Lolo_ID Postat Ianuarie 4, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 4, 2015 Pistonul este cota 1. http://www.piesedrujba.com/www-piesedrujba-ro/eshop/23-1-PIESE-MOTOCICLETE-MINSK dar aici vei gasi doar magnetou si "napolitana" de Minsk la preturi destul de mici. Mai poti comanda la Gaspar Vasile ( 0744 472 055 ) cateva piese dar nu multe deoarece piesele ce le are sunt pentru IJ Planeta 4 / 5. Piesele ce se gasesc in comert, la ora actuala, sunt de proasta calitate, indiferent de la cine cumperi piese noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Ianuarie 4, 2015 Share Postat Ianuarie 4, 2015 Felicitari pentru achizitie ,spor la treaba !" Refacerea " unei motociclete de acest gen este intodeauna o placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Ianuarie 7, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2015 Din ce as putea confectiona garnitura pt capacul dreapta al motorului sau de unde as putea sa o cumpar? Clingherit/Marsit. Gasesti la magazine ce comercializeaza piese pentru autocamioane/tractoare. » Post actualizat in 07 Jan 2015 20:10 la multi ani.unde-i lama pt. deszapezire?ai cuie pe spate sau a mers si asa? Cu tractiune si pe roata atasului ii montam lama pentru deszapezire dar cum IJ-ul nu are asa ceva..... Daca ii montam cuie pe cauciuc nu mai puteam face "cerculete" in zapada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 O grosime anume sau nu conteaza ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 0,5 mm e perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Ianuarie 15, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2015 O grosime anume sau nu conteaza ? Cu cat e mai subtire cu atat mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus2kro Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 Salutare. Am ajuns la faza montarii magnetoului de Minsk. Am cumparat o flansa de la Gaspar insa e putin mai mare, dupa cum se poate vedea in poza. Cum ma sfatuiti sa pocedez in continuare? Sa tai cu flexul pe unde este marcajul cu carioca, ca sa intre in locas? La pozitionarea flansei ca in imagine, va trebui sa dau alte gauri in flansa si sa fac un alt canal pentru pana in rotor (la 180 grade fata de cel din fabrica), pentru ca bobinele sa aiba pozitia aproximativ ca la Minsk. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 12, 2015 Autor Share Postat Februarie 12, 2015 Daca nu impiedica centrarea statorului pe flansa poti decupa linistit. Ce fel de capac ai montat la cutia de viteze ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evol Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 (editat) Decupeaza linistit, centrarea se face prin gaurile date. Editat Februarie 13, 2015 de Evol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus2kro Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 Am facut o verificare cu statorul si rotorul de MInsk. Va trebui sa polizez 1-2 mm si din peretele flansei in stanga, deoarece acolo freaca rotorul pe stator. Va trebui sa tai si urechea statorului din stanga jos. E vreo problema daca il fixez doar in 2 suruburi. Ce fel de capac ai montat la cutia de viteze ? Am atasat si o poza cu capacul de la cutia de viteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 15, 2015 Autor Share Postat Februarie 15, 2015 Daca fabricantul l-a prevazut cu 3 prinderi crezi ca e indicat sa aduci modificari ? Crezi ca se mai centreaza doar cu 2 prinderi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Februarie 15, 2015 Share Postat Februarie 15, 2015 Hai sa ma bag si eu in seama. Referitor la urechea de la stator care vrei sa il tai .... De ce nu decupezi din carcasa care vine peste ? Cat o fi un alt capac de la aprindere ? 30-40 lei ? Nu stiu daca merita sa strici o aprindere si sa prinzi in doar 2 suruburi. In 3 sta mult mai bine . Eu in locul tau asa as proceda. Decupezi din capac frumos , in caz ca vrei sa revii la aprinderea originala , pui capacul de rezerva + ai aprinderea de minsk perfecta fara urechi de prinderi rupte (care la o adica se poate revinde. Dar cu 1 ureche de prindere lipsa toata lumea se va trage pe poponeata ... ) Pana acuma ti-a iesit totul frumos , bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Februarie 15, 2015 Share Postat Februarie 15, 2015 Salut! Pinionul are "joc" stanga-dreapta,trebuie schimbat rulmentul sau este ceva normal? Daca trebuie schimbat cum se procedeaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 15, 2015 Autor Share Postat Februarie 15, 2015 Daca ai demontat pinionul ce-ti angreneaza lantul, priza aia ar trebui sa iasa. Pe partea cealalta a capacului cutiei de viteze ai o piulita mare cu filet invers si o tabla/saiba de blocare ce trebuie sa le demontezi ca sa-ti iasa pinionul ce-ti angreneaza lantul. Dupa ce le-ai desfacut , priza ( pinionul din poza ta ) ar trebui sa iasa. Roaga-te sa ai joc doar in rolele rulmentului prizei, sa nu cumva sa ai joc in carcasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus2kro Postat Februarie 15, 2015 Share Postat Februarie 15, 2015 'nteles, sa traiti!. Voi face urmatoarea jonglerie - fixez statorul aproape de maximul posibil fara sa tai din el sau din carcasa si ajustez pozitia rotorului (oricum trebuie sa fac alt canal pentru pana). Bineinteles tinand cont de schema cu avansul: pms - 2.5 mm. » Post actualizat in 18 Feb 2015 21:14Pentru moment gata. Tragand linie cam acestea ar fi schimbarile: - kit biela la ambielaj (ambielajul este de planeta schimbat de fostul proprietar) - piston si segmenti cota 1 de pe moto-moxer cu 55EU - alezat cilindru cota 1 - o furca si pintenul din cutia de viteze - oala de amberiaj de planeta (cu alt rulment si bucsa facuta la strung pt a se potrivi pe axul de IJ56) - lant distributie - rulmenti si simeringuri - magnetou de Minsk de 95W. - garnituri facute din clingherit de 0.5 Peste 2-3 saptamani ajung la sat si il bag in probe si rodaj, iar daca totul e ok si vremea imi permite ma apuc de tablarie. Cu mii de multumiri lui 255b, pentru ajutorul si sfaturile acordate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 Am dat jos rulmentii.Nu este joc intre rulmenti si carcasa dar totusi au iesit foarte usor(rulmentul cel mic a iesit singur).Pe rulmentul cel mare nu sunt scrise dimensiunile si nici pe simering, asa ca daca mi-ati putea spune dimensiunile celor doua piese mi-ar fi de folos. Pentru a scoate piesele de pe axul din poza nr. 1 eu banuiesc ca trebuie o presa,dar se poate si in alt fel?Trebuie sa fiu atent la ceva anume cand desfac piesele de pe ax? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 19, 2015 Autor Share Postat Februarie 19, 2015 Daca ti-au iesit ambii rulmenti usor inseamna ca ai capacul cutiei de viteze uzat. Singurele piese demontabile de pe priza sunt calea de rulare a rolelor ( exterioara ), rolele si bucsile acelea de bronz. Daca ai joc in rulmentul prizei vei fi nevoit s-o inlocuiesti cu totul. Jocul in rulment il ai deoarece cimentarea caii de rulare de pe priza ( calea de rulare a rolelor interioara ) a disparul din cauza exploatarii exesive. Gasesti priza noua , de Planeta 5 , la Gaspar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Am vorbit cu Gaspar sa cumpar de la el priza pentru pinionul de atac si as vrea sa mai comand inca cateva piese cum ar fi:simerngul din dreptul prizei ,lant de tractiune,cablu de ambreaj si frana de mana si eventual daca exzista chit de reparatie pentru carburatorul k62.Intrebarea este de la ce model de ij se potrivesc aceste piese? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 23, 2015 Autor Share Postat Februarie 23, 2015 (editat) Daca ai carburator K62 iti recomand sa-l schimbi cu un K65 sau K63. Pentru K62 se gasesc mai greu kit-uri de reparatie si daca acum se gasesc greu gandeste-te ca pe viitor or sa dispara asa ca ori de schimbi acum modelul carburatorului ori de-o vei face peste 1-2-3 ani tot aceeasi cheltuiala o sa fie insa durerea de cap o sa dispara plus ca tuburile emulsoare din K65 si K63 sunt mai bine proiectate/construite ( a se intelege ca amestecul aer-carburant se face mai bine ). Simeringul de la priza il poti cumpara doar in set ( setul contine toate simeringurile de care ai nevoie la motorul IJ-ului 56 ba mai mult inca un simering care, de fapt, se foloseste la IJ Planeta 5, la axul pedalei de pornire ). Cablurile le gasesti la preturi mici ( in jur de 5 - 10 ron / buc ), lantul undeva pana in 70 ron. Da comanda la Gaspar in felul urmator : cablu ambreiaj si frana fata IJ Planeta 5, set simeringuri motor IJ Planeta 5, priza IJ Planeta 5. Treaba cu kit-ul de reparatie o poti rezolva abia in momentul in care te hotarasti daca montezi carburatorul K62 sau il schimbi cu un altul din cele 2 mai sus mentionate. Spor la treaba ! PS : mai incarca ceva poze de pe parcursul lucrarilor. Editat Februarie 23, 2015 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Multumesc pentru informatii,atat pt cele de acum cat si pt cele mai vechi. Poate ne intalnim candva la o bere dupa terminarea proiectului (mai e mult pana departe)! Mare lucru nu am reusit sa mai fac,acum sunt in stadiul asta (scaunul de atas este "constructie" proprie si l-am dat la tapitat impreuna cu saua): Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus2kro Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 (editat) M-am apucat de demontarea motocicletei, insa inainte am montat provizoriu motorul pentru a-l incerca. I-am pus un carburator K68 noname (fara cabluri, doar cu sarmele din fabrica) si l-am alimentat de la un rezervor de Minsk. A luat-o din loc relativ rapid dupa 3-5 min de incercari. In prealabil motorului i-am facut un mini rodaj la rece cu o bormasina cuplata la axul ambielajului. Va pun un link cu filmarea. Editat Martie 2, 2015 de angus2kro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Ţi-a pornit invers motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus2kro Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Ţi-a pornit invers motorul? LOL. Acum am vazut ca pinionul se invarte invers. Rotorul la magnetou pare ca se invarte corect (min 1:44). Sa fie problema in cutia de viteze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 4, 2015 Autor Share Postat Martie 4, 2015 Nu in cutia de viteze e buba ci la avans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 ...asa am patit si eu, nu mai e nimic de facut!..patru viteze in marsarier.... Sau pune un inversor la cutia de viteze, sau muta ghidonul pe şaua din spate si conduce invers.... Si totusi magnetoul se invarte corect! Deci in cutie e buba....Trebuie inversate toate pinioanele... alte idei nu mai am.... Nu in cutia de viteze e buba ci la avans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.