Sari la conținut

Suzuki GSXR 750 1986


Schumy_racer
 Share

Postări Recomandate

Salutare!Sunt fericitul posesor al unui Suzuki Gsxr 750 fabricat in anul 1986 in Japonia si vreau sa spun ca motorul inca mai este functional si trage foarte bine in ciuda varstei sale.Mai mult decat atat are un sunet demential si m-ar interesa daca mai exista poseori de astfel de motociclete eventual pentru schimbat pareri si altele.....modelul este cel de 750 cm3 are 107 Cp, are ambreiajul hidraulic si racirea pe ulei, a fost editie limitata la acea vreme si tinand cont ca piesele se gasesc foarte greu la astfel de modele sau nu stiu daca macar se mai gasesc :D.. ar fi pacat sa-l stric sau sa avariez ceva la el motiv pentru care daca exista colectionari sau doritori sa-l cumpere rog sa ma contacteze... pun si niste poze cu el..Numai bine!!

 

post-28428-0-47756400-1385285873_thumb.jpgpost-28428-0-10925400-1385285950_thumb.jpgpost-28428-0-69025600-1385286096_thumb.jpgpost-28428-0-70288300-1385286149_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) o foarte frumoasa bucata de istorie, intr-adevar.

Le mai spune si Slabside sau Slabby (din cauza ca erau inguste).

Pentru anii la care a fost conceputa are o gramada de inovatii, cum ar fi sistemul NEAS (Anti-dive) al furcii fata, aprinderea cu 2 senzori HALL, etc ...

Eu am una din 88 de 1100 cu carburatoare slingshot modificata.

Motoarele din acea generatie mai merg si astazi. A mea are peste 80.000 km si merge ceas.

 

398813_369060216482840_190623964_n.jpg

 

Avand in vedere ca nu mai ai carenajul original pe fata si laterale motor, nu mai valoreaza asa de mult. Daca totusi faci rost de carenajul original, poti s-o vinzi in UK cu peste 2000-3000 de euro (in functie de stare generala si motor) pentru colectionari.

 

Daca te intereseaza mai multe detalii putem vorbi pe PM.

Pana atunci acceseaza cu incredere sectiunea http://www.gixxer.com/forums/forumdisplay.php?f=15

Din pacate nu poti sa pui anunt de vanzare acolo decat daca platesti o taxa de membru (red "R")

 

Exemplu de gixxer original la 3500 GBL http://www.rsvr.net/forum_posts.asp?TID=10938&title=suzuki-gsxr-750-h-slabside-1987



L.E. am vazut ca ai modificat admisia. Ai scos airboxul ... si asta e rau, pt ca cu filtrele alea directe nu merge cum trebuie fara sa faci jetting la carburatoare.

Daca mai ai airboxul original, pune-l inapoi, desi ma indoiesc ca mai e intreg, ca n-ai cum sa-l scoti decat daca dai motorul jos :)

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc nervoptik pentru informatii...ideea este ca asa am cumparat-o iar din ce am cautat pe net numai pe e-bay as-i putea gasi carenaj la ea, si destul de scumpe...nu stiu ma mai gandesc daca o s-o readuc la starea originala, oricum m-ar costa ceva banuti.Ce am facut la ea pana acum, i-am schimbat uleiul, i-am pus baterie noua, filtre aer sport pentru ca am nu am putut sa tin filtrul de aer original deoarece n-am gasit inele alea de cauciuc dintre filtru si carburatoare.Motorul a fost adus din italia acum multi ani in urma cu 50.000 km facuti la bord dupa discutiile cu primul proprietar, plus cat s-a circulat cu ea in romania..are mai mult de 100.000:))..nu stiu exact pentru ca pe bord imi arata 35.000 deci probabil a umblat cineva acolo.....la mine a ajuns la a nu stiu cata mana, ideea e ca cine l-a mai avut nu prea a fost in tema cu astfel de motoare...cam si-au batut joc...de aceea incerc sa-l pastrez si chiar ma gandesc sa ajunga la cineva pasionat pentru ca intr-adevar face parte din istorie si este o legenda.Va multumesc mult pentru aprecieri si merci inca o data nervoptik pentru informatii.Tschuss!!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce cauza nu este istorica ?

Ce conditii trebuie sa indeplineasca sa fie istorica ? ... stiti, a mai trecut timpul intre timp ...

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles ... multumesc de explicatii. Mai asteptam atunci.

30 de ani de la data iesirii din fabricatie a modelului. Cum nu indeplineste conditia asta, mai asteapta sa treaca ceva timp, intre timp.

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

modelul asta e primul supersport ,,modern'' datorita acestui model avem azi reisarii de bulevard.are locul lui in istorie mult mai pronuntat decat comunistele....poate e aparut pe piata in 85.dar isi merita din plin locul in istoria motociclismului.e un clasic mai ,,mare'' decat un ural sau nipru copiat de rusi...p.s scuzati.nu m-am putut abtine sa aberez nitel'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

modelul asta e primul supersport ,,modern'' datorita acestui model avem azi reisarii de bulevard.are locul lui in istorie mult mai pronuntat decat comunistele....poate e aparut pe piata in 85.dar isi merita din plin locul in istoria motociclismului.e un clasic mai ,,mare'' decat un ural sau nipru copiat de rusi...p.s scuzati.nu m-am putut abtine sa aberez nitel'

Asta e parerea multor motociclisti (chiar campioni) moderni ... insa domnul mihai nu s-a prins de ironia intrebarii mele de mai sus.

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mestere, coltul asta a aparut la initiativa pasionatilor de ural si nipru copiat de la rusi, pentru prezentarea unor motociclete clasice, nu unor motociclete mai vechi, da' care nu-s clasice, da' e parerea unor campioni (chiar moderni, daca vrei tu), da' noi este romani si la noi merge si asa, da' ce ai cu topicul baiatului and so on. Vreti voi sa continuati asa, bagati forja, astept prezentarea la clasice a Transalpului sau a Vulcanului de 2000.

 

PS. Numele proprii se scriu cu majuscula. Gramatica clasei a IV-a. Recomand.

Editat de m72ihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o bucata de istorie, o motocicleta inovativa dar precum alte avangardiste (GPZ900, Honda Hurricane CBR600 etc.) si spre deosebire de un Kawasaki Z1 sau o Honda CB750, inca nu a trecut suficient timp pentru a intra in categoria "clasice", pentru asta mut topicul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...