coxa Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Profitand de faptul ce fetele mele urmau sa plece in tabara vreo 7 zile, incepe mintea sa lucre’ un plan de iesire prin tara noastra frumoasa si populate cu diversi oameni.Desi sunt incepator,am luat carnetul in septembrie anul trecut,am zis ca merita sa incerc sa fac o tura faina prin zone mult visate si nevizitate de mine Asa deci cu cateva zile inainte de plecare incep sad au cautare pe goagal harti trasee si rute prin zone muntoase de la noi.Tot ce vad cu verde si maro pe harta caut si caut si ma plimb deja cu mouse-ul ca si cum deja eram acolo.Catarea fost cumva oarba caci asa cum am zis alegeam zonele in functie de culoare de pe harta si nu din referintele ce le puteam primi de la cineva care a fost inaintea mea sau din alte surse. Am inceput cu sosele nationale dupa care cele judetene.Am evitat cele europene caci stiam ca pe acolo se dau Tir-urile si am o retinere in a trece pe linga ele sau a fi depasit de ele.Asa cum ziceam am ales drumurile secundare cu munti si dealuri asa cum se vade le colorate foarte frumos pe harta de la gugal.Cumva am fost tare hotarat in ce am gandit in sensul ca nu am schimbat traseul initial decat dup ace am realizat ca trebuie sa fac si o verificare la maruntaie al armasarului meu. Ca urmare prima zi era sa fie de la Arad la Cluj dar la Albac sa o iau la stanga sis a intru printre dealuri sis a ies pe linga Belis ca apoi sa ajung la Cluj la dnu Dan Cata care avea sa fie mesterul.In rest tot traseul ,care l-am hotarat din prima cu ajutorul lui acestui motor de cautare de mare viteza preferat de Vanghelie, a fost respectat pana la capat.In ceea ce priveste material de orientare am achizitionat prieteneste de la un coleg harta Igo pe un telefon o harta a tarii si inca una destul de scumpa dar mult mai detaliata.Partea financiara a fost una la mare arta calculata caci pusculita era cam goala caci era inainte de ziua de remuneratie si nu prea aveam variante de lux gen restaurante sau somn prin “hotele”. Prima zi 1.07. Arad-Varfurile-Arieseni-Turda-Cluj Emotii.Trezire la 3:45 ca sa duc fetele la gara sa ajunga in tabara.Ma intorc de la gara si incep ritualul de impachetare.Primul de cand port carnet de cat A.Ma incurcam in bagaje ca sic and m-am imbracat cu costumul de mire.Bagajele care le-am pus cel mai simplu au fost cele care erau din fabricatie special pt motor,cele care trebuiau sa le aranjez eu era ceatza totala si confuzie pe masura.Mentionez ca acestea toate erau doar 2.Dar tot degeaba ca tot eram ud de emotie si grija ca nu cumva sa cada in timpul mersului cu viteza(metionez ca viteza max atinsa a fost 100km/h).Pana la urma reusesc sa ancorez tot ceea ce era de ancorat,prins cu cordelina elastic cu carlig si o plasa elastic peste cad oar doar de la viteza o sa-si ia zborul.Plec pe la 7 din fatza blocului.O iau la drum cu putina ocolire caci drumul classic catre iesirea din Arad catre Varfurile este spart de camioane ce duc nisip catre o autostrada cica,care nu se mai termina sau nici nu se prea vede construita.Reusesc sa fac primii 35km in 50 min pe drumuri judetene si incep sa ma gandesc deja de reusita mea de a merge prin tara in acest ritm.Mai pun si morcovul ca la 17:30 trebuia sa fiu la Cluj unde dnu Cata a spus ca este gata sa inceapa operatiile bine cunoscute de catre el. Ehe cumva scap de sate si comune si dau de drumul mai putin ocupat si dau in goarna la al meu.Undeva la cativa km de Arad intr-o comuna cu unele curbe destul de stranse ma apuca talentul sa exersez tehnici de abordare al virajului.Desigur nestapanind bine tehnica corelata cu viteza in curba intru pe contrasens si incerc o emotie de maxima intesitate pt mine cat si pt cel care vine pe contrasens.Sunt sigur ca m-a vazut in ultima clipa dar dupa modul in care m-a ocolit realizez ca sta bine cu reflexele.A pus frana a tras dreapta si a reusit sa ma ocoleasca.Eu la randul meu,care deja ma vedeam in usa lui,am reusit sa ma redresez sis a intru pe sensul meu de mers.Am privit in oglinda din stanga sa vad ce face omul,pa ice sa faca? A oprit s-a dat jos si cu mana ridicata imi zicea de bine,admira motorul meu cat este de frumos ,cum stiu eu sa abordez curbele ,cum era el sa intre in parapetul din dreapata din cauza mea.Rusinat de cele facute in semn de multumire sincera ridic si eu mana stanga sa-I multumesc si sa-mi cer iertare pt ceea ce era sa fac.M-a lasat in pace nu stiu de ce,sincer ma asteptam sa se intoarca dupa mine si sa ma ia putin la un ceai dansant.Poate ca a vazut ca am semnul incepatorului sau poate se gandea ca-I dau in goarna la motor si sigur nu ma ajunge.Oricum o iau la drum cu un tremurat in maini si acum linistit si cu pofta in cui de alte teste in curba,decid ca nu mai intru in curbe cu viteza sub nici o forma.Ajung la Arieseni unde fac o pauza mai lunga de cafea si admir zona stiind ca este una frumoasa si unde merita sa te opresti cand ai drum pe acolo.Putina lume pe acolo doar niste caini ciobanesti. Decid sa plec ca nu am cui ma lauda cu motorul meu si cobor frumos pe linga raul Aries in acelasi timp admirand frumusetea zonei care te face sa intri pe contrasens fara sa-ti dai seama.Ariesul in dreapta pe sensul de mers catre Campeni dealurile frumos aliniate parca la comanda.Totusi un fior rece si un nod uscat in gat simt in momentul in care ajung la Rosia dar nu Montana ci alta nu mai tin minte denumirea dar stiu ca am vazut un deal pe jumatate consumat.O exploatare de suprafata nu stiu pt ce pur si simplu a sectionat dealul in jumatate.Inaltimea dealului era mare,nu era oarecare,ci impunator pt acea zona.Atunci primul gand a fost la Rosia Montana si la mizeriile care le vedeam la tv pt promovarea exploatarii in acea zona.Am zis ca daca cumva in Arad vor fi manifestaru contra exploatarilor o sa fiu si eu prezzent pt ca am vazut cu ochii mei cum dispare un deal din relief si cum poti modifica o harta din cauza ca am tocat un deal.Necakit cumva de ceea ce am vazut continui drumul catre Cluj incepand sa simt la spate,la poponeatza si la mana dreapta durere dar am zis ca peisajul este prea frumos sa ami distraga atentia de la el. Ajung in cele din urma la Cluj pe la 16:15 si sun pe dnu Dan sa bifeze prezenta subsemnatului la locul cu pricina.El imi sugereaza sa merg sa ma cazez ca apoi sa revin la ora stabilita 17:30.Toate bune si frumoase dar eu am gasit cazare in capatul celalalt al orasului Cluj sip t aceasta trebuie sa traversez orasul.Ehe si in acest moment simt cum morcovul se transforma in sfecla si alte chestii de dimesiuni asemanatoare cu lebenita .Cum traversez eu Clujul fiind incepator caci mie nici in Arad nu imi place sa umblu cu el,Aradul fiind mult mai mic si mai putin aglomerat decat Clujul.Zic asta este ce o fi o fi.Am plecat catre iesirea din oras in partea cealalta prin sensuri giratorii pe la semafoare si uite ca cu noroc si dat jos vreo 2 kg am reusit sa trec fara probleme dar si fara sa incurc traficul.Dupa cazare am revenit la ora stabilita la dnu Dan si acesta a inceput procesul de verificare ,schimbare ,diagnoza si mai stiu eu alte chestii tehnice ingineresti la care dansul se pricepe tare bine.A terminat treaba in timpul stabilit chiar mai repede caci a mers bine totul si nu a intimpinat greutati.Dar deja se intunecase.Trebuia sa fac acelasi drum catre cazare dar pe noapte,tot prin oras.Am plecat dela dnu Dan putin mai linistit ca orasul este mai gol comparativ cu ora 16 cand am trecut prima data.Am ajuns cu bine la locul de cazare unde am adormit lemn dupa primul drum prin tara noastra. Ziua 2 Cluj-Huedin-Jibou-Somcuta-Baia Mare-Negresti Oas-Sapanta-Sighet-Borsa-Vatra Dornei Cumva am simtit ca de fapt aceasta este prima zi cu adevarat de plimbareala.M-am trezit la 6:20 am impachetat si am luat-o la sanatoasa.Am plecat asa de dimineatza cumva speroat de traficul la intrarea in orasul Cluj caci nu mai doream sa trec din nou prin aglomeratie,care dupa spusele gazdelor in aceasta perioada este mai lejer in comparative cu perioada scolii.Cum ziceam am plecat cat de repede dupa ora 7 si uite asa am ajung al Huedin unde am servit primul mic dejun in benzinarie adica un cappuccino de la aparat cu fisa si un corn cu ciocolata la duzina. A fost tare bun mai ales ca era liber,singur sip e drumul meu fara alte indicatii din alta parte.Dupa ce am consumat dmicul dejun am plecat catre locatiile stabilite ale treseului.Am ajuns la un moment dat pe drumul catre Baia Mare care este un drum European foarte bun dar unde nu ma simteam eu bine caci masinile mari gen Tir-uri ma intimidau. Aici am mai invatat sa abordez unele curbe la urcare si la coborare acestea din urma fiind cele care imi dau cele mai mari batai de cap.Am ajuns la Baia Mare unde am reusit sa ma ratacesc in oras dar cumva am gasit o benzinarie unde am obtinut informatiile care ma scoteau afara catre Negresti Oas.Am tinut neaparat sat rec si prin Certeze sa mai vad inca o data casele oamenilor de acolo nu de alta dar am dorit sa-mi fac o idee si mai buna despre ceea ce inseamna o casa mare J.Ajung cu bine si la Sapanta fac pozele obisnuite si cele clasice cu acel loc unde toata lumea este vesela.Verific cum stau cu timpul si cati km mai am pana la locul de campare si consider ca sunt in graphic ca sa pot gusta ceva aici la Sapanta.Servesc o placinta de prin partile locului care defapt este langosul din zona noastra dar era bun caci era marea foamea.Combin o cafea cu un cola ,ca sa fiu sigur ca nu ma fura somnul pe motor din cauza acelei placinte, dupa care imbarc si o iau la drum.Ajung din urma 2 slovaci calare si incerc sa ma tin de ei caci am zis ca nu trec in fata lor ci mai bine stau umil la coada. Problema era ca nici nu era cazul sat rec in fata lor pt nu puteam cad oar ei aveau experienta si eu eram cel care nu se putea tine de ei.Pai acest lucru s-a dovedit in momentul in care am iesit din Sighet catre Borsa cand in acele zone extraordinary de frumoase drumul te ispitea la viteze riscante( pt mine) in curba.Despre peisaje nu am cuvinte destule sa zic,eu ca unul din zona de campie am mai vazut dealuri si zone frumoase dar cand am iesit din padurea ce leaga Sighet de Viseu am ramas fara aer.Eram la nu stiu ce altitudine si vedeam in fata ochilor depresiunea ce gazduia Viseul,sincer nu mai tin minte care este primul de Jos sau Sus,oricum nu conteaza caci grija mea cea mare era sa nu intru pe contrasens caci nu prea eram atent la drum ci la peisaje.Aici am regretat si mai tare ca nu avem o camera de filmat caci aparatul foto parca era insufficient pentru ceea ce se vedea da rami zis ca o sa casc ochii cat pot de tare sa pot inregistra pe creier cat mai multa imagine la cati mai multi pixeli posibil.Ajung la Borsa unde ma opresc in benzinarie sa ma informez cu privire la drumul pana la Vatra Dornei si aflu ca este jalnic calitativ si am de bagat vreo 80km.Era ora 18 calculez (fara sa stiu exact starea drumului) o vit medie 40km/h zic ca trebuie sa-mi ajunga 2 ore sic a urmare o iau la drum. Frumos peisaj este putin spus,m-am trezit de multe ori pe contrasens caci nu puteam fi atent doar la drum ci ma trezeam cu ochii pe sus iar capul se misca precum girofarul.Pacat de starea drumului care este plin de gropi si betoane neacoperite.Cumva ma gandeam ca parca este mai bine asa caci macar nu se aglomereaza zona si uite asa avem si noi parte de zone “virgine” ferite de cocalari si de masinile lor scumpe.Am ajuns sus in pasul Prislop unde era rece de s-au aburit ochelarii de la motor si peisajele asa cum am mai spus era pe masura.Foarte frumos dar fiind in “criza” de timp am decis ca trebuie sa plec sis a incep cobararea catre Vatra.Aici la fel aceeasi senzatie de extraordinar si de parere de rau ca nu am camera de filmat caci as fi putut sa ma opresc la fiecare km sa fac poze la peisaje. m ajuns pana la urma in Vatra si am gasit cazare la un camping fara sa fiu nevoit sa folosesc cortu.Am gasit si dush si liniste si am gasit si 2 blonde reci cu spuma redusa la deschidere ,prima stiu ca am terminat-o asa de repede caci m-am uitat la capatul celalalt crezand ca este sparta.Una peste alta ma bag in casuta cu gandu sa dorm bine ca dupa prima zi de adevarata zbenguiala prin tara zic ca trebuie sa inchid ochiu.Jaba ca pe la 3am ma trezesc din cauza frigului caci mi-a fost lene sa ma imbrac mai bine la culcare si uite asa am clantanit mult si bine pana la dimneatza din cauza prostiei si a domniei. Ziua 3 Vatra Dornei-Bicaz-Cheile Bicazului-Lacul Rosu-Sf Gheorghe-Bran Ma trezesc, cum ziceam mai sus pe, la 6:30 impachetez pe viteza(din cauza frigului) si la 7 am era plecat deja de la casuta in care am incercat sa dorm si glont direct la benzinaria de la intrarea in oras cu o mica confuzie.Adica intreb pe omu de la pomp ape unde sa o iau catre Bicaz,acesta ma directioneaza pe la Gura Humorului ca cica drumul este mult mai bun pe acolo.Ceatza!Consult harta caut drumuri si din nou ceatza! Nu vad ceva drum bun catre Bicaz de la Gura Humorului.Ma dau batut.Vine un alt nene sofer de curse locale,intreb pe dansul acelasi lucru si ma directioneaza catre Brosteni drum ce merge pe linga raul Bistrita in jos si ma aisgura ca nui nici o problema de mers cu motorul.Zis si facut termin repede micul dejun intins frumos pe sidecase-uri sip e sha si o iau la roata.Ies din Vatra si intre pe drumul care ma duce la Bicaz si duap cativa metrii ma surprind cu gura deschisa(noroc cu cagula ca altfel avema ceva proteine de la zburatoarele culese in cavitatea bucala) din cauza peisajului.Desigur ca si aici am intrat pe contrasesn de mai multe ori caci nu stiam la ce sa ma uit sau cum sa fac sa vad cat mai multe din acele privelisti extraordinare.Nu stiu cum este in Austria sau Elvetia dar ce am vazut aici poate ca cele 2 tari adunate si inghesuite prin aceste locuri poate ar ajunge la nivelul frumusetii de aici. Am zis ceva de bine tarii noastre frumoase si am mai zis ceva de si mai bine noua romanilor care nu stim sa apreciem sis a mentinem ceea ce avem.Dar eu tot sper ca generatiile viitoare de romani care vin de afara de la scoli sau de la munci facand comparatie cu ceea ce au aici o sa poata influenta in bine vecinul sau vecina care au dubii in privinta frumusetii si a bogatiei acestei tari.Cum ziceam merg frumos pe linga raul Bistrita in joss i ies la Poiana Teiului unde ma odihnesc la o benzinarie.Aici constat pt prima data(sa-mi fie cu iertare acest detaliu) ca nu este asa usor sa stai pe toaleta cu cizmele si pantalonul pe tine.Drept urmare necesitatile fiziologice nu sunt satisfacute si trebuie sa mai rabd pana nu stiu cand.O iau din nou la roata si trec frumos pe linga baraj si pe linga lac ma opresc fac poze la Ceahlau si contiuni drumul catre Chei.Ajung in Bicaz oras traversez putin confuz caci nu doream sa ratez iesirea catre Chei(ca si cum aveam f multe variante).La iesirea din oras vad pe dreapta o fabrica(nu stiu ce produce)ma uit asa din curiozitate catre ea si la un moment dat imi iese din gura un:… uaaaaaa mamaaaaa da cat esti!!! Adica era un ax sau arbore de un diametru urias care mai si executa miscare de rotatie.Trec de faza asta marcat fiind de constructia respective si o dau inainte catre Cheile Bicazului. Pe drum insa ma intilnesc cu alti motoristi din sens opus cu ceva numere de competitive pe ele.Le privesc cu atentie in timp ce baietii de pe motoare tot faceau semn din mana,semn ce in prima faza am crezut ca este un fel de salut.Dupa alte cateva intilnirir realizez ca defapt acele semne erau indemnuri de a tine cat mai aproape de marginea drumului caci din urma lor veneau puternic baietii de la ciclism care mergea spre Bicaz oras de unde se dadea startul la concurs.Asta este zic cat traiesc invat si data viitoare promit sa fiu mai atent la salutul colegilor motorist sau la indemnul de a tine cat mai pe dreapta.Ajung si la Cheile Bicazului unde opresc pt clasicele poze.Frumos loc ,frumoasa lucrare, lume multa ca la spectacol.Continui drumul catre Lacul Rosu dar pana sa ajung la lac mai invat cum sa abordez curbele caci fiind pt prima data pe aici nu stiam de cat de stranse sunt curbele in aceasta portiune.Sansa mea a fost ca eram pe urcare si nu pe coborare caci acest caz cred ca o culcam putin la cat de stranse erau curbele.Am trecut si de Lac dupa care am dat-o catre Brasov prin Gheorghieni Sf Gheorghe, Brasov cu cazare la Bran.Aici am cazat la o pensiune unde m-am simtit ca un cocalar al motoarelor,adica aveam cortul cu mine avem tot ce trebuia sa dorm cu max 20 RON pt campare dar subsemnatul a cazat la 75RON cu dus in camera cu televizor cu lux si alte cele.Am zis bravo smechere te-ai ajuns,ai carat cortul dupa tine sa te lauzi dar tu tot la confort tragi.Ca sa fiu in ton cu cocalaria am iesit la centru in Bran sa ma plimb sa stau la o terasa sa vad lumea buna si am lovit o bere la strada la vedere dupa care m-am retras la somn ca imi fluturau urechile de oboseala. Ziua 4 Bran-Transfagarasan-Transalpina(Obarsia Lotrului). Trezirea la 6:30 calare pe motor la 7 si plec.Ajung in traseul dorit adica Bran –Moeciu-Campulung.Ma opresc pe traseu sa fac poze ma incarc pozitiv cu frumusetile locului,ami rotesc ochii in cap sa vad cat mai multe si continui catre Transfagarasan.Pana acolo, desigur, ma operesc si la Mausoleu si mai fac si aici o poza printre dulaii din parcare cu frica putin ca poate sare la cizma si o musca.Continui drumul si ajung in sfarsit pe Transfagarasan,pe drum sunt depasit de o colega cu un chopper care sre rusinea mea am incercat sa ma tin de ea dar nu am reusit, am renuntat.Fara nici un orgoliu ranit decid ca nu are rost sa ma grabesc dupa ea si ma opresc la poze caci trebuie.Trec si de tune lies si parches in parcarea cu taxa si fac ceva poze la niste baietii ce zburau ca vulturii pe varf de munte cu parapanta.Iluzia optica deseori ma facut sa cred ca baietii se loveau de versant dar nici vorba caci se vedea ca stiau bine ce fac.Intre timp mai apar si alti colegi de 2 roti din alte tari ne salutam nu schimbam nici o vorba si pleaca fiecare pe drumul lui. La coborare spre Cartisoara in fatza mea erau vreo 5 polonezi cu “caii” lor care si-au aratat maestria prin curbe.Vazandui cat de frumos stiu sa negocieze acele curbe “ac de par” la coborare am zis ca trebuie sa incerc si eu,zis si facut incalec pe al meu si dau la vale…pana al prima curba cand realizez ca am transpirat instant ,aveam franele trase amandoua si ambreajul tras si eu varza la iesirea din curba.Imediat m-am linstit cu astea si am luat-o batraneste la vale din inertie cu morcov la poponetz sa scap cat mai repede de acele curbe deosebit de periculoase pt mine.Mai in jos cand incepeau brazii sa se vada am avut privilegiul sa vad un urs care statea la strada urcat pe parapet sa priveasca si el pe cine mai trece,cine stie poate facea vreo statistica.Imediat am facut acea fatza specifica situatiei cand vezi ursul(nu stiu care este aceea) uaaaaa uita ursuuuuulll!!! si am trecut mai departe.Imediat am avut in cap: Daca se ia dupa mine?eu al curbe sunt varza! O sa ma prinda!.Norocul meu ca ursul s-a intors probabil speriat de zgomotul motorului si a intrat in padure.Totusi mi-am amintit ca inainte sa-l vad la 1km in spate erau 3 turisti ce veneau jos catre urs.Am vrut sa ma intorc sa-I avertizez dar am zis ca nui loc de a intoarce motorul ca este linie continua bla bla bla scuze… Am plecat.Am luat-o la cauciuc in continuare si am ajuns inainte de Sibiu la o ciorba la un local situat pe drumul European,un loc tare pitoresc(nu mai tin minte numele) parcare plina de drumeti fiecare cu ce avea.Cu burta plina si caldura multa am plecat sa ajung la Sebes unde incep sa urc catre Transalpina.In premiera.Gandul il avaem si la cazare caci aveam cortul dupa mine dar…..Ajung la baraj fac poze privesc in jur si pleca mai departe fara sa stiu unde ma voi caza.Ajung la un moment dat la o intersectie in padure cu indicatoare catre Petrosani,Voineasa,Ranca.Ma uit la ele, ma scarpin, ma mir si zic sa ma opresc aici caci era loc de campare la casute.Am avut privilegiul cumva sa vad cativa organizatori de la RedBull Romaniacs cazati pe acolo.Seara la terasa servind cina am avut ocazia sa vad cum se naste un scandal,mai exact la masa alaturata un domn de o anumita etnie obosit de la o serie de beri,multe la numar, a inceput sa vorbeasca mai tare comparativ cu normalul.Desigur ca persoana care a intrat in tirul cuvintelor greu intelese si greu exprimate a fost baiatul care servea la mese.Dupa cateva fraze grele la pronuntare din partea cetateanului “obosit” apare patronul,un oltean mandru de el si slobod la gura.Instant am vazut un dans ca la Animal Planet cand se intilnesc 2 masculi din lumea animala cu diferenta ca aici lipsea femela. Pana la urma agitatia sa stins incet in momentul in care persoana “obosita” a parasit terasa.Linistit si bucuros ca am parte de liniste am dat o tura in jurul cabanei sa admir privelistea si sa aud zgomotul specific al apei curgatoare de munte,eu fiind de la campie si locuind la bloc rareori am parte de asa ceva.Am savurat la maxim acele momente frumoase si am incercat sa imprim in creier cat mai multa informatie posibila.Din pacate aceste momente au fost intrerupte de o scena:masina de politie si o masina de jandarmi la intersectie! Privesc mai atent si ce sa vezi, cetateanul “obosit” dadea cu subsemnatul la politie despre cele intimplate.Nu stiu cine a chemat politia si jandarmeria dar in mijlocul padurii la cativa km de orice oras apar cele 2 masini sa faca ordine.Cetateanul “obosit” se ruga de jandarm:”Leagheme,te rog leagheme ca daca scap il omor pe oltean,ii tai gatul”.Olteanul de partea lui:”Pai baa cu olteanul se pune el?eu l-am aduc aici cu kurtoscolac, eu il si scot de aici”.In fine pana al urma am plecat la culcare in casuta.Dimineata urmatoare pe la 5 au plecat baietii de la RedBull cu motoarele asa ca numai bine au dat trezirea in padure la toti cei care aveau de gand sa doarma mai mult.Hotarat si eu ma trezesc ma impachetez si plec.Am ajuns sus in varf pe Transalpina pe la 7 dimineata si am fost doar eu si ceata de magari. Ziua 5 Transalpina(Obarsia Lotrului)-Tg Jiu-Petrosani-Hateg-Barajul Rau de Mori-Caransebes-Lugoj-Deva-Varfurile-Arad. Cum ziceam eram in cel mai inalt varf al Transalpinei si admiram frumusetile singur.Inspre coborire catre Ranca in acele curbe periculoase pt mine caci imi era frica sa ma inclin prea mult,apar doi caini ciobanesti frumosi de pus in poza dar care au crezut ei ca oi fi eu vreun urs care se da la oile lor si de aceea au crezut ei de cuvinta sa-mi traga o vizita mai aproape asa.Pai ce au facut ei? M-au vazut ca vin de sus si au luat pozitia de atac,m-au lasat sa intru in curba(acele serpentine asemenatoare cu cele de pe Transfagarasan)si cand am fot in curba unde am avut viteza cea mai mica au atacat.Norocul meu ca nu m-au rasturnat desi la cat erau de mari linistit putea sa faca asta.Am fost viteaz si cand am iesit din curba am accelerat sa ma indepartez de ei mandru de mine ca am fost mai tare ca ei.In toata aceasta scena ciobanul statea si admira dulaii cum ataca,in mintea mea erau doar ganduri de bine la adresa ciobanului si la nepasarea lui.Pana la urma am trecut si de Ranca dupa care m-am oprit in Tg Jiu la un mic dejun de benzinarie. Am luat-o catre valea Jiului un loc frumos dar stramt si unde se mai si facea lucrari de reparare si intretinere la asphalt.Nimic deosebit pe aceasta ruta si uite asa atrec si de Petrosani si ajung la Hateg unde o iau catre marele baraj de pamant Raul de mori Retezat acolo unde cu ani in urma a avut loc alunecarea de teren si a produs tragedii.Opresc sus pe baraj fac poze si ma ameninta o ploaie de vara cu tunete si fulgere drept raspuns o iau la sanatoasa catre Caransebes.Aici ma opresc sa imbuc ceva la o pitzerie dar ghinion ca cica nu este bucatarul desi pe cladire scria mare Pizza.Asta este zic beau un cola de foame si plec catre Lugoj ca sa ajung la Deva.Drumul de la Deva catre Brad ca peisaj este fantastic dar din pacate starea asfaltului este invers proportional cu frumusetea peisajului.Ajung pana la urma si la Varfurile unde bucuros ma reintilnesc cu fetele mele care inca erau in tabara.Stau putin cu ele ne bucuram de revedere ne imbratisam dupa care plec catre casa sa nu ma prinda noaptea.Trec prin zona minunata numita Tacasele,o zona cu un drum exemplar si un peisaj ca in povesti,brazi pana aproape de marginea drumului si putine pajisti dar folosite la maxim de catre sateni. Seara pe la 10 ajung acasa la bloc unde impreuna cu niste vecini stam la povesti si trosnim si cateva beri in cinstea excursiei chiar daca inca nu eram despachetat si bagajele erau inca pe motor dar senzatia aceea de oboseala placuta combinata cu savurarea unei beri reci nu este de lasat. Acestia au fost primii mei 2000km singur cu motorul.Nu stiu daca este ok singur dar fiind incepator nu am vrut sa car pe cineva dupa mine sis a mearga cu viteza mai mica sau sa ma tot astepte.Am ajuns bine acasa fara nici un incident dar cu o mica experienta castigata in ale calaritului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Frumos, ultima poza este one of a kind ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Ultima poza, cu soarele este demna de pic of the day, pe bikepics.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TWD.Grig Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 WoW. In ultima poza totul e perfect + nota 10 pentru descriere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Rugam un moderator milos sa dea cateva Enteruri si sa separe un pic textul in paragrafe lesne de citit. Multumiri anticipate si urari de sanatate in avans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reddogsibiu Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FBogdan Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 Super. Ce planuiesti pentru sezonul urmator ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 frumos, felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxa Postat Decembrie 2, 2013 Autor Share Postat Decembrie 2, 2013 @FBogdan Pai daca o sa fie bine as face in sens invers traseul la care as mai adauga si zona Vrancei si zona de nord a Moldovei. Cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.