cdi ca alimentare, firul alb este pickup(senzorul) Nu uita sa tragi si masa de la motor. Eu vorbesc strict de cele patru fire ce se vad ca ies din motor (prima poza) este normal sa dea galben scanteie la masa daca el alimenteaza circuitul de incarcare (vezi poza de pe rima pagina si ai sa vezi ca galbenul merge in regulator) chiar schema pusa de tine este elocventa, nedumerirea lui mihai era unde se duc firele verde /alb si negru /alb,verde/alb l a bobina de ind si negru alb la contact care trebuie neaparat cu doua circuite separate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.