MotorSpyrit Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 (editat) Salut tuturor, urmaresc atent ca practic peste tot cei care reconditioneaza motoare grele comuniste se tot tin de varianta militara. Astfel am hotarit sa fac o provocare si sa vopsesc aceste motoare intr-o culoare revolutionara pentru idealistii de atunci si mai neobisnuita pentru noi acum. Pina nu demult recunosc ca vopseam dupa culoarea indicata in acte cel mai des negru, verde, albastru si maro, cam astea au fost culorile civile de pe vreme. Uite ca intr-o zi cineva-mi spune "ce ar fi daca un Dnepr K-750 ar fi de o culoare rosie a unui Ferrari, sau alba curat ca laptele" si m-am apucat de lucru... sper sa va placa si voua. varianta rosie. va urma varianta alba.... Iata si varianta alba. Editat Noiembrie 18, 2013 de MotorSpyrit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 (editat) Foarte frumoase jucariile, in special cea rosie. Bravo ! PS : spune-ne, te rog, de unde ai procurat white-wall-urile pentru anvelope. Editat Noiembrie 18, 2013 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ma2ol Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Salut, Am ramas fara cuvinte! Au iesit foarte, foarte bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Sunt foarte frumoase! Am vazut-o ieri pe cea alba de la mica publicitate si m-am bucurat sa vad o comunista si in alta culoare decat verde militar. Bravo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Foarte frumos te-ai jucat cu vopseaua, de mare efect rezultatul final! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Si mie imi plac tare mult.Mi-a cazut fata cand le-am vazut ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotorSpyrit Postat Noiembrie 19, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2013 Foarte frumoase jucariile, in special cea rosie. Bravo ! PS : spune-ne, te rog, de unde ai procurat white-wall-urile pentru anvelope. Foarte frumoase jucariile, in special cea rosie. Bravo ! PS : spune-ne, te rog, de unde ai procurat white-wall-urile pentru anvelope. ma bucur ca va place! ...le-am comandat de la Moscova pe net, dar cred ca tre sa fie si pe ebay, mi-a iesit 100 euro achizitia si vrio 38 euro posta. am inceput sa ma indragostesc de comuniste acu vrio 5-6 ani in urma, doar ca nu le restauram in original ci bagam tot felul de piese pentru a face un chopper. Apoi am inteles ca adevarata lor valoare si frumusete e in originalitatea lor... dar oricum acest K-750 din video mi-a fost aproape vrio trei ani pina am urcat pe japonese )) vedeti aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Foarte frumos rezultatul si din poze se vede ce ingrijita si completa a fost restaurarea, atat tehnica cat si estetica. Ne-ar face mare bucurie sa te vedem cu un Molotov la una din intalnirile de profil de anul viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotorSpyrit Postat Noiembrie 19, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2013 Foarte frumos rezultatul si din poze se vede ce ingrijita si completa a fost restaurarea, atat tehnica cat si estetica. Ne-ar face mare bucurie sa te vedem cu un Molotov la una din intalnirile de profil de anul viitor. ma tot pornesc deja de 2 ani la asemenea intruniri dar nu mai reusesc sa vin, ba lucru, ba altceva... acu primavara am fost pentru prima oara in Romania cu VTX-ul am facut vrio 3000 km. si vreau sa spun ca mai frumoasa tara nu am intilnit (de fapt nici nu prea am fost in lume decit spatiul sovietic). Sa mergi la vrio 1500 km de acasa si sa-ti vorbeasca in limba ta si sa te inteleaga si sufleteste... a fost super si voi reveni neaparat, poate chiar si calare pe o comunista. Dar sa fiu sincer, le fac de vinzare si de obicei o am la indamina pina ce-si gaseste stapinul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Salut, K-ul de 750 reprezintă o adevărată încântare vizuală. Nu cred că e ceva rău să le faci de vânzare atâta timp cât nu îţi păstrezi măcar una pe care să o foloseşti. Din fericire, voi aveţi noroc în Moldova (încă) de piese oarecum ieftine, în câţiva ani o să fiţi nevoiţi şi voi să cumpăraţi piese de afară pentru motociclete sau o să vă fie cerut în intern preţuri nejustificate. Încă o dată, baftă cu motocicletele. Eventual lasă (pe PM sau aici) ceva date de identificare, am de gând să vizitez Chişinăul cât de curând. Normal, facem o aroganţă, venim cu motocicletele cu ataş. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Felicitari arata super .. in special cea alba face efect , esti de felicitat pentru ceea ce ai facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotorSpyrit Postat Decembrie 23, 2013 Autor Share Postat Decembrie 23, 2013 salut @MotorSpyrit, pe langa felicitarile,si cuvintele care mi-ar fi de prisos,te rog,daca vrei,sa ne dai si cateva detalii tehnice. asadar - vad la k-ul albastru capacul de distributie provenind de la m 63(?),banuiesc ca ai ai optat pentru el datorita filtrului de ulei. ce modificari ar trebui facute la montare? vad ca ai montata si o aprindere de - nu stiu de care,poti sa ne spui mai multe si despre ea te rog? mi-ar fi de folos,multumesc mult! ps.am sheruit deja splendorile astea Salut, multumesc de laude. o sa te dezamagesc putin... filtrare uleiului nu a fost posibila deoarece dupa cum stii blocul motorului K-750 nu are canalele respective de circulatie a uleiului, am pus capacul de distributie de Ural din alt motiv, pentru a pune pentru a pune sistema de aprindere automata de Ural sub un alt unghi nu acel de pe capacul K-ului si sa-mi incapa si bobina de aprindere GAZ 3111 Salut, multumesc de laude. o sa te dezamagesc putin... filtrare uleiului nu a fost posibila deoarece dupa cum stii blocul motorului K-750 nu are canalele respective de circulatie a uleiului, am pus capacul de distributie de Ural din alt motiv, pentru a pune pentru a pune sistema de aprindere automata de Ural sub un alt unghi nu acel de pe capacul K-ului si sa-mi incapa si bobina de aprindere GAZ 3111 am uitat... pe linga asta am mai conectat si un commutator de VAZ 2108, pentru o aprindere electronica mai eficienta ... daca voi gasi schemele le voi posta ...apropo datorita acestor scimbari am ridicat turatia K-ului peste 6500 rotatii, ce ma bucurat dar mai nu ma ucis. aveam vrio 130 Km\h si sa rupt (acea semiluna ce fixeaza volantul pe arbore), am simtit o vibratie dupa care a inclinat volantul in bloc am lasat in urma o fisie neagra de vrio 30 metri.... dupa citeva zile cind m-am apucat sa-l desfac n-am mai reusit deoarece volantul s-a sudat de arbore . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotorSpyrit Postat Decembrie 23, 2013 Autor Share Postat Decembrie 23, 2013 multumesc mult! multumesc! nici nu mi-am inchipuit ca o sa-mi raspunzi asa de repede.nici nu se pune problema de laude aici,pe langa faptul ca starnesc instant invidie,ale tale chiar arata splendid si mai fac si kilometrii pe langa altele.. felicitari! asadar sa revenim la motor - sa inteleg asadar ca nu mai e nici un filtru acolo. si chiar si asa,motorul arata mult mai bine decat cu capacul frontal de k 750. referitor la aprindere - e nevoie de vreo modificare la axa cu came pentru adaptare? si de unde am putea achizitiona si noi ceilalti asa ceva,adica aprindere si bobina de inductie? cand ai timp tu altadata sa pui si ceva date tehnice mai amanuntite despre toata operatia asta sa nu uiti sa pui si o schema daca intervin totusi ceva modificari acolo. multumesc foarte mult,o seara placuta! este o problema la mijloc imi este greu sa explic (nu prea cunosc terminologia tehnica româna) nu mai explic de ce... e clar si asa, sper. asa ca... cu toata rusinea , daca cineva mi-ar face un "cadou" un link unde sa beneficiez de un dictionar tehnic rus-român ar fi minunat... caut de multa vreme si nu mai gasesc! "axa cu came" uite ceva nou am invatat invat romana pe forum , da modficari am facut... am luat o axa de Ural si una de K-750 si am mers la un strungar (inainte de asta vagauna frontala a axei cu came de K-750 am umpluto cu sudura) si am mers la un strungar. ...ungiul camelor Ural si K-750 sunt identice astfel strungarul doar a copiat partea frontala a axei Ural, atit bobina de inductie de GAZ 3111 erau la noi pe piata in jur de 50-70 RON cit tine de scheme, tre sa le caut... este ceva timp de atunci. Voi avea in vedere si neaparat voi posta! e aceiasi bobina, si asi spune ca e mai smechera ideia celui de pe youtube, tre sa lucreze bine. la mine a fost mai simplu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 Salut tuturor, urmaresc atent ca practic peste tot cei care reconditioneaza motoare grele comuniste se tot tin de varianta militara. Astfel am hotarit sa fac o provocare si sa vopsesc aceste motoare intr-o culoare revolutionara pentru idealistii de atunci si mai neobisnuita pentru noi acum. Foarte frumoase! Cea rosie mie imi place mai mult dar amandoua sunt frumoase. Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.