Jump to content

Raisa_c

Super Membra
  • Content Count

    556
  • Joined

  • Last visited

About Raisa_c

  • Rank
    Avansat

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    BMW S1000R ,Triumph S3R675,Tiger800
  • Numar Moto
    B-xx-Rai

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Suzuki GS500 E/F,Yamaha XT350, Suzuki Dr800 Big, Honda CBR600 F4, Suzuki GSXR1000K7, BMW F650GS, BMW S1000R Sport,Triumph StreetTriple675R,Triumph Tiger800XR

Recent Profile Visitors

10,155 profile views
  1. Obisnuiam sa cred ca nu voi putea merge niciodata pe scuter, cum te inclini cu picioarele apropiate, cum sa mergi cu o prostie din asta daca nu livrezi pizza? Am avut cea mai drastica schimbare de opinie doar dupa ce...am mers cu unul. Mai multi km, de vreo 3 ori, prin diverse destinatii de vacanta. In Italia, in special Roma si mai jos, regiunea Campania, merg pe scuter de la copii de 12 ani, la mame cu copilasi si ghiozdane, la batrani semifosilizati. Si , tare, agresiv, invart aia castile pe cap multor motociclisti de pe la noi, cel putin in oras. Diferenta e ca toti merg ca si cum nu exista nicio regula. Nu are nimeni prioritatea in mana, every man/grandma for him/herself!
  2. Motorbikes don’t pay road tax(RoVigneta) in Romania, it’s not specified in the law, so...we don’t. Or at least, not yet.
  3. Momentan nu porneste deloc, e work-in-progress. Ma gandeam asa, on the long run, nu strica sa aiba/sa-i pun cumva. Daca nu, asta e, nu’i prima la pedala cu care ma incurc.
  4. Yz250 sau yzf? Eu m-am pricopsit cu o yamaha yz250f din 2007/2008, in 4 timpi. Ai idee daca pe modelul acesta se poate pune si electromotor, sa porneasca si la buton?:))) Nu de’alta dar e o ramura a motociclismului pe care acum incep sa o explorez si o sa tot trebuiasca sa dau la pedala
  5. (Ala negru de respira greu) era tac’su! Pe parcursul anilor am acompaniat diverse prietene/prieteni la scoli moto, la Adi, Louis, Ami(erau mai la inceput) si multi ii”invatau” intr-un fel de bataie de joc, nu dadeau doi bani daca respectivul se mergea cat de cat ok sau nu. Eugen, asa coleric cum e, tipand uneori la elevi in poligon, chiar se agita, sa n-ajungi sa iti rupi gatul dupa ce iei plasticul, sau macar sa inveti sa minimalizezi din riscuri. Scoala nu trebuie sa mai fie ca atunci cand am dat noi examen de permis, un inscris pe o adeverinta si doua-trei ore de 8uri pe un monocilindru comunist...
  6. Il recomand pe Eugen Iancu, scoala moto Iancu, poligon Matelotilor (aproape de Miorita). Abordarea lui, no sugar coating, direct si mai dur, te invata sa mergi si o sa aiba grija sa-ti amintesti de ce iti spune si mai tarziu, in trafic.
  7. Am facut o singura data pana, cu GSXR’ul. Un cui in roata spate...aveam spray de pana dar n-a avut niciun rezultat. A fost o intreaga aventura pana am facut rost de un kit cu snur si butelie:) La Tiger am kitul de pana mereu, cu butelii, tirbuson, snur. Ar trebui si la BMW, dar nu am loc sub saua pasagerului:)
  8. Pasiunea nici nu trebuie mentionata, se subintelege. Altfel intreba cine are un scooter paradit de dat gratis, ca n-am chef sa stau in masina la coada si nici in ratb cu pensionarii. Am sacrificat si eu coperti de caiete de mate sa fac garnituri si am mers cu sarma si banda izoliera in buzunar adunand bucati din DNPR din mers, si am legat atasul la IJ cu o camasa veche la un festival in BV prin 2004, dar sa carpesti si sa reconditionezi nu sunt acelasi lucru. Pasiunea impune respect fata de obiectul acesteia, recompensa sufleteasca vine din admiratia fata de lucrul bine facut si lumea in care traim se schimba, acum gasesti chei dinamometrice la orice magazin ”hornbach”ish, nu mai e nevoie sa punem carpe pe patent cand strangem suruburile cu el, ca e mai buna cheia...dupa cum si in casa dai drumul la centrala cand e frig, nu mai bagi resoul in priza. In general fostele mele moto au ajuns binisor (aici sa-l lasati pe Ribo in pace:))), dar pe cat posibil nu voi mai da niciuna dintre ele. Iar pentru initiatoare, daca vrei o moto pt plimbare, e mai ieftin si mai rapid sa iei una direct functionala.
  9. Ideea reconditionarii unei moto nu trebuie neaparat sa aiba ca finalitate un produs cu care”sa-ti faci treaba”. Este thrillul proiectului, placerea mesteritului, recompensele step-by-step vazand cum moto ia/reia forma In primul rand ai nevoie de un garaj/spatiu de lucru, scule, un minim de cunostiinte de mecanica suprapuse peste manualele de reparatie si disponibilitatea de a invata lucruri. Timp, spatiu de lucru si bani. Da...mai ales timp. Poti face un proiect low-budget dar va trebui sa aloci mai mult timp de lucru. Si eu ma uit(degeaba) dupa Ariel, Norton, imi surade si ideea unui bmw k100 pe care-l faci un super cafe racer, dar imi lipsesc momentan cel putin 2 din cele 3 conditii necesare pt demararea proiectului. Am avut un MZ ES250 din ‘62 acum 14 ani, dar eram minora, saraca si tot ce voiam era sa invart roata, asa ca l-am dat unui colectionar. Imi pare rau si acum:)
  10. Educatia atat rutiera cat si cea de acasa lipseste cu desavarsire la noi, din pacate nu doar la cei cu dube/mai multe roti. Veneam intr-o seara cu al meu cu masina de la job si pe prima banda pe bd Tineretului mergea o fata cu un scuterica. Un tampit parcat a iesit in fata ei brusc, fara semnal fara lumini, nimic, aproape a atins-o, s-a speriat saraca tare de tot, dar nu s-a imprastiat, a reusit sa evite. Nu s-a dus dupa el sa ii spuna nimic, dar ne-am dus noi, l-am”hartuit”vreo 2 semafoare, ghiolbaneste, dupa merit. L-am intrebat semicivilizat daca e oligofren, n-a vazut-o, aproape a dat peste ea, etc. stiti pozitia, mainile pe volan tzepene, privirea dreapta, usile blocate? Se ?@?@$€ pe el de frica. O fi invatat ceva? Cu moto zilele trecute era sa se urce o doamna peste mine cu camionul ei, ca s-a ingustat banda. I-am dat si eu un Denali MiniSound Bomb, si-un semn la geam, demento, nu vezi ca-s doua benzi? N-am impresionat-o, ba mi-a si facut semn sa ma car ca e o singura banda si e a ei:))) Concluzia e ca pt maimutele astea marimea si atitudinea agresiva e cea castigatoare.
  11. Eu am parbrizul acesta reglabil de la Givi: https://www.amazon.co.uk/Givi-Windscreen-Airflow-af6401-Triumph/dp/B00BSD8I2K Are un singur dezavantaj, pretul. In rest e fenomenal, nu vibreaza, il reglezi la orice inaltime iti convine, calitatea e super. O alta investitie pt Tiger, am luat ODB port si am instalat tune-ECU, iti da o multime de date despre moto, o diagnoza home-made foarte utila, daca faci singur schimbul de ulei poti reseta intervalele de service:) Plus, iti spune ce erori a avut vreodata motocicleta:) OBD2 port *
  12. Samothraki e o insula superba, mai ales daca stii unde si la cine sa mergi acolo:) in aprilie-mai e destul de rece si mare parte din taverne sunt inchise, fiind afaceri de familie si multi stau in alexandruopoli sau pe langa. Incearca in Chora(capitala) pt cazare, sau in port, acolo gasesti mereu. Cum mergi spre Therma pe dreapta este un restaurant cu o curte maricica, un patron posesor de Ducati Hypermotard care e fff simpatic si iti va recomanda ce sa comanzi, ce are proaspat. Ah, si vinul casei e adus din Limnos, foarte bun(comparativ cu celelalte vinuri grecesti...). Poti merge la cascade(sunt 2 locatii, pana la cea mica mergi cam 2km pe jos pe niste potecute, pana la cea mare(care vara e o comoara ascunsa...cu un mic lac in care te poti spalaci, ascuns intre stanci). Daca te bagi putin pe offroad, cand mergi spre Profitis Ilias, faci dreapta printr-un lan si mergi pe poteci pana la niste tancuri abandonate:) abia astept iunie/iulie sa ma intorc acolo... problematic e feribotul, nu circula in fiecare zi a saptamanii pana in iunie. O zi sau doua/sapt nu ai cu ce sa te intorci:))) planuieste din timp. am ales Thassos pt minivacanta moto post-Paste pt ca e mult mai abordabil si ai destule optiuni si pt perioada in care nu se face baie...
  13. Gel de cal si gheara ursului, zeama de namol din cimitir si alifie de ia-ma doamne am auzit ca sunt ff eficiente. In alta ordine de idei, cat timp primesti sfaturi medicale de la unii care nu stiu ca nu se numesc metafalange ci metacarpiene la articulatia pumnului, nu te lua dupa ei. Era o capcana:) Reducerea presiunii pe brate, reglarea manetei si ungerea cablului. Si verifica si free play’ul la maneta, daca e prea mic, poate sa iti faca probleme.
×
×
  • Create New...