Raisa_c Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 sa o lamurim cumva...daca ar fi pompa de benzina cauza,nu as fi avut probleme doar la inceput de sezon,ci pe tot parcursul lui...eu o sa o verific oricum,dar ca idee... Nu neaparat. Mie mi-a facut probleme pompa o singura data, ca data urmatoare cand am mers cu ea sa moara de tot. Si degeaba am dat la automat ca nu mai vroia. Intr-adevar, pompa sau releul ei. Este si relativ simplu de verificat, dupa cum a explicat si ottoman mai devreme. Daca excluzi asta atunci treci mai departe la carburatoare bujii, filtre, bobine de inductie, releu de incarcare si celelalte bube ale F4... Eu am rezolvat altfel cu CBRul, ca sa nu imi mai faca probleme...mi-am luat GSXR ) Pompa de benzina, bobinele de inductie si cama/tija de ambreiaj le voi schimba si eu in iarna/primavara cand voi da F4ul unui prieten incepator si nu vreau sa ii faca necazuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costas1984 Postat Noiembrie 20, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2013 Nu neaparat. Mie mi-a facut probleme pompa o singura data, ca data urmatoare cand am mers cu ea sa moara de tot. Si degeaba am dat la automat ca nu mai vroia. Intr-adevar, pompa sau releul ei. Este si relativ simplu de verificat, dupa cum a explicat si ottoman mai devreme. Daca excluzi asta atunci treci mai departe la carburatoare bujii, filtre, bobine de inductie, releu de incarcare si celelalte bube ale F4... Eu am rezolvat altfel cu CBRul, ca sa nu imi mai faca probleme...mi-am luat GSXR ) Pompa de benzina, bobinele de inductie si cama/tija de ambreiaj le voi schimba si eu in iarna/primavara cand voi da F4ul unui prieten incepator si nu vreau sa ii faca necazuri. nu vrei sa i faca necazuri sau nu vrei sa mai auzi de f4 vreodata?oricum imi place cum ai rezolvat tu problema asta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrs Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 aceasi problema o am si eu la un r1 am incercat sa o pornesc astazi dupa 2 saptamani de stat si na surpriza ca nu mai vrea am descarcat baterie noua incercand sa fac minunea aia de pornire ,singura faza pe care a facut-o a pornit iar dupa cateva secunde a scazut in turatie si sa oprit dupa i-am dat la automat pana am descarcat bateria , la mine tind sa cred ca nu sunt probleme de alimentare pentru ca atunci cand dau la automat scoate fum pe toba oricum o sa iau o baterie de 18 ah nu de 11 cum este asta si moare imediat ) si daca nu o ia nici asa o pun pe aia dupa masina si ii dau pana crapa sa stiu o treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costas1984 Postat Noiembrie 21, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2013 (editat) aceasi problema o am si eu la un r1 am incercat sa o pornesc astazi dupa 2 saptamani de stat si na surpriza ca nu mai vrea am descarcat baterie noua incercand sa fac minunea aia de pornire ,singura faza pe care a facut-o a pornit iar dupa cateva secunde a scazut in turatie si sa oprit dupa i-am dat la automat pana am descarcat bateria , la mine tind sa cred ca nu sunt probleme de alimentare pentru ca atunci cand dau la automat scoate fum pe toba oricum o sa iau o baterie de 18 ah nu de 11 cum este asta si moare imediat ) si daca nu o ia nici asa o pun pe aia dupa masina si ii dau pana crapa sa stiu o treaba :tempted:D aceasi problema o am si eu la un r1 am incercat sa o pornesc astazi dupa 2 saptamani de stat si na surpriza ca nu mai vrea am descarcat baterie noua incercand sa fac minunea aia de pornire ,singura faza pe care a facut-o a pornit iar dupa cateva secunde a scazut in turatie si sa oprit dupa i-am dat la automat pana am descarcat bateria , la mine tind sa cred ca nu sunt probleme de alimentare pentru ca atunci cand dau la automat scoate fum pe toba oricum o sa iau o baterie de 18 ah nu de 11 cum este asta si moare imediat ) si daca nu o ia nici asa o pun pe aia dupa masina si ii dau pana crapa sa stiu o treaba :tempted:D tu ai de 11 si vrei sa pui de 18 ,dar ce sa zic de mine ca am de 8 si moare si mai repede....oricum nu o mai stresez la automat...incep sa dau jos filtru de aer bujii,pompa de benzina si apoi mai vedem.daca ai noutati si ai reusit sa o pornesti,sa ma anunti si pe mine!Multa bafta!!!!! Editat Noiembrie 21, 2013 de costas1984 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 Cum naiba ragalia mea de 29 de ani porneste din prima dupa nu stiu cat timp de stat? Si e tot honda. Dar... eu stiu cand am schimbat ultima oara bujiile, ca fisele sunt ok, ca am filtrul de aer nou, carbelitoarele curatate si sincronizate, bateria in stare ok chiar daca e mai mica decat originala. Cat timp ai un fier cred ca e decent sa stii cateva reguli de baza, ca altfel stai si chitai pe langa ea si daca asta se intampla la 'n' km de casa, nu e distractiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 Daca motocicleta are compresie buna, nu porneste daca nu ai alimentare de carburant sau nu ai scanteie. Functionarea socului e importanta la rece. Filtrul de aer nu prea conteaza la pornire. Chiar daca e imbacsit, tot porneste. La tine e foarte probabil sa o fi inecat. Daca toate sunt OK - bujii, scanteie (fise bobine), alimentare (pompa, carburatoare), baterie, electromotor dar, ai avut lantul de distributie larg si nu l-ai schimbat, este posibil sa fi sarit distributia de la punct. Un test de compresie e o varianta rapida sa verifici si acest aspect. De curiozitate, cand ai schimbat bujiile ultima oara? Acum cati km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costas1984 Postat Noiembrie 21, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2013 GATA am rezolvat problema!!!nu ajungea benzina in carburatoare din cauza releului de la pompa.Am alimentat pompa separat dupa care a pornit la sfert.Apoi am pus pompa prin releu si am observat ca totusi a inceput sa functioneze dupa o perioada.Am mai pornit o de cateva ori si vad ca se comporta normal.Contact imperfect in interiorul releului...asta inseamna unul nou din pacate. multumesc pt sfaturi si multa bafta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.